سه شنبه ۲۲ خردادساعت ۲۲:۰۷Jun 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهر فردا 29 شهریور 1400 - shahrefarda.ir

شهر فردا 30 اسفند 1395 شهر فردا 1 فروردین 1396 شهر فردا 29 اسفند 1397 شهر فردا 29 اسفند 1398 شهر فردا 30 اسفند 1399 شهر فردا 1 فروردین 1400 شهر فردا 31 اردیبهشت 1400 شهر فردا 1 خرداد 1400 شهر فردا 31 تیر 1400 شهر فردا 31 مرداد 1400 شهر فردا 30 مهر 1400 شهر فردا 30 آبان 1400 شهر فردا 30 آذر 1400 شهر فردا 30 دی 1400 شهر فردا 30 بهمن 1400 شهر فردا 29 اسفند 1400 شهر فردا 1 شهریور 1400 شهر فردا 2 شهریور 1400 شهر فردا 3 شهریور 1400 شهر فردا 4 شهریور 1400 شهر فردا 5 شهریور 1400 شهر فردا 6 شهریور 1400 شهر فردا 7 شهریور 1400 شهر فردا 8 شهریور 1400 شهر فردا 9 شهریور 1400 شهر فردا 10 شهریور 1400 شهر فردا 11 شهریور 1400 شهر فردا 12 شهریور 1400 شهر فردا 13 شهریور 1400 شهر فردا 14 شهریور 1400 شهر فردا 15 شهریور 1400 شهر فردا 16 شهریور 1400 شهر فردا 17 شهریور 1400 شهر فردا 18 شهریور 1400 شهر فردا 19 شهریور 1400 شهر فردا 20 شهریور 1400 شهر فردا 21 شهریور 1400 شهر فردا 22 شهریور 1400 شهر فردا 23 شهریور 1400 شهر فردا 24 شهریور 1400 شهر فردا 25 شهریور 1400 شهر فردا 26 شهریور 1400 شهر فردا 27 شهریور 1400 شهر فردا 28 شهریور 1400 شهر فردا 29 شهریور 1400 شهر فردا 30 شهریور 1400 شهر فردا 31 شهریور 1400 
شهر فردا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۱:۲۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: در شبانه روز گذشته، 1067 نفر در استان به کرونا مبتلا و 372نفر از آنان در مراکز درمانی بستری شدند.
شهر فردا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۰۰:۱۰    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با تاکید بر اینکه باید ساختار آماری جوابگوی نیازهای برنامه ریزی باشد، گفت: دستیابی به رشد اقتصادی 7.6 درصدی استان تهران با برنامه ریزی پیگیری خواهد شد.
شهر فردا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۱:۵۰    
مدیرامور عشایر استان تهران از پرداخت سه میلیارد تومان تسهیلات به عشایر استان تهران خبر داد.
شهر فردا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۴:۱۱    
مدیرکل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای قیمت بلیت اتوبوس های بازگشت زائران اربعین از مرز مهران را اعلام کرد.
شهر فردا   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۲۰:۳۰    
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از مشارکت مددجویان ایلامی در تولید برق کشور با راه اندازی 300 طرح پنل های خورشیدی خبر داد.
شهر فردا   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۲۰:۱۰    
فرماندار مهران گفت: طی چند روز گذشته از خروج 950 نفر در پایانه مرزی مهران جلوگیری شده است.
شهر فردا   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۹:۱۰    
فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان از کشته شدن جوان 24 ساله بر اثر اختلافات ملکی در این شهرستان خبر داد.
شهر فردا   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۸:۵۰    
مدیر بهزیستی کرج گفت: در راستای استقبال از مهر جشنواره نقاشی بهزیستی در یکی از مناطق حاشیه ای کرج برگزار می شود.
شهر فردا   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۷:۴۰    
شیوع ویروس کرونا در استان اردبیل به نسبت هفته های گذشته روند نزولی دارد به طوری که در 24 ساعت گذشته 43 بیمار جدید بستری شده و 6 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.
شهر فردا   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۵:۴۰    
مسئول کمیسیون طرح و برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر آمل بر ممیزی املاک در شهرداری آمل به منظور افزایش درآمدها تاکید کرد.
شهر فردا   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۵:۴۰    
اعضای شورای اسلامی شهر تنکابن، محمد ابراهیم لاریجانی را به عنوان شهردار منتخب خود معرفی کردند.
