یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۲۱:۲۰May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفا آنلاین 10 خرداد 1396 - shafaonline.ir

شفا آنلاین 29 اسفند 1393 شفا آنلاین 29 اسفند 1394 شفا آنلاین 30 اسفند 1395 شفا آنلاین 31 فروردین 1396 شفا آنلاین 31 اردیبهشت 1396 شفا آنلاین 31 تیر 1396 شفا آنلاین 31 مرداد 1396 شفا آنلاین 30 شهریور 1396 شفا آنلاین 30 مهر 1396 شفا آنلاین 30 آبان 1396 شفا آنلاین 30 آذر 1396 شفا آنلاین 30 دی 1396 شفا آنلاین 30 بهمن 1396 شفا آنلاین 29 اسفند 1396 شفا آنلاین 1 خرداد 1396 شفا آنلاین 2 خرداد 1396 شفا آنلاین 3 خرداد 1396 شفا آنلاین 4 خرداد 1396 شفا آنلاین 5 خرداد 1396 شفا آنلاین 6 خرداد 1396 شفا آنلاین 7 خرداد 1396 شفا آنلاین 8 خرداد 1396 شفا آنلاین 9 خرداد 1396 شفا آنلاین 10 خرداد 1396 شفا آنلاین 11 خرداد 1396 شفا آنلاین 12 خرداد 1396 شفا آنلاین 13 خرداد 1396 شفا آنلاین 14 خرداد 1396 شفا آنلاین 15 خرداد 1396 شفا آنلاین 16 خرداد 1396 شفا آنلاین 17 خرداد 1396 شفا آنلاین 18 خرداد 1396 شفا آنلاین 19 خرداد 1396 شفا آنلاین 20 خرداد 1396 شفا آنلاین 21 خرداد 1396 شفا آنلاین 22 خرداد 1396 شفا آنلاین 23 خرداد 1396 شفا آنلاین 24 خرداد 1396 شفا آنلاین 25 خرداد 1396 شفا آنلاین 26 خرداد 1396 شفا آنلاین 27 خرداد 1396 شفا آنلاین 28 خرداد 1396 شفا آنلاین 29 خرداد 1396 شفا آنلاین 30 خرداد 1396 شفا آنلاین 31 خرداد 1396 
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۰۳:۱۶    
بانک مرکزی بر شناسایی اموال این موسسات تمرکز دارد تا مورد سوء استفاده قرار نگیرد؛ هدف این است که اموال تثبیت شود تا بتوان از محل آن دارایی مردم را باز گرداند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۰۲:۳۱    
زولبیا را همه ما ایرانی ها می شناسیم. این شیرینی نه تنها در ایران که در مصر و دیگر کشورهای خاورمیانه رواج دارد. این خمیرهای پفکی سرخ شده در روغن، در شربت قند خیس می خوردند تا شیرین شوند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۰۲:۱۶    
برند کوکاکولا یکی از محبوب ترین نوشیدنی های جهان است که در بیش از 200 کشور جهان مورد استفاده قرار می گیرد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۲۳:۱۵    
هیچ کس نمی تواند یک شبه بر افسردگی چیره شود و راه حل سریعی برای افسردگی وجود ندارد
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۲۱:۳۳    
ولی اله سیف با تاکید بر انجام برخی اصلاحات در نظام بانکی برای کاهش نرخ سود، گفت: اصلاحات لازم آغاز شده و نتایج خوبی نیز حاصل شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۸:۴۸    
برای تهیه زولبیا و بامیه به ویژه نوع رنگی آنها متأسفانه مسائل بهداشتی بطور کامل رعایت نمی شود و روغن بکار رفته در آن چند بار مصرف بوده که همین امر سبب بروز سرطان در بدن می شود. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۶:۳۳    
آیین نامه ابلاغی تنها تاکید بر اجرای مصوبه قانونی مجلس شورای اسلامی برای داشتن حق فنی آزمایشگاه توسط افرادی که ph.D آزمایشگاه دارند می باشد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۳:۱۵    
انجمن اهدای عضو ایرانیان برای سهولت مردم و داوطلبان در جهت گرفتن کارت اهدای عضو؛ شرایطی را فراهم کرده است تا علاقه مندان برای این کار خیر بتوانند از طریق ربات تلگرامی ehdayeozv_bot@ در کمترین زمان ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۳:۰۳    
از هر گیاهی مانند برگ نعناع، بیدمشک، ریحان، گل محمدی یا زیره که دارای رایحه و اسانس باشد، می توان عرقیات گیاهی تولید کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۲:۵۱    
حلیم یک غذای پرکالری محسوب می شود. 100 گرم حلیم190 کالری انرژی دارد و حاوی 6 گرم پروتئین، 10 گرم چربی، 20 گرم کربوهیدرات، 1 میلی گرم آهن و 9 میلی گرم کلسیم است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۲:۲۱    
به طور قطع، صابون یکی از عالی ترین کشنده های میکروب ها به شمار می رود اما صابون آنتی باکتریال، شانس باروری را کاهش می دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۲:۰۰    
دانشمندان استرالیایی در نخستین عملیات اکتشاف دریای عمیق خود یک ماهی بدون صورت کشف کرده اند!
