شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۰۹:۵۳May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای ستاره نیوز 24 مرداد 1397 - setarehnews.ir

ستاره نیوز 29 اسفند 1393 ستاره نیوز 29 اسفند 1394 ستاره نیوز 26 اسفند 1395 ستاره نیوز 27 اسفند 1396 ستاره نیوز 30 فروردین 1397 ستاره نیوز 31 اردیبهشت 1397 ستاره نیوز 31 خرداد 1397 ستاره نیوز 1 تیر 1397 ستاره نیوز 1 شهریور 1397 ستاره نیوز 30 مهر 1397 ستاره نیوز 30 آبان 1397 ستاره نیوز 29 آذر 1397 ستاره نیوز 30 دی 1397 ستاره نیوز 30 بهمن 1397 ستاره نیوز 29 اسفند 1397 ستاره نیوز 1 مرداد 1397 ستاره نیوز 2 مرداد 1397 ستاره نیوز 3 مرداد 1397 ستاره نیوز 4 مرداد 1397 ستاره نیوز 5 مرداد 1397 ستاره نیوز 6 مرداد 1397 ستاره نیوز 7 مرداد 1397 ستاره نیوز 8 مرداد 1397 ستاره نیوز 9 مرداد 1397 ستاره نیوز 10 مرداد 1397 ستاره نیوز 12 مرداد 1397 ستاره نیوز 13 مرداد 1397 ستاره نیوز 14 مرداد 1397 ستاره نیوز 15 مرداد 1397 ستاره نیوز 16 مرداد 1397 ستاره نیوز 17 مرداد 1397 ستاره نیوز 18 مرداد 1397 ستاره نیوز 19 مرداد 1397 ستاره نیوز 20 مرداد 1397 ستاره نیوز 21 مرداد 1397 ستاره نیوز 22 مرداد 1397 ستاره نیوز 23 مرداد 1397 ستاره نیوز 24 مرداد 1397 ستاره نیوز 25 مرداد 1397 ستاره نیوز 26 مرداد 1397 ستاره نیوز 27 مرداد 1397 ستاره نیوز 28 مرداد 1397 ستاره نیوز 29 مرداد 1397 ستاره نیوز 30 مرداد 1397 
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۸:۳۳    
جدول کامل نرخ جرایم تخلفات رانندگی برای سال 97 به شرح جدول ذیل اعلام میگردد. جدول ذکر شده نسبت به سال 96 تغییر خاصی نداشته است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۹:۰۹    
یک مدرس و پژوهشگر کودک نسبت به استفاده بیش از حد از کودکان در فضای مجازی توسط والدین هشدار داد و خاطر نشان کرد ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۹:۳۱    
سرمربی و بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال در باشگاه پرسپولیس حضور یافت تا دیداری با حمیدرضا گرشاسبی داشته باشد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۹:۳۱    
در پی جنجال به پا شده در زمینه فرار مالیاتی بازیگران و سلبریتی های چینی استودیوها و شبکه های بزرگ این کشور دست به کار شدند. از این پس پرداخت دستمزد به این چهره ها محدودیت هایی خواهد داشت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۹:۱۸    
جلسه هیات دولت امروز با حضور رئیس جمهور و اعضای کابینه انجام شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۹:۱۲    
کنسرت دوا لیپا در آنتالیا به خاطر شروط عجیبش برگزار نشد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۹:۰۳    
آدیداس از توپ لیگ قهرمانان اروپا برای فصل 19-2018 رونمایی کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۸:۵۷    
ویل اسمیت، بازیگر مشهور هالیوودی با انتشار پستی جالب و متفاوت تولد هالی بری را تبریک گفت. او نوشت: تولد مبارک هالی بری، داشتم تو گوگل به دنبال عکس دو نفره مان می گشتم که با این مواجه شدم
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۸:۵۷    
جمشید مشایخی که از یک ماه گذشته در بیمارستان بستری است، بعد از پشت سر گذاشتن یک عمل جراحی، اکنون شرایط جسمانی خوبی دارد و فقط برای تقویت بیشتر در بیمارستان به سر می برد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۸:۴۶    
برای بسیاری از همسران، اوایل ازدواج یک دوران رویایی است. این را وقتی به زبان می آورند که چندی از روزگارشان گذشته باشد و گذر ایام، کم یا زیاد، حرارت زندگی شان را کم کرده باشد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۸:۳۷    
هفته نخست مسابقات لیگ دسته اول در حالی به پایان رسید که نابسامانی ها نیز همزمان با این رقابت ها آغاز شده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۸:۲۸    
