سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۱:۰۳May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 12 آذر 1397 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 31 فروردین 1397 شفاف 31 اردیبهشت 1397 شفاف 31 خرداد 1397 شفاف 31 تیر 1397 شفاف 31 مرداد 1397 شفاف 31 شهریور 1397 شفاف 30 مهر 1397 شفاف 30 آبان 1397 شفاف 30 دی 1397 شفاف 30 بهمن 1397 شفاف 1 اسفند 1397 شفاف 1 آذر 1397 شفاف 2 آذر 1397 شفاف 3 آذر 1397 شفاف 4 آذر 1397 شفاف 5 آذر 1397 شفاف 6 آذر 1397 شفاف 7 آذر 1397 شفاف 8 آذر 1397 شفاف 9 آذر 1397 شفاف 10 آذر 1397 شفاف 11 آذر 1397 شفاف 12 آذر 1397 شفاف 13 آذر 1397 شفاف 14 آذر 1397 شفاف 15 آذر 1397 شفاف 16 آذر 1397 شفاف 17 آذر 1397 شفاف 18 آذر 1397 شفاف 19 آذر 1397 شفاف 20 آذر 1397 شفاف 21 آذر 1397 شفاف 22 آذر 1397 شفاف 23 آذر 1397 شفاف 24 آذر 1397 شفاف 25 آذر 1397 شفاف 26 آذر 1397 شفاف 27 آذر 1397 شفاف 28 آذر 1397 شفاف 29 آذر 1397 شفاف 30 آذر 1397 
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۷:۰۱    
مدیرعامل بانک صادرات ایران در مورد کاهش روند زیاندهی وبصادر گفت: سال 98 با خروج از ماده 141 و زیان، سودآوری بانک صادرات ایران آغاز خواهد شد که نقطه عطفی برای این بانک بزرگ بورسی است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۱۵    
مدیر کل مطالعات فرهنگی مرکز پژوهش های مجلس گفت: هر ساله حدود 4 هزار ازدواج زیر 14 سال در کشور ثبت می شود که استان های زنجان ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۱۰    
همایش بزرگ بیمه و توسعه با محور صنعت بیمه، نواوری و فناوری اطلاعات در روزسه شنبه سیزدهم آذرماه همزمان با روز ملی بیمه در محل سالن همایش های برج میلاد برگزار می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۲:۵۰    
به گزارش شفاف ، وزیر دفاع آمریکا در جریان نشستی با دخالت در امور داخلی ونزوئلا ، کناره گیری رئیس جمهور این کشور از قدرت را خواستار شد. ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۲:۴۵    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تاثیرات نرخ ارز بر کالاهای مختلف گفت: با استمرار و ثبات وضع کنونی کاهش نرخ دلار، باید 2 تا 3 ماه آینده منتظر کاهش قیمت ها بود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۲:۱۰    
چند تن از اعضای سمن های مردمی به منظور بازگشایی نرده های چهارراه ولیعصر برای تسهیل تردد معلولان و سایر عابران در این چهارراه تجمع کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۸:۳۵    
سازمان ملل در حال ارائه یک پیمان بین المللی به اعضای مجمع جهانی است که گفته می شود در نهایت به از بین رفتن کامل سلاح های هسته ای در سراسر جهان منجر خواهد شد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۳:۴۵    
مهاجم الجزایری السد به جدایی خود از این تیم واکنش نشان داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۳:۳۵    
دلار در بازار معاملات آسیایی روز دوشنبه تحت تاثیر آتش بس 90 روزه جنگ تجاری میان ایالات متحده آمریکا و چین که دو روز پیش از سوی کاخ سفید اعلام شد، اندکی عقب نشینی کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۳:۰۵    
دولت محلی ایالات آلبرتای کانادا به دلیل بحران پایین بودن نفت شنی صادرات این ایالت به آمریکا قصد دارد اقدام به خرید قطار کند تا بتواند مقصد صادرات نفت این منطقه را از انحصار آمریکا خارج کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۲:۳۵    
فرمانده ارشد سابق ناتو بر لزوم اعمال تحریم های دیپلماتیک علیه عربستان به خاطر پرونده قتل جمال خاشقجی تاکید کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۲:۰۵    
فقدان لوازم و قطعات یدکی به تدریج سیستم حمل و نقل را با مشکلات خاصی روبرو می کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۲:۰۰    
شهردار تهران گفت: تلاش می کنیم که فضاهای شهری را برای همه کسانی که نیازمند هستند مناسب سازی کنیم و نباید هیچکس به دلیل موانع عدم حضور در عرصه های اجتماعی را داشته باشد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۲:۰۰    
مسئول تغییرات اقلیمی سازمان ملل متحد در نخستین روز کنفرانس بین المللی 'کاپ 24' در لهستان، هشدار داد که تأثیرات منفی گرمایش زمین هیچگاه تا این اندازه جدی و خطرناک نبوده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۱:۵۵    