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۱:۴۸    
پزشکان یونان باستان، به بیماران مبتلا به مشکلات تنفسی پیشنهاد می دادند که بخار خارج شده از آب نمک را نفس بکشند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۱:۱۸    
تصویری بسیار جالب از مرز ایران و عراق و دو روستای "هانه گرمله" در کردستان ایران و "بیاره" در کردستان عراق را مشاهده می کنید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۰۹:۳۳    
احمد خاکی با بیان اینکه موضوع تعیین شهریه مهدهای کودک با تجزیه و تحلیل شهریه های پیشنهادی در کمیته کشوری تعیین شهریه مشخص شده است، گفت: شهریه ابلاغی از ابتدای اردیبهشت سال جاری قابلیت اجرا داشته است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۰۹:۰۳    
دکتر خسرو صادق نیت، بیان کرد: در 10 سال گذشته مصرف قلیان رشد زیادی داشته است. اما استفاده از تنباکوهای معطر نیز از نگرانی های ما است که باید نگاه ویژه ای به آن داشت.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۰۸:۰۰    
فسنجان یکی از خوشمزه ترین غذاهای ما ایرانیان است که برخی با مرغ و برخی هم با گوشت قلقلی درست می کنند. با ما همراه شوید تا با دستور تهیه فسنجان با میگو شما را آشنا کنیم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۰۷:۱۸    
شاید باورش کمی سخت باشد اما تعداد زیادی از کاربران اینترنتی در سال گذشته به دنبال فهمیدن این موضوع بوده اند که چطور با وجود موهای کم پشت آن را طوری ببافند که قطور و پر دیده شود. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۰۶:۱۸    
هر چند که بدهی بخش دولتی به بانک مرکزی نیز افزایش قابل توجهی داشته، لیکن دلیل عمده افزایش بدهی بخش دولتی به سیستم بانکی را باید در افزایش قابل توجه بدهی این بخش به شبکه بانکی جستجو کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۰۶:۰۰    
مصرف کنندگان آووکادو در مقایسه با سایر افراد، 33 درصد کمتر دچار اضافه وزن یا چاقی بودند و 32 درصد کمتر دارای اندازه بالا دورکمر بودند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۳:۴۷    
دختر جوانی که دقایقی پیش در فلکه دانشگاه تبریز قصد خودکشی داشت با دخالت یک طلبه و صحبت با او از اقدام خود منصرف شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۳:۳۲    
روز شنبه 13 خرداد ماه تمامی مدارس کشور دایر هستند و فعالیت آموزشی درآن ها جریان دارد
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۳:۱۷    
هیچ ممنوعیتی برای روزه گرفتن یک مادر باردار وجود ندارد، اما به شرط آن که از لحاظ جسمی یک مادر باردار و همچنین جنین وی از شرایط جسمی و وضعیتی مناسبی برخوردار باشد
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۳:۰۲    
با عنایت به موارد پیش گفت، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ضمن ردّ تمام ادعاهای نادرستِ مطروحه و تاکید بر ادامه فعالیت شبکه بانکی کشور با صلابت و سلامت همچون گذشته ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۲:۴۷    
گیاه آلوئه ورا علاوه برآنکه در کاهش قند خون موثر است، به دلیل دارا بودن ویتامین و کلاژن، بهترین نرم کننده پوست پا در بیماران دیابتی نیز به شمار می رود
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۲:۳۲    
در شرایطی که مصرف چای سبز به لطف فواید سلامت مختلف روند رو به رشد محبوبیت خود را در جهان شاهد بوده است، اما انواع دیگر چای که آنها نیز به همان اندازه می توانند مفید باشند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۲:۱۷    
محققان دانشگاه مریلند در سال 2015 نشان دادند متیلن بلو قادر است سلول های پوستی که به خاطر بیماری پیری زودرس آسیب دیده اند، را تقریبا به طور کامل ترمیم کند
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۲:۰۲    
در محور هراز تردد تمام تریلرها کماکان ممنوع است
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۲:۰۲    
