جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۹:۴۱May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 30 آبان 1395 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 31 فروردین 1395 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 31 خرداد 1395 شیعه نیوز 31 تیر 1395 شیعه نیوز 31 مرداد 1395 شیعه نیوز 31 شهریور 1395 شیعه نیوز 30 مهر 1395 شیعه نیوز 30 آذر 1395 شیعه نیوز 30 دی 1395 شیعه نیوز 30 بهمن 1395 شیعه نیوز 1 اسفند 1395 شیعه نیوز 1 آبان 1395 شیعه نیوز 2 آبان 1395 شیعه نیوز 8 آبان 1395 شیعه نیوز 9 آبان 1395 شیعه نیوز 10 آبان 1395 شیعه نیوز 11 آبان 1395 شیعه نیوز 12 آبان 1395 شیعه نیوز 13 آبان 1395 شیعه نیوز 14 آبان 1395 شیعه نیوز 15 آبان 1395 شیعه نیوز 16 آبان 1395 شیعه نیوز 17 آبان 1395 شیعه نیوز 18 آبان 1395 شیعه نیوز 19 آبان 1395 شیعه نیوز 20 آبان 1395 شیعه نیوز 21 آبان 1395 شیعه نیوز 22 آبان 1395 شیعه نیوز 23 آبان 1395 شیعه نیوز 24 آبان 1395 شیعه نیوز 25 آبان 1395 شیعه نیوز 26 آبان 1395 شیعه نیوز 27 آبان 1395 شیعه نیوز 28 آبان 1395 شیعه نیوز 29 آبان 1395 شیعه نیوز 30 آبان 1395 
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۳:۲۷    
منابع داخل موصل فاش کردند که همزمان با تداوم پیشروی های نیروهای مشترک عراقی در نبرد بازپس گیری این شهر از دست گروه تروریستی داعش، سرکرده این گروه را رعب و وحشت فرا گرفته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۳:۱۲    
سرکوب جنبش اسلامی نیجریه و جنایت علیه مسلمانان توسط نیروهای دولتی نیجریه در سایه سکوت مجامع بین المللی همچنان ادامه دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۵۷    
نیروهای امنیتی عراق عوامل حمله انتحاری به یک مجلس عروسی در عامریه فلوجه که داعش آن را بر عهده گرفته بود، دستگیر کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۳۹    
هزاران نفر از شیعیان پاکستان، به مناسب فرا رسیدن اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان، همراه با عاشقان امام حسین(ع) در سراسر جهان و نیز همراه و همدل با قافله عظیم عزاداران اربعین در کربلا ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۲۱    
سامی العریدی فرمانده نیروهای یگان ویژه عراق در مصاحبه با اسوشید پرس گفت: ارتش عراق در حال پیشروی به سمت مرکز موصل و عقب راندن تروریست های داعش هستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۳    
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: بر اساس تصمیم ستاد مرکزی اربعین و به منظور تسهیل در امر خروج از عراق، زائران اربعین حسینی می توانند از تمامی مرزها وارد خاک کشورمان شوند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۱:۴۵    
رئیس جمهور لبنان گفت که اگر رئیس جمهور سوریه شکست بخورد این کشور به لیبی دوم تبدیل خواهد شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۰    
هزاران شهروند بحرینی به مناسبت صد و پنجاهمین روز تحصن در برابر منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان این کشور، به تحصن کنندگان و معترضان به سلب تابعیت این روحانی برجسته پیوستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۲    
یک مقام محلی افغان در استان زابل اعلام کرد که شمار افراد گروه تروریستی داعش و طالبان در این استان افزایش یافته و آنان به صورت مشترک در این منطقه فعالیت می کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۵۷    
سرویس بین الملل - سلمان از رئیس جمهوری لبنان برای سفر به ریاض باشد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۳۶    
گارد ساحلی بنگلادش از ورود یک گروه 125 نفری از مسلمانان روهینجایی به قلمروش جلوگیری کرد؛ گروهی که قصد داشت از ناآرامی ها و خشونت ها در میانمار فرار کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۲۱    
بولتون، لوپز و گینگریچ همه از مریم رجوی ستایش کرده اند و ایالات متحده را به تغییر رژیم در تهران تشویق می کنند و سازمان مجاهدین خلق را یک دولت مشروع ایرانی در تبعید می دانند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۰۳    
