پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۱۶:۰۰May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهر فردا 20 شهریور 1395 - shahrefarda.ir

شهر فردا 30 مهر 1395 شهر فردا 30 آبان 1395 شهر فردا 30 آذر 1395 شهر فردا 1 دی 1395 شهر فردا 30 بهمن 1395 شهر فردا 30 اسفند 1395 شهر فردا 13 شهریور 1395 شهر فردا 14 شهریور 1395 شهر فردا 15 شهریور 1395 شهر فردا 16 شهریور 1395 شهر فردا 17 شهریور 1395 شهر فردا 18 شهریور 1395 شهر فردا 19 شهریور 1395 شهر فردا 20 شهریور 1395 شهر فردا 21 شهریور 1395 شهر فردا 22 شهریور 1395 شهر فردا 23 شهریور 1395 شهر فردا 24 شهریور 1395 شهر فردا 25 شهریور 1395 شهر فردا 26 شهریور 1395 شهر فردا 27 شهریور 1395 شهر فردا 28 شهریور 1395 شهر فردا 29 شهریور 1395 شهر فردا 30 شهریور 1395 شهر فردا 31 شهریور 1395 
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۹:۰۱    
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران گفت: طرح پیگیری احداث کانال تاسیسات شهری تا مهرماه به شورا ارائه می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۹:۰۱    
قیمت بلیت سینماهای سراسر کشور فردا(یکشنبه) و به مناسبت فرارسیدن 21 شهریور ماه روز ملی سینما نیم بها است.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۸:۴۶    
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اشاره به برپایی کمپین "غدیر، عید آسمانی" از 22 تا 30 شهریورماه95 بر سازه های تبلیغاتی شهر گفت: کمپین "غدیر ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۸:۰۵    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 از برپایی همایش دوچرخه سواری در ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) خبرداد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۸:۰۲    
در پی بازدید تیم تخصصی جمعیت هلال احمر کشور از پایگاه اقماری محمد شهر واقع در استان البرز اختصاص یک فروند بالگرد و احداث آشیانه در البرز مطرح شد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۷:۵۶    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز با اشاره به تراکم جمعیت البرز که 10 برابر کشور است، گفت: 70 درصد جمعیت شهری استان در کرج ساکن است
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۷:۵۰    
استاندار البرز با اشاره به اینکه ایجاد شهرک صنعتی ماموت در شورای برنامه ریزی استان به تصویب رسید، گفت: این شهرک می تواند در توسعه خودروسازی کشور بسیار موثر باشد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۷:۴۷    
عضو شورای شهرتهران در خصوص علت فرونشست های مکرر زمین در تهران گفت: این موضوع به تأسیسات بازمی گردد که نیاز به مدیریت یکپارچه شهری را نشان می دهد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۷:۴۷    
مدیر فنی و مهندسی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی از بهره برداری دستگاه مولد آب خالص و اتاق تمیز ایستگاه تحقیقاتی موسسه رازی واقع در کردان با اعتباری حدود 700 میلیون تومان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۷:۴۱    
سریال علمدار به کارگردانی شهرزاد سالمی با مضمون شهدای مدافع حرم در حال حاضر مراحل تصویربرداری را سپری می کند.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۷:۴۱    
کوچکترین و کم وزن ترین نوزاد دنیا به نام امیلیا گرابارژیک که حدود 226 گرم وزن و 22 سانتی متر طول دارد، در حال تلاش برای زنده ماندن است.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۷:۴۱    
به مناسبت 21 سپتامبر، روز جهانی صلح، سفیران صلح و سازمان اکو با مشارکت مرکز اطلاعات سازمان ملل در تهران، جشنواره ی نقالان کوچک را برگزار می کنند.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۷:۴۱    
سامسونگ نسبت به استفاده از تلفنهای هوشمند گلکسی نوت 7 هشدار داد و از کاربران خواست گوشی خود را خاموش کنند.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۷:۴۱    