با توجه به اینکه در ماه رمضان یک وعده غذایی حذف می شود با مصرف متعادل مواد غذایی بدن فرصت سوزاندن چربی های اضافه را پیدا می کند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۱:۴۷    
در بحث روان اولین آیتمی که می گوید ارتباط و نگرش دیگران در مورد ما چگونه است یکی زبان بدن و دیگری ظاهر است که یکی از زیرمجموعه های ظاهرپوشش افراد محسوب می شود
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۱:۳۲    
25درصد مردان و بیش از سه درصد زنان ایرانی مصرف کننده دخانیات و به طور متوسط بیش از 14 درصد ایرانیان مصرف کننده سیگار و قلیان هستند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۱:۰۲    
در این نشست که با حضور نمایندگان سازمان های مختلف اربعین و نیز نمایندگان اورژانس کشور برگزار شد، برنامه های مختلف زیرساخت اربعین 96 مطرح شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۰:۴۷    
ایران به عنوان کشوری پیش رو در زمینه کنترل بیماری های غیرواگیر توسط سازمان بهداشت جهانی انتخاب شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۰:۳۲    
محققان تاکنون بر این باور بودند که مرکز پردازش بصری مغز در چند سال اول زندگی متوقف می شود، اما مطالعات جدید این تصور را به چالش کشیده و نشان داده رشد بینایی تا میانسالی ادامه دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۰:۳۲    
بعضی از افراد پس از نوشیدن شیر دچار شکم درد، نفخ و اسهال می شوند، به همین خاطر از خوردن شیر که مصرف آن برای همه ضروریست خودداری می کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۰:۱۷    
محققان بر این باورند که توده چربی مانند یک عایق حرارتی عمل می کند و در این حالت توزیع گرما به درستی انجام نمی شود و زنان چاق گرگرفتگی های بیشتر و شدیدتری را تجربه می کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۰:۰۲    
دستگاه "doppel" با ارسال ضربان قلب به صورت ارتعاشی به مچ دست موجب کاهش استرس می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۹:۴۷    
تفاهم نامه همکاری در حوزه سلامت اجتماعی بین بانک قرض الحسنه مهر ایران و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به امضای مرتضی اکبری مدیرعامل بانک و سید محمدهادی ایازی معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت رسید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۹:۳۲    
حجم سرمایه گذاری صنعت دخانیات برای تبلیغات با منابع وزارت بهداشت برای مبارزه با دخانیات برابر نیست.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۹:۳۲    
پایش و پالایش برچسب فرآورده های غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی در ارتقای سلامت مصرف کننده نقش مهمی دارد ، این برنامه عملیاتی در دستور کار تمام معاونت های غذا و دارو قرار گرفته است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۹:۱۷    
حمید خیری:به نظر می رسد هیاهوی انتخابات سبب شده که بیمه ها پرداخت مطالبات داروسازان را فراموش کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۹:۰۲    
شفا آنلاین:یکی از تصفیه خانه های اصفهان صبح امروز دچار مشکل و بخشی از مواد آن وارد زاینده رود شد که به همین علت آب این رودخانه سرخ رنگ شده است
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۹:۰۲    
پرخوری تنها باعث نوسانات قند خون، بیماری های گوارشی و بروز اضافه وزن می شود
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۸:۴۷    
کاهش ابتلا به انحراف ستون فقرات و اختلالات اسکلتی عضلانی از هشدارهای متخصصان فیزیوتراپی در کشور است
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۸:۳۲    
رستورانی در فومن:اگر غذا خوردید و بخاطر کیفیت غذا از من تشکر نکردید پول غذا را از شما نخواهم گرفت
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۸:۳۲    