وزیر امور خارجه گفت: مهمترین ابزار قدرت جمهوری اسلامی همین روحیه ایثارگری و فداکاری است که تاکنون در میان مردم حفظ شده و سرمایه عظیمی برای کشور فراهم کرده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۸:۲۸    
پرویز پرستویی با بیان اینکه همه ما مدیون خون ریخته شده شهدا هستیم، تاکید کرد که اگر هر روز یاد این عزیزان را به یاد آوریم دیگر با اختلاس گران و دزدان بیت المال برخورد جدی خواهیم کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۸:۱۶    
آلبوم موسیقی شعر و فریاد برگرفته از اشعار فروغ فرخزاد و احمد شاملو با هنرمندی بابک باربد (غسالی) روانه بازار موسیقی شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۸:۱۳    
وزیر ورزش و جوانان گفت: تصویب اساسنامه کمیته ملی پارالمپیک و قانون انقطاع آن از کمیته ملی المپیک در دولت به تصویب رسید و مشکلات قانونی استقلال آن از کمیته ملی المپیک برطرف شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۸:۰۷    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی معتقد است در صورت تداوم روند فعلی قیمت پروازهای خارجی، بسیاری از مردم عملا توان سفر به خارج از کشور را از دست می دهند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۷:۵۸    
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اینکه علت ابتلا به لک و پیس یا بیماری برص نامشخص است، گفت: شیوع این بیماری در زنان و مردان آمار یکسانی دارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۷:۵۲    
یک روزنامه فرانسوی خبر از حضور زین الدین زیدان روی نیمکت منچستریونایتد داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۷:۴۳    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از کشف چند انبار کالای احتکار شده خبر داد و گفت: 3 انبار لوازم یدکی خودرو و لوازم خانگی داخلی و خارجی در مشهد کشف شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۷:۳۷    
شبنم قلی خانی عکس زیر را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۷:۲۸    
رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان از صدور کیفرخواست پرونده تجاوز در ایرانشهر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این پرونده مراحل نهایی خود را در دادسرا طی می کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۷:۲۸    
رییس اورژانس تهران گفت: تکنسین موتورلانس اورژانس تهران نوزاد عجول را در ال90 به دنیا آورد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۷:۱۷    
یافته های مطالعه گروهی از محققان انگلیسی از اهمیت سلامت دستگاه هاضمه با مصرف زیاد سبزیجات و افزایش احتمال ابتلا به سرطان روده در صورت مصرف نکردن آن حکایت دارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۷:۱۱    
ستاره سینما امروز در اردوی تیم ملی بسکتبال حضور پیدا کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۷:۰۸    
رئیس خانه معدن آذربایجان شرقی گفت: افرادی در محدوده معدن طلای ورزقان اقدام به سرقت رگه های طلا دار کرده اند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۷:۰۲    
یک مسؤل بخش نوروسایکوتراپی کشور با تشریح اینکه براساس شاخص های جهانی در جدیدترین آمارها، تهران ششمین شهر پراسترس جهان گزارش شده است ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۶:۵۶    
سرمربی پدیده می گوید تغییرات در نیمکت سپیدرود، باعث انگیزه مضاعف بازیکنان این تیم می شود و سبب می شود پدیده ای ها کار دشواری را مقابل این تیم داشته باشند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۶:۴۷    
مستند آخرین پرواز در مراسمی همزمان با تجلیل از خلبانان آزاده ارتش، رونمایی خواهد شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۶:۴۱    
بازیکن پیشین تیم استقلال گفت که این باشگاه با بازیکنانی که گرفته دیگر مشکلی ندارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۶:۳۵    