مراسم تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی با حضور بیش از 800 مهمان از ششم تا نهم مهرماه در استان هرمزگان برگزار می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۷:۳۵    
عضو شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در حال حاضر بزرگترین معضل ما بیکاری است، ادامه داد: اگر بتوانیم بحث گردشگری، توریسم داخلی و گردشگری خارجی را فراهم کنیم، می توانیم معضل بیکاری را نیز ساماندهی کنیم.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۷:۳۲    
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به لزوم استفاده مردم از وسایل حمل و نقل عمومی در شهر اشاره کرد و گفت: شهروندان اصفهانی باید با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به کاهش آلودگی کمک کنند.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۷:۲۰    
رئیس اتحادیه پوشاک اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر 70 درصد پوشاک نامتعارف در سطح بازار جمع آوری شده و تنها 30 درصد دیگر باقی مانده، از جمع آوری کامل این پوشاک ها تا یک ماه و نیم آینده خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۷:۲۰    
سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با صدور اطلاعیه ای آدرس مراکز عرضه بهداشتی دام به مناسبت فرارسیدن عید قربان را اعلام کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۷:۲۰    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: اگر شبکه آب شهر کنترل شود، شاهد وقوع حوادثی نظیر نشست زمین در سطح شهر نخواهیم بود.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۷:۱۷    
وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که نرخ های خرید تضمینی محصولات کشاورزی از سوی این وزارتخانه به شورای اقتصاد پیشنهاد شده و مطالبات گندم کاران در هفته های پیش رو پرداخت می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۷:۱۱    
مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری با تکذیب افزایش مجدد کرایه اتوبوس های بین شهری در6 ماهه گذشته،گفت:از بهمن 93 تا 17 شهریور 95 هیچ افزایشی درنرخ کرایه این اتوبوس ها صورت نگرفته است.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۷:۱۱    
شهردار بلگراد گفت: بلگراد یکی از شهرهای قدیمی اروپا است که هنوز از مترو برخوردار نیست. می خواهیم از تجریبات تهران در مدیریت ترافیک و همچنین ساخت خطوط مترو استفاده کنیم.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۷:۰۲    
رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه کمیسیون تخصصی خودرو منجر به تقویت و ساماندهی بازار خودرو می شود، گفت: با اجرای این طرح قطعا شاهد شفاف سازی در معاملات خودرو خواهیم بود.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۶:۳۲    
احمد توکلی در نشست خبری با خبرنگاران، به ارائه اطلاعاتی پیرامون بررسی پرونده واگذاری املاک به مدیران شهرداری پرداخت.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۶:۲۰    
مدیر منطقه سه شهرداری قزوین گفت: در مرداد ماه سال جاری از 207 مورد ساخت و ساز و تعمیرات غیرمجاز از سوی واحد اجرائیات این منطقه ممانعت شد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۶:۱۱    
مسؤول کارگروه اقوام در "هفته فرهنگی" خوزستان گفت: ظرفیت جذب توریست یکی از ظرفیت هایی است که علاوه بر جنبه فرهنگی قابلیت اقتصادی زیادی می تواند برای استان به دنبال داشته باشد
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۶:۰۵    
معاون امور خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 از آماده سازی محوطه داخلی و بیرونی دانشگاه تهران برای برگزاری باشکوه نماز عید سعید قربان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۵:۵۶    