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: از ابتدای سال تاکنون حتی یک ریال از منابع ملی و استانی برای تکمیل متروی هشتگرد تخصیص نیافته اما اگر همه چیز طبق پیش بینی ها پیش برود تا پایان سال این پروژه به ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۱:۵۰    
از امروز تا پنج شنبه افزایش آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پر جمعیت نظیر تهران، کرج، اراک و اصفهان پیش بینی و توصیه می شود کودکان، سالمندان و بیماران تنفسی ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۱:۵۰    
مدیرعامل انجمن حامیان کودکان کار و خیابان از افتتاح دو مرکز کار آفرینی و اشتغال و یک مرکز طبخ و توزیع غذای گرم توسط این انجمن در کرج خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۱:۳۵    
کاوشگر اینسایت در نخستین روز فعالیت در مریخ به وسیله پنل های خورشیدی 4588 وات ساعت برق تولید کرد که این رقم رکورد به حساب می آید.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۱:۳۰    
شتاب و رقابت رسانه ها برای انتشار خبر مرگ چهره های مشهور انگار بر هر چیزی مقدم شده است. دیگر خبرنگاری حوصله ندارد سرچی کوتاه در اینترنت بزند و حداقل به ویکی پدیا که خود منبعی قابل استناد محسوب نمی ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۱:۲۰    
آمارهای منتشر شده از فروش اپ استور و پلی استور در بلک فرایدی 2018 نشان می دهد که این دو فروشگاه یک رکورد تاریخی را در فروش اپلیکیشن به ثبت رسانده اند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۱:۱۵    
وزیر انرژی عمان در آستانه دیدار هفته جاری تولیدکنندگان اوپک و غیراوپک، اظهار کرد معتقد است یک تفاهم نظر در میان تولیدکنندگان نفت اوپک برای ضرورت کاهش تولید نفت وجود دارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۱:۰۰    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با بیان این که در مرحله فعلی احیای کارت سوخت برای جلوگیری از قاچاق و بعد از آن زیر بنای تصمیمات بعدی است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۰:۵۰    
کشور موریس که پیشتر در حمایت از کشورهای تحریم کننده قطر روابطش را با دوحه قطع کرده بود، با اعزام سفیر خود روابط با قطر را از سر گرفت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۰:۲۰    
عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی، ساعتی قبل به صورت سرزده به میدان فردوسی رفت تا از نزدیک، وضعیت بازار ارز را رصد کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۰:۲۰    
رییس پلیس پایتخت در همایش آغاز به کار داوطلبان پلیس افتخاری اصناف گفت: راه اندازی پلیس افتخاری اصناف در راستای رویکرد جامعه محوری و مردم محوری نیروی انتظامی است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۰:۱۵    
سخنگوی شورای صنفی نمایش از شروع اکران فیلم سینمایی بمب از جهارشنبه این هفته خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۰:۱۰    
سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: بسته حمایتی بازنشستگان این سازمان تا 10 روز آینده توزیع می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۹:۵۰    
هافبک عراقی پرسپولیس به خداحافظی کاپیتان تیمش از بازی های ملی واکنش نشان داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۹:۱۰    
تیم ملی بسکتبال ایران با پیروزی مقابل فیلیپین به جام جهانی 2019 چین صعود کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۸:۴۵    
تیم تایتان مرکوری آمریکا غایب بزرگ رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان در ایران خواهد بود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۸:۲۵    
رئیس قوه قضائیه گفت: انگلیس به ایران بدهکار است و از زمان طاغوت پول هایی را برای سلاح دریافت کرده اند که جزء بدهی های آنها به ملت ایران است اما این موضوعات هیچ ارتباطی با مسائل قضایی ندارد و نظام ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۷:۴۵    
آمار افزایش 34 درصدی پروانه های ساختمانی در مقابل کاهش 54 درصدی معاملات پایتخت، حاکی از آن است که با وجود 490 هزار واحد مسکونی خالی در کلان شهر تهران ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۶:۵۰    
