شنبه ۲۹ اردیبهشتساعت ۱۷:۱۳May 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهر فردا 21 دی 1398 - shahrefarda.ir

شهر فردا 30 اسفند 1395 شهر فردا 1 فروردین 1396 شهر فردا 29 اسفند 1397 شهر فردا 1 فروردین 1398 شهر فردا 31 اردیبهشت 1398 شهر فردا 2 خرداد 1398 شهر فردا 31 تیر 1398 شهر فردا 31 مرداد 1398 شهر فردا 1 شهریور 1398 شهر فردا 1 مهر 1398 شهر فردا 30 آبان 1398 شهر فردا 30 آذر 1398 شهر فردا 30 بهمن 1398 شهر فردا 29 اسفند 1398 شهر فردا 1 دی 1398 شهر فردا 2 دی 1398 شهر فردا 3 دی 1398 شهر فردا 4 دی 1398 شهر فردا 5 دی 1398 شهر فردا 6 دی 1398 شهر فردا 7 دی 1398 شهر فردا 8 دی 1398 شهر فردا 9 دی 1398 شهر فردا 10 دی 1398 شهر فردا 11 دی 1398 شهر فردا 12 دی 1398 شهر فردا 13 دی 1398 شهر فردا 14 دی 1398 شهر فردا 15 دی 1398 شهر فردا 16 دی 1398 شهر فردا 17 دی 1398 شهر فردا 18 دی 1398 شهر فردا 19 دی 1398 شهر فردا 20 دی 1398 شهر فردا 21 دی 1398 شهر فردا 22 دی 1398 شهر فردا 23 دی 1398 شهر فردا 24 دی 1398 شهر فردا 25 دی 1398 شهر فردا 26 دی 1398 شهر فردا 27 دی 1398 شهر فردا 28 دی 1398 شهر فردا 29 دی 1398 شهر فردا 30 دی 1398 
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۹:۳۲    
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز از واریز مبلغ مابه التفاوت نرخ بنزین سرویس مدارس و آژانس های فعال خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۰:۱۳    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه ترافیک در آزادراه قزوین_کرج_تهران سنگین است، از بارش باران و برف در محورهای مواصلاتی 12 استان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۲:۱۳    
این روزها چیزی به جز ساختمان های سر به فلک کشیده در باغشهر دیده نمی شود و ریه های تنفسی تبریز جای خود را به مراکز خدماتی و تجاری بخشیده اند.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۱:۲۳    
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه شش گفت: آب آشامیدنی پارک های سطح منطقه در راستای اجرای برنامه بهداشت مورد بررسی قرار گرفت و ضوابط بهداشتی منابع تامین آب بوستان ها رصد شد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۰:۰۴    
طی پنج فقره تصادف رانندگی در شهرستان های اهر، ورزقان، بستان آباد و جلفا 17 نفر زخمی شده و دو نفر نیز جان باختند.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۰۸:۳۴    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از تردد شش میلیون و 377 هزار نفر از پایانه مرزی مهران در نه ماه سال 98 خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۰۵:۱۴    
مدیرکل راهداری استان زنجان، گفت: امسال ایمن سازی 11 نقطه پر تصادف به عنوان پروژه های ویژه در دست اقدام اداره راهداری زنجان است که 53 میلیارد ریال اعتبار برای این امر اختصاص یافته است.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۰۲:۳۴    
معاون راهداری استان زنجان،گفت: با توجه به بارش برف و کولاک راه ر وستایی بیش از 125 روستا در استان زنجان مسدود شده بود که با تلاش راهداران راه ارتباطی 100 روستا بازگشایی شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۰۰:۲۳    
بارش اولین برف زمستانی در شیراز آغاز شد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۲۱:۰۳    
با پایان یافتن موج بارشی در استان کردستان و بروز پدیده وزش باد، دمای هوا در این استان بیش از پنج درجه کاهش پیدا کرده و در نتیجه باعث بروز پدیده یخبندان می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۲۰:۳۳    
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: میزان بارش باران نسبت به مدت مشابه سال گذشته 54 درصد کاهش یافته است.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۲۰:۰۳    
استاندار ایلام گفت: سه پتروشیمی در شهرستان های ایلام ایجاد می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۹:۱۳    
مدیرکل میراث فرهنگی ایلام گفت: در سال جاری یک میلیون و 630 هزار گردشگر از اماکن گردشگری ایلام بازدید کردند.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۹:۰۳    
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: تمامی محورهای مواصلاتی استان به دلیل بارش برف و باران لغزنده است.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۸:۵۳    
دبیر پدافند غیرعامل شهرداری ارومیه گفت: از آنجایی که نقاط اصلی تمرکز جمیعت در داخل شهرها است، باید جهت جلوگیری از وقوع حو ادث به مطالعات جامع شهری نگاه ویژه کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۸:۵۳    
عملیات خط کشی گذر عرضی پروژه حق تقدم عابر پیاده خیابان امام خمینی (ره) و ملک الشعرای بهار شهردار منطقه 8 مشهد از اجرای خط کشی معابر و عابرپیاده با هدف افزایش ضریب ایمنی تردد ...
