جمعه ۱۱ خردادساعت ۲۳:۳۱May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای شمال نیوز 13 اسفند 1397 - shomalnews.com

شمال نیوز 29 اسفند 1393 شمال نیوز 29 اسفند 1394 شمال نیوز 30 اسفند 1395 شمال نیوز 29 اسفند 1396 شمال نیوز 31 فروردین 1397 شمال نیوز 31 اردیبهشت 1397 شمال نیوز 31 خرداد 1397 شمال نیوز 31 تیر 1397 شمال نیوز 31 مرداد 1397 شمال نیوز 31 شهریور 1397 شمال نیوز 30 مهر 1397 شمال نیوز 30 آبان 1397 شمال نیوز 30 آذر 1397 شمال نیوز 30 دی 1397 شمال نیوز 30 بهمن 1397 شمال نیوز 1 اسفند 1397 شمال نیوز 2 اسفند 1397 شمال نیوز 3 اسفند 1397 شمال نیوز 4 اسفند 1397 شمال نیوز 5 اسفند 1397 شمال نیوز 6 اسفند 1397 شمال نیوز 7 اسفند 1397 شمال نیوز 8 اسفند 1397 شمال نیوز 9 اسفند 1397 شمال نیوز 10 اسفند 1397 شمال نیوز 11 اسفند 1397 شمال نیوز 12 اسفند 1397 شمال نیوز 13 اسفند 1397 شمال نیوز 14 اسفند 1397 شمال نیوز 15 اسفند 1397 شمال نیوز 16 اسفند 1397 شمال نیوز 17 اسفند 1397 شمال نیوز 18 اسفند 1397 شمال نیوز 19 اسفند 1397 شمال نیوز 20 اسفند 1397 شمال نیوز 21 اسفند 1397 شمال نیوز 22 اسفند 1397 شمال نیوز 23 اسفند 1397 شمال نیوز 24 اسفند 1397 شمال نیوز 25 اسفند 1397 شمال نیوز 26 اسفند 1397 شمال نیوز 27 اسفند 1397 شمال نیوز 28 اسفند 1397 شمال نیوز 29 اسفند 1397 
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۲۲:۵۰    
دکتر محسن رضایی طی احکام جداگانه ای روسای کمیسیونهای علمی،فرهنگی واجتماعی و کمیسیون زیربنایی و تولیدی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام را منصوب کرد.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۷:۱۵    
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:مرکز مطالعات و پژوهش های دینی اجتماعی پیوفورم آمریکا طی گزارشی جدیدترین آمار توزیع جمعیتی ادیان جهان را اعلام کرد.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۲:۳۳    
اعلام هزینه متوسط 25 میلیون تومان برای حج تمتع 98 بسیاری از زائران این سفر معنوی را با مشکل تامین هزینه ثبت نام مواجه کرده است.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۵:۵۷    
بر خلاف آب سرد که می تواند موجب انجماد و یا سفت شدن چربی ها در معده و ایجاد ذخایر چربی گردند، آب گرم کمک می کند تا غذا در معده راحت تر هضم شود و سموم و سایر مواد غیرضروری و زائد نیز حذف گردند.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۲    
وزیر کشور بر همراهی بیش از پیش مردم و رسانه های داخلی در جهت مقابله با شایعات و فضاسازی رسانه های معاند علیه کشور تأکید کرد و گفت: کالاهای موردنیاز شب عید تأمین شده است.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۲    
امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان در کنسرت بهنام بانی که در اصفهان برگزار شد حضور پیدا کرد.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۰:۴۷    
نمایندگان مجلس با تصویب ماده ای از قانون استانی شدن انتخابات، استعفا از مسئولیت را شرط حضور مدیران در رقابت های انتخاباتی قرار دادند.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۰:۳۲    
شمال نیوز: وکیل مدافع تعدادی از کارگران تأمین اجتماعی از بخشیده شدن مجازات شلاق سعید مرتضوی خبر داد و گفت: این بخشش با توجه به عفو مقام معظم رهبری صورت گرفته است.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۹:۱۷    
شمال نیوز: امیرحسین یزدان پناه / مصوبه دیروز نمایندگان مبنی بر ممنوع شدن کاندیداتوری نماینده ای که 3دوره متوالی در مجلس حضور داشته برای دوره چهارم در رسانه ها و فضای مجازی بازتاب داشت ...