شهر فردا   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۴:۴۰    
رئیس کل دادگستری هرمزگان در بازدید سراسری از زندان ها و بازداشتگاه ها، دستور آزادی 75 نفر از زندانیان و اعطای مرخصی به 1800 نفر دیگر را صادر کرد.
شهر فردا   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۴:۴۰    
سرپرست شهرداری ساوه گفت: مشکلات مالی در تأمین مصالح باعث شد ادامه کار پیاده راه با تأخیر مواجه شود اما تلاش می کنیم این پروژه اوایل آذرماه امسال به بهره برداری برسد.
شهر فردا   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۴:۴۰    
فرمانده انتظامی علی آبادکتول از کشف جسد پیرمرد 81 ساله در شهر سنگدوین خبرداد.
شهر فردا   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۴:۴۰    
کرمانشاه- فرماندار کرمانشاه از تشکیل هیئت رئیسه موقت شورای شهر کرمانشاه با حضور 9 عضو منتخب شورای اسلامی شهر کرمانشاه خبر داد.
شهر فردا   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۴:۴۰    
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت:سرپرست شهرداری از کارکنان شهرداری بوده و امور شهرداری عقب نیفتاد حتی یک روز وقفه هم در امور ایجاد نشده و با جدیتی که وجود داشت.
شهر فردا   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۴:۴۰    
عباس راشاد با پنج رأی از مجموع 9 رأی اعضای شورا، به عنوان شهردار زنجان انتخاب شد
شهر فردا   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۴:۴۰    
سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: حکم شهردار منتخب شیراز درحال طی نمودن فرآیندهای قانونی است.
شهر فردا   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۳:۱۰    
مدیر پایگاه میراث جهانی تخت جمشید گفت: با تلاش باستان شناسان کشورمان چند کتیبه مهم در کوه رحمت تخت جمشید کشف شد.
شهر فردا   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۰:۴۰    
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند از اعزام 300 نفر از نیروهای معاونت خدمات شهری شهرداری تهران امروز سه شنبه 30 شهریور به شهرهای مقدس نجف اشرف و کربلای معلی خبر داد.
شهر فردا   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۰۰:۱۰    
عضویت ایران به عنوان نهمین کشور در سازمان همکاری شانگهای، پتانسیل جدیدی را برای توسعه همکاری ها به وجود آورده است؛ اما اینکه این موضوع چه میزان در توسعه صنعت نفت تاثیرگذار است، قابل بررسی خواهد بود.
شهر فردا   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۰۰:۱۰    
وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) به نقل از سکاندار این وزارتخانه، اعلام کرده که با اجرای برنامه سه ماهه، قیمت سیمان متعادل شده و در بازار نسبت به هفته گذشته باز هم کمتر شد ...
شهر فردا   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۰۰:۱۰    
بات نت جدیدی متشکل از 250 هزار دستگاه آلوده به بدافزار، از طریق روترهای میکروتیک، مسبب بزرگترین حملات DDOS اخیر در دنیا و ایران است و کاربران تجهیزات میکروتیک لازم است جهت پیشگیری از وقوع حملات ...
شهر فردا   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۰۰:۱۰    
رئیس سازمان توسعه تجارت از نهایی شدن ارائه تسهیلاتی جدید به صادرکنندگان ایرانی خبر داد.
شهر فردا   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۰۰:۱۰    
با توجه به اینکه بانک ها موظف هستند تا آذرماه سال جاری کمک ودیعه مسکن را به متقاضیان این وام پرداخت کنند ...
شهر فردا   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۰۰:۱۰    
اعلام رشد اقتصادی از سوی بانک مرکزی و مرکز آمار بیانگر مثبت شدن این شاخص اقتصادی در بهار امسال بوده که تا بیش از هفت درصد نیز رسیده است.
شهر فردا   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۰۰:۱۰    
دبیر انجمن صنایع فرآورده های گوشتی ایران از کاهش 30 درصدی مصرف سوسیس و کالباس با شیوع کرونا در کشور خبر داد.
شهر فردا   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۰۰:۱۰    
تعرفه ارائه خدمات اینترنت پرسرعت ثابت ADSL ،VDSL ،FTTH بر اساس تعرفه تعیین شده در مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات محاسبه می شود که بنا به نرخ دانلود از 512 کیلوبیت برثانیه با سقف تعرفه 12 ...
شهر فردا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۸:۱۰    
معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که همه شرکت های هواپیمایی موظف به عرضه بلیت دو طرفه پروازهای اربعین هستند اما در عین حال بسترهای لازم برای بازگشت زمینی آن ها فراهم شده است.