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۸:۵۳    
شهردار منطقه 4 مشهد در حاشیه جلسه تصمیم گیری در خصوص برپایی جشنواره خیابان غذا، از انتخاب بوستان زیتون این منطقه به عنوان یکی از گزینه های اصلی برای این جشنواره خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۷:۱۳    
مدیر مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری اصفهان گفت: 580 سامانه هوشمند نظارتی و ثبت تخلف و تجهیزات زیرساختی ترافیکی شهر اصفهان با هزینه ای بالغ 402 میلیارد ریال فردا (یکشنبه 22 دی ماه 98) مورد بهره ...
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۷:۱۳    
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز از شناسنامه دار کردن پارکینگ های عمومی و خصوصی شهر تبریز با نصب تابلو مشخصات خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۷:۱۳    
مدیر منطقه 11 شهرداری اصفهان گفت: سیستم آبیاری تحت فشار در 80 درصد رفیوژهای خیابان های سطح منطقه در حال اجرا است.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۷:۱۳    
شهردار اراک بابیان اینکه بودجه سال 99 شهرداری براساس "محله محور" بودن تنظیم می شود،گفت: در حال حاضر رویکرد مدیریت شهری صرفا، خدماتی نیست، چرا که امروزه مسئولیت اجتماعی نیز بر عهده شهرداری است ...
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۷:۱۳    
شهردار اصفهان به همراه معاونان خود هر دو هفته یک بار در قالب برنامه ملاقات مردمی با حضور در یک منطقه شهری با شهروندان آن منطقه ملاقات و گفت و گو می کند ...
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۵:۵۳    
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه گفت: ثبت نام و ویرایش رانندگان برای سال تحصیلی جاری، از _چهارشنبه 18 دی ماه_ صرفا از طریق دفاتر پیشخوان سراسر کشور امکان پذیر شد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۵:۵۳    
معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان با تاکید بر رفع پدیده پراکنده رویی در کلانشهر اصفهان، گفت: در شش ماه نخست سال آینده مصوبات طرح های اراضی گستره ویژه و کشاورزی داخل محدوده شهر که توسط مشاوران تهیه ...
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۵:۵۳    
یکی از مهم ترین و زیربنایی ترین مبانی برای داشتن شهری سالم و بدون تخلف، پیشگیری و رفع تخلفات شهری است، تخلفات شهری از جمله مواردی است که علاوه بر نقض حقوق شهروندی ...
