جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۰۴:۳۳May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 19 اسفند 1395 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 31 فروردین 1395 شفاف 30 اردیبهشت 1395 شفاف 31 خرداد 1395 شفاف 31 تیر 1395 شفاف 31 مرداد 1395 شفاف 31 شهریور 1395 شفاف 30 مهر 1395 شفاف 30 آبان 1395 شفاف 30 آذر 1395 شفاف 30 دی 1395 شفاف 30 بهمن 1395 شفاف 1 اسفند 1395 شفاف 2 اسفند 1395 شفاف 3 اسفند 1395 شفاف 4 اسفند 1395 شفاف 5 اسفند 1395 شفاف 6 اسفند 1395 شفاف 7 اسفند 1395 شفاف 8 اسفند 1395 شفاف 9 اسفند 1395 شفاف 10 اسفند 1395 شفاف 11 اسفند 1395 شفاف 12 اسفند 1395 شفاف 13 اسفند 1395 شفاف 14 اسفند 1395 شفاف 15 اسفند 1395 شفاف 16 اسفند 1395 شفاف 17 اسفند 1395 شفاف 18 اسفند 1395 شفاف 19 اسفند 1395 شفاف 20 اسفند 1395 شفاف 21 اسفند 1395 شفاف 22 اسفند 1395 شفاف 23 اسفند 1395 شفاف 24 اسفند 1395 شفاف 25 اسفند 1395 شفاف 26 اسفند 1395 شفاف 27 اسفند 1395 شفاف 28 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1395 شفاف 30 اسفند 1395 
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۱:۵۸    
ماست یکی از لبنیاتی است که علاوه بر خواص خوراکی که برای بدن دارد می تواند یک در زیبایی پوست و موی شما هم اثیرگذار باشد. با ما همراه شوید تا شما را با این روش ها آشنا کنیم.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۳:۵۲    
مرد 26 ساله چینی با نامزد 21 ساله خود که 8 روز قبل به قتل رسیده بود ازدواج کرد!!
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۳:۳۲    
آن ها مدعی بودند برای گرفتن آزمایش و بردن مرد مذکور به مرکز ترک اعتیاد وارد خانه شده اند. عصبانیت و خشم در چهره آنان موج می زد و هیچ کس جرات قد علم کردن در برابر شان را نداشت اما مرد 47 ساله مقاومت ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۹:۵۶    
معده مهم ترین عضو بدن در تضمین سلامت است و در اصول 6 گانه سبک زندگی سنتی یکی از مهم ترین اصول، هضم و جذب مواد غذایی و دفع مواد زائد و سموم از بدن است.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۹:۳۶    
در شرایط رکود فعلی که وضعیت اشتغال و درآمد مردم قابل قبول نیست، رشد قیمت مایحتاج ضروری روزانه منصفانه نیست اما با این وجود هر روز شاهد بی ثبات تر شدن بازار کالاهای اساسی هستیم.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۶:۱۶    
هافبک پرسپولیس با کارت زردی که از داور دریافت کرد، سه اخطاره شد و بازی مقابل صنعت نفت را از دست داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۴    
رئیس جمهوری روسیه 16 ژنرال را که در وزارتخانه ها و نهادهای مهم این کشور مشغول فعالیت بودند، برکنار کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۰۰    
در هفته ی درخت کاری، طرح 1000 هکتاری جنگل کاری برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با حضور رییس دفتر مقام معظم رهبری در مناطق حاشیه ای تهران افتتاح و به بهره برداری می رسد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۸    
جشنواره هولی، متعلق به پیروان آئین هندو که به جشنواره رنگ ها نیز معروف است، همه ساله همزمان با آغاز فصل بهار در هند برگزار می شود.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۶    
تصاویری از این فستیوال در سراسر دنیا از جمله اسپانیا، برزیل، ایتالیا، آلمان، پرتغال، فرانسه و بولیوی را ببینید.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۳:۳۲    
رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی از شناسایی و دستگیری عامل هک گوشی تلفن همراه در فضای سایبری خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۸:۰۶    
در گذر سال ها و فصل ها و روزها و در گوشه ای از این خاک پهناور، قهرمان دوست داشتنی سال های دور و نزدیک کتاب های درسی ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۴    
کنگ لی هنرمند اهل سنگاپور است که گویی دستانش سحرآمیز هستند. او با سنگ ریزه و کاسه و ... اثر خود را خلق می کند و از تکنیک نقاش ژاپنی سوک فوکاهوری در نقاشی سه بعدی ماهی طلایی الهام می گیرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۶:۲۶    
شاید تصور این که نژادی از گوسفندان یا در اصلاح قوچ همیشه با 4 شاخ یک اندازه وجود داشته باشند اندکی سخت باشد. ولی باور کنید این موضوع حقیقت دارد!
