سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۹:۵۲May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهر فردا 10 مهر 1396 - shahrefarda.ir

شهر فردا 30 اسفند 1395 شهر فردا 31 فروردین 1396 شهر فردا 31 اردیبهشت 1396 شهر فردا 1 خرداد 1396 شهر فردا 31 تیر 1396 شهر فردا 31 مرداد 1396 شهر فردا 31 شهریور 1396 شهر فردا 30 آبان 1396 شهر فردا 30 آذر 1396 شهر فردا 30 دی 1396 شهر فردا 30 بهمن 1396 شهر فردا 5 اسفند 1396 شهر فردا 1 مهر 1396 شهر فردا 2 مهر 1396 شهر فردا 3 مهر 1396 شهر فردا 4 مهر 1396 شهر فردا 5 مهر 1396 شهر فردا 6 مهر 1396 شهر فردا 7 مهر 1396 شهر فردا 8 مهر 1396 شهر فردا 9 مهر 1396 شهر فردا 10 مهر 1396 شهر فردا 11 مهر 1396 شهر فردا 12 مهر 1396 شهر فردا 13 مهر 1396 شهر فردا 14 مهر 1396 شهر فردا 15 مهر 1396 شهر فردا 16 مهر 1396 شهر فردا 17 مهر 1396 شهر فردا 18 مهر 1396 شهر فردا 19 مهر 1396 شهر فردا 20 مهر 1396 شهر فردا 21 مهر 1396 شهر فردا 22 مهر 1396 شهر فردا 23 مهر 1396 شهر فردا 24 مهر 1396 شهر فردا 25 مهر 1396 شهر فردا 26 مهر 1396 شهر فردا 27 مهر 1396 شهر فردا 28 مهر 1396 شهر فردا 29 مهر 1396 شهر فردا 30 مهر 1396 
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۶:۰۲    
رشته محل های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از رشته های آزمون ورودی دوره دکتری Ph.D (نیمه متمرکز) سال 1396 منتشر شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۵:۴۱    
معاون وزیر راه و شهرسازی از اعلام جزئیات سیاست های جدید اعطای وام مسکن در هفته آینده خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۵:۲۱    
زنانه شدن سالمندی یعنی زنان تنهایی که خیلی هایشان هرگز ازدواج نکرده اند و خیلی هایشان بعد از طلاق و جدایی هیچ گاه در موقعیت ازدواج مجدد قرار نگرفته اند و در دهه های آینده چالشی جدی برای این جمعیت و ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۲:۱۲    
رئیس اداره پنبه و دانه های روغنی جهادکشاورزی استان گلستان گفت: امسال برای کاشت کلزا در 70 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان گلستان برنامه ریزی شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۱:۱۲    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: قیمت بلیت اتوبوس برای ایام اربعین باید دو برابر روزهای عادی گران شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۰:۱۲    
مدیرکل نظارت بر پروژه های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم گفت: رمپ های ورودی تونل غدیر از سمت خیابان انقلاب به سمت تونل غدیر و خروجی تونل به سمت پارکینگ و خروجی از تونل به سمت چهارمردان احداث می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۰:۱۲    
سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم گفت: طرح تفصیلی شهر قم پیش بینی استقرار یک میلیون و 900 هزار نفر جمعیت را داشته است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۲:۴۰    
مدیر منطقه 11 شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی بوستان شهدای مدافع حرم تاکنون 85 درصد پیشرفت داشته است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۱:۴۰    
فرمانده انتظامی نرماشیر از کشف 19 کیلوگرم شیشه و هروئین در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۷:۵۲    
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور گفت: یک هزار خیر در دیگر کشورهای جهان در امر مدرسه سازی گام برداشته اند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۷:۱۰    
رئیس پلیس فتا استان اصفهان گفت: هکری که توانسته بود به سیستم رایانه ای یکی از شرکت های بیمه نفوذ کرده و برای خودروی خود بیمه نامه صادر کند توسط پلیس فتا استان شناسایی و دستگیر شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۲:۱۵    
وزیر کشور گفت: با دولت عراق برای ایجاد مرزهای خسروی و دهلران مذاکراتی داشته ایم و آنها تا کنون با این موضوع موافقت کردند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۱:۰۵    
سه نفر از عوامل وابسته به گروه تروریستی داعش در فارس دستگیر شدند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۰:۳۱    
معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی قم گفت: حادثه تیراندازی در قم 2 مجروح بر جای گذاشت.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۰:۳۱    
استاندار هرمزگان گفت: دستگاه های مسئول در استان باید طی مدت هفت تا 10 روز مجوزهای لازم جهت سرمایه گذاری را برای افراد متقاضی صادر کنند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۰:۲۲    
مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، از مناسب سازی محورهای استان برای تردد زائران اربعین حسینی و هم چنین تجهیز 25 راهدارخانه به این منظور خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۰:۵۰    
مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان از حضور 297 مددجوی جرائم غیر عمد استان کرمان در زندان های استان کرمان هم اکنون خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۰:۵۰    
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: تامین ایمنی مسیر تردد زائران به سمت عراق و عتبات عالیات در شهر خسروی، اولویت نخست پلیس راه استان خواهد بود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۰:۳۲    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: در 5 ماه گذشته امسال 277 هزار و 251 نفر گردشگر خارجی از گمرکات و پایانه های مرزی وارد استان شده اند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۰:۳۲    
معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: همزمان با فرا رسیدن مهرماه و شروع سال تحصیلی جدید 5 هزار و 200 بسته لوازم التحریر میان دانش آموزان محروم خراسان شمالی توزیع شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۰:۲۰    
دبیر انجمن های علمی دانشکده بهداشت از برپایی چادرهای آموزش بازیافت در خراسان شمالی خبرداد و گفت: از روز جهانی بهداشت به مدت 10 روز این آموزش ها به صورت رایگان برای مردم استان ارائه می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۹:۵۰    
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: سرانه پوشش فاضلاب در زنجان نسبت به میانگین کشوری کمتر است و در تلاش هستیم تا سالانه 15 هزار نفر به شبکه فاضلاب افزوده شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۹:۵۰    
شاید بتوان گفت که آفریقا بکرترین و دست نخورده ترین مکان دنیا است و هنوز هم چیزهای زیادی در آن یافت می شود که از قرن ها پیش دیگر در سایر نقاط جهان یافت نمی شوند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۹:۴۱    
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گلستان گفت: امسال 587 نیروی قراردادی و پیمانی شهرداری های استان تبدیل وضعیت شده و در پست های سازمانی جدید استفاده می شوند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۹:۴۱    
وزیر کشور در حکمی طالب صادقیان را به عنوان شهردار جدید ایلام منصوب کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۹:۳۲    
مدیرعامل آتش نشانی کرمانشاه از انجام یک هزار و 608 عملیات توسط آتش نشانان کرمانشاهی طی امسال خبر داد و گفت: طی این عملیات ها 435 نفر نیز نجات یافته اند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۹:۱۱    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری از تحقق 38 درصدی تعهد ایجاد شغل در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۹:۰۲    
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از رد رشوه 11 میلیون و 500 هزار تومانی از سوی مأموران انتظامی پایگاه پنجم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۷:۵۰    
فرماندار شهرستان مراوه تپه با اشاره به مشخص شدن هویت افراد فوت شده در حادثه حفر کانال در این شهرستان، گفت: در حفاری غیرمجاز دیشب 2 نفر فوت کردند که هویت آنان از خارج استان گلستان بوده است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۷:۵۰    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از ثبت 63 میلیون و 409 هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان در نیمه نخست امسال خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۸:۵۰    
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به کلاهبرداری از شهروندان زاهدانی به مبلغ 120 میلیارد ریال کرده بود، خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۸:۳۰    
رئیس سازمان آتش نشانی همدان گفت: طی 24 ساعت گذشته 340 تماس تلفنی مزاحم با مرکز 125 همدان برقرار شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۸:۲۱    
سخنگوی شورای شهر گرگان از آغاز مصاحبه از 19 گزینه برگزیده برای تصدی سمت شهردار گرگان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۷:۵۰    
پسر نوجوان که خواستگار سمج مادرش را به قتل رسانده است دردادگاه مدعی شد فقط قصد ترساندن آن مرد را داشته و ازکشته شدن او پشیمان است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۷:۵۰    
رئیس پیش بینی هواشناسی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی از احتمال وقوع سیلاب تا اواخر هفته جاری در برخی نقاط خراسان شمالی خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۷:۵۰    
هر فردی پوستی متفاوت، از روشن و گندمی گرفته تا تیره و...، دارد، بعضی از رنگ ها هستند که نسبت به رنگ های دیگر بیشتر به ما می آیند و هنگامی که آنها را می پوشیم زیباتر و شیک تر به نظر می رسیم.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۷:۴۱    
رئیس اداره امور اداری و تشکلات اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: مصاحبه از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان رضوی تا نیمه مهرماه انجام می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۷:۲۰    