شهر فردا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۸:۰۰    
بر اساس تازه ترین ابلاغیه شهردار تهران، سازمان ها و شرکت های شهرداری ملکف اند کلیه درآمدها را صرفا به حساب درآمدی خزانه این نهاد واریز کنند.
شهر فردا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۸:۰۰    
دوره های آموزشی توسعه دانش و مهارت های مدرسان بازآفرینی شهری پایدار با همکاری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی و شرکت بازآفرینی شهری ایران برگزار می شود.
شهر فردا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۷:۴۰    
شهردار منطقه 12 از واکسیناسیون زنان سرپرست خانوار و شاغلین کوثر در این منطقه خبر داد.
شهر فردا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۵:۱۰    
بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت در طی شبانه روز گذشته 17هزار و 397 بیمار جدید کرونا در کشور شناسایی شدند و متاسفانه 344 تن نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.
شهر فردا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۵:۱۰    
با اینکه روز و ماه دقیق بازگشایی حضوری مدارس و حضور دانش آموزان در مدارس در آغاز سال تحصیلی جدید به دلیل ویروس کرونا و شیوع بیماری به طور یکسان هنور مشخص نیست ...
شهر فردا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۵:۱۰    
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد آغاز دفاع مقدس، ویژه برنامه راویان مقاومت را با اجرای 45 نمایش میدانی برگزار می کند.
شهر فردا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۵:۱۰    
شهردار تهران گفت: در خصوص موضوع رفاه و امنیت و آسایش نیازمند همکاری با ناجا هستیم و امیدواریم که این زحمات به یک فعالیت مشترک منجر شود و خدمات متفاوت و پیوستگی ناجا و شهرداری روز به روز افزایش پیدا ...
شهر فردا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۵:۱۰    
مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران از انتخاب اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان تهران خبر داد.
شهر فردا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۵:۱۰    
فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: نیروی انتظامی، برای هرگونه همکاری میان ناجا و شهرداری تهران اعلام آمادگی می کند.
شهر فردا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۵:۱۰    
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان از جمع آوری دو واحد آبکاری آلاینده در حوزه این شهرستان خبر داد.
شهر فردا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۴:۲۰    
عضو انجمن علمی اقتصاد شهری ایران گفت: یکی از فاکتورهای مهم در امنیت غذایی، تولیدات بخش کشاورزی است. اقتصاد غیر نفتی به شدت به آن وابسته است.بخشی که ریسک در آن خصوصاً در ایران بسیار بالا است ...
شهر فردا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۳:۱۰    
اقتصاد جامعه؛مطالعات مربوط به اولویت بندی اجرای خطوط و ایستگاه های 4 خط جدید شبکه مترو که کلیات آن بهمن ماه 1398 در قالب طرح جامع حمل و نقل ریلی پایتخت به تصویب شورای عالی ترافیک وزارت کشور رسید ...
شهر فردا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۲:۳۰    
رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه 15 گفت: در طرح استقبال از مهر 12 هزار مترمربع رنگ آمیزی پوششی دیوارهای مدارس منطقه اجرا می شود.
شهر فردا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۲:۱۰    
به منظور تقارن برنامه های هفته دفاع مقدس با مراسم اربعین حسینی(ع)، 15 برنامه شاخص برای اجرا در محلات منطقه 3 در بازه زمانی 27 شهریور الی 3 مهر ماه پیش بینی شده است.
شهر فردا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۲:۱۰    
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 تهران همزمان با هفته دفاع مقدس گفت: گرامیداشت این هفته از اولویت ها و الزامات شهرداری هاست که با برنامه های ویژه ای به آن پرداخته شده است.
شهر فردا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۱:۵۰    
ساعتی پیش (شب پیش به وقت آمریکا) مراسم امی 2021 برگزار شد تا بهترین های تلویزیونی آمریکا را معرفی کند.
شهر فردا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۱:۱۰    
اولین نشست خبری معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد.
شهر فردا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۰:۵۰    
در شرایطی که قیمت بلیت هواپیما برای پروازهای اربعین پنج تا شش میلیون تومان (به صورت دو طرفه) اعلام شده بود، شرکت های هواپیمایی با روشی جدید به دنبال بالابردن قیمت ها هستند.
شهر فردا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۰:۴۰    
مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به آغاز واکسیناسیون دانش آموزان، آخرین تصمیمات برای بازگشایی حضوری مدارس را تشریح کرد.
شهر فردا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۰:۳۰    
امروز در برخی نقاط استان های مازندران و گلستان بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.