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج گفت: آموزش مباحث و مبانی معرفتی دین به کودکان، با زبانی زیبا، شیوا و خلاقانه ، متضمن تحویل فرزندانی متدین و متعهد به جامعه است که لازمه این امر ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۵:۴۲    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز گفت: در راستای تامین بستر ارتباطی مورد نیاز سامانه های هوشمند حمل و نقل، مدیریت ITS ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۵:۲۲    
وام10 میلیونی ازدواج در حالی با اما و اگرهای بسیار برای تامین مالی آن از خردادماه امسال در دستور کار قرار گرفت که مانده منابع قرض الحسنه شبکه بانکی در این دوره به 45 هزار میلیارد تومان رسیده بود ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۵:۱۶    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به اهمیت ارتقاء سطح ایمنی در شهر به خصوص کلانشهرها اظهار داشت: بر اساس همین رویکرد، آتش نشانی کرج به تجهیزات تخصصی روز دنیا مجهز شد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۵:۱۶    
به گفته رئیس مرکز آمار ایران به هیچ عنوان اطلاعات آماری مردم در جریان سرشماری به هیچ نهاد یا سازمانی ارائه نمی شود گفت که اشتباه استراتژیکی که در گذشته انجام شد درخواست سازمان هدفمندی یارانه ها برای ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۵:۰۷    
دکتر احمدی بافنده با انتصاب مشاور مدیرعامل در امور تأمین مسکن کارکنان و اماکن شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه بر اقدام مؤثر و فوری در این زمینه تاکید کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۵:۰۷    
معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز، عدم وجود مدیریت یکپارچه شهری را، منشا و تشدید کننده مشکلات حومه نشینی عنوان کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۴:۵۲    
عصر امروز، همایش ثریا به منظور تقدیر و هویت بخشی به نفرات برتر کنکور سراسری در تالار شهر مشهد برگزار می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۴:۴۶    
مدیرکل امور مالیاتی استان قم گفت: مجموعه امور مالیاتی استان و شهرداری می توانند در بخش های مختلف فعالیت های مشترکی را انجام دهند.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۴:۴۶    
مدیر منطقه 9 کرج عنوان کرد: این منطقه با توجه به ضرورت ساماندهی شبکه معابر؛ روان سازی و ایمن سازی تردد در آستانه بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی طرح های ویژه ترافیکی را در سطح منطقه اجرا می کند.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۴:۳۷    
این روزها دیگر تلاش برای یافتن بسیاری از مساجد تاریخی در مکۀ مکرمه یا مناطقی که یادآور دوران مهمی در زندگی پیامبر اسلام (ص) بودند، بی نتیجه و بیهوده است.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۴:۳۱    
شهردار منطقه 13 با اشاره برپایی جایگاه موقت عرضه دام زنده و ذبح بهداشتی دام در روزهای عرفه و عید سعید قربان از برگزاری جشنی ویژه و استقرار ایستگاه های فرهنگی در این جایگاه خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۴:۲۵    
دبیر کل سازمان جهانی شهروندان و اتحادیه شهر های جاده ابریشم به همراه پروفسور اوم رئیس انجمن فلاسفه کره جنوبی با شهردار یزد دیدار کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۴:۱۶    
شهردار منطقه 7 از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در این منطقه همزمان با دهه ولایت با هدف تبیین معارف اسلامی و ارزش های دینی خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۴:۰۷    
شهردار منطقه 9 تبریز با اشاره به امکانات و پیش بینی های ویژه در طراحی پروژه مرکز همایش های بین المللی تبریز ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۴:۰۷    
سینما را رسالتی است که در کنار جذابیت باید تعهد به حقیقت و ثبت و ضبط و ارائه حقیقت داشته باشد و چه حقیقتی برجسته تر از فاجعه ای عمیق چون منا که سرها به شکلی مظلومانه توسط یزیدیان زمان بریده شد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۴:۰۱    