قاتلان امام حسین (ع) و یاران ایشان پس از واقعه کربلا دچار سخت ترین بلاها شدند و به سزای اعمالشان رسیدند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۷:۲۰    
شورولت که از ابتدای شروع به کار تاکنون بیش از 85 میلیون دستگاه وانت بار فروخته است، فعلا تنها دو گونه کلرادو و سیلورادو را در سبد تولید خود دارد و سالانه بالغ بر 700 هزار دستگاه از این دو وانت بار ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۷:۱۱    
معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری اصفهان گفت: با توجه به معضلات ترافیکی در اطراف مراکز آموزشی، درمانی و فرهنگی ضروری است که قبل از راه اندازی مراکز جدید استعلام های ترافیکی گرفته شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۷:۰۲    
سرپرست دفتر امور اجتماعی استانداری قزوین گفت: شهرهای دوستدار سالمند به صورت پایلوت در استان با معیارهای اساسی در طراحی خدمات شهری، اجرا می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۷:۰۲    
وقوع تیراندازی در جریان برگزاری یک کنسرت موسیقی در شهر لاس وگاس در غرب ایالات متحده آمریکا دست کم 50 کشته و دویست زخمی برجای گذاشت.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۷:۰۲    
معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: 6 خانه سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه اندازی شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۷:۰۲    
مدیرکل نوسازی مدارس خراسان شمالی از تخصیص اعتبار 147 میلیارد تومانی برای نوسازی مدارس استان خبرداد و گفت ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۷:۰۲    
رئیس پلیس شهرستان دیر گفت: با شناسایی انبار نگه داری کالای قاچاق بیش از 350 هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد و 20 میلیون ریال کشف شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۶:۵۱    
معاون اقتصادی استاندار فارس گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده در سال جاری حدود 160 واحد صنعتی استان باید نوسازی و بازسازی شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۶:۵۱    
با وجود بازگشایی مدارس مردم سیستان همچنان با معضل جولان سگ های هار ولگرد در این منطقه دست به گریبان هستند و دانش آموزان سیستانی با ترس مواجهه با سگ های هار به مدرسه می روند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۶:۴۲    
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: 9 پارکینگ برای ایام اربعین حسینی در شهرستان قصرشیرین شناسایی و پیش بینی های لازم انجام شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۶:۴۲    
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان گفت: منطقه زاهدان با کمترین رشد مصرف بنزین نسبت به سایر مناطق رتبه نخست صرفه جویی مصرف بنزین کشور را کسب کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۶:۴۲    
رئیس شورای شهر خرم آباد گفت: شهرداری خرم آباد، 250 میلیارد تومان بدهی ثبت شده دارد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۶:۲۱    
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از آماده سازی و نصب برج های نوری در بوستان های منطقه خبر داد و گفت: ایمنی بوستان های شمال شرق تهران با نصب برج های نوری افزایش می یابد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۶:۲۱    
صادرات پسته در پنج ماهه نخست امسال 45.15 درصد از نظر وزنی نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته کاهش یافت که به گفته رییس انجمن پسته ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۶:۱۲    
وزارت شرایط اضطراری روسیه از وقوع آتش سوزی هتلی در مرکز شهر مسکو خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۶:۱۲    
نایب رئیس شورای شهر اصفهان با بیان اینکه اولویت نخست شورای پنجم شهر اصفهان تکمیل مترو است، گفت: حمایت از تکمیل هرچه سریعتر خطوط متروی اصفهان در دستور کار قرار دارد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۶:۱۲    
رییس اتحادیه آهنگران و صنعتگران خودرو تاکید کرد که افزایش قیمت صورت گرفته در بازار فولاد موجب شده مشکلات بسیاری در عرصه تولید قطعات خودرو ایجاد شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۶:۱۲    
دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی فارس گفت: نرخ بیکاری فارس در بهار سال جاری 9.8 درصد و به جایگاه پنجم کشور رسیدیم.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۶:۱۲    
پروژه سد گرین نهاوند به عنوان مهمترین مطالبه مردم شهرستان و بزرگترین پروژه عمرانی استان که در سال 90 کلنگ زنی شد به علت کمبود اعتبارات با هشت درصد پیشرفت فیزیکی در سال 91 متوقف شد و جزء 30 سد حذف شده ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۶:۰۰    
