سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۰۴:۰۸May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای ساوالان خبر 26 مهر 1396 - savalankhabar.ir

ساوالان خبر 29 اسفند 1394 ساوالان خبر 1 فروردین 1395 ساوالان خبر 1 فروردین 1396 ساوالان خبر 1 اردیبهشت 1396 ساوالان خبر 31 خرداد 1396 ساوالان خبر 7 تیر 1396 ساوالان خبر 1 مرداد 1396 ساوالان خبر 31 شهریور 1396 ساوالان خبر 30 آبان 1396 ساوالان خبر 1 آذر 1396 ساوالان خبر 30 دی 1396 ساوالان خبر 1 بهمن 1396 ساوالان خبر 3 اسفند 1396 ساوالان خبر 1 مهر 1396 ساوالان خبر 2 مهر 1396 ساوالان خبر 3 مهر 1396 ساوالان خبر 4 مهر 1396 ساوالان خبر 5 مهر 1396 ساوالان خبر 6 مهر 1396 ساوالان خبر 7 مهر 1396 ساوالان خبر 8 مهر 1396 ساوالان خبر 9 مهر 1396 ساوالان خبر 10 مهر 1396 ساوالان خبر 11 مهر 1396 ساوالان خبر 12 مهر 1396 ساوالان خبر 13 مهر 1396 ساوالان خبر 14 مهر 1396 ساوالان خبر 15 مهر 1396 ساوالان خبر 16 مهر 1396 ساوالان خبر 17 مهر 1396 ساوالان خبر 18 مهر 1396 ساوالان خبر 19 مهر 1396 ساوالان خبر 20 مهر 1396 ساوالان خبر 21 مهر 1396 ساوالان خبر 22 مهر 1396 ساوالان خبر 23 مهر 1396 ساوالان خبر 24 مهر 1396 ساوالان خبر 25 مهر 1396 ساوالان خبر 26 مهر 1396 ساوالان خبر 27 مهر 1396 ساوالان خبر 28 مهر 1396 ساوالان خبر 29 مهر 1396 ساوالان خبر 30 مهر 1396 
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۰:۴۸    
اگرچه تاثیر ویتامین ث و روی بر پیشگیری از سرماخوردگی همچنان بحث انگیز است اما برخی از تحقیقات نشان دهنده ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۸ - ۱۰:۵۷    
فرماندار مشگین شهر با اشاره به اینکه برخی با پخش فیلم قطع درختان به دنبال زیر سوال بردن پروژه هایی همچون سد احمدبیگلو، سد سبلان، بازار سیب و .. ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۳:۴۷    
هیچ کدام از انسان ها دوست ندارند که پیری را تجربه کنند، ولی همه انسان ها روزی پیر می شوند. با این حال ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۰:۲۳    
ریس ویترسپون در یک ضیافت با شکوه شام در هالیوود، از تجربیات خود در زمینه آزار جنسی و تجاوز سخن گفت. این مراسم از سوی مجله ال زنان در شامگاه دوشنبه برپا شده بود.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۰:۱۷    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان علت اصلی مرگ اهورای سه ساله را خونریزی مغزی اعلام کرد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۴۷    
اگر یک مراسم را از دست بدهد مضطرب می شود و شب خوابش نمی برد. برای رسیدن به هر مراسمی که دوربین در آن باشد با تلاش و پشتکاری مثال زدنی خود را آماده می کند و به محل موردنظر می رساند ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۲۶    
سرگرد علی قهرمان طالع گفت: فردی که بانفوذ به مودم بی سیم یکی از واحد های مجتمع آپارتمانی اقدام به هتک حیثیت یکی از همسایگان خود شده بود توسط پلیس فتا اردبیل دستگیر شد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۲۰    
شکور پورحسین با انتقاد از بازگشت 90 درصدی معتادان بهبود یافته به اعتیاد، خواستار سپرده شدن تمامی امور معتادان بهبود یافته به دستگاه واحدی شد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۱۱    
جواد زنجانی گفت: با برنامه ریزی های انجام یافته به زودی مرکز غربالگری سرطان در بیمارستان امام خمینی اردبیل راه اندازی می شود.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۲:۱۹    
باورش سخت است اما کسی که گفته می شود ناپدری اهورا بوده به پسر سه ساله تجاوز کرده و این تجاوز منجر به قتل او شده است.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۳:۳۰    
این زن جوان می گوید: من وشوهرم یک سالی بود که باهم ازدواج کرده بودیم. یک روز که به خانه آمدم دیدم زن غریبه ای در حمام است وشوهرم خوابیده. این مسأله برایم غیر قابل تحمل بود.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۰:۴۸    
دادستان شهرستان مشگین شهر گفت: شخصی باغی به مساحت تقریبا 1600 متر خریداری نموده است و در قولنامه ضلع شرقی ساختمان راه 4 متری قید شده است اما این فرد به صورت غیر قانونی زمین را چهار قسمت تفکیک نموده و ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۰:۴۲    
محمود علیزاده مسئول سابق حراست شهرداری به عنوان سرپرست جدید شهرداری مشگین شهر انتخاب وبه خدمات مهندس خیرجو پایان داده شد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۵:۴۸    
رئیس سابق شورای شهر اردبیل تاخیر بیش از این در معرفی استاندار جدید بهیچ وجهی موجه نبوده و قابل گذشت نیست، گفت: چنین وضعیتی شایسته دولت تدبیر و امید و فراخور شأن و منزلت مردم شریف استان اردبیل نیست.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۵:۳۳    