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۵:۵۳    
مقایسه غلظت آلاینده ها حاکی از آن است که از غلظت تمامی آلاینده ها نسبت به روز گذشته در همین ساعت کاسته شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۵:۴۳    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد گفت: در حال حاضر تمام محورهای استان یزد حتی محورهای روستایی باز است و تردد در آن جریان دارد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۵:۴۳    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام از سرعت گرفتن اعمال قانون رانندگان متخلف و قانون شکن توسط ماموران راهور در استان ایلام خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۵:۴۳    
اهدای اعضای بانوی مرگ مغزی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد موجب نجات و ادامه زندگی شش بیمار نیازمند به عضو شد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۵:۴۳    
رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه گفت: هرس درختچه های زینتی رز در معابر مختلف سطح شهر آغاز شد است.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۵:۴۳    
مدیرمنطقه 11 شهرداری شیراز با اشاره به اینکه پارک سایه در حال حاضر مورد استفاده عموم قرار دارد، گفت: طبق قولی که داده بودیم، این پروژه تا سال آینده رسما به بهره برداری می رسد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۳:۲۳    
به منظور ارتقای فرهنگ زیست محیطی و مشارکت شهروندان در حفظ و توسعه فضاهای سبز شهری نهضت درختکاری در شمال تهران آغاز می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۲۲:۴۳    
نشست کارگروه بهداشت محیط و زیست شهری مصوبه شهر دوستدار کودک برگزار شد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۲۲:۲۳    
مدیر کل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون 23 مسیر اصلی و فرعی این استان به دلیل وقوع سیلاب و طغیان رودخانه های فصلی مسدود شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۲۲:۱۳    
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم از فوت کودکی در شهرک مهدیه به علت بی احتیاطی راننده خودروی پیمانکار حمل زباله خدمات شهری خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۲۲:۱۳    
معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بارندگی شدید و مداوم و طغیان رودخانه های محلی از عصر روز جمعه تاکنون سبب بسته شدن 23 مسیر ارتباطی در این استان شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۲۱:۵۳    
بارش برف برخی مناطق شمالی و غربی شهر تهران را سفیدپوش کرده است.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۲۱:۳۳    
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان یزد از تعطیلی مدارس مقاطع مختلف تحصیلی در هفت شهرستان استان یزد به دلیل برودت هوا و لغزندگی معابر و خیابان ها خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۷:۱۳    
مجموعه فروش گیشه جهانی سینما در سال 2019 در حالی به 42.5 میلیارد دلار رسید که سیمای آمریکای شمالی با نزول 4 در صدی فروش در گیشه همراه بود.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۷:۱۳    
فراخوان جایزه هنری سردار دل ها توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران منتشر شد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۷:۰۳    
کبری خزعلی با رأی اکثریت اعضای شورای اجتماعی زنان به عنوان رئیس جدید شورا انتخاب شد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۷:۰۳    
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی که با پوشش زنانه از منزل خاله اش سرقت کرده بود، خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۶:۴۳    
معاون کل وزارت بهداشت، در ارتباط با هزینه های پرداختی مردم بابت تهیه دارو، توضیحاتی ارائه داد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۶:۰۳    
ایستگاه های جدید مسقف تاکسی در منطقه21 با هدف سهولت شهروندان به هنگام انتظار برای رسیدن تاکسی های عمومی و خصوصی طراحی و تعبیه شد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۵:۱۸    
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، ضمن حضور در دانشکده نساجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از روند برگزاری آزمون انتخاب و پرورش یکصد کارشناس متخصص فنی و عمرانی بازدید کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۵:۱۸    
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: با افتتاح گرمخانه یلدا در نزدیکی روددره فرحزاد تقریبا در تمام پهنه های شهر تهران برای زنان گرمخانه داریم.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۴:۳۲    
از ابتدای امسال تاکنون 15 پل عابر پیاده منطقه 15 رنگ آمیزی و زیباسازی شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۴:۳۲    
رئیس سازمان اورژانس کشور بر تقویت بسترهای مربوط به فعالیت اورژانس هوایی با همکاری شهرداری تهران تاکید کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۳:۴۲    
رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: در شهر تهران با وجود مشکلاتی که در معابر وجود دارد علارغم آمادگی این امکان فراهم نمی شود که به سرعت به حادثه رسیدگی شود.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۳:۲۲    
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: در شهر تهران تراکم جمعیت و تردد زیاد خودرو مشکلاتی در معابر و دسترسی ها ایجاد می کند که موجب می شود علیرغم آمادگی و وجود تجهیزات ...