دختر بچه 6 سال و نیمه که در اثر تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، دیروز در بیمارستان امام خمینی تهران جراحی و تمامی اعضای کلیه، قلب و کبد وی اهدا شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۸:۱۷    
امسال با بودجه 2400 میلیارد تومانی که دریافت کردیم حقوق بازنشستگان را به طور میانگین 18.7 درصد افزایش دادیم و امیدواریم روندی که دو سال است از سوی دولت برای ترمیم حقوق بازنشستگان شروع شده، ادامه یابد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۸:۰۲    
شفا آنلاین:در جزیره اوکیناوای ژاپن بیش از 45 نفر بالای 100 سال سن دارند، این جزیره به عنوان سالم ترین نقطه روی زمین شناخته شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۸:۰۲    
وقتی صنعت دخانیات تلاش می کند که عرضه را زیاد کند و تجار نیز سعی می کنند که واردات را افزایش دهند و کسانی که مرزها را کنترل می کنند نیز همکاری نمی کنند، وزارت بهداشت به تنهایی موفق نمی شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۷:۳۲    
در افرادی که در وعده سحر میلی به خوردن ندارند بهتر است در ابتدا، کمی سکنجبین یا شربت به مصرف کنند. خوردن خاکشیر با آب گرم هم می تواند اشتهای افراد را برای خوردن سحری افزایش دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۷:۱۷    
طبق مطالعه انجمن روانشناسی آمریکا در سال 2015 میلادی تقریبا نیمی از مردم این کشور نمی توانند زندگی بدون گوشی های هوشمند را متصور شوند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۷:۰۲    
متاسفانه بر اساس گزارش های رسیده متاسفانه مطلع شده ایم که برخی از مرغوبترین خاک های ایران به کشورهای عمدتا جنوب خلیج فارس جا به جایی و قاچاق غیرقانونی می شوند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۶:۴۷    
صبح ها به دلیل استراحت پوست هنگام خواب و باز بودن منافذ آن، بهترین زمان برای تغذیه صورت با مواد طبیعی است، زیرا سلول های پوستی قابلیت جذب بالاتری دارند
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۶:۳۲    
اگر متوسط حقوق ماهانه یک کارمند معمولی را ماهانه 2 میلیون تومان در نظر بگیریم، دریافت 10 میلیون تومان سود عددی نیست که به راحتی بتوان از کنار آن عبور کرد
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۶:۳۲    
این سرطان دو نوع سمینوم و غیرسمینوم دارد؛ نوع سمینوم این بیماری پیش آگهی بهتری دارد و به همین دلیل در صورت تشخیص به موقع می توان به خوبی آن را درمان و از پیشرفت بیماری پیشگیری کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۶:۱۷    
این دستکش با استفاده از فناوری عضلات ساخته شده است. این عضلات در واقع تیوب های لاستیکی با قابلیت باد شدن هستند که درون الیاف بافته قرار دارند و در قسمت پشت هریک از انگشتان دستکش قرار گرفته اند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۶:۰۲    
شفا آنلاین:شاید برایتان سوال شده باشد که تصویر دکور ماه عسل چیست.عکس یک شهر است که از فضا گرفته شده
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۶:۰۲    
تاخیر در ابلاغ بخشنامه افزودن سهم اضافه کار از حقوق به مستمری بازنشستگان بخاطر اختلاف نظر بین بخش حقوقی و مستمری بوده است و بزودی این مشکل حل می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۵:۳۲    
بانک مرکزی باید به طور جدی بر روی این مؤسسات نظارت کند؛ در برنامه ششم توسعه اختیارات زیادی را به بانک مرکزی دادیم تا بتواند با این اختیارات قانونی نظارت جدی تری را بر این فرآیند در زمان تشکیل این ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۵:۳۲    
شفاآنلاین :وقوع انفجار قوی نزدیک دفتر خبرگزاری صداوسیما در کابل.ین انفجار موجب شکستن شیشه های دفتر خبرگزاری صدا و سیما شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۵:۰۲    
شفاآنلاین:دکترحسن نجفی یکی ازپزشکان برجسته ایران و جهان درسن 86 سالگی درشهرشیکاگوی آمریکا درگذشت.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۵:۰۲    
