جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۷:۵۵May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 31 فروردین 1395 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 31 خرداد 1395 شیعه نیوز 31 تیر 1395 شیعه نیوز 31 مرداد 1395 شیعه نیوز 31 شهریور 1395 شیعه نیوز 30 مهر 1395 شیعه نیوز 30 آبان 1395 شیعه نیوز 30 آذر 1395 شیعه نیوز 30 دی 1395 شیعه نیوز 30 بهمن 1395 شیعه نیوز 1 اسفند 1395 شیعه نیوز 1 فروردین 1395 شیعه نیوز 2 فروردین 1395 شیعه نیوز 3 فروردین 1395 شیعه نیوز 4 فروردین 1395 شیعه نیوز 5 فروردین 1395 شیعه نیوز 6 فروردین 1395 شیعه نیوز 7 فروردین 1395 شیعه نیوز 8 فروردین 1395 شیعه نیوز 9 فروردین 1395 شیعه نیوز 10 فروردین 1395 شیعه نیوز 11 فروردین 1395 شیعه نیوز 12 فروردین 1395 شیعه نیوز 13 فروردین 1395 شیعه نیوز 14 فروردین 1395 شیعه نیوز 15 فروردین 1395 شیعه نیوز 16 فروردین 1395 شیعه نیوز 17 فروردین 1395 شیعه نیوز 18 فروردین 1395 شیعه نیوز 19 فروردین 1395 شیعه نیوز 20 فروردین 1395 شیعه نیوز 21 فروردین 1395 شیعه نیوز 22 فروردین 1395 شیعه نیوز 23 فروردین 1395 شیعه نیوز 24 فروردین 1395 شیعه نیوز 25 فروردین 1395 شیعه نیوز 26 فروردین 1395 شیعه نیوز 27 فروردین 1395 شیعه نیوز 28 فروردین 1395 شیعه نیوز 29 فروردین 1395 شیعه نیوز 30 فروردین 1395 شیعه نیوز 31 فروردین 1395 
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۳:۴۵    
به گزارش شیعه نیوز ، احمد بدرالدین الحسون مفتی سوریه در دیدار با هیأت فرانسوی اظهار داشت: مردم سوریه بر تمامی توطئه هایی که وحدت ملی را در این کشور هدف گرفته، پیروز خواهند شد. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۳:۳۶    
در ادامه روند موجهای خشم و اعتراض به سیاستهای سرکوبگرانه آل خلیفه علیه شیعیان بحرین، بروکسل پایتخت بلژیک در هفته جاری، میزبان کنفرانسی بین المللی با محوریت بحرین و مظلومیت شیعیان آن خواهد بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۳:۲۷    
به گزارش شیعه نیوز ، پس از منهدم شدن یک تانک ترکیه در پایگاه بعشیقه در نزدیکی موصل در شمال عراق بر اثر حمله گروه های مسلح، ارتش ترکیه مبادرت به عملیات نظامی در این منطقه کرد. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۳:۰۹    
به گزارش شیعه نیوز ، سخنگوی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که حملات هوایی عربستان تاکید دارد که آتش بس هنوز به صورت صحیح محقق نشده و نیت ها برای صلح هنوز فراهم نشده است. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۸    
به گزارش شیعه نیوز ، منابع نزدیک به پارلمان لیبی اعلام کردند که جلسه رأی اعتماد به دولت وحدت ملی لیبی به ریاست فائز السراج که قرار بود امروز برگزار گردد، به دلیل وجود تنش ها به هفته آینده موکول شد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۲:۲۷    
به گزارش شیعه نیوز ، در خبر نامه ولایت ننگرهار آمده است که روز گذشته زمانی که افراد داعش در منزل خیرمحمد در منطقه شدل ولسوالی اچین گردهم آمده بودند، هدف حملات هوایی قرار گرفتند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۶:۳۰    
12 رجب 1- مرگ معاویه دراین روز درسال 60 هجری معاویة بن ابی سفیان (لعنة الله علیه) درسن 78 سالگی درشام به درکات جهنم شتافت. روز شادی اهل ایمان و حزن و اندوه اهل کفرو طغیان است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۳    
خداوندا بر من منت گذار به بقای فرزندانم و به شایسته نمودن ایشان برای من و به برخورداری من از آنان.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۱    
مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: اکثر متقاضیان فرزندپذیری به دنبال پذیرش دختران زیر سه سال هستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۵    
حجت الاسلام بدیعی:ما شیعیانی که حکومت جهانی مصلحان را به رخ دیگران کشیده ایم چه نقشی در نهادها ی بین المللی داشته ایم؟
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۵    
در راستای ادامه پروسه شیعه ستیزی، هیأت جهانی موسوم به سنت نبوی وابسته به جریان فکری وهابیت، ضمن انتشار بیانیه ای رسمی، مقابله با تشیع را خواستار شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۹    
رئیس مجلس عراق و معاونانش روز سه شنبه در بیانیه ای از برعهده گرفتن جلسه مجلس این کشور خودداری کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶    
شیخ عبدالحی العسکری از مفسران خواب مصری در تفسیرخواب یکی از مخاطبان خود گفته است که بوسیدن سر شیخ عبدالرحمن السدیس مفتی وهابیت سعودی سبب خیر و تحقق آروز می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۳    
گلوله باران شهرک شیعه نشین کفریا در ادلب سوریه، 8 کشته و زخمی بر جای گذاشت
