پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۸:۵۹Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای شما نیوز 6 دی 1398 - shomanews.com

شما نیوز 21 آذر 1394 شما نیوز 28 اسفند 1396 شما نیوز 29 اسفند 1397 شما نیوز 31 فروردین 1398 شما نیوز 31 اردیبهشت 1398 شما نیوز 31 خرداد 1398 شما نیوز 31 تیر 1398 شما نیوز 31 مرداد 1398 شما نیوز 31 شهریور 1398 شما نیوز 30 مهر 1398 شما نیوز 30 آذر 1398 شما نیوز 30 بهمن 1398 شما نیوز 29 اسفند 1398 شما نیوز 1 دی 1398 شما نیوز 2 دی 1398 شما نیوز 3 دی 1398 شما نیوز 4 دی 1398 شما نیوز 5 دی 1398 شما نیوز 6 دی 1398 شما نیوز 7 دی 1398 شما نیوز 8 دی 1398 شما نیوز 9 دی 1398 شما نیوز 10 دی 1398 شما نیوز 11 دی 1398 شما نیوز 12 دی 1398 شما نیوز 13 دی 1398 شما نیوز 14 دی 1398 شما نیوز 15 دی 1398 شما نیوز 16 دی 1398 شما نیوز 17 دی 1398 شما نیوز 18 دی 1398 شما نیوز 19 دی 1398 شما نیوز 20 دی 1398 شما نیوز 21 دی 1398 شما نیوز 22 دی 1398 شما نیوز 23 دی 1398 شما نیوز 24 دی 1398 شما نیوز 25 دی 1398 شما نیوز 26 دی 1398 شما نیوز 27 دی 1398 شما نیوز 28 دی 1398 شما نیوز 29 دی 1398 شما نیوز 30 دی 1398 
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۰۹:۴۲    
در دو سال گذشته همواره این سوال مطرح بوده است که چرا اجرای درخواست های FTAF اینگونه مورد مخالفت برخی از گروه های سیاسی قرار گرفته است آن هم در حالیکه فرآیند اجرای این توصیه ها در دولتی اصولگرا آغاز ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۲۰:۳۰    
آمنه سادات ذبیح پور، خبرنگار 20:30 و مستندساز تلویزیون، با رد اتهام سپیده قلیان، در پستی اینستاگرامی خطاب به او نوشت: تو از من به حقوق بشر غربی شکایت کردی، من اما از تو به خدا شکایت می برم.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۹:۴۰    
آلفا ، دلفین ماده دلفیناریوم برج میلاد مرده و کاسیا ، دلفین نر در استخر کوچک شان تنها مانده است. مدتی است که مربی دلفین ها فقط تصویر یکی از آن ها را منتشر می کند ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۸:۰۲    
در سراسر دنیا اسم هایی در برخی کشورها برای کودکان تازه متولد شده وجود دارد که ممنوع است.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۷:۵۰    
اخیرا تصویر یکی از بازیگران زن ایرانی با خواننده خارج نشین، گوگوش، در شبکه های اجتماعی در حال پخش است.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۷:۰۸    
طبق گزارش های ماهانه سامانه سپاس (سامانه 195) سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی(رگولاتوری)، بیشترین شکایات مردمی ثبت شده در آبان ماه مربوط به اینترنت بوده است.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۴:۲۷    
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان فومن گفت: 16 نفر از اعضای یک شرکت هرمی در شهرستان فومن شناسایی و دستگیر شدند.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۲:۱۲    
خانم فولادوند تا جایی که بنده می دانم قبل از اینکه بازیگری را به صورت حرفه ای آغاز کند به صورت جدی تجربه هایی در غزل داشته است ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۲:۰۹    
فضیله حورزاد که در این عکس در حال بازی دیده می شود، دلیل مطرح شده از سوی مقام ها برای محروم شدنش از شرکت در فعالیت های ورزشی را رد کرده است
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۱:۵۱    
مشتریان بانک رفاه به منظور استفاده از رمز دوم پویا (یکبار مصرف) می توانند از طریق پیامک، کد دستوری و اپلیکیشن این بانک رمز دوم پویای خود را فعال کنند.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۱:۰۳    
راهکارهای ارایه خدمات با کیفیت به مشتریان در دومین روز دهمین نشست مدیران ستادی و استانی بیمه سرمد مورد بررسی قرار گرفت.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۱:۰۰    
مدیر بهبود کسب و کارها و توسعه رقابت سازمان منطقه آزاد اروند از برپایی اولین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون منزل در سال جاری با حضور 45 غرفه از تولید کنندگان و فعالان این صنعت در این منطقه خبر داد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۰۱:۲۷    
جوایز سینمایی عقاب طلایی 2020 برای معرفی بهترین های روسیه در حالی نامزدهایش را معرفی کرد که فیلم قد بلند ، نماینده روسیه در اسکار امسال، چندین نامزدی کسب کرد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۰۰:۰۳    
قیمت طلا، سکه و دلار امروز شنبه 98/10/07 + تغییرات این خبر در هر ساعت بروزرسانی می شود... قیمت طلا، سکه و دلار امروز شنبه 98/10/07 ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۲۳:۴۲    
محسن امیر یوسفی، رئیس کانون کارگردانان خانه سینما، با وجود آن که از قانون سینمای کشور مطلع است، در درخواستی عجیب، خواستار حضور فیلم اکران شده آشغال های دوست داشتی در جشنواره فیلم فجر شده است ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۲۳:۳۹    