معاون اداری و مالی شهرداری مشهد از تعیین تکلیف آرای قلع بنای صادر شده تا 15 شهریورماه سال 92 خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۳:۵۲    
با راه اندازی نخستین پالایشگاه غلات کشور، قند مایع به عنوان جایگزینی ارزان تر و شیرین تر از شکر از اسفند به بازار عرضه خواهد شد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۳:۵۲    
دکتر حسین حاتمی نژاد از اساتید برجسته حوزه برنامه ریزی شهری ایران با اشاره به اینکه جذب سرمایه گذاری خارجی یک ضرورت برای توسعه شهری ایران است از تجارب ترکیه می گوید که خیابان های استانبول را با پول ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۳:۵۲    
طی 5 ماه نخست سال جاری، 48 دستگاه پل سواره رو در تهران مورد ترمیم و تعمیرات تخصصی قرار گرفته است.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۳:۴۶    
گمرک ایران از آماده شدن سامانه استعلام شماره سریال گوشی های تلفن همراه وارداتی (IMEI) خبر داده و لینک این سامانه را در سایت رسمی گمرک ایران قرار داده است.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۳:۳۷    
کشاورزان برای شروع فصل زراعی 96 - 95 با سیاست های کلان وزارتخانه آشنا می شوند.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۳:۳۱    
معاون آبخیزداری، امور مراتع و بیابان سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: در گذشته مرتعداری مساوی با چرای دام به حساب می آمد ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۳:۱۶    
مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری قم از ارائه خدمات ویژه به شهروندان به مناسبت عید قربان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۳:۱۶    
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 از برگزاری جشنواره مشکات 5 در سطح محلات 13 گانه این منطقه خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۳:۱۰    
مدیر کل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم از آسفالت محوطه مدارس قم در مدت 6 ماه خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۳:۰۷    
اولین نشست منطقه ای استانداران، سفرا و رووسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای منتخب به مدت دو روز و با میزبانی تبریز در حال برگزاری است.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۳:۰۷    
در مناطق مختلف شیکاگو شبکه ای از حسگرها نصب شده که مانند یک ردیاب عمل خواهد کرد و به محققان و شهروندان با اطلاعات و داده هایی در مورد محیط زیست شهری ارائه می دهد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۲:۵۵    
روزنامه انگلیسی تلگراف با بیان 6 دلیل برای سفر به ایران به توصیف جذابیت های ایران برای گردشگران خارجی پرداخت و نوشت: گردشگرانی که عازم این کشور می شوند، ایران را همچون فرش ایرانی کشوری پیچیده ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۲:۵۲    
دانشمندان تلاش می کنند تا با اسکن کردن مغز، به پنهانی ترین راز افراد دست یابند.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۲:۵۲    
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کنکور های پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد با دانشگاه های وابسته به وزارت علوم و وزارت بهداشت تجمیع شد اما شیوه پذیرش منوط به ابلاغ شیوه نامه است.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۲:۴۶    
نیروی انتظامی به اخبار منتشر شده در فضای مجازی در خصوص به نمایش گذاری اتباع بیگانه و غیرمجاز دستگیر شده در شیراز واکنش نشان داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۲:۴۶    
کم نیستند افرادی که دوست دارند بنویسند اما نمی دانند از کجا شروع کنند و از که راهنمایی بگیرند. چه کسی بهتر از نویسنده های مشهور می تواند راه هایی پیش پای نوقلم ها بگذارد؟
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۲:۴۶    
با زنانه شدن آسیب های اجتماعی چراغ قرمز خطرات و آسیبهای اجتماعی زنان روشن شده است .