شاگردان زلاتکو کرانچار نخستین دیدار خود در هجدهمین دوره بازیهای آسیایی برابر تیم فوتبال امید عربستان را با تساوی به پایان رساندند تا دیدار با کره شمالی سرنوشت ساز شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۶:۲۹    
در پی اعلام رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه مبنی بر تبدیل دلارها به لیر ترکیه گروهی از مردم آدانا دلارهایشان را به آتش کشیدند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۶:۲۶    
وزیر بهداشت با تاکید بر آنکه هر گونه احتکار دارو جرم است و با آن برخورد جدی خواهد شد، از راه اندازی نظام کسب اطلاع و واکنش سریع در حوزه دارو و ملزومات پزشکی خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۶:۲۳    
حضور کوروش تهامی و همسرش با تیپی خاص در جشن حافظ
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۶:۱۷    
چندی پیش خبری رسید حاکی از اینکه اشکان دژاگه فوتبالیست معروف به کمیته اخلاقی احضار شده است و برخی علت این حضور را خالکوبی های او عنوان کردند .
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۶:۱۴    
مصرف آدامس به عنوان یکی از تنقلاتی که بیشترین طرفدار را دارد، باعث شده شاهد عرضه آدامس های تقلبی در بازار کشور باشیم که با نام برندهای معروف جهانی به فروش می رسند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۱۲    
یک شرکت تولید کننده موبایل اعلام کرده است یکی از تلفن های همراه قدیمی خود را با قابلیت جدید و عمر باتری 25 روزه احیا و به بازار عرضه کرد. این دستگاه موبایل موزی لقب گرفته است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۶:۰۸    
معاون مرکز ملی فضای مجازی گفت: 47 درصد خدمات اصلی گوگل برای کاربران ایرانی مسدود بوده و امکان استفاده از این خدمات در فعالیت های علمی، پژوهشی، زیرساختی و فناوری وجود ندارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۶:۰۲    
فرزند ضیاءالدین دُری گفت: هم اکنون جال پدرم چندان خوب نیست. من، خانواده و در کنار ما پزشکان تمام تلاشمان را برای بهبود وضعیت پدر و بازگشت او به وضعیت عادی انجام می دهیم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۵۶    
جانی مارش که این روز ها کارش شده حضور در خانه بازیکنان منچسترسیتی و درست کردن غذای موردنظر آنها، آشپز یکی از بهترین رستوران های دانمارک است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۵۳    
این روزها بر اساس تصمیم جدید مسئولان شهرداری و بی تفاوتی مسئولان وزارت ارشاد، مجموعه تئاترشهر توسط دستفروشان و چادرهای فروش مواد غذایی و محصولات دیگر احاطه شده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۳۸    
در پی کنسل شدن پرواز ایلام-تهران، مسافران این پرواز به شدت به این اقدام فرودگاه معترض و با عوامل فرودگاه درگیر شدند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۳۵    
مارک والبرگ و رز بیرن در فیلم خانواده فوری نقش زن و شوهری را دارند که می خواهند یک کودک را به سرپرستی بگیرند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۲۹    
هیچ یک از دو شرکت ال جی و اسپرینت تا به حال در مورد ویژگی ها و مشخصات گوشی نسل پنجمی که قصد عرضه آن را دارند، اطلاعاتی عرضه نکرده اند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۲۳    
برانکو از زمان حضورش در ایران 7 بار با ویسی روبه رو شده که خاطرات تلخ و شیرین زیادی در خاطر سرمربی کروات پرسپولیس بر جای گذاشته است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۲۱    
رئیس جمهور ، تلاش برای افزایش تولید، صادرات و اشتغال در کنار تنظیم بازار و شفاف سازی امور را بالاترین عبادت و انقلابی بودن دانست و به بانک مرکزی ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۱۸    
