سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۶:۵۵May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهر فردا 1 مهر 1396 - shahrefarda.ir

شهر فردا 30 اسفند 1395 شهر فردا 31 فروردین 1396 شهر فردا 31 اردیبهشت 1396 شهر فردا 1 خرداد 1396 شهر فردا 31 تیر 1396 شهر فردا 31 مرداد 1396 شهر فردا 31 شهریور 1396 شهر فردا 30 آبان 1396 شهر فردا 30 آذر 1396 شهر فردا 30 دی 1396 شهر فردا 30 بهمن 1396 شهر فردا 5 اسفند 1396 شهر فردا 1 مهر 1396 شهر فردا 2 مهر 1396 شهر فردا 3 مهر 1396 شهر فردا 4 مهر 1396 شهر فردا 5 مهر 1396 شهر فردا 6 مهر 1396 شهر فردا 7 مهر 1396 شهر فردا 8 مهر 1396 شهر فردا 9 مهر 1396 شهر فردا 10 مهر 1396 شهر فردا 11 مهر 1396 شهر فردا 12 مهر 1396 شهر فردا 13 مهر 1396 شهر فردا 14 مهر 1396 شهر فردا 15 مهر 1396 شهر فردا 16 مهر 1396 شهر فردا 17 مهر 1396 شهر فردا 18 مهر 1396 شهر فردا 19 مهر 1396 شهر فردا 20 مهر 1396 شهر فردا 21 مهر 1396 شهر فردا 22 مهر 1396 شهر فردا 23 مهر 1396 شهر فردا 24 مهر 1396 شهر فردا 25 مهر 1396 شهر فردا 26 مهر 1396 شهر فردا 27 مهر 1396 شهر فردا 28 مهر 1396 شهر فردا 29 مهر 1396 شهر فردا 30 مهر 1396 
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۹:۵۰    
رئیس کل دادگستری مازندران با تاکید بر حفظ عرصه های طبیعی از طریق مدیریت پسماند، گفت: طرح های پسماند در مازندران اجرایی شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۲۰:۲۱    
شهردار نطنز گفت: برای مهار تب کریمه کنگو، احداث سالن پیش سرد در کشتارگاه نطنز ضروری است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۸:۴۲    
نگارخانه لاله و موزه عکسخانه شهر در اقدامی مشترک و هم زمان نمایشگاهی از عکس های تاریخی مرتبط با محرم را با عنوان سوگواران برگزار می کنند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۶:۴۲    
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تدوین سند مشترک و جامع پوشش دهنده همه منابع آبی استان یک ضرورت است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۴:۵۱    
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت:برخورد یکدستگاه کامیون با عابر پیاده در محور ایلام - مهران سبب مرگ این عابر شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۴:۴۲    
از سوی شورای اسلامی شهر اردبیل، حکم حمید لطف اللهیان به عنوان سرپرست شهرداری این شهر صادر شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۴:۳۰    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت: تاکنون 9 هزار و 425 شغل ایجاد شده در سامانه ملی رصد ثبت شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۴:۳۰    
استاندار ایلام گفت: تونل قلاجه در استان ایلام بعد از ایام محرم به بهره برداری می رسد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۲:۳۰    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از نصب 141 شیر هیدرانت در سطح شهر کرمان تاکنون خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۱:۳۰    
خودروی 235 هزار یورویی هوراکان سوپر ریس تروفئو که با همکاری یک شرکت مشهور سوئیسی که در زمینه ساخت ساعت فعال است و روجر دوبویس نام دارد ساخته شده، به شکلی اختصاصی و محدود قرار استتولید شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۱:۳۰    
سرپرست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خبر داد: پیامک های تبلیغاتی که با شماره های شخصی برای مشترکان تلفن همراه ارسال می شود تا پایان مهرماه ساماندهی می شوند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۰:۵۱    
با آغاز سال تحصیلی، بی مناسبت نیست بدون هیچ مقدمه ای، چند پیشنهاد را با پدر و مادرها در میان بگذاریم.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۰:۵۱    
کارگاه برادران حسینی اولین کارگاه علامت سازی در تهران است که قدمت آن به 65 سال می رسد. امروزه این کارگاه توسط سه برادر اداره می شود ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۹:۵۱    
دبیر اجرایی سی و چهارمین کنگره سالیانه انجمن علمی روانپزشکان ایران با اشاره به نشانه های کودک آزاری گفت ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۹:۴۲    
