یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۰۷:۳۰May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیرازه 7 اسفند 1393 - shiraze.ir

شیرازه 30 بهمن 1393 شیرازه 1 اسفند 1393 شیرازه 2 اسفند 1393 شیرازه 3 اسفند 1393 شیرازه 4 اسفند 1393 شیرازه 5 اسفند 1393 شیرازه 6 اسفند 1393 شیرازه 7 اسفند 1393 شیرازه 11 اسفند 1393 شیرازه 12 اسفند 1393 شیرازه 13 اسفند 1393 شیرازه 14 اسفند 1393 شیرازه 15 اسفند 1393 شیرازه 16 اسفند 1393 شیرازه 17 اسفند 1393 شیرازه 18 اسفند 1393 شیرازه 19 اسفند 1393 شیرازه 20 اسفند 1393 شیرازه 21 اسفند 1393 شیرازه 22 اسفند 1393 شیرازه 23 اسفند 1393 شیرازه 24 اسفند 1393 شیرازه 25 اسفند 1393 شیرازه 26 اسفند 1393 شیرازه 27 اسفند 1393 شیرازه 28 اسفند 1393 شیرازه 29 اسفند 1393 
شیرازه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۴:۱۱    
برخی مقامات دولتی مشغول بازی سیاسی با افکار عمومی بر سر موضوع یارانه ها هستند.
شیرازه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۴:۱۱    
من در بخش سیاسی زندان اوین بودم و با من نیز، با اینکه فرزند یکی از بنیانگذاران جمهوری اسلامی هستم، درست به مانند دیگر زندانیان رفتار می شد.
شیرازه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۶    
تلاش گروهک تروریستی منافقین برای خبرسازی در خصوص برنامه هسته ای ایران با یک گاف ناشیانه ناکام ماند.
شیرازه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۵۶    
صادق عابدین استاندار وقت فارس در همان روز، محل دقیق احداث راکتور هسته ای آب سبک شیراز را حاشیه شهر زرقان اعلام کرد و گفت که در آینده نزدیک عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
شیرازه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۵۱    
عدم حضور و سفر برخی وزرا به استان فارس با گذشت چندین و چند ماه از عمر دولت جای تأسف دارد.
شیرازه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۵    
سؤالات لو رفته کنکور داوطلبان ادامه تحصیل در رشته علوم سیاست زدگی منتشر شد.
شیرازه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۰    
اگر افزایش یکباره قیمت مرغ از همان 7 هزارتومانی که ایشان می فرمایند به مبلغ 9 هزار تومان نامش گرانی نیست پس دقیقا چیست؟
شیرازه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۱:۵۵    
بانوان نیروی انتظامی در تهران طی اقدامی به منظور تقدیر و تکریم از حجاب برتر در خیابان های شهر به زنان چادری گل اهدا کردند.
شیرازه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۱    
حضرت آیت الله خامنه ای با بیان اینکه جامعه ی مأنوس با فرهنگ ایثار و شهادت توقف و عقبگرد نخواهد داشت فرمودند: پیشرفت های افتخارآمیز علمی کشور از برکات جهاد و شهادت در راه خداست.
شیرازه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۱:۲۱    
مردم شهرستان به این نتیجه برسند که برای کوچک ترین مسئله و مشکل جسمی به شهرهای هم جوار و حتی شیراز مراجعه کنند
شیرازه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۲    
می گفت: خدایا وصیت نامه زیاد نوشته ام و یکی پس از دیگری کهنه شده اند. خدایا از تو می خواهم یا در زندان های صدام بپوسم یا بدن پاره پاره ام را به خانه ببرم ...
شیرازه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۲    
در نهمین رزمایش بزرگ پیامبر اعظم (ص) ماکت ناو هواپیمابر آمریکا توسط سپاه منهدم شد.
شیرازه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۰:۳۲    
یک استاد دانشگاه عربستان گفت: مذهب تشیع مسیر اجتهاد را مسدود نکرد بلکه آن را به شکل پویا نگه داشت و همین امر اسلام را در شرایط کنونی حفظ کرده است.
شیرازه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۲    
وزیر بهداشت در خصوص برخی تبلیغات و تولید تنقلات و سایر کالاهای آسیب رسان با تاکید بر اینکه نمی توان تولید را متوقف کرد گفت: باید با وضع عوارض مصرف را کنترل کرد.
شیرازه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۷    
وی گفت: با حمایت استاندار، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و شهروندان این طرح اجراء و باعث رضایتمندی مردم شده است.
