پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۱۷:۱۶May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 6 آبان 1397 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 29 اسفند 1394 صراط نیوز 30 اسفند 1395 صراط نیوز 30 آبان 1396 صراط نیوز 13 خرداد 1397 صراط نیوز 30 تیر 1397 صراط نیوز 22 مرداد 1397 صراط نیوز 31 شهریور 1397 صراط نیوز 30 مهر 1397 صراط نیوز 30 آذر 1397 صراط نیوز 30 دی 1397 صراط نیوز 30 بهمن 1397 صراط نیوز 1 اسفند 1397 صراط نیوز 1 آبان 1397 صراط نیوز 2 آبان 1397 صراط نیوز 3 آبان 1397 صراط نیوز 4 آبان 1397 صراط نیوز 5 آبان 1397 صراط نیوز 6 آبان 1397 صراط نیوز 7 آبان 1397 صراط نیوز 8 آبان 1397 صراط نیوز 9 آبان 1397 صراط نیوز 10 آبان 1397 صراط نیوز 11 آبان 1397 صراط نیوز 12 آبان 1397 صراط نیوز 13 آبان 1397 صراط نیوز 14 آبان 1397 صراط نیوز 15 آبان 1397 صراط نیوز 16 آبان 1397 صراط نیوز 17 آبان 1397 صراط نیوز 18 آبان 1397 صراط نیوز 19 آبان 1397 صراط نیوز 20 آبان 1397 صراط نیوز 21 آبان 1397 صراط نیوز 22 آبان 1397 صراط نیوز 23 آبان 1397 صراط نیوز 24 آبان 1397 صراط نیوز 25 آبان 1397 صراط نیوز 26 آبان 1397 صراط نیوز 27 آبان 1397 صراط نیوز 28 آبان 1397 صراط نیوز 29 آبان 1397 صراط نیوز 30 آبان 1397 
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۸:۰۲    
دو خودروساز بزرگ ایران در شرایطی متحمل زیانی 5/ 5 هزار میلیارد تومانی در نیمه نخست امسال شدند که طبق صورت های مالی موجود، ریشه اصلی این ضرر هنگفت در هزینه های مالی آنها قرار دارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۲:۳۰    
در هفته های اخیر، نام علی ربیعی، وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تصدی مسئولیت شهرداری تهران در محافل مختلفی مطرح شده و ارزیابی ها از حضور نام وی در میان گزینه های مطرح برای ورود به بهشت ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۸:۱۵    
امیر کاظمی، بازیگر سریال "لیسانسه ها" با انتشار عکسی جدید از خودش به همراه سروش صحت، ایمان صفایی و هوتن شکیبا، صفحه اینستاگرامش را به روز کرد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۲۲:۲۶    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آنچه آیت الله یزدی در نامه خوب به آیت الله شبیری زنجانی مطرح کردند برای حفظ مرجعیت و جلوگیری از دستبرد فتنه گران به آن بوده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۲۰:۲۰    
مدیر کل سابق آژانس بین المللی انرژی اتمی، با نکوهش سیاست منطقه ای کشورهای عربی، بر لزوم مذاکره با ایران و ترکیه تأکید کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۶:۲۶    
هواشناسی کشاورزی با صدور اطلاعیه ای توصیه هایی را برای کشاورزان مناطق مختلف کشور ارئه داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۲:۵۰    
هیئت وزیران به پیشنهاد مشترک وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه کشور طرح حمایت غذایی از گروه های کم درآمد جامعه را تصویب کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۲:۳۲    
شبکه های مختلف سیما در ایام اربعین هفته فیلم های سینمایی و تلویزیونی مختلفی را برای پخش در نظر گرفته اند که از مهمترین آن ها می توان به بادیگارد ، میهمان داریم و کربلا جغرافیای تاریخ اشاره کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۲:۰۲    
در پی مشکلات ارزی پیش آمده و با همکاری سامانه #500* زائران اربعین می توانند بدون نیاز به خرید ارز، هزینه های ارتباطی و حمل و نقل خود را از طریق کارت شتاب پرداخت نمایند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۰:۴۱    
میزان غلظت ذرات معلق در هوای شهرهای شمالی سیستان و بلوچستان به چهار هزار و 580 میکروگرم بر متر مکعب معادل 31 برابر حد مجاز رسید و کیفیت هوا چندین برابر شرایط بحرانی شد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۰:۳۲    
به گزارش فردا مقایسه تصاویر حسینعلی امیری معاونت پارلمانی دولت نشان می دهد که در پیشانی او تغییراتی رخ داده است که احتمالا ناشی از عمل زیبایی است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۰:۱۱    
اجبار فدراسیون فوتبال آسیا باعث شد تا چند ارگان مهم و مسئول بعد از سالها اقدامی جدی برای ترمیم ورزشگاه قدیمی تهران انجام دهند و این روزها بازسازی ورزشگاه آزادی شاید مهم ترین پروژه عمرانی کشور باشد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۰:۰۲    
آبشار زیبای سوباتان در شهرستان هشتپر گیلان .