نیروهای کتائب حزب الله از تشکیلات الحشد الشعبی عراق در ادامه مرحله دوم عملیات آزادسازی تلعفر٬ ساعتی پیش عملیات تکمیلی پاکسازی فرودگاه این شهر را شروع کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۴۸    
حمله خمپاره ای تروریست ها به محله های غربی شهر حلب در شمال سوریه هشت کشته و 32 زخمی برجای گذاشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۰    
محمد البیاتی رئیس کمیته امنیتی شورای استان نینوا اعلام کرد سرکرده تروریست های داعش از ترس رسیدن نیروهای حشدالشعبی، از موصل به سوریه فرار کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۱۲    
صادق ملکی، تحلیلگر و کارشناس ارشد سیاسی در یادداشتی برای دیپلماسی ایرانی به مصاحبه اخیر اردوغان و اشاره او به فارس ها به جای ایران پرداخته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۸:۵۷    
وزیر خارجه سوریه عنوان کرد که فرستاده سازمان ملل به این کشور موعدی برای ازسرگیری مذاکرات صلح اعلام نکرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۹    
سازمان بهداشت جهانی در بیانیه ای رسمی امروز (یکشنبه) ادعای روزنامه سعودی الشرق الاوسط را در توهین و اهانت به عفت زنان عراقی، تکذیب کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۴    
نیروهای موسوم به "سوریه دموکراتیک" بعد از درگیری های شدید با تروریست های داعش کنترل روستای استراتژیک تل السمن در حومه شمالی شهر رقه را به دست گرفتند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۶    
نیروهای عراقی روز یکشنبه همچنین محله الظهور در بخش شرقی موصل را محاصره کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۵۱    
سفارت عربستان در قاهره با صدور بیانیه ای ایران را به دخالت در امور داخلی کشورهای عربی متهم کرد اما توضیح نداد این اتهام ها را در واکنش به چه موضوعی به تهران وارد کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۸    
بخش گردشگری دینی آستان مقدس حسینی از خدمت رسانی این بخش به زائران خارجی و انتقال آنان با بیش از 200 اتوبوس از مرزهای ورودی و فرودگاه های عراق به سمت کربلا خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۰    
داماد مرحوم آیت الله مهدوی کنی که در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی(علیه السلام) حضور دارد، گفت: حدود یک هفته بعد از اربعین، مردم عراق برای سالروز شهادت امام رضا(علیه السلام) به مشهد مقدس می آیند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۵    
آیت الله شبیری زنجانی در بیمارستان مرحوم آیت الله گلپایگانی از آیت الله صلواتی عیادت کرد و در جریان روند درمان وی قرار گفت و برای شفای عاجل وی دعا کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۶    
گروه تروریستی"انصار بیت المقدس" شاخه داعش در منطقه صحرای سینای مصر یکی از شخصیت های برجسته دینی در این منطقه را که بیش از 100 سال سن داشت، به شکل بی رحمانه ای اعدام کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۷    
تأمین امنیت مطلق مراسم میلیونی راهپیمایی اربعین با هوشیاری، تدبیر و اتحاد شیعه و سنی شکستی دیگر برای تروریست های تکفیری رقم زد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۸    
معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(علیها السلام) گفت: با تدبیر تولیت آستان مقدس، جهت تبدیل این موکب به عنوان یک مرکز فرهنگی برای شناخت بیشتر معارف قرآن و اهل بیت(علیهم السلام) برنامه ریزی شده ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۵    
ادارۀ اطلاعات نظامی ارتش عراق از نفوذ به صفوف داعش در مرکز موصل خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۲    
یک زن در عربستان به جرم سوزاندن شوهرش، اعدام شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۶    
آیین های اربعین حسینی در مساجد و تکایای غرب ومناطق مرکزی کابل پایتخت افغانستان با حضور صدها تن از عاشقان خاندان عصمت و طهارت و محبان امام حسین (علیه السلام) برگزار شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۰    
