جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۱۲:۳۹May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهر فردا 1 اردیبهشت 1396 - shahrefarda.ir

شهر فردا 30 اسفند 1395 شهر فردا 31 فروردین 1396 شهر فردا 1 خرداد 1396 شهر فردا 31 تیر 1396 شهر فردا 31 مرداد 1396 شهر فردا 31 شهریور 1396 شهر فردا 30 مهر 1396 شهر فردا 30 آبان 1396 شهر فردا 30 آذر 1396 شهر فردا 30 دی 1396 شهر فردا 30 بهمن 1396 شهر فردا 5 اسفند 1396 شهر فردا 1 اردیبهشت 1396 شهر فردا 2 اردیبهشت 1396 شهر فردا 3 اردیبهشت 1396 شهر فردا 4 اردیبهشت 1396 شهر فردا 5 اردیبهشت 1396 شهر فردا 6 اردیبهشت 1396 شهر فردا 7 اردیبهشت 1396 شهر فردا 8 اردیبهشت 1396 شهر فردا 9 اردیبهشت 1396 شهر فردا 10 اردیبهشت 1396 شهر فردا 11 اردیبهشت 1396 شهر فردا 12 اردیبهشت 1396 شهر فردا 13 اردیبهشت 1396 شهر فردا 14 اردیبهشت 1396 شهر فردا 15 اردیبهشت 1396 شهر فردا 16 اردیبهشت 1396 شهر فردا 17 اردیبهشت 1396 شهر فردا 18 اردیبهشت 1396 شهر فردا 19 اردیبهشت 1396 شهر فردا 20 اردیبهشت 1396 شهر فردا 21 اردیبهشت 1396 شهر فردا 22 اردیبهشت 1396 شهر فردا 23 اردیبهشت 1396 شهر فردا 24 اردیبهشت 1396 شهر فردا 25 اردیبهشت 1396 شهر فردا 26 اردیبهشت 1396 شهر فردا 27 اردیبهشت 1396 شهر فردا 28 اردیبهشت 1396 شهر فردا 29 اردیبهشت 1396 شهر فردا 30 اردیبهشت 1396 شهر فردا 31 اردیبهشت 1396 
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۴۰    
مسعود نصرتی، شهردار قزوین گفت: برگزاری پنجمین اجلاس بین المللی مجمع جهانی شهرهای اسلامی با حضور رئیس جمهور در قزوین، توسعه اشتغال، تولید و ثروت را برای شهر قزوین به همراه خواهد داشت.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۹:۳۰    
با آغاز نخستین روز هفته سلامت، هزاران شهروند تهرانی همزمان از نقاط مختلف پایتخت در 5 بوستان یاس، پلیس، زندگی، شهدای خلیج فارس و ولایت گردهم آمدند و در همایش پیاده روی خانوادگی شرکت کردند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۹:۱۰    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: حدود 50 درصد از قزوینی ها دچار اضافه وزن و چاقی هستند که عادات بد غذایی عامل اصلی آن است و خود این امر موجب افزایش قند و فشارخون در فرد می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۷:۱۰    
استاد اقتصاد دانشگاه های استان اردبیل گفت: اقتصاد تحول آفرین و رو به جلوی امروز در سطح جهانی و بین المللی بیشتر به سمت اقدامات خدماتی با خلاقیت و نوآوری حرکت می کند و در این راستا باید فضای مثبت و رو ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۵۰    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: اتوبوس مرکز خدمات جامع سلامت سیار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان افتتاح شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۲۰    
مدیر طرح احیا و تعادل بخشی آب های زیر زمینی شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: آران و بیدگل با بحران جدی منابع آبی روبرو است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۰۰    
شاخص کل قیمت کالاها و خدمات مصرفی خانوار شهری در فروردین ماه سال 1396 به عدد 244.9 رسید که نسبت به ماه قبل 1.8 درصد افزایش داشته است. افزایش شاخص کل نسبت به ماه مشابه سال قبل 9 ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۴۰    
رییس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به همدلی اعضای شورای شهر برای راه اندازی متروی شیراز گفت: خط 2 متروی شیراز را بدون تبلیغات شروع کردیم.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۲۰    
شهردار اردبیل گفت: 14 پروژه در مسیر سلامت شورابیل تکمیل شده و آماده افتتاح است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۴۰    
به منظور توسعه و ترویج صنایع دستی و حمایت از هنرمندان و تولیدکنندگان این عرصه در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال جشنواره فروش محصولات صنایع دستی در خانه تاریخی زعیم (خانه تشکل های غیر دولتی استان ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۳۰    
مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: مناسب سازی در فاز جدید مسکن مهر و همچنین تحویل 110 واحد مسکن به خانواده های دارای حداقل دو عضو معلول و مددجویان تحت پوشش این اداره کل به زودی محقق می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۰۰    
استاد اقتصاد دانشگاه های استان اردبیل گفت: وضعیت موجود نشان می دهد که سطح درآمد مردم در استان اردبیل از میانگین کشوری و جهانی بسیار پایین تر است و باید روی حوزه خدمات با سهم 53 درصدی ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۰۰    
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین از جان باختن یک شهروند به دلیل انفجار اسپری خوشبو کننده خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۰:۴۰    