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۱۱    
نخستین گیت کنترل بلیت الکترونیکی تماشاگران در استادیوم آزادی نصب شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۰۵    
نیم قرن قبل، تاریخ ایران صدای بزرگمردی را ثبت کرد که برای استقلال کشور فریاد جگرخراش سر داد و پرچم عزت ملت ایران را در غربت سکوت رجال سیاسی آن روزگاران و سکوت احزاب چپ و راست یک تنه بر دوش کشید.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۰۲    
خبر ساعت 22 یکشنبه شبکه سه، با ده دقیقه تاخیر و عذرخواهی مجری خبر پخش شد. دلیل این تاخیر عجیب، پخش نخستین قسمت سریال مناسبتی حوالی پاییز بود!
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۸:۳۵    
تا به حال چندین بار در سینما و تلویزیون اتفاق افتاده که اختلاف بازیگران با کارگردان باعث شده بازیگر در میانه راه، فیلم یا سریال را تنها بگذارد و ادامه نقش خود را به امان خدا بسپارد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۸:۳۵    
با کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی جودو در شهر ابوظبی امارات متحده عربی توسط یک جودوکار اسرائیلی، سرود اسرائیل برای نخستین بار در خاک یک کشور اسلامی نواخته شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۸:۲۰    
معاون رئیس جمهوری از برنامه های خوب برای افزایش جذب گردشگر از چین خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۸:۱۷    
برگزاری یک نوع مراسم غربی در شهر ریاض سبب ترس و وحشت ساکنان این شهر شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۸:۱۷    
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: کلاهبردار حرفه ای 33 میلیاردی با انجام اقدامات پلیسی در سرعین دستگیر شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۸:۰۵    
شکی در اشتهابرانگیز بودن بوی انواع غذا ها وجود ندارد، اما خبر خوب این است که عکس ماجرا نیز درست است و بوی برخی موادغذایی می تواند کاهش دهنده اشتها باشد و به کاهش وزن کمک کند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۷:۵۰    
سعید ابراهیمی فر که تیر ماه سال گذشته و پس از چندین ماه همکاری با شبکه ماهواره ای جِم و ساخت چهار تله فیلم (طبق اظهارات خودش) به کشور بازگشته ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۷:۴۷    
فیلم سینمایی ترانه ای عاشقانه برایم بخوان به کارگردانی مهرداد غفارزاده با حضور بازیگران مطرح ترکیه و ایران در حال فیلمبرداری است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۷:۴۱    
چه به یک عفونت سینوس مبتلا شده یا با عود سینوزیت مواجه باشید، درد و فشاری که به واسطه آن در صورت شکل می گیرد، هر فردی را برای استفاده از دارو به منظور تسکین این شرایط ترغیب می کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۷:۳۵    
خوآکین فونیکس بازیگر مطرح سینمای هالیوود که در آثاری همچون گلادیاتور و "تو هرگز اینجا نبودی" به ایفای نقش پرداخته، امروز شمع تولد 44 سالگی خود را خاموش می کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۷:۳۵    
مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران دیابتی همدان گفت: ابتلا به هر نوع بیماری اعم از سرما خوردگی تا ذات الریه یا دل درد، می تواند باعث افزایش قند خون در بیماران دیابتی شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۷:۳۲    
یک فوق تخصص جراحی قلب و عروق معتقد است، افرادی که مدت زمان زیادی ایستاده فعالیت می کنند در معرض خطر ابتلا به واریس قرار دارند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۷:۲۰    
نتایج اولیه پیگیری سازمان غذا و دارو درخصوص وضعیت کودکان متوفی در اهواز که علت آن مصرف زادیتن یا کتوتیفن بوده است، اعلام شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۰:۱۷    
در آستانه اربعین حسینی، شهر کربلا مملو از زائرانی است که پای پیاده خود را به حرم سید الشهدا علیه السلام رسانده اند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۰:۰۵    
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس، معتقد است: نتانیاهو با پشتیبانی آمریکایی ها در سفری نمادین به عمان به دنبال قبح زدایی از روابط بین کشورهای اسلامی و رژیم صهیونیستی و اختلاف افکنی بین کشورهای ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۳:۵۶    
نشست خبری سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور عصر یکشنبه (6 آبان) برای تشریح برنامه های این سازمان به مناسبت هفته پدافند غیرعامل برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۳:۵۰    
امروز یک میلیون نفت خام سبک ایران برای اولین بار در بورس انرژی عرضه شد و در نهایت پس از رقابت سه خریدار، قیمت نفت در هر بشکه 74 دلار و 85 سنت داد و ستد شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۳:۴۰    