حسین دانش آموخته مهندسی نساجی از دانشگاه امیر کبیر تهران است، با صدایی گرفته گوید: پس از سال ها اکنون شرمنده ام که نتوانسته ام در این سال ها عصای دست پدر و مادر پیرم باشم و هنوز هم سربار پدری هستم که ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۵:۰۶    
محل احداث این کارخانه در کنار محل دفن فعلی پسماند های شهری اردبیل در فاصله 22 کیلومتری شمال غرب شهر واقع شده که قرار است با حداکثر خوراک 400 تن یک واحد نیروگاهی با ظرفیت تولید 12 مگاوات راه اندازی ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۴:۵۴    
محمد فیضی با اشاره به اینکه اعضای هیئت علمی مورد داوری شدید و ناحق قرار می گیرند، گفت: ضروری است برای توسعه فعالیت آموزشی، دانشگاه آزاد عرصه را بر فعالیت اعضای هیئت علمی خود تنگ نکند.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۴:۲۱    
همسر مجری مشهور تلویزیون بعد از 20 سال زندگی مشترک و تحمل سختی های زندگی با این چهره سرشناس، سرانجام توانش را از دست داد و راهی دادگاه خانواده شد تا حق و حقوق قانونی اش را بگیرد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۴:۱۵    
نازنین دختر 19 ساله ای است که تمام زندگیش عشق به کره جنوبی است. او روی کوله پشتی و پولیوری که پوشیده برچسب هایی به زبان کره ای زده. او حالا دو سال است که تصمیم گرفته از ایران برود و در سئول زندگی کند.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۴:۱۵    
یوسف خدادادی با اشاره به اینکه متاسفانه در سال گذشته استان اردبیل، طلاق از نظر رشد و شتاب رتبه اول کشور را کسب کرد،گفت: از هر 5 ازدواج در استان اردبیل یک ازدواج منجر به طلاق می شود.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۴:۰۶    
یک دستگاه خودروی وانت بار پیکان به علت لغزندگی و ناتوانی راننده در کنترل خودرو به کانال فاضلاب خیابان ارس جعفرآباد سقوط کرد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۴:۰۶    
با اجرای طرح پلیسی رعد 3 طی 24 ساعت گذشته در پایتخت 157 عرضه کننده مواد مخدر ، 227 سارق و مالخر و اعضاء چند باند قاچاق دستگیر شدند.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۳:۵۴    
وعده ها در خصوص پرداخت بهای گندم خریداری شده در استان اردبیل همچنان در حال تمدید است و مهر نیز در حالی به پایان می رسد که کشاورزان استان چشم انتظار دریافت مطالبات خود هستند.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۳:۳۶    
علیرضا دباغ عبداللهی گفت : پرونده ورنی مغان برای اخذ نشانه جغرافیایی بین المللی آماده می شود.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۲۱    
بر اساس آخرین اخبار درخواست اعاده دادرسی بابک زنجانی در دیوان عالی کشور رد شده است.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۱۸    
مدتهاست انتخاب مدیران علی الخصوص انتخاب استاندار برای استان اردبیل در بورس اخبار قرار گرفته و هر روز افراد مختلفی برای تصدی آن مطرح می شود؛ اما کدام گزینه برای تصدی گری برای استان اردبیل توفیق دارد ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۰۶    
مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با بهره برداری از جاده توریستی خلخال به ماسوله در استان گیلان ، شهرستان خلخال مسیر سفر گردشگران خارجی به این استان می شود.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۰۰    
“بهنام شیری” پرتابگر پارس آبادی در رقابت های دوومیدانی قهرمانی باشگاههای کشور در ماده پرتاب دیسک صاحب مدال نقره شد ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۰۰    
دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو گفت: در حال حاضر 55 درصد کارکنان وزارت نیرو اعم از مردان و زنان ورزشکار بوده و در رشته های مختلف ورزشی فعالیت می کنند.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۸:۵۷    
حسن محمدی گفت: ما در سایه ورزش در شرکت توزیع برق استان اردبیل تلاش می کنیم تا همکاران خود را به نشاط و سرزندگی واقعی در انجام بهتر ماموریت ها هدایت کنیم.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۸:۴۸    
دبیر اجرایی یازدهمین دوره مسابقات والیبال برادران وزارت نیرو گفت: ما در پنج روزی که این مسابقات را میزبانی کردیم شاهد حضور 230 نفر ورزشکار، مربی و سرپرست به میزبانی استان اردبیل بودیم.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۱:۱۳    
رودخانه قره سو، توده کوهستانی و آتشفشانی سبلان را دور می زند و پس از عبور از قره داغ در اصلاندوز به رود بزرگ ارس می پیوندد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۰:۳۶    
عکسی از اردبیل قدیم به روایت منصوری