سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۰۶:۲۶May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 17 آبان 1397 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 29 اسفند 1394 صراط نیوز 30 اسفند 1395 صراط نیوز 30 آبان 1396 صراط نیوز 13 خرداد 1397 صراط نیوز 30 تیر 1397 صراط نیوز 22 مرداد 1397 صراط نیوز 31 شهریور 1397 صراط نیوز 30 مهر 1397 صراط نیوز 30 آذر 1397 صراط نیوز 30 دی 1397 صراط نیوز 30 بهمن 1397 صراط نیوز 1 اسفند 1397 صراط نیوز 1 آبان 1397 صراط نیوز 2 آبان 1397 صراط نیوز 3 آبان 1397 صراط نیوز 4 آبان 1397 صراط نیوز 5 آبان 1397 صراط نیوز 6 آبان 1397 صراط نیوز 7 آبان 1397 صراط نیوز 8 آبان 1397 صراط نیوز 9 آبان 1397 صراط نیوز 10 آبان 1397 صراط نیوز 11 آبان 1397 صراط نیوز 12 آبان 1397 صراط نیوز 13 آبان 1397 صراط نیوز 14 آبان 1397 صراط نیوز 15 آبان 1397 صراط نیوز 16 آبان 1397 صراط نیوز 17 آبان 1397 صراط نیوز 18 آبان 1397 صراط نیوز 19 آبان 1397 صراط نیوز 20 آبان 1397 صراط نیوز 21 آبان 1397 صراط نیوز 22 آبان 1397 صراط نیوز 23 آبان 1397 صراط نیوز 24 آبان 1397 صراط نیوز 25 آبان 1397 صراط نیوز 26 آبان 1397 صراط نیوز 27 آبان 1397 صراط نیوز 28 آبان 1397 صراط نیوز 29 آبان 1397 صراط نیوز 30 آبان 1397 
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۲:۱۲    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان هایی با عمر بنای 5 سال در مناطق 22گانه شهری تهران طی آبان ماه 97 است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۰:۴۷    
معاون مدیرکل دفتر برنامه ریزی کلان آب و آبفای وزارت نیرو گفت: سرانه مصرف آب در ایران 220 لیتر در شبانه روز است که این رقم در برخی از مناطق کلان شهرهای کشور مانند تهران به بیش از 300 لیتر در شبانه روز ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۳:۱۷    
پنیر خامه ای 300 گرمی رامک با مبلغ 6 هزار و 500 تومان در بازار به فروش می رسد. قیمت پنیر خامه ای در بازار به شرح زیر است:
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۲:۲۱    
آیا حدیث پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) که می فرماید: هر کسی مرا بخروج ماه صفر بشارت دهد من او را به بهشت بشارت می دهم . درست است؟
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۰:۴۷    
مراسم عزاداری شهادت امام رضا (ع) صبح پنجشنبه با حضور گسترده عزاداران در حرم مطهر رضوی برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۰۰:۲۱    
تیم الغرافه به پنجمین پیروزی خود در فصل جاری لیگ ستارگان قطر دست یافت.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۰۰:۳۰    
"اکنون مغزهای کوچک زنگ زده" و "لوس آنجلس تهران" به ترتیب با فروش 8 میلیارد و 5 و نیم میلیارد پرفروش های سینما هستند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۰۰:۱۵    
مهمترین رویدادهای اسلام در ماه ربیع الاول را در این گزارش بخوانید.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۰۰:۰۶    
زهرا سعیدی مبارکه سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:صحبت های وزیر نفت عربستان مبنی بر اینکه عربستان نمی تواند کاهش نفت ایران در بازارهای جهانی را جبران کند اعتراف خوبی است و نوید این را می ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۳:۵۱    
دوچرخه کوهستان جاینت با مبلغ 7 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود. قیمت انواع دوچرخه در بازار به شرح زیر است:
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۳:۴۵    
وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه شخصی خود در توئیتر در پاسخ به تازه ترین اظهارات پمپئو وزیر خارجه آمریکا نوشت:میدونی چیه آقای پامپئو؟! اصلا خود یمنی ها مسئول قحطی هستند که با آن مواجه هستند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۳:۳۶    
سرمربی سپیدرود امروز 40ساله شد. علی کریمی که امروز چهل ساله شد و از کنفدراسیون فوتبال آسیا تا باشگاه شالکه و صفحه آلمانی یوفا تبریک تولد دریافت کرد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۳:۲۷    
رئیس مجلس مشاوران ژاپن گفت: ما منتظر سفر آقای لاریجانی هستیم و امیدواریم این سفر باعث توسعه هر چه بیشتر روابط دو کشور شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۳:۱۲    
یک دستگاه آپارتمان 145 متری واقع در گیشا، خیابان بلوچستان با مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون تومان معامله می شود. لیست آپارتمان های موجود جهت خرید در گیشا به شرح زیر است:
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۲:۵۱    