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در نامه ارسالی به فیفا نسبت به توییت چندروز پیش این فدراسیون واکنش نشان داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۳:۳۱    
محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی فردا به مهران سفر می کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۳:۲۱    
باشگاه پرسپولیس به باشگاه کاشیما آنتلرز اعلام کرد؛ پیش بینی می شود در ژاپن، دو هزار تماشاگر داشته باشد که طرف ژاپنی قول همکاری داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۳:۱۲    
معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران از ادامه ثبت نام برای پرداخت ارز زائران اربعین تا پایان ماه صفر خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۳:۰۶    
تهران-ایرنا- مجموعه تلویزیونی مرگ خاموش با نگاهی به مسئله قاچاق مواد مخدر به کارگردانی احمد معظمی و بازیگری هنرمندانی چون سعید راد و پریوش نظریه ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۲:۵۷    
عضو فراکسیون ولایی مجلس اعتقاد دارد رژیم کودک کش نمی تواند تهران را حاکی طالبان بداند از این رو انتظار نمی رود همپیمانان ترامپ رفتاری مطابق قوانین بین الملل داشته باشند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۲:۳۶    
لوئیس سوارس به تازگی صاحب سومین فرزندش شده و در ال کلاسیکو موفق شد دروازه رئال مادرید را از روی نقطه پنالتی باز کند. مهاجم اروگوئه ای بارسلونا این گل را با عکس فرزندانش جشن گرفت ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۲:۲۷    
رئیس حوزه قضایی بخش کهریزک از ورود مدعی العموم به حادثه ریزش بیمارستان در حال احداث کهریزک خبر داد و گفت: 2 پیمانکار این بیمارستان بازداشت شدند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۲:۲۱    
یک دستگاه خودرو بی .ام. و 330I با مبلغ یک میلیارد و 120 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود. قیمت اکثر محصولات بی. ام. و در بازار خودروی تهران با کاهش قیمت همراه شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۲:۱۱    
در پایان رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی جهان تیم ایران با یک مدال برنز به مقام یازدهم رسید.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۱:۵۰    
معاون وزیرراه و شهر سازی از افزایش 5 میلیون تومانی وام پروژه های مسکن مهرپردیس خبر داد
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۱:۴۷    
دیدار حساس و تماشایی ال کلاسیکو با هت تریک سوارس برتری شاگردان والورده خاتمه یافت.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۱:۴۰    
پدربزرگم نهار سفارش داد و بعد از رسیدن نهار پول نهار خانواده دایی ام را نداد که پسر دایی ام عصبانی شد و با پدر بزرگم درگیر شد که در نهایت مرحوم را بیرون از اتاق بردیم و در را قفل کریم که باعث درگیری ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۱:۳۷    
وزیر اقتصاد از تهیه بسته مقابله با تحریم در وزارت اقتصاد خبر داد و گفت: آمریکا تحریمی را که می خواهد در 13 آبان اعلام کند، قبلا اجرایی کرده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۱:۲۷    
روزنامه معروف اسپانیایی AS طرحی در مورد شایعات اخراج سرمربی رئال منتشر کرد. رئال در ال کلاسیکو مقابل بارسلونا تا دقیقه 80 بازنده بوده است ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۱:۲۰    
رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی حضور تیم مرکز پزشکی نیروی هوایی ارتش در فرودگاه ایلام را موجب دل گرمی مردم منطقه و زائرین اربعین حسینی دانست و گفت: حضور کادر پزشکی مجرب، اتاق عمل سیار ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۱:۲۰    
عضو حزب مردم سالاری در مورد حمایت اصلاح طلبان از لاریجانی برای انتخابات 1400 گفت: لاریجانی را یک چهره معقول و منطقی می دانیم.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۱:۲۰    
مراسم عزاداری اربعین سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان، روز سه شنبه از دانشگاه تهران تا حسینیه امام خمینی (ره) برگزار می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۱:۲۰    
پدر سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید به شیوه جالبی از او حمایت کرده و ناکامی های این فصل او را متوجه مسئولان باشگاه دانسته است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۱:۲۰    
وزیر امور خارجه، فردا عازم استانبول می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۱:۲۰    
تیم بسکتبال دختران زیر 18 سال کشورمان در نخستین دیدار خود در رقابت های قهرمانی آسیا برابر هند شکست خورد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۱:۲۰    