یک کارشناس مسکن رابطه کاهش نرخ سود سپرده های بانکی وتحولات بازار مسکن را تشریح کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۷:۱۲    
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: در راستای اجرای قانون مجازات استفاده کنندگان غیر مجاز از برق، انشعاب موقت غیر دائم به مشترکین فاقد انشعاب برق واگذارمی شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۶:۴۲    
زمین لرزه به بزرگی 305 ریشتر به مرکزیت اوکار جمهوری آذربایجان شهرهای شمالی به ویژه پارس آباد را لرزاند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۶:۱۲    
مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی در سه شهر چهارمحال و بختیاری در حال پیگیری است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۵:۴۲    
مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری مشهد گفت: از ابتدای مهر ساعت اجرای طرح ترافیک در مشهد سه ساعت کاهش یافته است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۵:۱۲    
معاون تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خوزستان گفت: بهره وری بالای آب در کشاورزی خوزستان به شکل قابل ملاحظه ای ارتقا پیدا کرده است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۴:۳۰    
معاون امداد و نجات هلال احمر سمنان گفت: چهار کوهنورد غیربومی که از دو روز گذشته در ارتفاعات مجن شاهرود مفقود شده بودند با تلاش هلال احمر و نیروهای بومی پیدا شدند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۴:۱۲    
مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به نفوذ سامانه ناپایدار از کرانه های جنوبی دریای خزر، گفت: از آسمان گیلان ابری و بارانی می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۴:۰۰    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری کلاهبردار میلیاردی در زاهدان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۳:۵۱    
کارشناس هواشناسی سیستان وبلوچستان گفت: سرعت وزش باد همراه با گرد و خاک در روزهای دوشنبه و سه شنبه در منطقه سیستان به حدود 80 کیلومتر بر ساعت می رسد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۳:۱۲    
سرپرست شهرداری قزوین گفت: راه اندازی خطوط بی آر تی و ساماندهی بدهی 494 میلیارد تومانی و بیش از 2000 نیروی انسانی شهرداری قزوین برای چابک سازی فعالیتها در اولویت مدیریت شهری قرار دارد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۲:۲۱    
معاون نظارت بر تاکسی رانی همدان از ساماندهی 3 هزار راننده و خودرو برای سرویس مدارس همدان خبرداد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۲:۰۰    
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: آماده خدمت رسانی به شهروندان و عزاداران حسینی در ایام محرم هستیم و از شهروندان انتظار داریم در رعایت نظافت شهری با ماموران همکاری کنند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۱:۱۲    
سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه انتخاب شهردار توانمند در گروی همدلی همه اعضای شورا است، گفت: پس از انتخاب 17 نفر براساس رای اعضای شورا ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۰:۵۱    
حکم شهردار اهواز امروز در وزارت کشور تنفیذ می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۰:۱۲    
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که با شلیک اسلحه باعث مرگ یک شهروند در برازجان شده بود کمتر از شش ساعت پس از حادثه شناسایی و دستگیر شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۰:۱۲    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: گزارش ارائه شده در خصوص بمب گذاری در خیابان شریف واقفی اصفهان به احتمال زیاد شوخی بود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۱:۳۰    
سازمان هواشناسی کشور پیش بینی کرد، با نفوذ جریانات شمالی روی دریای خزر استانهای گیلان، مازندران، شمال آذربایجان شرقی و برخی نقاط استان اردبیل؛ بارش باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد را خواهیم داشت .