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۵:۰۰    
خونریزی داخلی در برخی موارد به راحتی تشخیص داده نمی شود.اگر خونریزی سریع یا شدید باشد، احتمال تورم وجود دارد ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۴:۰۰    
این روزها بازار سفر و گردش داغ است. برخی راهی سفر شده اند و عده ای درحال آماده کردن خود برای سفر هستند تا بتوانند در تعطیلات پیش رو نهایت استفاده را از هوای مطبوع بهاری داشته باشند.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۰    
بدون شرح...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۹:۴۶    
تعطیلات نوروز با همه تعطیلاتی که در طول سال داریم، تفاوت های قابل توجهی دارد.یکی از آنها وجود دلایل وسوسه کننده برای شکستن رژیم های غذایی در تمام گروه های سنی و پرخوری های ناشی از مصرف شیرینی و آجیل ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۹:۴۲    
آمارها نشان می دهد بالغ بر 30 هزار مبتلا به ایدز در کشور وجود دارد و به دلیل شیوه های انتقال این بیماری، توجه به راه های پیشگیری و مراقبت از مبتلایان لازم است ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۹:۴۰    
یک دندانپزشک با اشاره به اینکه از سینوس عفونت به دندان منتقل می شود، به اهمیت مسواک زدن پرداخت و گفت: حتی عفونتهای اطراف ریشه دهان را به عنوان عارضه ششم دیابت ذکر کردند.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۸:۰۰    
کریمی قدوسی گفت: قرار شد تا حسن روحانی رئیس جمهور از دوره زمانی 15 فروردین تا 20 اردیبهشت به چندین کشور مهم اروپایی سفر کند و این سفرها طوری تنظیم شود که یک روز قبل از مناظرات انتخاباتی ریاست جمهوری ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۷:۵۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که پس از محکومیت شهرک سازی این رژیم در شورای امنیت سازمان ملل در تنگنا قرار گرفته است، در دیدار با رئیس جمهوری روسیه ادعاهای رد شده، ضد ایرانی خود را تکرار کرد ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۷:۵۰    
رئیس فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا در اظهاراتی ضدایرانی، تأکید کرد که تهران بزرگترین تهدید بلندمدت را برای ثبات در منطقه به همراه دارد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۲۱:۱۰    
دبیرکل کانون بانک های خصوصی و موسسات اعتباری بااشاره به اینکه 28 اسفند آخرین روزکاری سیستم بانکی کشور است،گفت:کلیه دفاتر حسابداری بانک ها در این تاریخ بسته خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۲۱:۰۲    
دیروز علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که هواداران این تیم برای حل مشکل بدهی ها، از طریق حساب رسمی باشگاه کمک کنند، در همین رابطه امروز علی کریمی با انتشار یک عکس ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۲۰:۵۴    
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه باید جهادمان را ادامه داده و قدرت دفاعی ما که همان تسلط است را به همگان نشان دهیم ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۲۰:۴۸    
مدیرعامل بانک بین المللی سپه لندن گفت: این بانک و سایر شعبه های اروپایی آن با توجه به اجرای توافق برجام (برنامه جامع اقدام مشترک) قادر به ارایه خدمات بانکی در عرصه بین المللی بویژه به شرکت ها و طرح ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۲۰:۴۰    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه از تست موفقیت آمیز موشک هرمز 2 خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۲۰:۳۴    
پلیس دو نفر سارق که در پوشش تعمیرکار اجاق گاز از خانه یکی از شهروندان برازجانی طلا به سرقت برده بودند را دستگیر کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۲۰:۲۶    
با نزدیک شدن به ایام نوروز و شدت گرفتن امور رفت و روب خانه، استفاده از وسایل شوینده بیشتر از اوقات دیگر افزایش می یابد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۲۰:۱۶    
فرماندهی نیروی هوایی عراق طی بیانیه ای از تحویل گرفتن 10 جنگنده ساخت جمهوری چک و به کارگیری آن ها در عملیات آزادسازی موصل از دست داعش خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۹:۳۴    
حسن روحانی خطیبی زبردست است؛ واژه ها را با دقت انتخاب می کند؛ آهنگین حرف می زند؛زنگ صدایش به گوش می نشیند؛فراز و فرودهای خطابه اش حرفه ای است؛...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۹:۳۰    
معاون اول رئیس جمهور تعداد شغل جدید ایجاد شده در بهار و تابستان امسال را 700 هزار فرصت عنوان کرد و گفت: تورم یک ساله منتهی به بهمن ماه 6,8 درصد بوده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۸:۲۴    
آتش نشانان در آلمان با بردن خودرو در خانه های متروک تمرین نجات از فضای بسته و کم را برای مواقع ضروری امتحان می کنند.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۸:۲۲    
در پی وقوع آتش سوزی در مرکز نگهداری از کودکان در نزدیکی پایتخت گواتمالا دست کم 20 کودک جان خود را از دست دادند.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۸:۲۰    
داور دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان به اشتباه خود اعتراف کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۷:۳۶    
شرایط اسفناک و فاجعه بار توپچی ها باعث شده تا ستاره ها به ترک تیم فکر کنند. اکنون بزرگترین سوال هواداران این شده که چه بلای سر آرسنال در فصل می آید!؟
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۷:۲۸    
سفیر عربستان در چین در واکنش به میانجیگری چین برای حل اختلافات ایران و عربستان گفت که عربستان از تلاش های چین برای ایجاد صلح در خاورمیانه استقبال می کند و مدعی شد که ایران غیرقابل تغییر و غیرقابل ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۷:۲۶    
در این مقاله با گیاهان دارویی مناسب کاهش فشار خون آشنا می شویم. این گیاهان عبارتند از سیر، پیاز، گریپ فروت، انار و ... .