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۷:۵۲    
کانال تلگرامی جریان احمدی نژاد، دولت بهار، ساعت 10:40 دوشنبه شب خبر داد: اسفندیار رحیم مشایی دقایقی قبل پس از پایان مرخصی با بدرقه ی احمدی نژاد به زندان اوین بازگشت.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۷:۵۲    
حسن روزی طلب در توییتی نام وکیل حسین هدایتی را برده است.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۷:۴۲    
شمال نیوز : مردم حق دارند که بگویند چه کسی نماینده شان بشود؛ خواه یک نماینده سه دوره یا سی دوره نماینده باشد ...
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۷:۳۷    
ازدواج مریم کاویانی با دیپلمات مشهور رامین مهمانپرست با انتشار عکسی که عکاسان در اکران خصوصی فیلم قرارمون پارک شهر منتشر کردند علنی شد.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۷:۲۷    
شمال نیوز : موسسه اعتباری کاسپین از سپرده گذاران تعاونی های اعتبار منحل شده خواست در مهلت زمانی تعیین شده برای تصفیه کامل سپرده های خود به شعبه های این موسسه مراجعه کنند.....
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۷:۲۲    
شمال نیوز : عضو فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد همگان باید کمک کنند این موضوع به ثمر بنشیند و شورای نگهبان نیز بر آن صحه بگذارد.....
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۷:۱۷    
مدیرعامل غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 گفت: دو هزار و 200 تن شکر با قیمت دولتی برای مصارف خانوار، صنوف و صنایع استان تخصیص یافته است.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۷:۱۷    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از گازگرفتگی منجر به مرگ دو نفر از ساکنان یک منزل ویلایی در کلاردشت خبر داد.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۷:۱۲    
محسن تنابنده، مهدی الهی قمشه ای را یکی از عشق هایش در زندگی دانست. محسن تنابنده با انتشار تصویری از حسین الهی قمشه ای، ادیب و متفکر سرشناس در اینستاگرام ...
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۷:۱۲    
شمال نیوز : در صورت تصویب نهایی این قانون در شورای نگهبان، یوسفیان ملا از شرکت در انتخابات بعدی منع می شود ...
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۷:۰۷    
working();
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۷:۰۷    
حضرت امام رضا (ع) در کتاب طب الرضا به بررسی فواید مصرف کاهو، کرفس و کندر برای بدن پرداخته اند.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۲:۵۲    
آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه آملی لاریجانی در پیامی نوشتند که با پیشنهاد به حق جنابعالی موافقم و آن را می پذیرم ...