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۱:۲۱    
رئیس اداره فناوری مکانیزاسیون جهاد کشاورزی استان گلستان گفت: در راستای خرید تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی تسهیلات 8 هزار میلیارد ریالی در دستور کار جهادکشاورزی گلستان است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۱:۰۰    
برخی استفاده کنندگان از شبکه های اجتماعی تحت موبایل تا جایی پیش رفته اند که هرساله چندین نوع مواد مخدر جدید را از طریق بستر فضای مجازی و گوشی های تلفن همراه معرفی و در برخی موارد نسبت به حمل و خرید و ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۰:۳۰    
فرماندار ریگان خواستار توجه ویژه خیران به این شهرستان محروم در استان کرمان شد و گفت: بیش از 70 درصد مدارس شهرستان ریگان غیراستاندارد و نامقاوم هستند که جان بیش از 7 هزار دانش آموز را تهدید می کند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۰:۳۰    
دولت هند در آستانه سالروز تولد 'مهاتما گاندی' رهبر استقلال این کشور ،دو هفته را برای کمک به تحقق رویای رهبران این کشور برای هند تمیز اختصاص داده است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۰:۰۰    
مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: موضوع آسیب های اجتماعی غیر قابل انکار است و در حال حاضر در مدارس زنجان به شدت کنترل می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۰:۰۰    
رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر بجنورد از احداث مجتمع فرهنگی چندمنظوره در مرکز خراسان شمالی با همکاری آستان قدس رضوی خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۹:۳۰    
مدیرعامل انجمن غار و غارشناسی ایرانیان ضمن بیان اینکه چنانچه غارها آلوده شوند، سیستم آب های زیرزمینی نیز آلوده می شوند ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۹:۳۰    
واژه 'اینورژن ' یا وارونگی دما چند سالی است که به گوش پایتخت نشینان آشنا است، گویا دیگر عادت کرده ایم که هرسال با آمدن پاییز و سرد شدن هوا، گاه و بیگاه از میان اخبار مختلف ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۹:۲۱    
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از هدف گذاری برای جذب 14 میلیارد تومان سپرده خیران در صندوق امداد ولایت استان زنجان تا پایان امسال خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۹:۲۱    
رئیس گروه مراکز و خدمات گردشگری اداره کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان گفت: در راستای ساماندهی دفاتر خدمات مسافرتی گردشگری سیستان و بلوچستان در سامانه مرکزی جامع دفاتر مسافرتی و گردشگری کشور ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۸:۳۰    
مدیر آموزش و پرورش گرگان در خصوص مهمترین پروژه های عمرانی از سال 92 تا کنون، گفت: اکنون 183 کلاس درس در حال ساخت و دو واحد آموزش بزرگ شهری در حال مقاوم سازی است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۸:۲۱    
برای رونق گردشگری سرمایه گذاری بخش خصوصی از اهمیت زیادی برخوردار است و بخش خصوصی می تواند با آورده های خود در این راه حرکت کرده و دولت را در اجرای طرح ها یاری کند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۸:۱۲    
استاندار سمنان با اشاره به ظرفیت های شغلی موجود در استان سمنان گفت: 11 هزار شغل در استان سمنان می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۸:۱۲    
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: در 6 ماهه گذشته سال جاری یک هزار 600 تهیه و توزیع کننده مواد مخدر در این شهرستان دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده اند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۸:۰۰    
زنگ "مهر و مقاومت" با حضور مسئولان، کادر آموزشی و دانش آموزان در 6800 مدرسه استان سیستان و بلوچستان نواخته شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۸:۰۰    
نایب رئیس شورای شهر اصفهان گفت: ایجاد تسهیلات ویژه برای توسعه حمل و نقل عمومی سبب ترغیب همشهریان به استفاده از وسایل نقلیه عمومی می شود که باید در اصفهان مورد توجه قرار گیرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۵۱    
موزه ملی ایران و کتابخانه و موزه ملی ملک به بهانه 80 سالگی تأسیسِ خود، در قالب یک برنامه مشترک فرهنگی در شش ماه آینده تا پایان سال، تجربه ی یک کار مشترک گروهی را کسب می کنند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۵۱    
ضیاء موحد، فرزانه طاهری، سیدعلی صالحی، مسعود خیام، خشایار دیهیمی، محمد بقایی ماکان، عبدالحسین فرزاد، محمدهاشم اکبریانی و حمیدرضا شکارسری از جمله اهل قلمی هستند که دادن یارانه دولتی برای خرید کتاب را ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۵۱    
رقابت میان نشریات خصوصی و دولتی که اغلب از سوی مدیران مسوول رسانه های خصوصی نابرابر عنوان می شود، از مهمترین دغدغه های رسانه های مکتوب ماست.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۴۲    
شهردار منطقه دو در اولین روز از سال تحصیلی جدید در دبیرستان حسنیه ناحیه پنج منطقه دو حضور پیدا و در آیین بازگشایی مدارس شرکت کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۳۰    
رئیس اورژانس کشور گفت: اورژانس کشور با توجه به تعداد پایگاه های موجود و برای حفظ وضع موجود حداقل 10هزار نیرو کم دارد، ضمن اینکه نیازمند توسعه پایگاه های اورژانس برای بهبود خدمات هستیم.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۳۰    