رئیس جمهور عراق در پیامی فرا رسیدن اربعین را به مسلمانان و تمام بشریت تسلیت گفت و تأکید کرد ارزش های گرانقدری که امام حسین (علیه السلام) در راه آنها شهید شد، پیروز خواهد بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۶    
مجلس ایالت سند پاکستان به تازگی قانونی را به تصویب رسانده است که بر اساس آن افراد کمتر از 18 سال حق تشرف به دین مبین اسلام را ندارند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۳    
علی عبدالله صالح از ایران خواسته است تا موضع وی را در ارتباط با حوثی ها تقویت و از او حمایت کند تا در قبال آن با ایران همکاری خود را گسترش دهد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۰    
"انور مالک" نویسنده جزائری و عضو کمیته بین المللی حقوق بشر، خواستار مواجهه با طرح ایران در جهان عرب شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۷    
با فرارسیدن اربعین حسینی، دیوارهای صحن و سرای حرم امام حسین(علیه السلام) به احادیثی در ثواب زیارت این امام همام مزین شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۲    
بزرگترین موکب حسینی در کربلای معلی برای پذیرایی از زوار امام حسین (علیه السلام)، با مشارکت اتباع 22 کشور جهان برپا شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۳    
مقامات امنیتی افغانستان در اتهام بی سابقه از نوع خود، ایران را رسما به حمایت نظامی و لجستیک از گروه طالبان متهم کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۵    
یک منبع امنیتی در استان نینوا روز یکشنبه گفت: گروه تروریستی داعش اعضای بدن عناصر وابسته به خود را که در شماری از بیمارستان های این استان بستری بودند، به سرقت برد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۹    
مدیر کل اداره بهداشت استان کربلا گفت که در طول هشت روز اول ایام اربعین امسال٬ طی طرح ویژه بهداشتی زیارت اربعین حسینی، قریب 700 کودک در شهر مقدس کربلا متولد شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۶    
فرمانده ناجا گفت: در چند روز اخیر یک میلیون و 100 هزار نفر از زائران از طریق سه مرز مهران، شلمچه و چذابه به کشور بازگشتند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۴    
در حالی که با نزدیک شدن اربعین، سیل زائران به عتبات عالیات رو به افزایش است هلال احمر و فرمانده پلیس فرودگاه های کشور آخرین توصیه های لازم به زوار را اعلام کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۸    
امام صادق(علیه السلام) فرمود: خدایا رحمت فرست بر آن صورت هایی که آفتاب، رنگ آن ها را تغییر داده و آن گونه هایی که بر قبر امام حسین علیه السلام گذاشته می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۵    
جماعت اخوان المسلمین مصر روز یکشنبه با هرگونه مصالحه با دولت عبدالفتاح سیسی رئیس جمهور کنونی این کشور مخالفت کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۲    
مقامات ولایت سرپل افغانستان اعلام کردند که عناصر گروه تروریستی طالبان 30 منزل مسکونی را در این ولایت به آتش کشیدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۶    
از مقام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به سمت حرم مطهر امام حسین(علیه السلام) که می رفتیم صدای "واکسی واکسی" توجه مان را به خود جلب کرد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۴    
مردم عراق به عملیات آزادسازی موصل از سیطرۀ داعش بسنده نکرده اند و به صورت انفرادی درپی انتقام گرفتن از داعشی ها برآمده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۱    
یک عضو شورای سیاسی حزب الله لبنان تاکید کرد که کشورهای منطقه با خطر طرح آمریکایی – صهیونیستی برای تجزیه و متلاشی و تکه تکه کردن این کشورها براساس طائفه گرایی و مذهبی مواجه هستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۵    
معاون اول رییس جمهور به منظور شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی دقایقی پیش وارد نجف اشرف شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۹    
مقامات نیجریه چندین ساختمان متعلق به جنبش اسلامی نیجریه را تخریب کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۰:۴۲    