در پی شهادت جانباز دفاع از امنیت، سید نورخدا موسوی مفرد، رهبر انقلاب اسلامی در پیامی شفاهی، شهادت وی را به مردم لرستان و خانواده ی این شهید عزیز تبریک و تسلیت گفتند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۶:۴۲    
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه تعریف دوگانه ای از قوانین برای دنیای استکبار وجود دارد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۶:۲۷    
رئیس کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: گر اروپا منافع ایران در برجام را تامین نکند، مجلس با طرحی دوفوریتی شرایط بازگشت فعالیت های هسته ای به قبل از برجام را فراهم می کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۶:۱۵    
در هفته گذشته کاهش قیمت در سهام گروه خودرویی جای خود را به رشد داد و در این میان موضوعات سیاسی و تصمیمات جدید وزیر صنعت درباره این گروه در رشد ارزش سهم ها به خصوص سهم های عمده از جمله ایران خودرو ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۶:۰۶    
کارشناس علوم قرآنی گفت: ثواب زیارت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در مشهد، از زیارت کربلا بالاتر است و حضرت محمد (ص) فرموده اند: "کسی که پاره تن مرا در طوس زیارت کند، برای هر قدمی که بر می دارد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۵:۵۷    
گفته می شود شفر به توصیه کمیته فنی چند بازی به حسینی جوان میدان داد که باشگاه در نهایت قرارداد او را تمدید کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۵:۴۲    
محمدرضا فریوری با حضور در کافه خبر با اعلام این مطلب افزود: ایران به تولیدکنندگان بزرگ و اثرگذار نیاز دارد ، این در حالی است که همچنان ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۵:۳۰    
مهاجم تیم فوتبال ال ای گلکسی از این تیم جدا نمی شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۵:۲۱    
درحالی که صادرات دانه سویای آمریکا به چین در 8 ماه اول 2018 31 درصد افت کرد و تنها در ماه آگوست 95 درصد کاهش یافت، آمریکا بیشترین دانه سویای خود را به ایران صادر کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۵:۰۰    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره تحریم های ضدایرانی آمریکا گفت: آمریکایی ها مجبور به عقب نشینی از سیاست هایشان علیه ایران می شوند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۵۷    
پولشویی از جمله نارسایی هایی است که در صورت ظهور و بروز و تعمیق آن در اقتصاد، کشور را در این عرصه با چالش های فراوانی مواجه می سازد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۳۶    
وزیر امور اقتصاد و دارایی در نشست اصلاح نظام بانکی با حضور مدیران بانکی، به مدیران هر یک از بانک ها ماموریت داد تا چالش های مرتبط با بانک خود را ترسیم و راهکارهای لازم را پیشنهاد کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۲۷    
پیشکسوت باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: وقتی بازیکنانی منافع فردی شان را در تیم به منافع جمعی ترجیح می دهند وضعیت بهتر از این نمی شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۱۵    
نخستین تصویر به همراه اولین پوستر از نسخه دوم انیمیشن پرفروش و پرطرفدار "زندگی پنهان حیوانات خانگی" به کارگردانی "کریس رناد" رونمایی شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۱۲    
سیاست های ارزی دولت در اواسط ماه هشتم اجرا قرار دارد و شرکت های پتروشیمی به عنوان تامین کنندگان بزرگ ارزی، نقشی جدی در اجرای این سیاست ها اجرا می کنند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۰۰    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه مردم بیمی نسبت به تحریم های آمریکا نداشته باشند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۳:۵۱    
شماره 7 فراموش نشدنی تیم فوتبال استقلال پیام مهم و امیدوار کننده ای برای طرفداران این تیم ارسال کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۳:۳۰    
رئیس کمیته هسته ای مجلس گفت:در صورت پیوستن ایران به FATF تمام سر پل های دور زدن تحریم ها را خودمان به آمریکا معرفی می کنیم.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۳:۲۷    
رهبر بزرگ ترین جامعه مسلمانان آمریکا گفت: ایران به تعهدات خود رد برجام پایبند بود، ولی آمریکا متعهد نبود و با آمدن ترامپ از این توافق خارج شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۳:۱۵    
کیا موتورز طراحی بدنه و کابین تازه دیده می شود و به جدیدترین فناوری های ایمنی و ارتباطی درون خودرویی کیا مجهز است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۳:۰۶    