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۲:۵۲    
شهردار تهران گفت: گفته می شود هر یک دلاری که برای پیشگیری از بحران هزینه می شود معادل چهل دلاری است که باید پس از بحران در آن محل هزینه شود ...
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۲:۵۲    
علی امام با اعلام خبر فراخوان کمیته ساخت داخل شرکت مترو به پیمانکاران واجد شرایط عنوان کرد: فعالیت های این کمیته به مرور منجر به کاهش هزینه تامین تجهیزات و قطعات مترو با وجود تحریم های بین المللی از ...
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۲:۱۲    
معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: قطار زاهدان- تهران دقایقی پیش از ریل خارج شد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۲:۱۲    
حضرت آیت الله خامنه ای به محض اطلاع از خطای فاجعه بار صورت گرفته در سامانه پدافند کشور، روز گذشته (ظهر جمعه) دستور تشکیل فوری جلسه شورای عالی امنیت ملی و بررسی موضوع را صادر کردند و در ادامه توصیه ...
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۲:۰۲    
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران بااشاره به حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی ، شناسایی و برخورد با مسئولان مرتبط را خواستار شد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۱:۴۲    
رئیس فدراسیون کشتی سرپرست مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به میزبانی شیراز را منصوب کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۱:۴۲    
شهردار تهران بر لزوم بسط و گسترش فرهنگ قرآنی به خصوص در میان جوانان کشورمان تاکید کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۱:۴۲    
در جریان نشست کمیته بین المللی المپیک، 3 کشور علاقمندی خود را برای میزبانی المپیک زمستانی اعلام کردند.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۱:۳۲    
جلسه هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روز جمعه برگزار شد و باشگاه نامه ای برای کالدرون ارسال کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۱:۲۲    
سرپرست معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان درباره اخبار مربوط به مهاجرت کیمیا علیزاده توضیحاتی ارائه کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۱:۰۲    
رئیس سازمان نظام روانشناسی کشور بر لزوم ارائه خدمات روانشناسی به اقشار فقیر و حاشیه نشین تاکید کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۱:۰۲    
رئیس مرکز مدیریت راههای مازندران وضعیت جوی محورهای ارتباطی استان را برفی و لغزنده اعلام کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۱:۰۲    
مدیرکل راهداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تردد در محورهای مواصلاتی استان بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۰:۴۲    
محققان بانداژ جدیدی ابداع کرده اند که در حین جلوگیری از خونریزی، جریان خون را لخته نیز می کند.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۰:۳۲    
دبیر نهمین کنگره سوختگی با اشاره به کمبود 1000 تخت سوختگی در کشور، گفت: دانشگاه های علوم پزشکی تمایل چندانی جهت راه اندازی بیمارستان اختصاصی در این زمینه ندارند.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۰:۳۲    
رئیس قوه قضاییه طی دستوری به رئیس سازمان قضایی نیرو های مسلح، ضمن اعلام تسلیت مجدد به بازماندگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی ...
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۰:۲۲    
یکی از سناتورهای ایالت ورمونت لایحه ای به مجلس سنا ارائه کرده که به موجب آن افراد زیر 21 سال نمی توانند صاحب موبایل باشند و در صورت تخطی با جریمه نقدی و زندان روبرو می شوند.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۰:۲۲    
مرکزی سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: ریزش دیوار در یکی از روستاهای این شهرستان جان دو نفر را گرفت.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۰:۱۲    
معاون وزیر آموزش و پرورش از برگزاری جلسات شوراهای آموزش و پرورش در 679 منطقه و 32 استان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۰:۰۲    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از لزوم تردد با زنجیر چرخ در محورهای هفت استان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۰:۰۲    
رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه سمپاد مساوی موفقیت نیست و برعکس ...