شاخص قیمت تولیدکننده زراعت، باغداری و دامداری سنتی در فصل بهار سال جاری به ترتیب نسبت به فصل قبل (تورم فصلی) 4.8درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل(تورم نقطه به نقطه) 9.4 درصد افزایش یافته است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۰۰    
مرگانا کینگ بازیگر و خواننده آمریکایی که در قسمت اول و دوم فیلم پدر خوانده در نقش همسر مارلون براندو بازی می کرد در سن 87 سالگی درگذشت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۴:۵۷    
یک فوتبالیست حرفه ای در جریان حمله مسلحانه در زمین فوتبال کشته شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۴:۴۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا درباره اظهارات نخست وزیر عراق مبنی بر این که به تجارت با ایران ادامه خواهد داد، گفت: ما کشورهایی را که تحریم هایمان را نقض کنند مسئول خواهیم دانست.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۴:۳۳    
مربی سابق آبی پوشان با ابراز گلایه از برخی پیشکسوتان این باشگاه گفت: بعضی ها اصلا کار ندارند چه کسی مدیر است و چه فردی مربی، آنها همیشه انتقاد می کنند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۴:۲۷    
دانشمندان هواشناسی در مطالعه ای اعلام کردند که سطح زمین تا 5 سال آینده به شدت گرم می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۴:۲۷    
اسامی 10 نفر از خریداران عمده سکه در حالی منتشر شد که بررسی های خراسان نشان می دهد، دو نفر از افراد این فهرست چهره هایی از جمله یک مقام سابق دولتی و یک نفر از بستگان یک مقام اجرایی سابق هستند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۴:۱۳    
ورزش نه تنها برای تناسب اندام بلکه برای سلامتی نیز اهمیت زیادی دارد. بسیاری از افراد با هدف افزایش آمادگی جسمانی و داشتن تناسب اندام ورزش می کنند ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۴:۰۷    
بازیگر سرشناس سینما اعلام کرده در روز تولد 50 سالگی اش یک پرش آزاد از هلیکوپتر روی گرند کنیون انجام می دهد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۴:۰۱    
رئیس جمهوری آمریکا در سخنانی شدیدالحن و به شدت بی ادبانه، دستیار سابق کاخ سفید را "سگ" و "بی عقل" خطاب کرد!
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۳:۵۶    
دارنده مدال های نقره و برنز جهان و طلای بازی های آسیایی با بیان اینکه هدفش حضور در المپیک 2020 است،گفت: برخی می خواهند من را تمام شده بدانند اما به این راحتی ها از کشتی دست نمی کشم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۳:۵۰    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: روند نظارت و برخورد قانونی باید به گونه ای باشد که از احتکار جلوگیری شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۳:۳۲    
یک کاربر فضای مجازی با انتشار تصاویر زیر در توضیح آن نوشت: دیشب وقتی ما خواب بودیم، علی فروغی مدیر جوان شبکه سه با مجری های این شبکه اعم از رشید پور، فردوسی پور، احمدی، نجم الدین شریعتی ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۳:۲۹    
امشب در استونی در دیداری کاملاً مادریدی قهرمان سوپرچام اروپا معرفی خواهد شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۳:۲۳    
عباس غزالی" بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون سرانجام بعد از سه سال دوری از عرصه اکران و سینما از امروز با اکران فیلم سینمایی "همه چی عادیه" بار دیگر حضور بر پرده سینما را تجربه می کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۱    
تصمیم به خداحافظی سردار آزمون از تیم ملی ایران پس از جام جهانی 2018 یکی از عجیب ترین خداحافظی های بازیکنان حاضر در این جام معرفی شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۲:۴۷    
10 عامل سکته مغزی در جهان
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۲:۴۴    