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۲:۴۶    
حسین نحوی نژاد معاون امور توان بخشی سازمان بهزیستی کشور گفت:حدود 10 هزار سالمند مجهول الهویه در کشور وجود دارد که عمدتا از سوی خانواده های خود طرد شده اند.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۲:۴۶    
خرداد امسال رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اعمال قانون خودروهایی که سرنشینانشان اقدام به پرتاب زباله به سطح معابر و خیابان ها می کنند، خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۲:۴۶    
اندازه گیری ها نشان می دهد در جای جای شهر تهران طی 2 سال اخیر میانگین آلاینده ها 2 تا 3 برابر حد مجاز بوده است ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۲:۴۰    
وزیر نیرو بحران آب کشور را بسیار جدی عنوان کرد و گفت: نیاز پروژه های زیربنایی آب کشور هم در بخش تأمین آب شرب و هم در بخش جمع آوری و تصفیه فاضلاب بسیار زیاد است و بیش از هر چیز نیازمند اصلاح اقتصاد آب ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۲:۴۰    
بررسی ها نشان می دهد سردردهای مداوم می تواند نشانه وجود تومورهای مغزی باشد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۲:۳۵    
با وجود شرجی های نیمه جان مناطق جنوبی خوزستان، روند کاهش دما به هوای این استان آمد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۲:۳۲    
عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: نمایشگاه ملل با موضوع فرهنگی بین شهرهای جاده ابریشم برپا می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۲:۳۲    
سرپرست بانک توسعه تعاون از بخشودگی جرایم دیرکرد تسهیلات تعاونی ها خبر داد و گفت:تعاونی هایی که تا پایان شهریور بدهی خود را تسویه کنند از این معافیت برخوردار خواهند شد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۲:۲۶    
رئیس اداره فنی و امور مهندسان مشاور اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین از بررسی طرح های پیشنهادی شرکت راه آهن برای تعریض یا احداث تقاطع های غیرهمسطح راه آهن تهران - تبریز با راه های موجود استان خبر ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۲:۱۷    
مدیرکل هواشناسی استان البرز از وزش باد شدید در این استان خبر داد و گفت: دمای هوای استان البرز افزایش نسبی خواهد داشت.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۲:۱۱    
رییس انجمن انبوه سازان تهران می گوید :اگر دولت از هم اکنون برنامه ریزی برای ساخت یک میلیون واحد مسکونی را در دستور کار قرار دهد 10 سال زمان می برد تا به نقطه سر به سر برسیم.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۲:۱۱    
رئیس اتاق اصناف استان البرز گفت: در اجرای طرح ساماندهی عفاف و حجاب در واحدهای صنفی، 38 واحد صنفی متخلف عرضه پوشاک نامتعارف در استان تعطیل شد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۲:۰۵    
حکم دیوان عدالت اداری درباره واردات خودروهای با حجم موتور بیش از 2500 سی سی اگرچه اجازه ورود تعدادی از خودروهای با حجم موتور بیش از 2500 سی سی که قبل از ممنوعیت واردات ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۱:۵۷    
معاون صادرات گروه خودروسازی سایپا قیمت فروش پراید و تیبا در کشورهای عراق و آذربایجان را اعلام کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۱:۵۷    
مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از اجرای طرح جمع آوری متکدیان و دست فروشان در سطح شهر و پارکهای اصفهان خبر داد و گفت ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۱:۵۱    
شهردار کرج، برپایی نمایشگاه گل و گیاه در کرج را یک رویداد صرفا محلی ارزیابی نکرد، بلکه آن را اقدامی دانست که می تواند به منزله تعیین و تثبیت نماد و جایگاه شهر کرج و استان البرز در ذهن مردم ایران و ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۱:۴۲    
مدیر منطقه 1 شهرداری کرج از نصب 750 مترمربع لوله گذاری برای ایجاد سیستم آبیاری تحت فشار در فضای سبز بلوار جانبازان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۰:۴۵    
عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از کاشت 150 هزار اصله درخت تا پایان سال جاری و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۰:۴۲    
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد از سرویس دهی به زائران با 260 دستگاه اتوبوس فوق العاده در 5 پایانه موقت، در کنار سایر ناوگان محدوده حرم مطهر رضوی همزمان با روز عرفه خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۰:۴۲    