مشاور شهردار منطقه 5 در امور بانوان ، از برپایی بازارچه خیریه خوداشتغالی نورجنب خانه فرهنگ نور و شهرکتاب خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۱    
رئیس پلیس راه غرب استان تهران از توقیف 150 خودروی متخلف در طرح ضربتی پلیس خبرداد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۱    
استاندار لرستان گفت: وضعیت امروز شهر خرم آباد، شایسته مردم نیست و باید در راستای تغییر و تحول شهر اقدام شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۱    
مرکز کنترل و پایش محیط زیست کشور هوای کلانشهرهای کشور در 24 ساعت گذشته را اعلام کرد که بر این اساس ایلام و شیراز هوای پاک داشته، 17 کلانشهر هوای سالم و چهار کلانشهر هوای ناسالم داشتند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۱    
شهردار جدید خرم آباد گفت: برنامه محوری اصل فراموش شده در سیستم مدیریت شهری در مرکز استان لرستان است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۱    
مدیر منطقه 2 شهرداری اصفهان گفت: آسفالت معابر فرعی منطقه 2 با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون تومان تاکنون 65 درصد پیشرفت داشته است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۵:۴۲    
عضو شورای اسلامی شهر تهران در نشست با شورایاران محلات سیزده گانه ظرفیت گردشگری را رکن توسعه منطقه 13 برشمرد و بر لزوم کاهش اختلاف بین پایین شهر و بالا شهر با تخصیص اعتبارات عادلانه تاکید کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۵:۴۲    
تیمچه مظفریه به عنوان قلب تپنده عزاداری در بازار تاریخی تبریز این روزها لبریز از سوگ حسینی است. عزاداران سرتاپا سیاه پوش ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۵:۴۲    
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 3 تهران از نصب جدول زمان بندی جدید ، همزمان با آغاز نیمه ی دوم سال در ایستگاههای اتوبوس خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۵:۴۲    
مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان با اشاره به اینکه اعتبار احداث 66 مدرسه و مسجد در همدان را بنیاد برکت تأمین می کند ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۰    
چهارمین نشست ملی انجمن مدیریت رسانه و ارتباطات حول محور اقتصاد رسانه های شهری و اقتصاد مقاومتی در فرهنگسرای رسانه ها و شبکه های اجتماعی برگزار شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۰    
شرایط بررسی مدارک و مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان وزارت آموزش وپرورش در چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور اعلام شد که بر اساس آن مهلت بررسی مدارک و تشکیل پرونده از 15 مهر آغاز و تا ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۰    
فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی از وقوع 34 فقره تصادف در جاده های استان طی چهار روز گذشته خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۵:۲۱    
آسمان خراسان شمالی از دوشنبه تا چهارشنبه ابری و همراه با وزش باد نسبتاً شدید و در برخی موارد با بارش پراکنده خواهد بود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۵:۱۲    
با وجود زمینه سرمایه گذاری و رغبت فعالان غیردولتی در استان سمنان ، توسعه جمعیت، صنعت و ایجاد اشتغال پایدار در گرو تامین زیرساخت های مورد نیاز تولیدکنندگان به ویژه تامین آب پایدار است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۵:۱۲    
مدیرکل دفتر راهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی گفت: با توجه به رویکرد این سازمان در ارائه خدمات غیرحضوری، پس از راه اندازی سامانه مبتنی بر USSD ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۵:۱۲    
شاخص بهای تولیدکننده در ایران در دوازده ماه منتهی به شهریور ماه 1396 نسبت به دوازده ماه منتهی به شهریور ماه 1395 به میزان 8.2 درصد افزایش یافته است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۵:۰۰    
رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه حوادث رانندگی پایان هفته استان 46 مجروح برجای گذاشت، گفت: در تعطیلات اخیر پنج نفر در محورهای مواصلاتی استان جان باختند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۵:۰۰    
مدیرکل انتقال خون خراسان شمالی گفت: پایگاه انتقال خون استان در روز تاسوعا و عاشورای حسینی با اجرای طرح نذر خون، اهدای خون مستمر را ترویج داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۲    
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از تردد یک میلیون و 800 هزار وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی استان زنجان طی چهار روز گذشته خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۲    
طی چند روز اخیر فیلمی کوتاه در فضای مجازی با عنوان صداهای وحشتناک و عجیب در آسمان اصفهان منتشر شده که باعث نگرانی برخی شهروندان شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۲    