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۱    
ابوعزرائیل، فیلمی را از مکالمه تلفنی خود با یکی از تروریست های داعشی منتشر کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۹    
نجف هواپیمایی قشم به علت نقص فنی و ترکیدگی لاستیک به تهران بازگشته و دقایقی قبل به زمین نشست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۶    
مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان از توسعه حوزه های علوم اسلامی دانشگاهیان درهمه مراکز استان ها خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۰    
رسانه های عربستانی از پیگیری دادگاه افرادی که عربستان ادعا می کند برای ایران جاسوسی کرده اند، خبر داده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۴    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از تهیه پیوست امنیتی برای اعزام زائران به سوریه خبر داد و گفت: اگر پیوست امنیتی به تأیید برسد، بعد از ماه رمضان اعزام ایرانی ها به سوریه از سر گرفته می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۸    
مقامات انتظامی روسیه در یک عملیات غافلگیرانه تعدادی از اعضای داعش در روسیه را بازداشت کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۳۹    
پلیس و نیروهای گارد ویژه در عملیاتی مشترک در شهر لنکران جمهوری آذربایجان چند نفر از بزرگان شیعه را بازداشت کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۳    
علمای بحرین با صدور بیانیه ای در مورد رفتار نامناسب آل خلیفه با علما و روحانیون و احضار و بازداشت مکرر علما توسط نیروهای امنیتی هشدار دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۷    
در پی اطلاعیه تظاهرات ضداسلامی طرفداران ترامپ، نامزد ریاست جمهوری حزب جمهوری خواه در ایالت جورجیای آمریکا، برگزاری این تظاهرات به شکل خنده داری لغو شد زیرا تنها یک نفر آمد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۸    
نیروهای ارتش سوریه عملیات گسترده ای را در محور شهرک استراتژیک کبانی در حومه لاذقیه آغاز کردند که در اولین ساعات آن، شمار زیادی از تروریست های تکفیری به هلاکت رسیدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۲    
شهر سن پترزبورگ که به عنوان پایتخت فرهنگی روسیه شهرت دارد، برای نخستین بار از هشتم اردیبهشت به مدت 10 روز میزبان یکی از بزرگترین مراسم اسلامی می شود که قرار است در آن فیلم ایرانی محمد (صلی الله علیه ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۴    
بازداشت خودسرانه امام جمعه شهر حمد خشم مردم انقلابی بحرین را در پی داشته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۹    
کسی که زیاد سخن می گوید، زیاد هم اشتباه دارد، و هر کس که بسیار اشتباه کرد، شرم وحیاء او اندک است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۳    
یک روزنامه آمریکایی در گزارشی نوشت، رئیس جمهوری آمریکا در حالی به عربستان سفر می کند که این کشور در مشکلات داخلی و بین المللی غرق شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۱۷    
تولیت آستان علوی با تشکیل یک کمسیون تخصصی طرح چاپ نسخه ای از قرآن کریم منسوب به امیرالمومنین علی(علیه السلام) را به اجرا گذاشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۳    
مناطق مختلف نبرد در سوریه همچنان شاهد دست به دست شدن جبهه ها میان گروه های درگیر هستند. در 27 مارس پالمیرا به دست ارتش سوریه، ایران و حزب الله لبنان از داعش بازپس گرفته شد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۱    
موج خشونت علیه دانشجویان مسلمان در آمریکا با افزایش تعداد دانشجویان سعودی، گسترش یافته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۵    
حمله مخالفان مسلح و انفجار انتحاری به ساختمان ریاست امنیت ملی افغانستان در مرکز کابل بیش از 20 کشته و دهها زخمی برجا گذاشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۲    
روزی نیست که روزنامه ها و رسانه های کانادایی ایراد و اشکالی از اسلام و مسلمانان پیدا نکرده و منتشر نکنند. این انتشاراتی ها در زیر هر مناره کانادا به دنبال یک تروریست می گردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۹    
رهبران مسلمان آلمان دیروز اظهارات اسلام ستیزانه و ادعای حزب آلترنتیو برای آلمان در مورد تضاد اسلام با قانون اساسی این کشور را محکوم کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۶    
یک روزنامه لبنانی فاش کرد، عربستان سعودی از رژیم صهیونیستی خواسته است لابی یهودی در آمریکا را برای جلوگیری از انتشار اسناد محرمانه حملات 11 سپتامبر تحت فشار قرار دهد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۹    