جمعی از کسبه خیابان های جمهوری و حافظ از اجرای طرح انضباط شهری و جمع آوری سد معبر بساط گستران در محدوده پاساژ علاء الدین از شهرداری منطقه 11 و نیروهای شهربان و معبر بان ناحیه یک تقدیر کردند.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۰:۲۷    
شهردار منطقه 12 تهران گفت: تا پایان امسال سه دروازه قدیمی طهران قدیم در محدوده بازار ساخته می شوند.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۰:۲۱    
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: کل مسیر کشف رود 17 کیلومتر است که 10 کیلومتر آن ساماندهی و درختکاری مسیر باقی مانده تا پایان سال 95 به اتمام می رسد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۰:۲۱    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 با اشاره به نگهداشت سرپناه های ایستگاه های اتوبوس و نوسازی این سرپناه ها در سطح منطقه گفت ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۰:۲۱    
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در جمع شورایاران منطقه22 گفت: توسعه خطوط حمل و نقل عمومی برای استفاده شهروندان تهرانی از جمله مهمترین ضروریات انکارناپذیر در این منطقه خواهد بود.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۰:۱۵    
مهمانان به محض ورود به این هتل بوهای متعفن و مشمئز کننده ای را استشمام می کنند و نیمه های شب صداهای ترسناک، فریادهای گوشخراش را از گوشه و کنار هتل می شنوند.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۰:۱۵    
جعفری دولت آبادی با بیان اینکه باید عفاف ورزیدن را در جامعه نهادینه کنیم، عفاف را کم هزینه ترین راه برای مبارزه با آسیب های اجتماعی دانست و گفت ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۰:۱۲    
شهردار مشهد گفت: با اقداماتی که در طی 3 سال گذشته انجام شده پرونده کوه خواری در ارتفاعات جنوبی مشهد برای همیشه بسته شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۰:۰۶    
معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد گفت: در حوزه کمربند سبز در اراضی شمالی 100 هکتار و ارتفاعات جنوبی 300 هکتار درختکاری تا پایان سال انجام می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۰:۰۶    
مدیر کل ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: جوانان برای ثبت نام به منظور خرید بیمه ازدواج می توانند از هفته جاری اقدام کنند.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۰:۰۶    
صدای انفجار سنگین در آبدانان مردم شهر را مضطرب به خارج از منزل کشاند.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۰:۰۶    
دختر 17 ساله خوزستانی به علت فروکش کردن کف آشپزخانه یک واحد اقامتی در خیابان نوغان مشهد جان باخت.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۰:۰۶    
رییس مرکز فوریت های پزشکی استان قم، از برخورد یک دستگاه مینی بوس با خودروی سواری پژو در محور جدید قم-جعفریه خبر داد و گفت 16 کشته و مجروح بر جای گذاشت.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۰:۰۱    
با حضور رییس دفتر نظام مقام معظم رهبری پروژه های شهری مشهد در حاشیه شهر و ارتفاعات جنوبی مورد بازدید قرار گرفت.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۰:۰۱    
بر اساس گزارش بانک جهانی مرگ و میر زودرس ناشی از آلودگی هوا در ایران نیز در طی دو دهه گذشته رشد کرده و از 17 هزار نفر در سال 1990 به بیش از 21 هزار نفر در سال 2013 رسیده است.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۱۰:۰۱    
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از آغاز طرح ترافیکی پلیس راهور برای بازگشایی مدارس خبر داد و گفت ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۰۹:۵۵    
زمانی که جمعیت شهرها افزایش پیدا می کند به همان نسبت نیز نیازهای شهروندانش گسترده تر می شود و این تنوع سبب ایجاد مشاغلی شده که با وجود ضرورت وجودی طبق مقررات بهداشتی ...
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۰۹:۵۲    
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اجرای فاز نخست طرح LEZ ، گفت: در روزهای ابتدایی اجرای این طرح ممکن است شرایط کمی سخت باشد اما این سختی فقط تا نهادینه شدن در میان شهروندان ادامه دارد.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۰۹:۵۲    
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تبریز، تصریح کرد: جایگاه معماری در ساخت و سازهای شهری تبریز، هنوز تعریف نشده است.
شهر فردا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۰۹:۴۶    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت : احداث قطار شهری در کلانشهر های کشور یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران است.
  • ۱