زیارت امام حسین(علیه السلام) و زیارت اربعین از اعمال چهلمین روز شهادت امام حسین(علیه السلام) عنوان شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۰:۳۶    
رسانه های خبری مصر روز یکشنبه اعلام کردند: مسئولان فرودگاه بین المللی قاهره، 16 زائر مصری را که قصد داشتند برای شرکت در اربعین به عراق بروند، از سفر بازداشتند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۰:۳۳    
یک موسسه خیریه انگلیسی گزارش داد کودکان پناهجوی بندر کاله فرانسه که به دنبال تخریب این اردوگاه در مراکز مخصوص اسکان موقت نگهداری می شوند، مجبور هستند در باغ های میوه در نزدیکی محل اقامتشان کار کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۰:۱۸    
گردان العباس (علیه السلام) وابسته به الحشد الشعبی اعلام کرد که در راستای تأمین امنیت، تا کنون 3 میلیون زائر مراسم اربعین امام حسین (علیه السلام) را بازرسی بدنی کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۰:۱۲    
به گزارش شیعه نیوز ، آیت الله العظمی سیستانی به پرسشی درباره نذرکردن پاسخ گفته است. متن پرسش مطرح شده وپاسخ این مرجع تقلید شیعیان بدین شرح است: ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۹    
به گزارش شیعه نیوز ، شبکه های اجتماعی هر چند این روزها مورد هجمه قرار گرفته است بدان خاطر که برخی معتقدند مروج فساد و بی اخلاقی است اما برخی نیز می گویند که در نبود اطلاع رسانی صحیح و شفاف رسانه های ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۱    
یک خبرنگار زن محجبه کانادایی شب گذشته(شنبه) برای اولین با در یک شبکه تلویزیونی این کشور اخبار گفت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۹:۴۸    
صدها هزار نفر از مردم تهران که توفیق سفر به کربلای معلا را نداشتند، صبح امروز از میدان امام حسین(علیه السلام) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(علیه السلام) را با شعار لبیک یا حسین و با پای پیاده طی کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۹:۴۵    
در حالی که رییس جمهور منتخب آمریکا قصد ایجاد بانک اطلاعاتی از مسلمانان این کشور را دارد، هزاران آمریکایی نام خود را به عنوان مسلمان ثبت نمودند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۹:۴۲    
دفتر حیدر العبادی نخست وزیر عراق از تماس تلفنی اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ایران با وی و دعوت از او برای سفر به تهران خبر داد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۹:۳۶    
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 11 میلیون جوان ایرانی از سن طبیعی ازدواج گذشته اند و این مسئله نشان دهنده آنست که باید در برنامه ریزی ها ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۹:۳۳    
فرمانده پلیس فرودگاه کشور با اشاره به فعال سازی و افزایش ایستگاه های بازرسی دائم و موقت در فردوگاه ها ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۹:۳۰    
سازمان ملل نسبت به نبود امکانات و توانانی لازم برای درمان آسیب دیدگان در شهر موصل عراق هشدار داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۹:۲۷    
سخنگوی سازمان بهداشت جهانی برخی ادعاهای منتشر شده به نقل از این سازمان درباره افزایش بارداری های ناخواسته در عراق در موسم اربعین را تکذیب کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۹:۲۱    
مراسم عزاداری و سوگواری اربعین سیدالشهداء و یاران باوفایش شنبه شب با حضور گسترده دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (علیه السلام) در کشورهای شرق آسیا برگزار شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۸:۵۴    
رئیس جمعیت هلال احمر صبح امروز به منظور بازدید و ارزیابی نحوه خدمت رسانی به زائران وارد استان خوزستان شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۷:۱۱    
عکاس : فاضل جنتی
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۶:۱۵    