دبیر ستاد حقوق بشر، گفت: وضعیت اقتصادی فعلی ما شامل یک فتنه تمام عیار است که بر عوارض ناشی از ناکارآمدی سوار شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۱:۲۰    
ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه، مضمون صحبت های تلفنی فردوسی پور با برنامه حالا خورشید را خلاف اخلاق حرفه ای دانست.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۰:۰۶    
معاون آموزش پلیس پایتخت از برگزاری اولین دوره کارگاه زبان اشاره برای ارتباط نیروهای پلیس با کم شنوایان و ناشنوایان خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۹:۵۶    
رسانه اردنی البوابه خبر داد که وینفرد شفر، سرمربی آلمانی استقلال تهران در آستانه اخراج از این تیم است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۹:۴۷    
عضو کمیسیون شوراهای مجلس گفت: شورای نگهبان مخالف برگزاری انتخابات شهرستانی-استانی است ولی به برگزاری انتخابات استانی مجلس نظر مثبت دارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۹:۳۷    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: توسعه توان دفاعی و نظامی کشور مبتنی بر توان داخلی، موجب شده تا بگوییم که احتمال جنگ نظامی وجود ندارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۹:۲۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: وضعیت جوی شهرهای مرزی ایران و عراق و شهر کربلا و نجف طی دو روز آینده (7 و 8 آبان ماه) صاف همراه با وزش باد خواهد بود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۹:۲۱    
تیم فوتبال دختران زیر 19 سال ایران امروز در آخرین دیدار مرحله مقدماتی رقابت های قهرمانی آسیا به مصاف میزبان رفت و مغلوب شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۹:۰۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم از جمله شخصیت هایی بود که در حدود 24 ساعت گذشته به ماجرای نامه آیت الله محمد یزدی به آیت الله شبیری زنجانی واکنش نشان داده اند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۸:۵۰    
مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا، با صدور حکمی بهزاد پناهی را به سمت مدیر عامل شرکت سایپا یدک منصوب کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۸:۲۵    
آخرین نماینده کشتی فرنگی ایران به دیدار رده بندی وزن 97 کیلوگرم رقابتهای قهرمانی جهان در مجارستان راه یافت.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۸:۱۵    
یکی از مسئولان دانشگاه آزاد با اشاره به فیلم منتشر شده از برخورد ماشین گشت ارشاد با یکی از دانشجویان این دانشگاه گفت: نیروی انتظامی خارج از محوطه دانشگاه طبق وظیفه ذاتی خود حضور یافته است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۸:۱۲    
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی از آغاز طرح مشترک این سازمان و پلیس برای برخورد با مسافربرهای شخصی غیرمجاز خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۸:۰۰    
تیم ملی ووشوی ایران با کسب هفت مدال طلا و یک نقره برای نخستین بار به مقام قهرمانی جام جهانی ساندا (مبارزه) دست یافت.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۷:۵۶    
رئیس فراکسیون حج مجلس گفت: ستاد اربعین و بانک مرکزی بسیار بهتر از این می توانستند در اختصاص ارز عمل کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۷:۴۷    
نمایشگاه اربعین در مسجد امام حسین (ع) در شیخ نشین دوبی از امروز به مدت یک هفته برپا شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۷:۳۵    
معاون اول رئیس جمهور گفت: دموکراسی امروز عراق یک نمونه برای کشور های منطقه است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۷:۲۶    
سرمربی سایپا در توضیح اتفاقات رخ داده بعد از بازی با پرسپولیس می گوید که او و تیمش شروع کننده دعوا نبودند. او همچنین برای پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۵۱    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که هنوز ابعاد حادثه تروریستی میرجاوه و ربوده شدن تعدادی از نیروهای هنگ مرزی روشن نشده است ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۵۱    
مهاجم نیجریه ای تیم فوتبال استقلال نیم فصل از این تیم جدا خواهد شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۵۱    
وزیر ورزش و جوانان امروز دیداری با سرمربی و کاپیتان پرسپولیس برگزار کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۵۱    
مردم امروز (یکشنبه) می توانستند با مراجعه به شعب ارزی بانک ها، دلار خود را تا 10 هزار و 710 تومان و یورو را تا 12 هزار و 206 تومان بفروشند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۵۱    