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۷    
آیت الله صادق آملی لاریجانی گفت: رئیس قوه قضاییه در چند روز آینده معرفی خواهد شد.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۲    
مراسم تشییع پیکر آیت الله شیخ مهدی زمانی کیاسری، با حضور گسترده اقشار مختلف مردم، در ساری برگزار شد.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۰۷    
کانال تلگرامی عکس های زیرخاکی تصویری از حمل مسافر در دوره قاجار را منتشر کرد.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۰۲    
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از توزیع 23 هزار حلقه لاستیک بین رانندگان حمل و نقل عمومی بین شهری در استان خبر داد.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۲    
پزشکان تیم فوتبال پرسپولیس معتقدند مدافع سرخپوشان روند بهبودی خود را با سرعت زیادی طی کرده و از فروردین، مهیای بازی ها می شود.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۷    
پیکر آیت الله حاج شیخ مهدی زمانی کیاسری از علمای بنام مازندرن امروز در ساری تشییع شد.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۷    
قیمت طلا امروز 97 قیمت طلا امروز 12 اسفند 97
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۷    
فرمانده انتظامی آمل از کشف جسد مرد جوان در یکی از باغ های منطقه آهنگرکلای دشت سر آمل خبر داد.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۲    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از تشکیل 14 هزار و 165 فقره پرونده تخلف امسال در استان خبر داد و ارزش این پرونده ها را بیش از 648 میلیارد ریال اعلام کرد.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۲    
بر اساس هماهنگی انجام گرفته در جلسه هماهنگی، استقلال در دیدار با الدحیل از پیراهن و شورت آبی استفاده می کند و تیم فوتبال الدحیل با البسه قرمز در زمین حاضر می شود.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۲:۲۷    
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: امسال بیش از 3300 رای جایگزین حبس در دادگستری استان مازندران صادر شده است.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۲:۲۷    
رئیس پلیس راه مازندران گفت: 20 اسفند ماه امسال پایان انسداد شبانه محور کندوان خواهد بود.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۷    
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی و شورای عالی استان مازندران گفت: نباید با طرح انتقال آب دریای خزر که یک شوخی خطرناک است، مردم مازندران را به چالش کشاند.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۲    
شمال نیوز: لجام گسیختگی گرانی و تورم و چند نرخی شدن بسیاری از کالاها و محصولات و مایحتاج عمومی ناشی از عدم نظارت بر قیمت دلار و سکه آغاز شد و بتدریج به بازار خودرو، مواد پروتئینی ...
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۲    
وزیر راه و شهرسازی معتقد است برای رفع گروه کور ترافیک جاده های شمال، راه آهن برقی سریع السیر تهران - شمال باید احداث شود.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۹:۲۷    
تصویری از ابتدای خیابان لاله زار تهران که در سال 1325 خورشیدی به ثبت رسیده است.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۹:۲۷    
کندر و روغن کندر از خواص فوق العاده ای برخودار هستند، کندر برای پوست و مو، سلامت قلب، کمر درد، مبارزه با سرطان و ...... بسیار مفید است که البته نحوه مصرف آن هم مهم است.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۸:۴۷    
مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: 82 موتور سوار از آغاز امسال تاکنون در جاده های استان جان باختند.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۸:۴۲    
خودرو های تولید ایران در دهه پنجاه را ببینید.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۷:۲۷    
شمال نیوز : کارشناسان حوزه آب و خاک و جنگل معتقدند ضرورت ساخت جاده های جدید در جنگل های هیرکانی برای اجرای "طرح شیرین سازی وانتقال آب خزر به کویر مرکزی" که بخش هایی از آن ...
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۷:۲۲    
رژیم غذایی خاصی که از بروز بیماری های چشم جلوگیری کند، وجود ندارد هرچند در برخی از مطالعات بر مصرف مواد مغذی تاکید شده که سلامت چشم ها را تا حدودی حفظ می کنند.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۷:۰۲    
اینجا روستاهای دیواندره است پری روز به حدی برف بارید که مردم برای بیرون رفتن از خانه تونل زدند!
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۶:۵۷    
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران از آغاز بارش های پراکنده بارانی بعد از دو روز هوای آفتابی در استان خبر داد.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۶:۵۲    
شمال نیوز : ما امروز دانشگاه صنعتی ای داریم که در کنار دانشجو، استاد و کارمند، محققانی هم دارد که کارشان تنها تحقیق است. این دانشگاه تفاوت اساسی با سایر دانشگاه ها دارد و جهت گیری ما این است که....
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۶:۳۲    
شمال نیوز : در پی انتشار خبر تحلیلی اما و اگرهای یک همایش پرهزینه دانشگاه پیام نور مازندران + چند نکته! در شمال نیوز ...