شیرازه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۷    
رسانه های مختلف بین المللی و منطقه ای به پوشش خبری رزمایش بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران با نام محمد رسول الله(ص) پرداختند.
شیرازه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۷    
به گزارش شیرازه به نقل از واحد مرکزی خبر، سالار هوشیار مرد 55 ساله از شهرستان ممسنی موفق شد رکورد ماندن در یخ و برف بدون لباس با تحمل سرمای4 درجه زیر صفر را به مدت 15 دقیقه به اسم خود ثبت کند . ...
شیرازه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۷    
تصاویر زیر نمازهایی را نشان می دهد که خلوصش اظهر من الشمس است و زیر آتش به قدری دل هایشان ارام بود که گویی همه چیز تحت کنترل آنهاست.
شیرازه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۲    
سخنگوی ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در بحرین به رزمایش بزرگ پیامبر اعظم 9 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واکنش نشان داد.
شیرازه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۲    
خوب می دانم چرا این همه سال است که در به در و آواره کوچه و خیابان شده ام. حالا ترک کرده ام؛ فکر می کنم به برکت دعای مادرم. نمی دانم چه حسی بود ولی هرچه بود مرا 2سال هر روز به کنار قبر مادرم می کشاند.
شیرازه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۹:۵۷    
دکتر ایمانیه گفت: این دانشگاه به دنبال رعایت عدالت است و الحاق زمین به بیمارستان نمازی قانونیست
شیرازه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۷    
اعضای یک باند صهیونیستی ضمن نوشتن الفاظ توهین آمیز به حضرت عیسی (ع) بر روی دیوارهای یک کلیسا در قدس، آن را به آتش کشیدند.
شیرازه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۹:۳۷    
یک شهروند ایرانی مقیم آمریکا به اتهام همکاری با تهران برای نقض قوانین تحریم محاکمه می شود و احتمالا حکم 20 سال زندان برای وی صادر خواهد شد.
شیرازه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۹:۲۷    
در ادامه درگیری و تسویه حساب های داخی بین عناصر گروهک تروریستی داعش، یکی دیگر از سرکردگان این گروهک در منطقه "وادی میرا" در مرز سوریه - لبنان به هلاکت رسید.
شیرازه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۸:۲۲    
یک دختر اسکاتلندی اهل گلاسکو با فعالیت گسترده در شبکه های اجتماعی سعی می کند دختران هر چه بیشتری را به سمت گروهک داعش جذب کند.
شیرازه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۸:۱۲    
علاوه بر آنکه خود ناو و ناوشکن های همراه آن هم به تعداد زیادی از سامانه های توپی و موشکی مقابله با موشکهای کروز مجهز هستند اما در این میان موشک بالستیک خلیج فارس با عبور آسان از تمام این موانع با ...
شیرازه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۸:۰۷    
نتایج مطالعه جدید پایگاه اینترنتی عربستانی "کمپین سکینه"، بیانگر آن است که دلایل عضویت زنان سعودی در گروه های افراطی به میزان 32.40 درصد فکری، 16.33 درصد عاطفی و 53.26 درصد نیز اجتماعی است.
شیرازه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۸:۰۷    
حداکثر تعداد چاه آب در جهرم 40 مورد است و با حفر هزاران چاه در این شهرستان نباید انتظار عدم کمبود آب داشت.
شیرازه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۸:۰۲    
اهدای اعضای بدن یک بیمار مرگ مغزی در جهرم به سه بیمار نیازمند، زندگی دوباره بخشید.
شیرازه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۷:۵۷    
وکیل مدافع امیرقلعه نویی آخرین وضعیت شکایت موکلش از جواد نکونام، حسین کعبی، روزنامه خبرورزشی و روزنامه شوت را توضیح داد و گفت: آخرین باری که نکونام در دادسرا حضور یافته بود ...
شیرازه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۷:۵۷    
جشن تکلیف دانش آموزان دختر سوم ابتدایی مدارس لامرد با حضور 260 دانش آموز در سالن معلم برگزار شد.
شیرازه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۷:۵۲    
محمد مریدزاده به عنوان پنجمین رئیس کمیته امداد امام خمینی( ره) شهرستان قیروکارزین معرفی شد.
شیرازه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۷:۴۷    
این پروژه بزرگ عمرانی در فضایی به مساحت بیش از 3 هکتار و زیربنایی بالغ بر 20 هزار متر مربع به زودی در ابتدای بلوار ورودی سروستان کلنگ زنی خواهد شد.