مدیر دفتر عقیدتی بسیج سازمان تبلیغات گفت: شایسته است که سالروز رحلت حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) به عنوان روز تجلیل از شهدا و جانبازان مدافع حرم نامگذاری شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۶    
عبداللطیف زیانی مدعی شد در نشست رهبران کشورهای شورای همکاری خلیج فارس با مقامات آمریکا مسأله حمایت ایران از تروریسم مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۴    
تولیت مسجد اعظم گفت: امام جواد (علیه السلام) ، امام هادی (علیه السلام) ، و امام عسکری (علیه السلام) به عنوان ابن الرضای اول، دوم و سوم، به گونه ای عمل کردند که شیعه از لحاظ جمعیت و ارتباط ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۸    
وزارت دفاع بحرین می گوید از این پس برای سرکوب اعتراضات مردمی که آن را اقدامات تروریستی می خواند، از نیروی دفاعی یا همان ارتش این کشور استفاده خواهد کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۵    
ستاد عملیات مشترک ارتش عراق اخبار منتشر شده پیرامون مشارکت نیروهای ترکیه در عملیات آزادسازی نینوا را رد کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۵    
حیدر کرار یکی از القاب حضرت امیرالمؤمنین، علی(علیه السلام) است که پیامبر اکرم(صلی الله علیه وآله) در جنگ خیبر ایشان را بدین نام خواند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۳    
آیت الله صافی گلپایگانی در پیامی به جشنواره اعتکاف، تصریح کردند: اعتکاف از برنامه ای خوب اخلاقی است که برکات زیاد دارد و اجتماع را به سوی کمال سوق می دهد خوشبختانه امروز بیش از گذشته این سنت به برکت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۰    
پس از چند ماه تمرین در کارگاه نمایشی خانه حلال در ایالت رودآیلند در شمال شرقی آمریکا، دانش آموزان مسلمان و یهودی به طور دسته جمعی نمایش مشترکی اجرا کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۰    
سفیر آلمان در عراق روز دوشنبه به حرم مطهر امام حسین(علیه السلام) در کربلای معلا مشرف شد و با سید جعفر موسوی تولیت آستان قدس حسینی دیدار و گفتگوکرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۴    
به گزارش شیعه نیوز ، شنبه 1395/1/28 شیخ مصباح أمین الدرینی مبلغ برجسته الازهر با آیت الله حاج سید علی حسینی میلانی(مدظله العالی) در قم، دیدار و گفتگو کرد. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۱    
منابع عراقی از ابتکار فواد معصوم برای حل اختلافاتی که میان نمایندگان پارلمان به وجود آمده است، خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۸    
محقق و پژوهشگر حوزوی اظهار داشت: با اینکه هیچ گاه شیعه در هند در اکثریت نبوده؛ هنوز هم در هند روز عاشورا تعطیل رسمی است و مراسم فاطمیه و شهادت و ولادت سایر ائمه(علیهم السلام) در همین امامباره ها ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۰    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت:پس از رایزنی های انجام شده مشکل صدور ویزا همچنان رفع نشده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۷    
مدیر کل دفتر برنامه ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: کانال های تلگرامی که در حوزه ازدواج فعالیت دارند، هیچ مجوزی از وزارت ورزش و جوانان ندارند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۰۲    
کاخ سفید اعلام کرد که اوباما در صورت تصویب طرح مربوط به تحت تعقیب قرار دادن مقامات عربستانی در ارتباط با پرونده حملات 11 سپتامبر آن را وتو خواهد کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۶    
گروهک تروریستی داعش فیلم اعدام هولناک 8 عراقی را در شهر فلوجه عراق منتشر کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۷    
4 تن از مستشاران نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران که برای همراهی با نیروهای سوری در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) راهی سوریه شده بودند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۳۸    
اجرای طرح انضباط شهری با هماهنگی شهرداری تهران، نیروی انتظامی، ستاد مبارزه با مواد مخدر و بهزیستی از آذر ماه سال گذشته شروع شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۲۶    
هیأت مذاکره کننده حج که با وجود انجام مذاکرات فشرده با همتایان عربستانی خود، هنوز اشاره ای به دستاورد این گفتگوها نداشته اند، برای ادای احترام به شهدای منا در مقبره الشهدای مکه حاضر شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۱۱    
مقامات بوسنی شرایط جالبی برای سفر اتباع سعودی به این کشور وضع کرده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۸    