هماهنگ کننده ملی امنیت و مبارزه با تروریسم هلند گفت: 60 تا 80 عنصر گروه تروریستی داعش در اروپا مستقر و مشغول طراحی برای حمله به کشورهای این قاره هستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۶:۰۰    
سازمان ملل متحد در بیانیه ای مقامات رژیم سعودی را به آزاد کردن شماری از فعالین حقوق بشری این کشور فراخواند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۵:۴۵    
چند ساعت پس از آزادی فرودگاه تلعفر گروه تروریستی داعش دفاتر اصلی اش در این شهر واقع در غرب موصل را بست و همچنین 12 تن از ارتشی و پلیس سنی را در جنوب موصل اعدام کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۵:۱۸    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید با این ادعا که روسیه در شهر حلب سوریه به اقدامات خشونت آمیز متوسل شده است، خواستار توقف هرچه سریعتر آنچه وی بمباران این شهر دانست شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۴:۴۵    
وزارت کشور اسپانیا اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور 2 مظنون به همکاری با گروه تروریستی داعش را دستگیر کرده اند...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۴:۲۷    
در پی ممنوع شدن اذان در شهر قدس، کلیساهای شهر الناصره در فلسطین اشغالی در اعتراض به این قانون، اذان سر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۴:۱۲    
نیروهای داوطلب مردمی عراق راه ارتباطی تلعفر به سوریه را به طور کامل قطع کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۳:۵۴    
این نیروها، داعشی ها را در اطراف این منطقه رصد می کردند و سپس حمله تروریستی داعش را ناکام گذاشتند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۳:۳۹    
بیش از 20 ماه از آغاز حمله همه جانبه ائتلاف سعودی به یمن می گذرد که رسانه های یمنی گزارش دادند این بار ساکنان منطقه ای در استان صعده واقع در شمال یمن در ادامه محاصره این منطقه ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۳:۲۴    
امید معارضان سوریه به دولت آمریکای جدید به رهبری خانم هیلاری کلینتون که وعده داد آنها را تسلیح کرده و مناطق پرواز ممنوع در سوریه به منظور براندازی نظام یا کوتاه کردن عمرش ایجاد می کند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۳:۰۶    
منابع لیبیایی اعلام کردند که بر اثر درگیری های خونین در جنوب شرق لیبی بیش از 30 نفر کشته و زخمی شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۲:۵۱    
ان بی سی نیوز در مطلبی به ارزیابی سعودی ها از دولت آینده دونالد ترامپ پرداخت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۲:۳۳    
منابع دیپلماتیک هدف از سفر 'احمد ابوالغیط' دبیر کل اتحادیه عرب به عربستان و ملاقات با ملک سلمان پادشاه این کشور را تلاش برای میانجیگری و آشتی بین قاهره و ریاض دانستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۲:۱۸    
در پی دفع حمله گروه تروریستی داعش به جنوب موصل، 40 تروریست داعشی به هلاکت رسیده و 11 نفر به اسارت نیروهای عراقی در آمدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۲:۰۰    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن از پایبندی این نیروها به آتش بس اعلام شده از سوی ائتلاف متجاوز عربستان در صورت پایبندی آنها خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۱:۴۵    
اردوگاه سودا در جزیره خیوس یونان که در آن صدها نفر از آوارگان و پناهجویان حضور دارند با استفاده از سنگ و بمب های آتش زا مورد حمله قرار گرفت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۱:۳۳    
معاون اول رئیس جمهور در مکالمه تلفنی با نخست وزیر عراق از میزبانی کریمانه دولت و ملت این کشور از جمعیت میلیونی زائران عتبات عالیات قدردانی کرد و گفت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۱:۱۵    
ناتوانی و شکست تروریستها در شرق حلب، خشم و ادعاهای تکراری حامیان آنها را به دنبال داشته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۰:۰۰    
تخریب گسترده زیرساخت های غیرنظامی یمن، تحلیلگران و امدادگران را به این نتیجه رسانده که هدف قرار دادن اقتصاد این کشور بخشی از استراتژی ائتلاف به رهبری عربستان است.