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان شیراز از رد صلاحیت 143 فرد ثبت نامی در انتخابات شوراهای اسلامی این شهرستان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۰:۲۰    
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: به مناسبت شهادت هفتمین امام شیعیان مراسم عزاداری در رواق امام خمینی(ره) حرم رضوی برگزار می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۰:۲۰    
رئیس انجمن ملی عسل ایران گفت: سالانه 70 هزار تن عسل در کشور تولید می شود که 25 هزار تن آن مربوط به استان اردبیل است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۰:۲۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل گفت: ریالی از اعتبارات تخصیص یافته به استان اردبیل در سال های اخیر به خزانه برگشت نخورده و تا ریال آخر این منابع جذب شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۹:۴۰    
به همت اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل همایش چشم انداز اقتصاد استان اردبیل در سال جاری با حضور دو کارشناس و اقتصاددان مطرح استان اردبیل برگزار شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۹:۴۰    
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: قرار است در دهه اول اردیبهشت ماه وزیر راه و شهرسازی با سفر به استان اردبیل دو پروژه مهم و تأثیرگذار را در جنوب استان اردبیل افتتاح کند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۹:۳۰    
مدیر جهاد کشاورزی فومن گفت: تاکنون در 5 درصد از اراضی شالی کاری فومن خزانه گیری صورت گرفته است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۹:۲۰    
نمایشگاه خودرو های کلاسیک، آفرود و اسپرت با حضور استان های کردستان، همدان و کرمانشاه در استادیوم 22 گولان سنندج برگزار شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۳:۱۰    
محققان آزمایشگاه پیشران جت سازمان فضایی ناسا موفق به ساخت یک "پارچه فلزی" با استفاده از چاپگر سه بعدی شدند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۲:۲۰    
"امید به زندگی" از جمله شاخص های مهم بهداشتی و بیانگر سطح سلامت و زندگی در جوامع مختلف است؛ شاید مهم ترین سوال در هفته سلامت این باشد که وضعیت این شاخص تاثیرگذار بهداشتی در ایران بویژه بعد از طرح ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۱:۲۰    
یک توده عظیم یخ که بزرگ تر از کشتی تایتانیک توصیف می شود در ساحل استان شرقی "نیوفاندلند" کانادا ظاهر شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۰:۳۵    
پنجمین اجلاس بین المللی مجمع شهرهای اسلامی با محوریت اهداف توسعه پایدار ، شکوفایی شهری، فرصت ها و چالش ها روز یکشنبه سوم اردیبهشت 1396 در شهر قزوین برگزار می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۰:۲۰    
در حقیقت توجه به مطالبات و نیازهای زنان می تواند باعث رشد و تعالی جامعه شود و نادیده گرفتن خواسته های آنان ممکن است تبعات زیادی را برای کشور داشته باشد که نه تنها امروز جامعه بلکه فردای کشور را تحت ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۹:۲۰    
مدیرکل دفتر صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی وزارت صنعت، معدن و تجارت هدف گذاری انجام شده به منظور صادرات در حوزه صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی را معادل 3.5 میلیارد دلار در سال جاری اعلام کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۸:۱۰    
ورزش به بیماران مبتلا به دیابت بسیار توصیه شده است. این بیماران باید در کنار تغذیه مناسب و داروهایی که مصرف می کنند، فعالیت فیزیکی داشته باشند. ورزش باعث کاهش قند خون و کاهش وزن بیماران دیابتی می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۴۰    
شهردار اردبیل گفت: با فضاسازی و مناسب سازی سیمای شهری، اردبیل در اردیبهشت ماه میزبان مسابقات والیبال آسیایی است که شهرداری در حد توان و بضاعت خود سعی کرده تا شهر را آماده میزبانی از این رویداد مهم ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۱۰    
سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد: تاکنون پیشرفت هایی در زمینه مقابله با بیماری های استوایی فراموش شده بدست آمده اما لازم است که شرکت های داروسازی نیز نقش خود را به عنوان اهداءکنندگان دارو به ویژه ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۶:۲۰    
مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به پیش بینی صدور400 هزار بن کارت برای متقاضیان در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۵:۳۰    
به پیشنهاد رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل و با رأی اکثریت، پرونده تخفیفات ارجاعی از شورا و شهرداری به دلیل ایام تبلیغات انتخاباتی بسته شد تا شائبه ای به وجود نیاید.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۰    