نماینده سازمان ملل در امور سوریه در کنفرانس خبری، دلیل ادعایی معارضان سوری برای تعلیق مذاکرات را بیان کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۵    
مردی از امام جواد(علیه السلام) درخواست نصیحت کرد. حضرت فرمود: می پذیری؟ آن مرد گفت: آری. حضرت فرمود: صبر را بالش خود ساز، فقر را در آغوش بگیر، لذت ها را واگذار، با هوس مخالفت کن ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۸:۵۹    
رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به مذاکرات انجام گرفته با مسئولان حج عربستان گفت: موضوع امنیت زایران مورد تأیید دو طرف قرار گرفته و فقط بحث روادید باقی مانده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۸:۵۹    
برخی به دنبال ایجاد تفرقه در میان افراد و گروه های عراقی هستند که باید هوشیار باشیم. نباید در برابر پروژه هایی که در پی ایجاد تفرقه در میان فرزندان این کشورِ یکپارچه است، تسامح به خرج داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۸:۵۶    
جنبش انصارالله یمن اعلام کرد: به شرط توقف حملات در مذاکرات کویت حضور می یابیم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۸:۵۳    
کارشناس نظامی سوریه با تاکید بر اینکه روسیه در عملیات قریب الوقوع و سرنوشت ساز آزادسازی حلب شرکت خواهد داشت، گفت: دمشق هیچ گاه متحدان پرقدرت سیاسی و نظامی خود را از دست نخواهد داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۳:۱۱    
به گزارش شیعه نیوز ، فرماندهی ستاد مشترک نیروهای عراقی در بیانیه ای افزود: درحمله جنگنده های عراقی و ائتلاف بین المللی علیه داعش به مواضع این گروهک تروریستی در اشیق، کوزه، مهانه، رامبوسی، بشیر، وردک ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۲:۵۹    
به گزارش شیعه نیوز ، نیروهای آمریکایی در مسیر بین شهر موصل و منطقه تلعفر در نزدیکی روستای الصابونیه شمال غرب موصل عراق، عملیات پیاده سازی نیرو از طریق هوایی (هلی برن) انجام دادند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۲:۳۹    
به گزارش شیعه نیوز ، دستگاه قضایی عربستان این سه متهم را با استناد به اعترافاتی محکوم کرده، اما آنان پیشتر در دادگاه با پس گرفتن اعترافات خود، اظهار داشتند که آن اعترافات با زور از آنها اخذ شده است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۲:۱۹    
به گزارش شیعه نیوز ، عبدالعزیز بوتفلیقه رئیس جمهور الجزایر در نامه ای به بشار اسد، ابراز امیدواری کرد که مذاکرات ژنو به سرانجام مطلوبی برسد. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۱:۵۹    
به گزارش شیعه نیوز ، ، مخالفان دولت سوریه از سازمان ملل خواستند تا زمانی که دمشق پاسخ درستی درباره چگونگی گذار سیاسی در سوریه و مسائل مربوط به حقوق بشر ارائه نکرده است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۱:۴۱    
به گزارش شیعه نیوز ، غیاث السورجی از اعضای اتحادیه میهنی کردستان عراق در سخنانی اعلام کرد: دو روستای نوران و باریمان واقع در شمال شرق موصل آزاد شدند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۱:۲۳    
به گزارش شیعه نیوز ، وزارت خارجه کانادا با صدور حکمی، کنسولگری سوریه در شهر مونترال این کشور را تعطیل کرد. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۱:۱۴    
رژیم صهیونیستی اذعان داشت که واگذاری جزایر تیران و الصنافیر به عربستان، در راستای تعهدات این کشور به اسرائیل صورت گرفته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۱:۰۸    
به گزارش شیعه نیوز ، سازمان ملل با اعلام تاخیر در برگزاری مذاکرات یمن در کویت، از گروه های یمنی خواست تا در این کنفرانس حاضر شوند و فرصت را از دست ندهند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۰:۵۳    
روزنامه رای الیوم در سرمقاله امروز خود نوشت: برای نخستین بار و پس از چندین ماه عربستان سعودی کلام خود را فصل الخطاب نمی داند درست برعکس نشست های سران سازمان همکاری اسلامی در استانبول و پیش از آن در ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۰:۳۸    
به گزارش شیعه نیوز ، رئیس جمهور روسیه در نامه ای به همتای سوری خود ضمن تبریک به وی به مناسبت روز استقلال سوریه، بر حمایت مسکو از حاکمیت و حل سیاسی بحران سوریه تاکید کرد. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۰:۱۸    
برنی سندرز نامزد دمکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز دوشنبه از لایحه ای که به خانواده های قربانیان حادثه 11 سپتامبر اجازه خواهد داد که از دولت عربستان سعودی به علت مشارکت در این حملات تروریستی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۰:۰۱    
به گزارش شیعه نیوز ، تری استرادا این سخنان را در مصاحبه با شبکه سی ان ان درباره انتشار گزارش هایی در خصوص هشدار عربستان به آمریکا درباره وقایع حوادث 11 سپتامبر مطرح کرد. ...