کارشناسان سلامت معتقدند مصرف زیاد منگنز خوراکی ممکن است موجب عفونت قلبی کشنده شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۲۱    
سرپرست شهرداری گرگان برای جامعه زیرپوشش بهزیستی و کمیته امداد خبرهای خوشی داشت و از صدور رایگان پروانه ساختمان برای افراد تحت پوشش بهزیستی در گرگان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۲۱    
معاون بهداشت، امداد و درمان ناجا گفت: در برخورد با حوادث باید تفکر انتزاعی داسته باشیم و بدانیم که امکان تکرار هر حادثه وجود دارد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۲۱    
معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون 395 میلیارد ریال برای مقابله با خشکسالی و کم آبی در عرصه های منابع طبیعی این استان هزینه شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۲۱    
مدیر بورس منطقه ای استان خوزستان از معامله بیش از 16 میلیون سهام در بورس منطقه ای این استان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۲۱    
آئین بازگشایی مدارس جنوب تهران با حضور شهردار منطقه 20 در دو مدرسه استثنایی الهام و آیت الله غیوری و نواخته شدن زنگ مهر حسینی اجرا و به دانش آموزان شاخه های گل و شال های عزای حسینی اهدا شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۲۱    
مسئول دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در آذربایجان غربی گفت: نمایندگی وزارت امور خارجه در آذربایجان غربی با جدیت پیگیر برقراری پرواز مستقیم بین اربیل عراق و ارومیه برای افزایش گردشگر به استان است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۲    
معاون ساماندهی امور جوانان با صدور پیامی فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) را گرامی داشت و بر برگزاری آیین های ماه محرم در خانه های جوان سراسر کشور تاکید کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۲    
زن مُسنی که در منزل شخصی اش نسبت به مداخلات درمانی در خصوص مشکلات نازایی مراجعینش اقدام می کرد به مراجع قضایی معرفی و محل کسبش نیز پلمب شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۲    
مسوول واحد سیاستگذاری دفترتلفیق و برنامه ریزی ستاد احیای دریاچه ارومیه با تاکید بر اینکه تراز دریاچه ارومیه را باید نسبت به دوره مشابه مقایسه کرد ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۲    
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) قرچک از برگزاری همایش سالمندان در این شهرستان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۲    
ساعات کار باغ کتاب از آغاز سال تحصیلی جدید به 9 تا 21 تغییر کرد و هم زمان با تاسوعا و عاشورا حسینی تعطیل است .
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۰۰    
عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش گفت: دانش آموزان باید با کسب علم و دانش به ابزار آگاهی مجهز شوند تا بتوانند بنای هر تغییری برای پیشرفت را که لازم می دانند، برپا کنند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۰۰    
وزیر رفاه از راه اندازی دوشنبه های کتابخوانی در مهدهای کودک سراسر کشور خبر داد و گفت: امیدواریم این طرح کمک کند تا بچه ها یاد بگیرند کتاب های غیردرسی هم مطالعه کنند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۰۰    
جانشین اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از مرگ سرنشین یک خودروی پراید به دنبال پرت شدن از داخل خودرو در جنوب پایتخت خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۰۰    
رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج از دستگیری یک سرهنگ قلابی در این شهرستان خبر داد و گفت: متهم با قرار قانونی روانه زندان شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۵۱    
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از راه اندازی 3 خط سرویس مدرسه در منطقه 4 خبر داد و گفت : از ساعت 6 صبح امروز شنبه ، اول مهرماه96 ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۵۱    
مسئول اجرایی طرح زیارت شهرداری مشهد از اعزام آخرین کاروان پرسنل شهرداری مشهد به عتبات عالیات خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۵۱    
رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: امیدواریم با حضور آقای نجفی شهردار تهران که 10 سال سابقه وزارت آموزش و پرورش را دارند بتوانیم کمک های شایانی به ویژه در حوزه حمل ونقل به مدارس داشته باشیم.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۵۱    
نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی از افزایش شش درصدی بیکاری در استان نسبت به سال گذشته خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۴۲    
بهرام طاهری با حکم عیسی کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان مشاور وی در نظام مدیریت یکپارچه سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) منصوب شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۴۲    
مدیرکل راه و شهرسازی البرز گفت: شناسایی و رفع مشکلات 10 نقطه حادثه خیز در راه های استان به اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان نیاز دارد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۴۲    
سازمان حج و زیارت پیرو هشدارهای قبلی، بار دیگر نسبت به سفر به عتبات عالیات با کاروان های غیرمجاز هشدار داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۴۲    