پیش تولید فیلم سینمایی تی تی به تهیه کنندگی و کارگردانی آیدا پناهنده آغاز شده و حضور الناز شاکردوست و پارسا پیروزفر در این فیلم قطعی شده است.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۲۳:۲۴    
شبکه کانادای سی بی اس از سانسور دونالد ترامپ در فیلم تنها در خانه دفاع کرد. این فیلم مشهور چندی پیش با حذف صحنه حضور دونالد ترامپ از این شبکه پخش شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۲۳:۱۲    
فیلم سینمایی مجبوریم تازه ترین ساخته رضا درمیشیان در ساعات پایانی روز پنجشنبه (5 دی ماه) به دفتر جشنواره فجر رسید.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۲۳:۰۹    
جدول نمایش آثار در شصت و چهارمین جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه سینمای جوان منتشر شد که قرار است 10 اثر منتخب جشنواره فیلم کوتاه تهران در آن نمایش داده شود.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۲۳:۰۶    
آری بِن نویسنده نروژی و یکی از افرادی که کوین اسپیسی را به سوء رفتار اخلاقی متهم کرده بود به زندگی خود پایان داد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۲۳:۰۶    
وزیر خارجه کشورمان درباره رزمایش سه کشور ایران، روسیه و چین در توئیتی عنوان کرد که تعهد گسترده داریم.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۲۲:۵۷    
از روز دوشنبه با خروج موج بارشی، دوباره هوای تهران آلوده خواهد شد و احتمال تعطیلی مدارس وجود دارد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۲۲:۵۱    
منوچهر اکبرلو منتقد و کارشناس فرهنگی ضمن انتقاد از محتوا و فرم برخی از تبلیغات بازرگانی در تلویزیون با حضور کودکان، تاکید کرد که اصول تربیتی و روانشناختی، قربانی اقتصادمداری در سیما شده است.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۲۲:۴۲    
محمد حسن انصاری فرد می گوید برخلاف شایعات گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس مشکلی با باشگاه ندارد و حتی با او به جمع بندی رسیده اند.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۲۲:۴۲    
دستگاه اطلاعاتی ژاپن در گزارشی مدعی شده کره شمالی ممکن است به دنبال دخالت در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا باشد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۲۲:۱۵    
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر هایی که مورد توجه قرار می گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۲۱:۵۱    
بالاخره اخبار و شایعات در مورد قرار گرفتن نشان فیفا روی لباس لیورپول به پایان رسید.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۲۱:۴۸    
ترکیه امروز اولین خودرو ملی خود را پس از سال ها در حضور رجب طیب اردوغان رئیس جمهور این کشور رونمایی کرد و خود شخصا نخستین سفارش خرید این خودرو بومی را داد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۲۱:۴۸    
ویرژیل فن دایک، ستاره هلندی لیورپول بعد از پیروزی مقابل لسترسیتی دور از جشن شادی بازیکنان بود.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۲۱:۲۷    
بالاخره پس از ماه ها مذاکره، انتقال زلاتان ابراهیموویچ به میلان رسمی شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۲۱:۱۵    
گابریل کالدرون در آخرین نشست مطبوعاتی پیش از ترک تهران حرفهای مهمی را به زبان آورد و اعلام کرد باشگاه قصد دارد کاری کند او پرسپولیس را ترک کند.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۲۱:۰۳    
با انصراف کاندیدای اصلی جانشینی سرمربی ایتالیایی، یک بار دیگر کلاف سردرگم نیمکت رهبری استقلال پیچیده تر از همیشه شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۲۰:۵۴    
سعید مظفری زاده، کارشناس داوری قضاوت داور دیدار پرسپولیس و نساجی را مطلوب ارزیابی کرد و اخراج هافبک تیم پرسپولیس از نظر او صحیح بود.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۲۰:۴۵    
علی فتح الله زاده، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد این تیم هم چنان علاقه مند به حضور استراماچونی است و در صورت عدم حضور این مربی، به سراغ یک گزینه ایرانی خواهند رفت.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۲۰:۳۳    
محسن امیریوسفی، در نامه ای از اعضای هیات انتخاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خواست تا با نمایش آشغال های دوست داشتنی اصل ، اجازه دهند بازی بهروز وثوقی، پس از 41 سال بر پرده سینما دوباره دیده شود.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۹:۴۸    
این طور که به نظر می رسد سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با رفتارهایی که از خود نشان می دهد برای نیم فصل دوم بازیکن مغضوب خود را نمی خواهد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۹:۱۵    