پرویز پرستویی در راهپیمایی اربعین حسینی حاضر شد.هر ساله جمعی از هنرمندان با همراهی عاشقان امام حسین (ع) راهی راهپیمایی اربعین می شوند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۵۱    
رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات از تخلیه دفتر سید محمد خاتمی خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۵۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تایید عقب ماندگی مزد کارگران اعلام کرد: امکان ترمیم دستمزد کارگران براساس شرایط کنونی وجود دارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۵۱    
رئیس و مسئولان سازمان پدافند غیر عامل کشور، پیش از ظهر امروز با فرمانده کل قوا دیدار کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۵۱    
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران نرخ مسکوکات رایج در بازار آزاد را اعلام کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۵۱    
نه تنها صادرات گوشت مرغ بیشتر شده، بلکه آخرین آمار بانک مرکزی از متوسط قیمت خرده فروشی این محصول پروتئینی نیز گویای افزایش قیمت آن است ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۵۱    
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از استقرار کارگزاری در فازهای مختلف مسکن مهر پردیس با هدف سهولت و تسریع در کار متقاضیان خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۳۶    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح از ابلاغ طرح سرباز مشاور به تمامی یگان های نیروهای مسلح خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۳۰    
معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو اعلام کرد که خرید و فروش حواله خودروهایی که در قرارداد آنها امکان صلح وجود ندارد غیر قانونی است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۲۷    
مرکز مدیریت راه های کشور محدودیت های ترافیکی جاده ها همزمان با ایام اربعین حسینی (ع) را اعلام کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۲۱    
گزارش کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تخلف ثبت سفارش خودرو حکایت از وقوع این تخلف در دوران مدیریتی شریعتمداری در وزارت صنعت دارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۲۱    
کارگر جوان از طبقه هفتم به انتهای چاهک آسانسور در طبقه منفی دو سقوط کرد و جان باخت.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۱۲    
رئیس و مسئولان سازمان پدافند غیر عامل کشور با امام خامنه ای دیدار کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۱۲    
کشف نخستین دندان انسان نئاندرتال ایرانی در کرمانشاه می تواند، احتمال خویشاوندی دو انسان نئاندرتال و انسان هوشمند را ثابت کند که در صورت تایید این اتفاق، ایران پیشرو می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۵    
جانشین فرماندهی ناجا با بیان اینکه بیش از 20 درصد زائران تاکنون به کشور بازگشتند، گفت: در ایام اربعین امسال شاهد کاهش 67 درصدی تصادفات جاده ای و 50 درصدی تعداد جان باختگان در جاده ها بودیم.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۵۰    
پراید 111 امروز در بازار به قیمت 35 میلیون و 400 هزار تومان و دنا 74 میلیون تومان معامله شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۵۰    
رئیس و مسئولان سازمان پدافند غیر عامل کشور با امام خامنه ای دیدار کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۳۵    
رئیس فدراسیون فوتبال با مدیران سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در مورد برگزاری شایسته دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا نشستی را برگزار کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۳۱    
بسیاری از مورخین قدیمی و معاصر درباره مقبره منتسب به کورش هخامنشی در پاسارگاد تردید کرده اند و آن را متعلق به فرد دیگری و یا حتی زمانه دیگری دانسته اند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۳۱    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور آخرین وضعیت فرآیند صدور کارت ملی هوشمند با بدنه ایرانی را تشریح کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۱۱    
تصاویر حال و هوای زائرین اربعین حسینی در کربلای معلی را نشان می دهد.*11*
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۰۵    
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با بیان اینکه قیمت سیب زمینی نسبت به ابتدای دوره گرانی این محصول 80 درصد کاهش یافته و به کیلویی حدود2300تومان رسیده است،از کاهش1300تومانی نرخ موز خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۰۲    
مدیر شبکه سه با حضور در برنامه حالا خورشید به سوالات رضا رشیدپور درباره حواشی این روزهای این شبکه توضیح داد.
  • ۱