جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۱۷:۱۵May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای ساوالان خبر 14 شهریور 1396 - savalankhabar.ir

ساوالان خبر 29 اسفند 1394 ساوالان خبر 1 فروردین 1395 ساوالان خبر 1 فروردین 1396 ساوالان خبر 1 اردیبهشت 1396 ساوالان خبر 31 خرداد 1396 ساوالان خبر 7 تیر 1396 ساوالان خبر 1 مرداد 1396 ساوالان خبر 30 مهر 1396 ساوالان خبر 30 آبان 1396 ساوالان خبر 1 آذر 1396 ساوالان خبر 30 دی 1396 ساوالان خبر 1 بهمن 1396 ساوالان خبر 3 اسفند 1396 ساوالان خبر 1 شهریور 1396 ساوالان خبر 2 شهریور 1396 ساوالان خبر 3 شهریور 1396 ساوالان خبر 4 شهریور 1396 ساوالان خبر 5 شهریور 1396 ساوالان خبر 6 شهریور 1396 ساوالان خبر 7 شهریور 1396 ساوالان خبر 8 شهریور 1396 ساوالان خبر 9 شهریور 1396 ساوالان خبر 10 شهریور 1396 ساوالان خبر 11 شهریور 1396 ساوالان خبر 12 شهریور 1396 ساوالان خبر 13 شهریور 1396 ساوالان خبر 14 شهریور 1396 ساوالان خبر 15 شهریور 1396 ساوالان خبر 16 شهریور 1396 ساوالان خبر 17 شهریور 1396 ساوالان خبر 18 شهریور 1396 ساوالان خبر 19 شهریور 1396 ساوالان خبر 20 شهریور 1396 ساوالان خبر 21 شهریور 1396 ساوالان خبر 22 شهریور 1396 ساوالان خبر 23 شهریور 1396 ساوالان خبر 24 شهریور 1396 ساوالان خبر 25 شهریور 1396 ساوالان خبر 26 شهریور 1396 ساوالان خبر 27 شهریور 1396 ساوالان خبر 28 شهریور 1396 ساوالان خبر 29 شهریور 1396 ساوالان خبر 30 شهریور 1396 ساوالان خبر 31 شهریور 1396 
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۴:۳۵    
نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: مناطق محرومی همچون انگوت و گرمی باید در اولویت سرمایه گذاری قرار گیرد و این مناطق را به سرمایه گذاران معرفی کنیم.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۴:۳۵    
استاندار اردبیل گفت: سرمایه گذاری های صورت گرفته در شهرستان گرمی و مناطق آن همگی در راستای توسعه این منطقه محروم و آب کردن آن است.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۴:۳۰    
سرپرست شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: طرح جامع برق رسانی به شهرستان های استان اردبیل در حال تدوین نهایی است که اجرای این طرح در برخی از شهرستان ها نیزشروع شده است.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۴:۳۰    
نیروگاه C.H.P 5.4 مگاواتی بخش انگوت در شهرستان گرمی و با حضور مسؤولان استان اردبیل و استاندار افتتاح شد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۰:۰۵    
فرمانده سپاه ناحیه نمین گفت: 18 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی توسط سپاه بسیج سازندگی سپاه ناحیه نمین به واحدهای تولیدی این شهرستان ارائه شد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۹:۵۵    
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: با هدف رونق اقتصاد و اشتغال حمایت دستگاه قضائی اردبیل از واحدهای تولیدی گسترش می یابد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۹:۴۰    
فرماندار شهرستان خلخال گفت: دومین کارخانه فرآوری سنگ های معدنی در خلخال با اختصاص اعتباری در حدود 60 میلیارد ریال ایجاد و راه اندازی می شود.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۹:۳۵    
با وجود اینکه بارها اعلام شده پیش بینی کوتاه مدت از شرایط جوی اردبیل با صحت 90 درصدی همراه است، اخیرا پیش بینی های جوی در این استان با خطاهای فاحش همراه بوده است.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۰:۳۵    
آذری جهرمی افزود: تعرفه قیمت اینترنت موبایل گران نخواهد شد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۳:۵۰    
در حالی که قرار بود نخستین کاروان از حجاج اردبیلی 3:20 بامداد وارد فرودگاه اردبیل شود، این پرواز با تاخیر 4 ساعت و 30 دقیقه روبه رو شد و این امر حجاج اردبیلی و خانواده هایشان را سردرگم کرد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۱:۲۵    
دادستان اردبیل گفت:شایعه آلودگی آب اردبیل تایید نمی شودولی ازنظر طعم و مزه بدلیل شرایط انتقال مشکلاتی است که دستگاههای ذیربط باید آن را برطرف کنند ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۷:۴۵    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل از بی توجهی مسؤولان اجرایی استان اردبیل به حوزه سرمایه گذاری انتقاد کرد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۵:۳۰    
به گفته سخنگوی شورای شهر 16نفر برای تصدی کرسی شهرداری اردبیل رزومه خود را به دبیرخانه شورای شهر تحویل داده اند.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۵:۲۵    
در مراسم بوستان نشاط و تعالی شهر پارس آباد که جمعی از مردم و مسوولان محلی حضور داشتند، عابدین مستانه بصورت زنده هنر خود را به معرض نمایش گذاشت.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۵:۲۰    
یکی از سوال های اصلی و دغدغه برانگیز مردم و فرهیختگان این است که چرا در این فصل کاری و در حین اجرای پروژه ها برای آبادانی شهر شورا تصمیم به تغییر شهردار کرد؟
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۴:۲۰    
معاون بهره برداری آب و فاضلاب شهری استان اردبیل تاکید کرد که سختی و سنگینی آب شرب اردبیل دلیلی بر وجود مشکل بهداشتی نیست.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۴:۱۵    