موسسه امنیتی تنسنت از شناسایی چند آسیب پذیری در بلندگوی هوشمند اکوی آمازون خبر داده که باعث می شود بلندگوی یادشده به ابزاری برای استراق سمع و جاسوسی مبدل شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۲:۳۸    
در تحقیقی که سال 2017 روی 3000 کارمند انجام شد مشخص شد 41 درصد از آن ها به خاطر کارشان با افزایش وزن روبرو شده اند. حقیقت این است که دلایل متعددی وجود دارد که شغلتان میتواند روی وزنتان تاثیر بگذارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۲:۳۸    
رهبر ارکستر مجلسی ایران با تحلیلی بر وضعیت موسیقی جدی ایران، بخشی از این مشکلات را به دلیل فقدان نظارت درست بر روند تولید و اجرا و سیاستگذاری های کلان دانست.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۲:۲۶    
کوئنتین تارانتینو برای ساخت فیلم جدیدش که تصویری از هالیوود 50 سال پیش است، نیاز به شخصیت بروس لی داشت و اکنون مایک موه را برای ایفای نقش وی انتخاب کرده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۲:۱۴    
تیم فوتبال امید در حالی دیدار نخست خود در بازی های آسیایی را امروز برابر عربستان برگزار می کند که از پیام علی دایی و دیگر مربیان انگیزه زیادی گرفته اند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۲:۰۸    
الهام صفوی زاده، مجری تلویزیون هم یکی از حاضران در جشن خصوصی حافظ بود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۱:۵۹    
دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازی گفت: خودروسازان و قطعه سازان برای خروج خودرو از شمول قیمت گذاری دستوری ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۱:۵۳    
کارشناس فوتبال کشورمان گفت: ابتدا باید شرایط مناسب برای حضور هواداران در ورزشگاه ها را فراهم کنیم و بعد از آن انتظار فضای آرام در ورزشگاه هایمان را داشته باشیم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۱:۵۰    
مدیران پرسپولیس با پرداخت باقیمانده طلب مدافع سابق خود که 60 هزار دلار بود با این بازیکن به طور کامل تسویه حساب کردند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۱:۴۷    
این اتفاق نشانه یک اتفاق اجتماعی بزرگ است که هیچکس به هیچکس اعتماد نمی کند. این جمله ای است که مجری برنامه خندوانه در واکنش به افرادی که وقتی می شنوند یک دستگاه خودرو برده اند، می گوید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۱:۴۱    
خطرناک ترین بازی های آنلاین و چالش های آن جان بسیاری از نوجوان را تهدید می کند. در این نوشتار نگاهی انداخته ایم به خطرناک ترین چالش ها و بازی هایی که می توانند آسیب رسان یا کشنده باشند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۱:۳۸    
پیمان معادی عکسی با ظاهر متفاوت در اینستاگرامش منتشر کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۱:۳۲    
تعداد افرادی که برای خودکشی پل چمران اصفهان را انتخاب می کنند در حال افزایش است و این سوال پیش می آید که چرا چمران؟
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۱:۲۶    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان تعزیرات و دیگر سازمان های نظارتی با نظارت بر انبارها در مقابل هر گونه احتکار می ایستند به طوری که صورت موجودی انبارها به صورت ماهیانه به این ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۱:۲۳    
پس از مجموعه تلویزیونی واقع نمای پا به پای خانواده کارداشیان بود که ما با خانواده کارداشیان ها و یکی از خواهران با نام کندال جنر، آشنا شدیم ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۱:۱۱    
پرونده انتقال ملی پوش ایرانی تیم اوسترشوندس سوئد به رن فرانسه پس از تهدید شکایت باشگاه اوئسکا اسپانیا به فیفا وارد مسیر جنجالی و پرحاشیه ای شده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۹:۵۳    