مردی 42 ساله متاهل و ساکن یکی از استانهای شمال غرب کشور که از سال 91 به مرور زمان قسمتی از بینایی چشمانش را از دست می دهد و بعد از مراجعه مکرر به چشم پزشکان محل ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۶:۳۵    
افسر ارشد ستاد مبارزه با دوپینگ ایران گفت: با توجه به اقدامات ستاد مبارزه با دوپینگ ایران و سازمان جهانی آنتی دوپینگ این آمار سالانه در حال کاهش است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۶:۲۵    
با پیگیری رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی، پرونده یکی از اساتید رشته علوم ارتباطات دانشگاه تهران مرکزی توسط مرکز بازرسی ویژه هیات امنای این دانشگاه بررسی می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۶:۲۰    
مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه با اشاره به اینکه خط 7 مترو به میدان کتاب ختم می شود، گفت: خط 7 مترو شاخه شرقی یا غربی نخواهد داشت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۶:۲۰    
پیروز حناچی، شهردار جدید تهران درباره مدیریت شهری عاقلانه و اقداماتی که برای این کار لازم است در توییتر نوشت: اقتضای مدیریت شهری عاقلانه، ارجحیت منافع عمومی بر سایر امور است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۶:۱۵    
استان های سیستان و بلوچستان، اردبیل و آذربایجان شرقی از ابتدای سال آبی 1398-1397 (اول مهرماه) تاکنون کم بارش ترین استان های کشور بوده اند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۶:۱۵    
در تصویر زیر هیتلر را با شلوارک آلمانی(lederhosen) در سال 1930 می بینید. او این عکس را خارج از شان و حرمت خود می دانست و انتشار آن را ممنوع اعلام کرده بود!
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۶:۱۰    
رئیس پلیس راهور پایتخت، گفت: پلیس برنامه ای برای تغییر محدوده زوج و فرد ندارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۶:۱۰    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اعلام اقدامات انجام شده برای مقابله با زلزله احتمالی تهران، در این راستا از استقرار منابع ویژه آب در سطح شهر خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۶:۱۰    
رئیس جمهور کره جنوبی گفت همتای آمریکایی او از وی خواسته است تا به کیم جونگ اون رهبر کره شمالی بگوید که او را دوست دارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۴۵    
رئیس قوه قضائیه گفت: انگلیس به ایران بدهکار است و از زمان طاغوت پول هایی را برای سلاح دریافت کرده اند که جزء بدهی های آنها به ملت ایران است اما این موضوعات هیچ ارتباطی با مسائل قضایی ندارد و نظام ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۱۰    
استاد علوم سیاسی دانشگاه قاهره ضمن تاکید بر اینکه هدف قرار دادن سامانه اس 300 خط قرمز روسیه است؛ اعلام کرد که تل آویو دست به ماجراجویی نخواهد زد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۴۰    
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد: لایحه بودجه 98 طبق قانون، 15 آذر تقدیم مجلس می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۳۰    
منابع آگاه از تجهیز گروه تروریستی جبهه النصره به دهها فروند پهپاد توسط یک تاجر ترکیه ای خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۲۵    
قیمت اوراق تسهیلات مسکن بانک ملی با سقوطی آزاد به 28 هزار تومان و اوراق تسهیلات مسکن بانک عامل مسکن با اندکی کاهش به حدود 50 تومان رسید.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۲۰    
رئیس مجلس گفت: سازوکار مالی اروپا ربطی به تصویب لایحه CFT و FATF ندارد؛ سازوکاری که اروپا دنبال می کند به دلیل فشار و تحریم های آمریکا است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۳۰    
یورو مسافرتی امروز در بانک ها حدود 13 هزار و 600 تومان عرضه می شود که نسبت به آخرین روز هفته گذشته حدود 500 تومان افزایش قیمت داشته است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۲۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه: موضوع موشکی ایران کاملا مشخص است و بخشی از سیاست های دفاعی کشور به حساب می آید و حالتی بازدارنده دارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۲۵    