شب گذشته در بخشی از نقاط شهر کرمانشاه بوی نامطبوعی پیچیده شده بود که این وضعیت منجر به بستری شدن 6 نفر از شهروندان در بیمارستان شد
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۴۲    
نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی گفت: خشکسالی وضعیت 1700 رشته قنات گناباد را تهدید می کند و سبب کاهش آبدهی آنها شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۳۰    
سفیرمجارستان درایران در دیدار با مدیرعامل گروه توسعه صنایع و معادن شهر بر حمایت دولت مجارستان از تولید مشترک اتوبوس درون شهری در ایران تاکید کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۳۰    
سید محمد علی افشانی به عنوان معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور منصوب شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۳۰    
به مناسبت هفته دفاع مقدس، پایگاه حامی یابی در نمایشگاه یاد یاران پارک لاله آماده ثبت نام از مردم نیکوکار برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۳۰    
دادستان عمومی و انقلاب کرج گفت: با هوشیاری و دقت عمل یک معلم، کودکی 8 ساله که از سوی فردی ربوده شده بود، نجات پیدا کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۳۰    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست صبح امروز با حضور در بخش آی سی یو بیمارستان شهریار تهران از سید علی لنگرودی محیط بان مجروح ساوه ای عیادت کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۳۰    
مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی ارومیه گفت: 100 دستگاه اتوبوس شهری تا پایان سال جاری بازسازی می شوند تا به این ترتیب شاهد افزایش بهره وری در ناوگان حمل و نقل عمومی باشیم.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۲۱    
مشاور طرح ملی ایجاد صندوق اعتبارات خرد محلی گفت: بانک زنان روستایی با هدف افزایش صندوق های خرد زنان روستایی در سراسر کشور ایجاد می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۲۱    
رئیس پلیس ترافیک شهری با تأکید بر این مطلب که پلیس به طور محسوس و نامحسوس بر عملکرد سرویس مدارس نظارت دارد ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۲۱    
معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از توزیع 1000 بسته غذایی در میان سیل زدگان روستاهای شهرستان کلات استان خراسان رضوی خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۲۱    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس از بازسازی و مرمت بخش هایی از خانه های تاریخی " توجه" و "آموزگار" واقع در بافت تاریخی فرهنگی شیراز متعلق به دوره قاجار خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۲۱    
این روزها بی توجهی عمومی به طبیعت "بند" گردشگرپذیرترین روستای غرب کشور به اوج خود رسیده و ساخت و سازهای پی درپی و بی ضابطه در کنار رها کردن بی محابای انواع زباله کل اکو سیستم این منطقه گردشگری را در ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۱۲    
نخستین مرکز بالینی پروتون درمانی در سن پترزبورگ افتتاح شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۰۰    
رئیس سازمان آتش نشانی همدان گفت: طی 24 ساعت گذشته آتش نشانان همدانی در 4 عملیات اطفای حریق و 4 عملیات امداد و نجات شرکت کردند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۵۱    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه در روزهای آینده شاهد کاهش قیمت دلار خواهیم بود گفت: احتمالاً دلار در نرخ 3800 تومان ثابت می ماند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۵۱    
معاون گردشگری میراث فرهنگی استان اردبیل یکی از نیازهای این استان در بحث گردشگری را نظام جامع آماری عنوان کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۵۱    
رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: با توجه به پایان تعطیلات تابستانی و آغاز موج برگشت مسافران حجم ترافیک در جاده های استان زنجان بالا است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۵۱    
مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: ثبت جهانی اثر طبیعی سبلان قطعی بوده و امیدواریم به زودی محقق شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۴۲    
مهر از راه رسید و بار دیگر هیاهوی صبحگاهی دانش آموزان در جای جای کشور طنین انداز شد اما در این میان مهر برای دانش آموزان مینابی در زیر سقف 330 کلاس تخریبی همچنان کم فروغ است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۴۲    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان گفت: طی سال جاری طرح ایمن سازی فیزیکی 15 مدرسه واقع در حاشیه راه های استان همدان در حال انجام است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۳۰    
با انجام مرتب حرکات و تمرینات بدنی می توان جلوی یک مورد از هر 12 مورد مرگ و میرهای جهانی را گرفت.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۳۰    
عملکرد جزیره ای دستگاه های متولی در مهار بحران بی آبی باعث شده اراضی کشاورزی استان منابع آبی را ببلعد اما خبری از اجرای برنامه جامع مدیریت آب در گلستان نیست.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۱۲    
یک متخصص پوست و مو نسبت به خطرات استفاده بیش از حد از سونا هشدار داد و توصیه کرد: افراد از مراجعه مکرر به سونا اجتناب کنند.
  • ۱