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۷:۲۲    
شیخ عبدالعزیز الفوزان مفتی سرشناس سعودی و استاد فقه تطبیقی در دانشسرای عالی قوه قضائیه این کشور که به صدور فتوای حرام بودن حضور در جشن های مختلط معروف و شناخته شده است ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۷:۱۸    
ارتش ترکیه به بهانه مقابله با گروه تروریستی پ.ک.ک یک پایگاه نظامی جدید در نقطه صفر مرزی مشترک با ایران و عراق تاسیس کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۷:۱۸    
جمعی از افسران ارتش رژیم صهیونیستی گفتند که زنان مانع پیروزی ارتش می شوند و آن ها جایگاهی در ارتش ندارند.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۷:۱۶    
مدافع استقلال خوزستان برد پرسپولیس مقابل این تیم را به سرخپوشان تبریک گفت.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۷:۱۶    
دعایی جهت بچه دار شدن از امام محمد باقر مرحوم مجلسی از امام باقر (ع) که فرمود: سه روز بعد از نماز صبح و بعد از نماز عشا هفتاد مرتبه سبحان الله و هفتاد مرتبه استغفرالله و یک مرتبه دعای زیر را بخواند.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۷:۱۲    
شذا ابوسلمیه ، دختر فلسطینی ساکن نوار غزه 13 سال دارد و صوت مشاهیر قرائت جهان اسلام را به زیبایی تقلید می کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۶:۵۴    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی در غرب کشور از اواخر وقت جمعه 20 اسفند خبر داد و روند بارشی کشور طی روزهای آینده را پیش بینی کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۶:۵۴    
پدرعلم کویرشناسی ایران با اشاره به ضرر و زیان سدهای ساخته شده، گفت: با توجه به وضعیت مدیریت امروز حاکم برسدهای کشور در آینده این سدها موجب نابودی مردم و حتی زیرساختها می شوند.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۶:۵۰    
دریافت هرگونه وجه نقد بابت اقداماتی از جمله ارائه صورت حساب سهام عدالت و صدور قبض پرداخت این سامانه توسط شرکتها، افراد و... غیرقانونی و ممنوع است.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۶:۴۶    
رییس سازمان انژی اتمی کشور گفت: از اول خلقت حضرت آدم ما فقط 550 تن اورانیوم داشتیم تا چندی پیش که ذخایرمان در حال اتمام بود. بنابراین معتقدم کسانی که ایراد می گیرند ایرادشان عوامانه است.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۶:۴۲    
فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه گفت:کشف 457 کیلوگرم انواع موادمخدر بخشی از فعالیت های یک ساله پلیس در این شهرستان بوده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۶:۳۴    
دبیرکل جمعیت جانبازان با بیان اینکه شنیده ایم قرار است به گونه ای برنامه ریزی کنند تا رئیس جمهور در زمان مناظره ها در سفر خارج از کشور باشد ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۲۲:۳۲    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: موشک ماهواره بر آماده پرواز است ولی از ترس امریکا آن را داخل انبار گذاشته اند این تحقیرآمیز است.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۲۱:۵۶    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری فرمودند: مردم باید اثر اقتصادمقاومتی را در زندگی ببینند؛ اکنون اینگونه نیست.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۲۱:۲۶    
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان با برتری شاگردان برانکو ایوانکوویچ به پایان رسید تا این تیم یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک تر شود.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۹:۳۶    
این گوشی نه تنها اولین گوشی بلک بری در اندونزی محسوب می شود، بلکه اولین گوشی بلک بری است که با دو سیم کارت ساخته شده و راهی بازار می شود.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۹:۱۶    
اعتیاد به تلفن همراه مساله همه گیر روزهای عصر تکنولوژی است و روز به روز افراد بیشتری را درگیری می کند ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۸:۴۴    
امروزه بسیاری از مردم با استفاده از هدست های واقعیت مجازی از حضور در این فضای جذاب و سه بعدی لذت می برند، اما با پوشیدن یک جلیقه می توان این تجربه را تکمیل کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۸:۳۴    
روزانه در اینترنت و رسانه های مختلف، خبرهای زیادی راجع به پهبادها می شنویم یا می خوانیم. هواپیماها، توسط انسان کنترل می شوند و در آنها، هیچ راهی برای ارتباط با هواپیماهای دیگر وجود ندارد ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۴:۴۲    
نائب رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها از تعیین تکلیف برگزاری این انتخابات در سال آینده به صورت الکترونیک در هفته آینده خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۴:۳۶    
نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی گفت: پایداری ها سامان اصولگرایی را واقعا برهم زدند و اکنون هم از این برهم زدگی خوشحال هستند.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۸    
دبیر کل حزب سبز گفت: پیوستن مجدد این سه نفر به همدیگر حاکی از آن است که با توجه به توصیه های مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه انتخابات به سمت دو قطبی شدن پیش نرود ...