پارک علم و فناوری زاهدان با توجه به مزیت و قابلیت کشت گیاهان دارویی در این استان، اقدام به راه اندازی آزمایشگاه کشت بافت در راستای کسب و کار دانش محور در حوزه گیاهان دارویی کرده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۲۰    
ارتش سوریه در حمله به گروه های تروریستی داعش در استان سویدای سوریه 270 داعشی را به هلاکت رساند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۰۰    
صندوق توسعه ملی در شش ماه نخست سال جاری بالغ بر 2968 میلیون دلار تسهیلات پرداخت کرده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۵۵    
هشتادمین اجلاس شورای اقتصادی کشورهای همسود به میزبانی روسیه در پایتخت این کشور برگزار می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۱۵    
وزیر ورزش درحالی تاکید کرده است که سهام پرسپولیس و استقلال بصورت صد درصد واگذار می شود که قبل از او هم وزیران ورزش و روسای سازمان تربیت بدنی چنین جمله تکراری را تکرار کرده بودند!
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۱۰    
منابع فلسطینی از تماس های گسترده رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با رهبران و وزیران خارجه برخی کشورهای منطقه و جهان برای خنثی کردن تلاش های خصمانه آمریکا علیه مقاومت فلسطین خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۰۰    
شاهدان عینی می گویند: مه غلیظ کلیه پروازهای داخلی و خارجی در فرودگاه بین المللی بغداد را متوقف کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۴۰    
میثم علوی
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۴۰    
شهردار منطقه 12 آخرین وضعیت ساخت پلاسکوی جدید را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۴۰    
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی 97/10/01 تا 97/10/30 از ساعت 10 صبح امروز از طریق اینترنت و دفاتر فروش انجام می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۳۵    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: امشب آخرین مهلت ثبت نام در کنکور دکتری 98 دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۳۵    
روانشناس بالینی کودک و نوجوان گفت: تحقیقات نشان می دهد، بالارفتن شناخت و آگاهی فرزندان از مسائل جنسی به خصوص از طریق رسانه ها موجب شده است دوران بلوغ در دختران از 12 به 10 و در پسرها از 15 به 12 ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۰:۳۰    
نشست خبری رئیس مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز "مجلس" آغاز شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۳۰    
سازمان ملل متحد، سوم دسامبر هر سال را، روز جهانی معلولان نامیده است. هدف از تعیین این روز افزایش آگاهی های عمومی مربوط به معلولیت های مختلف بوده است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۳۰    
جریمه دیرکرد دریافت کنندگان تسهیلات از بانک گردشگری بخشیده می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۱۵    
براساس گفته محققان علائم حمله های قلبی در خانم با دردهای شایع تفاوت دارد و در برخی موارد علل بروز حمله قلبی با آقایان متفاوت است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۱۰    
رسانه های محلی در آمریکا اعلام کردند که گردباد تند در ایالت ایلی نوی دست کم 25 مجروح برجا گذاشته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۰۵    
امام صادق(ع) در یک روایت به عملی اشاره کردند که ثوابش برتر از 10 طواف خانه خداست.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۰۵    
278 امین جلسه شورای عالی کار فردا سه شنبه با حضور وزیر کار و نمایندگان کارگران و کارفرمایان با بررسی موضوع انطباق حداقل معیشت و دستمزد کارگران برگزار می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۰:۵۵    
معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون،500 هزار نفر تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار گرفتند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۰:۳۵    
رئیس جمهوری فرانسه پس از بررسی خسارت های ناشی از ناآرامی پاریس، ریاست یک نشست بحران را بر عهده گرفت و این جلسه در نهایت به درخواست برای برگزاری چهارمین دور از مذاکرات با فعالان ضد دولتی ختم شد که دو ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۰:۲۵    