استفاده از چای در وعده های افطار و سحر میان ایرانیان مرسوم است در حالی که باید کاهش مصرف آن را مد نظر قرار داد
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۴:۴۸    
ترامپ رئیس جمهوری آمریکا قرار است ظرف چند روز آینده تصمیمش را راجع به توافق پاریس در باره تغییرات آب و هوایی اعلام کند و مشخص کند که آیا به این توافق پایبند می ماند یا نه
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۴:۳۳    
داوطلبان چهل و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی که نسبت به نتایج اعلام شده اعتراض دارند می توانند برگه های آزمون را خودشان تصحیح کنند و از نتایج مطمئن شوند
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۴:۳۳    
این طرح پیش از این به صورت آزمایشی در چهار شهر کشور انجام شده بود که امسال تنها شهرستان دیر در استان بوشهر به عنوان پایلوت کشوری این برنامه در نظر گرفته شده است
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۴:۱۸    
محققان دانشگاه استراتکلاید از پلاسما برای تقویت کننده پالس های لیزری کوتاه از میزان انرژی پیکوژول تا 100میلی ژول استفاده کردند
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۴:۰۳    
محققان دانشگاه ساوتهمپتون انگلستان دریافتند مصرف قهوه بیشتر با حفاظت بیشتر در مقابل سرطان هپاتوسلولار (HCC)، نوع شایع سرطان ابتدایی کبد، کمک می کند
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۴:۰۳    
به گفته محققان برخی از این فرآیندها به قدری سرطان زا هستند که نمی توان برای آنها کمترین میزان استاندارد را تعریف کرد
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۳:۴۸    
جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات و تسهیلات ترافیکی ویژه بیست وهشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را تشریح کرد
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۳:۳۰    
شفاآنلاین:پذیرایی از گردشگران خارجی بر سر سفره افطار در میدان نقش جهان اصفهان در ماه مبارک رمضان
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۳:۳۰    
بانک مرکزی امروز (چهارشنبه) نرخ رسمی 39 ارز عمده را اعلام کرد
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۳:۳۰    
محققان دانشگاه "پیتسبورگ" اعلام کرده اند که به روشی دقیق برای کشف ویروس اچ.آی.وی دست پیدا کرده اند که می تواند فعالیت مخفیانه این ویروس را نیز تشخیص دهد
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۳:۱۵    
یکی از دلایل رای مردم به دکتر روحانی سیاست توجه به نیازهای مردم در حوزه خدمات از جمله طرح تحول سلامت بود که این طرح در دولت دوازدهم نیز ادامه پیدا می کند
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۳:۰۰    
محققان گفته اند رتینوپاتی دیابتیک، یکی از عوارض جانبی دیابت به شمار می رود و معمولا تا 80 درصد از مبتلایان به دیابتی را دچار می کند که 20 سال یا بیشتر با این بیماری دست و پنجه نرم می کرده اند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۲:۳۰    
رئیس انجمن واردکنندگان تجهیزات بیهوشی و تنفسی کشور در مورد نقایص طرح تحول سلامت به ویژه در بخش تجهیزات پزشکی ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۲:۳۰    
محققان با بررسی اثر متیلن بلو روی سلول های کشت داده شده پوست انسان و بافت شبیه سازی شده پوست دریافتند این آنتی اکسیدان شیمیایی روند پیری پوست را کند یا معکوس می کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۲:۲۱    
دکتر محمدعلی همتی معاون درمان سازمان تامین اجتماعی، از آماده باش مراکز درمانی این سازمان برای خدمت رسانی به زائران حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) در ایام سالروز ارتحال بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۱:۴۵    