برداشت بیش از انتظار از خزانه برای پرداخت یارانه نقدی در شش ماهه نخست سال باعث شد نام دو شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی و شرکت ملی گاز به دلیل عدم پرداخت سهم خود در تامین منابع قانون هدفمندی ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۲    
در پی وقوع مکرر آلودگی هوای یک کارخانه آسفالت در شهرستان دزفول و رفع نشدن آلودگی، این کارخانه با دستور قضایی پلمب و از فعالیت آن جلوگیری به عمل آمد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۳۰    
شهر نیویورک آمریکا به صورت متوسط 2 برابر بقیه شهرهای جهان زباله تولید می کند، به نحوی که سالیانه 33 میلیون تن زباله در این شهر تولید می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۲۱    
وزارت آموزش و پرورش پس از آنکه به نصب بنر وزیر در مشهد واکنش نشان داد، در خبری دیگر این بار اعلام کرده که پیش ازایجاد حاشیه درباره نصب بنری از عکس وزیر در شهر مشهد ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۲۱    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 68 تن مواد مخدر و دستگیری 15 شرور مسلح در 6 ماهه نخست سال جاری در جنوب شرق کشور خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۲۱    
هیئت های عزاداری شب تاسوعا و روز عاشورای حسینی در مسجد حظیره و حسینیه بزرگ مریم آباد یزد به عزاداری برای سرور و سالار شهیدان پرداختند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۲۱    
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با هدف بازدید از منطقه سوم نیروی دریایی ارتش وارد سیستان و بلوچستان شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۲    
گزارش ارزیابی کیفی خودروهای سواری تولیدی در شهریور ماه امسال منتشر شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۲    
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر اهواز با بیان اینکه فاز اول پروژه قطار شهری اهواز با وجود اقدامات خوبی که در آن انجام شده، راکد مانده است، گفت: با توجه به شرایط فاز اول این پروژه ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۲    
معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با اشاره به چگونگی پوشش تحصیلی کودکان و بازماندگان از تحصیل بدون شناسنامه ایرانی گفت: متاسفانه کد انحصاری برای اینها نداریم ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۲    
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: از عصر امروز تا ظهر روز پنجشنبه کاهش دمای هوا در استان کاملا محسوس خواهد بود و 15 تا 22 درجه کاهش خواهد یافت.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۲    
مدیر هماهنگی و نظارت بر امور مناطق و سازمان های شهرداری اصفهان گفت: این مدیریت با ایجاد تعامل و پیگیری لازم در جهت حل مشکلات سازمان ها در چارچوب سیاست های مدیریت شهرداری گام برمی دارد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۰    
معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 7 گفت: در راستای فراهم کردن بستری مناسب برای آموزش کودکان به ویژه کودکان محلات کم برخوردار و زنان سرپرست خانوار، مطابق با نظرسنجی محلی ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۰    
مدیرکل راه آهن هرمزگان از رشد 24 درصدی مسافر جابجا شده در 6 ماهه اول سال جاری خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۰    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تشدید بارش و کاهش محسوس دما در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان و مازندران طی دو روز آینده ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۰    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: تردد شناورها در بنادر استان بوشهر هشت درصد افزایش یافت.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۰    
بازار طلافروشان به دلیل ایام سوگواری محرم، تا چهارشنبه هفته جاری تعطیل خواهد بود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۰    
مدیر پایانه مرزی مهران با اشاره به موج بازگشت زائران کربلا، گفت: 10 هزار نفر از مرز مهران وارد کشور شده اند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۳:۵۱    
ایران از بین 58 کشور جهان رتبه اول وقت کشی در ترافیک را دارد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۳:۴۲    
فرماندار تهران گفت: تاکنون 1000 نفر کودک متکدی از سطح شهر تهران جمع آوری شده اند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۳:۴۲    
بر اساس نامه نگاری ناظر گمرکات آذربایجان غربی و ارومیه، گمرک تمرچین پیرانشهر تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۳:۴۲    
استاندار سابق تهران گفت: معضل شهر تهران آلودگی هوا و کمبود آب است که بنده به دلیل اینکه این موضوع را زیاد مطرح می کردم از دولت تذکر گرفته بودم.
  • ۱