قطر اعلام کرد ابتدای سال 2019 از اوپک خارج می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۰:۲۰    
نوشاد عالمیان و کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز در رده بندی جهانی سقوط کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۰:۱۰    
ولع خودروسازان برای دریافت پول از دست مردم به بهانه ثبت نام های مدت دار از ابتدا هم فرجام خوشی را نمودار نمی کرد؛ اکنون خودروسازان به متقاضیان پیشنهادات عجیب و غریب می دهند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۰:۰۵    
عضو تیم ملی جانبازان و معلولان کشور در تنیس روی میز، کسب مدال طلا در مسابقات جهانی و پاراالمپیک را از جمله برنامه ها اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۰:۰۵    
رئیس کلانتری 150 تهرانسر از دستگیری دو نفر از اراذل و اوباش منطقه خبر دارد که بر سر محل پارک خودرو با تعدادی از کسبه، درگیر و تعدادی از شهروندان را مجروح کرده بودند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۵۵    
ارتش و کمیته های مردمی یمن تلاش متجاوزان سعودی برای تسلط بر پایگاه نظامی شجع در نجران را ناکام گذاشتند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۵۰    
سیمون نام یک ربات ویژه کره ای شکل است که در فضا معلق مانده و به کارکنان ایستگاه فضایی بین المللی برای انجام امور مختلف کمک می کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۴۰    
کاهش مداوم نرخ ارز در هفته های گذشته به گونه ای بوده که قیمت دلار با دوران اوج خود فاصله زیادی گرفته و تا حدود 11 هزار تومان پایین آمده است؛ امری که معاون اسبق ارزی بانک مرکزی یکی از علل آن را ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۳۵    
خداحافظی سیدجلال حسینی از فوتبال ملی، پایان راه این بازیکن پرافتخار نیست؛ هنوز اهالی فوتبال، فرصت تماشای فوتبالی توأم با عِرق و تعصب به پیراهن و باشگاه را خواهند داشت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۳۰    
ولیعهد عربستان در میان موجی از اعتراضات فعالان و احزاب الجزایری وارد این کشور شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۲۵    
ر جلسات قبل بیان شد که چرا محبت خداوند علت ندارد و بی انتهاست. یعنی منِ خدا برای رسیدن به قصد خاصی محبت نمی کنم. این محبت همانطور که علت ندارد، غایت هم ندارد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۰۵    
مدیر بخش زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با بیان اینکه زلزله بامداد امروز جواد آباد ورامین با بزرگای 3 ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۰۰    
ساعت 3:25 بامداد دوشنبه زلزله 3/1 ریشتری جوادآباد در جنوب تهران را لرزاند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۰۰    
ائتلاف بین المللی به اصطلاح ضد داعش به سرکردگی آمریکا در تخاصمی جدید حملاتی را به برخی مواضع ارتش سوریه در حومه شرقی حمص در راستای اجرای سیاست هایش در حمایت و پشتیبانی از گروه های تروریستی در راس آن ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۸:۵۰    
بهنام اسبقی، ملی پوش پیشین تکواندوی کشورمان گفت: هنوز به تصمیم قطعی برای خداحافظی نرسیده ام و شاید در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت کنم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۸:۵۰    
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال قطر خواهان کنار گذاشته شدن مهدی طارمی، ملی پوش ایرانی از تیم الغرافه شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۸:۴۵    
بسیاری از مسئولان بر این باورند که تعهد 4 درصدی "موافقت نامه پاریس" می تواند به سبب از دست دادن بازار سوخت های فسیلی منجر به زیان حداقل 50 تا 60 میلیارد دلاری شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۸:۴۰    
روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد که یک شرکت جاسوسی رژیم صهیونیستی با رهگیری ارتباطات تلفنی خاشقچی در قتل وی با آل سعود همکاری کرده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۸:۴۰    
رئیس جمهور فرانسه که هفته گذشته گفته بود از مواضعش عقب نشینی نخواهد کرد، به نخست وزیر کابینه دستور داد با معترضان جلیقه زرد وارد گفت وگو و مذاکره شود.