دنیای پر رنگ و لعاب شهری هر روز بیشتر از قبل انسان را خسته می کند و شاید رکاب زدن با یک دوچرخه بتواند نه تنها سلامتی را به شما بدهد بلکه شهر را آرام و آسمان را آبی کند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۱۰    
شهردار منطقه 8 مشهد بر لزوم مشارکت شهروندان در فرآیند تصمیم گیری و اجرای پروژه های عمرانی تاکید کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۲:۲۰    
وزیر بهداشت گفت: راه خدمت به مردم در حوزه سلامت، ترویج فرهنگ پیشگیری است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۲:۲۰    
شبکه بانکی در سال گذشته حدود550 هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده است. رقمی که ضمن رکوردشکنی نسبت به سال های گذشته بار دیگر بر کمرنگ بودن سهم بازارهایی همچون سرمایه برای تامین مالی اقتصاد تاکید ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۲:۱۰    
رییس کمیته عمران شورای شهر تهران ضمن بازدید از بخش های مختلف نمایشگاه شهر آفتاب در خصوص میزبانی این نمایشگاه برای فستیوال بین المللی کتاب توضیحاتی را ارائه کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۲:۱۰    
آرامگاه سعدی میزبان علاقه مندان این شاعر شد تا در آستانه آغاز اردیبهشت ماه که با نام او همراه است، یادش را گرامی بدارند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۲:۱۰    
مدیرعامل راه آهن عنوان کرد که در اردیبهشت ماه خبرهای خوشی درباره تامین مالی پروژه برقی کردن قطار مشهد - تهران به گوش مردم می رسد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۲:۰۰    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که نمی توان کشور را با پشت میزنشینی و مدیریت بخشنامه ای اداره کرد، گفت: معتقدم ظرف مدت چهار سال می توان نابه سامانی های کشور را ساماندهی کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۲:۰۰    
عضو شورای شهر تهران اعلام کرد: با وجودگزارش کمیته فنی پلاسکو، هنوز هم جای خالی کمیته حقیقت یاب احساس می شود و باید این کمیته شکل گیرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۱:۱۰    
شهریه دوره های نوبت دوم و پردیس دانشگاه هنر برای مقطع دکتری در سال تحصیلی 96-97 اعلام شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۰:۵۰    
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور از نوسازی یک سوم ناوگان تاکسی فرسوده کشور خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۰:۴۰    
ثبت نام آزمون زبان انگلیسی ای پی تی EPT دانشگاه آزاد اسلامی نوبت اردیبهشت ماه آغاز شد و آزمون روز 15 اردیبهشت 96 برگزار می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۰:۴۰    
برخورد یک دستگاه اتوبوس درون شهری با ایستگاه اتوبوس در مشهد منجر به مصدومیت هفت نفر از شهروندان شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۰:۴۰    
این گزارش به آخرین وضعیت مصوبه مجوز فروش سهم شهرداری مشهد در پروژه یاقوت مصلی که در بهمن ماه 95 به تصویب رسید، پرداخته می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۰:۳۰    
معاون برنامه و اقتصاد و حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: براساس مصوبه مجلس و دولت قرار است صندوق توسعه حمل و نقل کشور فعالیت خود را آغاز کند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۰:۱۰    
اسفند ماه سال گذشته تولید دو مدل اتوبوس در خودروسازان داخلی متوقف شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۰:۰۰    
رئیس اتحادیه سوپرمارکت داران و مواد پروتئینی از افزایش قیمت برنج خبر داد و گفت: قدرت خرید مردم برای برنج کاهش پیدا کرده و در مجموع برنج هایی که قیمت ارزان تر دارند ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۰:۰۰    
رفع انحصار نسل سوم اینترنت و در اختیار قرار دادن این امکان برای تمامی اپراتورها از اقداماتی بود که به تاکید محمود واعظی ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۰:۰۰    
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی از مشارکت روس ها برای ساخت نیروگاه 1400 مگاواتی در استان هرمزگان خبر داد و گفت ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۰:۰۰    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: در سال جاری محدودیت ها و ممنوعیت ها برای افراد نوگواهینامه را اعمال می کنیم و این افراد باید آن را رعایت کنند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۹:۲۰    
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: با بهره برداری از 2 طرح بزرگ بنزین سازی تا کمتر از یک ماه آینده ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۹:۰۰    
معاون برنامه و اقتصاد و حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: با توجه به موقعیت استراتژیک استان اردبیل، ایجاد یک پارک لوجستیک یا همان بندر خشک در استان اردبیل عملیاتی و اجرایی می شود.