دکتر ایرج حریرچی گفت: هر ساله برای تعیین تعرفه خدمات پزشکی دبیرخانه شورای عالی بیمه مستقر در وزارت رفاه اقدامات کارشناسی لازم را انجام می دهد و بعد از تصویب در شورای عالی بیمه ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۱:۳۳    
جعفر رحیمی با اشاره به اینکه در حال حاضر200 هزار کودک زیر شش سال به خاطر فقر در کشور از سوء تغذیه رنج می برند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۱:۳۳    
شفاآنلاین: استاد محمدرضاشجریان در 90مین سالگرد تولد استاد جلیل شهناز،به رسم ادب و شاگردی،دستان استاد جلیل شهناز را بوسید
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۱:۳۳    
افرادی که برای خوابیدن مشکل دارند به راهکارهای متفاوتی همچون شمردن گوسفندهای فرضی متوسل می شوند و این درحالیست که در برخی افراد این تلاش ها بی اثر است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۱:۱۵    
امروزه دخانیات عمده ترین عامل قابل پیشگیری مرگ و میر در جهان است؛متاسفانه هر سال چیزی در حدود هشت میلیون نفر از خریداران و مصرف کنندگان محصولات دخانی در اثر ابتلاء به بیماری های ناشی از آن فوت کرده و ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۱:۰۳    
دکتر سعید نقیبی گفت:برای ورزش وتحرک درماه رمضان چند پیش فرض در نظر گرفته می شود اول اینکه باید مشخص شود که ماه رمضان در چه ماه های از سال قرار گرفته است و فاصله زمانی میان افطار تا شام چقدر است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۱:۰۳    
هرگاه حرف پول و ثروت به میان می آید، بیشتر ما به یاد صاحبان شرکت های تکنولوژیک بزرگ مثل اپل و مایکروسافت می افتیم ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۰:۴۸    
قانون " امور دارویی و آزمایشگاهی" مصوب سال 67 مجلس شورای اسلامی است، که بعد از 27 سال از تصویب هنوز اجرایی نشده و همواره اعتراض های زیادی را در این سالها به دنبال داشته و با حواشی زیادی روبه رو بوده ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۰:۳۳    
دکتر رهبر مژدهی آذر، درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات از سوی سازمان های بیمه گر به داروخانه ها گفت: سازمان های بیمه گر مطالبات آبان و آذر ماه سال گذشته را پرداخت کرده اند و از آذر به بعد را هنوز ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۰:۱۵    
رضا ملایری فوق تخصص خون و سرطان در خصوص تنباکو یکی از عوامل ایجاد کننده سرطان گفت : کشیدن تنباکو، جویدن و قرار گرفتن در معرض دود آن مسبب حدود یک سوم از مرگ های ناشی از سرطان در هر سال است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۰:۰۳    
موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران تصاویری از اطلس نقشه های لرزه خیزی استان های کشور منتشر کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۹:۴۸    
شفاآنلاین :بانوی پزشک ایرانی به عنوان تنها نماینده نفرولوژیست های خاورمیانه، عضو هیئت مدیره انجمن بین المللی نفرولوژی شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۹:۴۸    
کاربران می توانند بعد از انتخاب نان موردنظر( بربری کنجدی، ساده یا سبوس دار،سنگک دورو کنجدی، یک رو کنجدی، یک رو کنجد ، یک رو سبوس و .. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۹:۳۳    
احمد حاجبی بیان کرد: اختلالات روانپزشکی به عوامل مختلفی ارتباط دارد که شامل عوامل جسمی، روانشناختی و اجتماعی است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۹:۳۳    
حسین پوپ اظهار کرد:پرستاری به حق استحقاق حضور بیشتر و مؤثرتر در اداره امور کشور به خصوص در نظام سلامت را دارد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۹:۱۸    
پس از تحمل رنج های دوران بارداری عاقبت موعد آمدن خوشی ها شد. خوشی و شادی از جنس لبخند و گریه نوزاد که برای مادر هیچ چیزی جای آن را نمی گیرد. همه به استقبال از مهمان جدید خانواده آمده اند ...
  • ۱