مدیر گروه مرکز تحقیقات پستان جهاد دانشگاهی ضمن تشریح عوارض پروتز سینه و اینکه چه کسانی مناسب انجام این جراحی هستند، گفت: پروتز سینه مانعی در بارداری و شیردهی ایجاد نمی کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۹:۴۷    
کارشناسان سلامت مصرف روزانه 46 و 56 گرم پروتئین را به ترتیب برای زنان و مردان بزرگسال توصیه می کنند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۹:۴۷    
کارشناس مسئول مرکز بهداشت استان مرکزی با اشاره به ازدواج دختربچه ها در روستاهای استان گفت: شهرستان خنداب در این زمینه نسبت به سایر شهرستان های استان دارای شرایط ویژه است بطوریکه در این شهرستان 35 ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۹:۴۱    
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: بچه های ما آنقدر توانا هستند که توقع قهرمانی از آنها داشته باشیم اما این توقع نباید باعث شود که تیم های دیگر را ضعیف و شکست خورده ببینیم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۹:۴۱    
خواننده جوان که در جریان سرقت با همدستی دوستش مدیر یک استودیو ضبط صدا را با شلیک شش گلوله به قتل رسانده بود ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۹:۳۵    
یک مردم شناس و محقق با استناد به پژوهشی که درباره ازدواج سفید روی 213 زوج و به شکل میدانی انجام داده است، گفت: عمر ازدواج سفید در ایران بین یک تا سه سال است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۹:۳۲    
ابوالحسن تهامی دوبلوری است که توانست تنها بعد از سه سال کار کردن مدیریت دوبلاژ را برعهده بگیرد، او می گوید دوبله برای سینمای ایران گویش سینمایی به وجود آورده و باعث شده که فیلم ها به خوبی فهمیده و ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۹:۲۳    
سعید براتی سرباز گروگان گرفته شده توسط اشرار در عملیات تروریستی اردیبهشت ماه 96 بعد از476 روز اسارت به وطن بازگشت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۹:۲۳    
بهنوش بختیاری در با انتشار عکس زیر در استوری خود نوشت: در نقشی شبیه آلیس در سرزمین عجایب.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۹:۲۰    
دبیر انجمن تخم مرغ شناسنامه دار ایران، ضمن انتقاد شدید از تصمیم دولت برای واردات تخم مرغ، گفت: واردات این محصول در سال گذشته، خسارت اقتصادی زیادی به کشور وارد کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۹:۱۴    
ملی پوش تیم ملی کاراته بانوان گفت: قول نمی دهم در فینال مسابقات کاراته بازیهای آسیایی جاکارتا باشم، اما همه تلاشم را برای کسب مدال به کار می گیرم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۹:۰۶    
هافبک پیشین تیم فوتبال فولاد خوزستان به نساجی ملحق شد
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۹:۰۰    
برای خرید کوچک ترین آپارتمان با کمترین بودجه، مناطق جنوبی تهران گزینه مناسبی برای جست وجو در بازار مسکن کنونی هستند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۹:۰۰    
زن 36 ساله که به اتهام حمل و نگهداری 600 گرم تریاک توسط نیرو های انتظامی دستگیر شده است ماجرای زندگی خود را برای کارشناس اجتماعی کلانتری پنجتن مشهد بازگو کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۸:۵۷    
افرادی که اقدام به سرقت باتری دکل های مخابراتی شهر تهران کرده و با این اقدام سبب قطعی و ضعف آنتن دهی برخی از اپراتورهای تلفن همراه شده بودند، دستگیر شدند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۸:۵۷    
اسدالله یکتا با انتشار یک استوری از دعوت نشدنش به جشن حافظ گله کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۸:۵۴    
تیمی از محققان توانستند با استفاده از یک فرایند هوشمند کورکومین را قادر به نابودی سلول های سرطانی کنند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۸:۴۵    
مهراب قاسمخانی به کم شدن سهم ایران در دریای خزر واکنش نشان داد.
  • ۱