یک روانشناس، با اشاره به عوارض اختلالات خواب بر سلامت جسم و روان افراد، نسبت به خواب افراد شب کار هشدار داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۲:۵۷    
هواداران تیم فوتبال پرسپولیس جهت حمایت از تیم محبوب شان در فینال لیگ قهرمانان آسیا، اقدامات جالبی را پشت سر گذاشته اند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۲:۴۸    
مایکل داگلاس بازیگر سرشناس سینمای آمریکا روز سه شنبه 6 نوامبر در پیاده روی مشاهیر هالیوود صاحب ستاره شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۲:۴۰    
نماینده سابق ایران در ایکائو معتقد است که ایران می تواند براساس راه حل هایی که در توافقنامه پروازهای مشترک با ترکیه در نظر گرفته شده ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۲:۳۲    
تاکنون حدود 20 قسمت از سریال بانوی عمارت به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد تدوین شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۲:۲۰    
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: ترافیک خودرویی صبح امروز 17 آبان ماه در مسیرهای جاده ای ورودی و خروجی کلانشهر مشهد پرحجم است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۲:۱۰    
پس از این که میزان تولید نفت خام آمریکا به رکورد جدیدی دست یافت و ذخایر نفتی این کشور هم بیش از حد انتظار افزایش پیدا کرد، قیمت نفت افت کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۲:۱۰    
مطابق جدیدترین آمار پایگاه اطلاع رسانی موسسه خانه کتاب از ابتدای سال جاری، 91 عنوان کتاب با موضوع امام رضا (ع) منتشر شده که در این بین کتاب یک قمقمه دریا ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۲:۱۰    
امیرمهدی ژوله با انتشار پیامی اینستاگرامی کسب مدال طلا از سوی سهراب مرادی را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که این مقدمه ای برای قهرمانی پرسپولیس در آسیا باشد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۲:۱۰    
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس با انتقاد از بی توجهی به امور فرهنگی در مناطق مرزی تصریح کرد: شرایط منطقه می طلبد در شهرهای مرزی کارهای فرهنگی بیشتری انجام شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۲:۱۰    
آمار مقدماتی گمرک از تجارت خارجی 5 ماهه سال 97 نشان می دهد که در این مدت بیش از 119 تن کیف دستی وارد کشور شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۲:۱۰    
مسئله اختلاف پانته آ بهرام با سازندگان سریال دلدادگان همچنان ادامه دارد و با گذشت چندین روز از پایان پخش این سریال هر روز اظهارنظرهای مختلفی در این باره می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۲:۱۰    
تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در فینال برگشت، دو جلسه تمرین خواهد کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۰:۵۲    
دروازه بان پیشین پرسپولیس درباره فینال لیگ قهرمانان آسیا به خبرورزشی گفت: من معتقدم پرسپولیس توان این را دارد که در تهران 2 بر صفر کاشیما آنتلرز را شکست دهد و بازی را به پنالتی بکشاند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۰:۳۷    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از افزایش قیمت مصالح ساختمانی خبر داد و گفت: هم اکنون بازار مسکن تبدیل به یک بازار آزاد و نابسامان شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۰:۲۵    
تا زمانی که یادم هست هیچ وقت از پدرم پول توجیبی نگرفت. حتی کمک یار پدرم در خرج های خانه هم بود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۰:۱۶    
مهاجم ملی پوش کشورمان با انتشار عکسی، خبر از اتفاق عجیبی داد که برای کودک درونش رقم خورده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۰:۰۷    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از بررسی عملکرد ستاد اربعین 97 در کمیسیون متبوع خود در اولین جلسه علنی مجلس پس از پایان حضور نمایندگان در حوزه های انتخابیه خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۰۹:۴۶    
جمعی از نمایندگان طرحی را درباره نحوه اجرا و انتشار قوانین تدوین کرده اند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۰۹:۳۷    
بازار گوشی تلفن همراه پس از پشت سر گذاشتن حواشی مختلف در روز های اخیر با عرضه محصولات مختلف از سوی برخی شرکت ها، حباب قیمتی اش کوچکتر شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۰۹:۳۱    
آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور اعلام شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۰۹:۱۶    
فوتبال، چیزی فراتر از یک ورزش است. توپ چهل تکه ای که زندگی را برای عاشقان آن، دوباره معنا می کند.