امام جمعه پارس آباد گفت: باید حمایت و فضاسازی مناسب برای فعالیت های ورزشی در شهرستان پارس آباد مورد توجه مسئولان قرار گیرد و در این زمینه تلاش همه جانبه ای داشته باشند.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۴:۱۵    
رئیس شورای استان اردبیل گفت: شایسته است منتخبین مردم در پارلمان محلی با دامنه اختیارات و مسئولیتی که بر عهده دارند به صورت صریح و شفاف آشنایی پیدا کرده و با تسلط کامل در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۴:۰۵    
فرماندار اردبیل گفت: جبران خسارت مخاطرات و حوادث طبیعی در اردبیل و حتی در سایر شهرستان های استان با کمبود منابع مواجه است.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۳:۳۵    
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر گفت: با هدف گسترش فعالیت های ورزشی در مناطق روستایی خانه های ورزش در روستاهای این شهرستان ایجاد می شود.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۳:۳۰    
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: با بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی واردات برنج متوقف شده است.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۳:۲۵    
یک روزنامه عربی فرامنطقه ای ادعا کرد که دیوان پادشاهی عربستان روزنامه ها و تلویزیون های داخلی و خارجی خود را از انتشار اخبار علیه ایران ممنوع کرد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۳:۲۵    
یک دستگاه موتورسیکلت در تونل توحید جان خود را از دست داد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۳:۲۰    
مدیر کل امور استان های شورای عالی استان ها گفت: شورای عالی استان ها در دوره پنجم تا سه ماه آینده فعالیت خود را آغاز خواهد کرد تا نمایندگان استان ها به وظایف و اختیارات قانونی خود بپردازند.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۳:۲۰    
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: امسال مقدار فروش جایگاه مرزی اعم از فروش در باک و فروش از تلمبه این جایگاه یک میلیون و 875 هزار لیتر بوده که به طور متوسط روزانه 12 هزار لیتر فروش ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۲:۳۵    
انتشار تصاویر قطع هزاران اصله درخت در مشگین شهر موجی از ناراحتی را در بین طبیعت دوستان به راه انداخت که به گفته فرماندار این امر به دلیل اختلافات خانوادگی و وراث صورت گرفته است.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۲:۲۰    
مدیر منطقه دو شهرداری اردبیل از زیبا سازی پیاده رو حد فاصل میدان بسیج و میدان ارتش خبر داد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۲:۰۵    
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: نواقصات سیستم روشنایی تونل های دوازده گانه محور اردبیل به سرچم برطرف شده و تمامی تونل ها از سیستم روشنایی استاندارد برخوردار است.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۱:۵۰    
یادش بخیر! کودکیمان را می گویم. هر سال که به سن مان اضافه می شد از قنادی سر کوچه مان یک کیک می خریدیم، شمعی روی آن می گذاشتیم و با خانواده مان جشن کوچکی می گرفتیم ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۱:۳۰    
رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: میزان تحصیلات رانندگان با تصادفات جاده ای ارتباط مستقیم دارد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۱:۰۵    
سرپرست شهرداری اردبیل در سری بازدیدهای دوره ای از پروژه های در حال اجرای شهرداری اردبیل از پروژه های منطقه سه نیز بازدید کرد ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۰:۵۵    
شماره 77 نشریه آریتان این هفته تیتر اصلی خود را به بازدید امام جمعه اردبیل از پایاب سد خداآفرین و همچنین راه اندازی کارخانه لمان اختصاص داده است.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۰:۵۵    
جاده پونل از دهه 40 در حال ساخت بوده و علیرغم راه اندازی این جاده هنوز اداره کل راه وشهرسازی گیلان نتوانسته است مشکل چند ساله رانش در این جاده را حل کند.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۰:۳۵    
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: نحوه برگزاری حج تمتع مبنای تصمیم گیری درباره حج عمره است.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۹:۴۰    
رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: در حال حاضر هیچ صحبتی مبنی بر تغییر استاندار اردبیل نشده و فضاهای مجاری بیشتر به این موضوع دامن زده اند.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۹:۳۵    
مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل گفت: بازگشت نخستین کاروان حجاج اردبیلی از بامداد امروز آغاز شد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۹:۱۵    
پرونده آتنا اصلانی کودک هفت ساله ای که چندی پیش قربانی قتلی ناجوانمردانه شد، به خط پایان رسیده و در این میان سرنوشت این جنایت و تأثیر دامنه دار اجتماعی آن، در هاله ای از ابهام است.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۲:۰۰    
ساوالان خبر (savalankhabar.ir) انتهای پیام/
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۲:۰۰    
شماره 28 نشریه توسعه اردبیل این هفته تیتر اصلی خود را به اظهارات حجت فتاحی رئیس پلیس راه استان مبنی بر اینکه جاده های استان اردبیل خطرناک هستند، منتشر شد.