پلیس 5 متهم را به جرم تجاوز جنسی و قتل زنی جوان دستگیر و زندانی کرد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۸:۵۴    
محسن افشانی، بازیگر تلویزیون و سینما که 6 ماه پیش به دنبال انتشار یک کلیپ تصویری و به جرم حمل سلاح روانه زندان شده بود ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۸:۳۳    
علی پروین، پیشکسوت فوتبال کشورمان امروز (جمعه) با حضور در بیمارستان ایران مهر به عیادت مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان رفت.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۸:۳۰    
تک گل وحید امیری تا پایان بازی باقی ماند تا پرسپولیس با ثبت یک کلین شیت دیگر توسط رادوشوویچ، به پیروزی ارزشمندی در مقابل نساجی برسد و صدرنشین شود.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۸:۱۵    
مهاجم پرسپولیس در نیم فصل اول علیرغم تمام هجمه ها نمایش موثری از خود به جا گذاشته است.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۷:۴۸    
نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج گفت: 9دی جلوه اتحاد مردم در مقابل دشمنان بود و دستاوردهای فراوان آن برگ زرینی را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۷:۴۲    
ریس کل دادگستری یزد از شناسایی یک شرکت هرمی تحت عنوان یونیک فاینانس با 2 هزار و 500 عضو خبر داد و گفت: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۷:۴۲    
بورس کالای یورونکست بزرگ ترین بازار کالای فرانسه است که تجارت کالاهای کشاورزی از قبیل گندم و انواع حبوبات و لبنیات را بر عهده دارد ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۷:۳۶    
به گفته نایب رییس اتحادیه فروشندگان طلا تهران، طی یک هفته اخیر همچون روال سال های گذشته، در آستانه سال نو میلادی قیمت طلای جهانی افزایش یافت که به دنبال آن قیمت ها در بازار داخلی نیز صعودی پیش رفت ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۷:۳۳    
نایب رئیس اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک با بیان اینکه از چند ماه قبل واردات پوشاک از مناطق آزاد منوط به ثبت سفارش شده بود ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۷:۲۷    
معاون بهداشت وزارت یهداشت گفت: 90 درصد مراکز دندانپزشکی در شیفت عصر تعطیل هستند. اگر خدمات دندانپزشکی در این شیفت فعال شود کمک بزرگی در کاهش هزینه های سطوح 2 و3 و کاهش هزینه ها از جیب مردم خواهد داشت.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۷:۲۴    
فیلم خانه پدری فیلمی جنجالی ست که به تازگی و بعد از 9 سال اکران شده بود. در این مقاله مروری بر داستان، بازیگران و حواشی این فیلم خواهیم داشت.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۷:۱۸    
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 13 سنت معادل 0.2 درصد افزایش به 68 دلار و 5 سنت رسید.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۷:۱۲    
دادگاه مغرب 28 نفر را به اتهام جعل مدارک شناسایی به منظور اعطای تابعیت به صهیونیست ها، به حبس محکوم کرد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۷:۰۶    
مدیر کل نیروهای امنیت داخلی لبنان در دیدار با رئیس جمهور این کشور از زخمی شدن 295 نیروی امنیتی طی 70 روز تظاهرات خبر داد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۶:۵۷    
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: یک مرد 45 ساله از حجم زیادی برف در ارتفاعات توچال بیرون کشیده شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۶:۵۷    
مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران با اشاره به اینکه مترو بهمن پارسال نسبت به بعد از افزایش قیمت بنزین شلوغ تر بود، گفت: همه جای دنیا ممکن است در مترو جای خالی نباشد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۶:۴۲    
محمد تقی زاده اظهار کرد: با توجه به کاهش غلظت آلاینده ها تمامی مدارس در مقاطع مختلف فردا شنبه 7دی دایر است.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۶:۳۹    
فرهاد مجیدی با انتشار پستی در اینستاگرام از حضور در تیم فوتبال استقلال تهران کناره گیری کرد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۶:۲۷    
مجموعه آخر خط مضمونی کمدی و طنز دارد و داستان دو پسرخاله است که بسیار شرور هستند و خانواده ها از دست این دو نفر به ستوه آمده اند ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۶:۱۸    
رییس پلیس راه شرق استان تهران از ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه از رودهن به سمت آمل خبر داد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۶:۱۲    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران گفت: شهرک های صنعتی نقش بسیار ناچیزی در آلودگی هوای پایتخت یا حومه دارند.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۵:۵۴    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در برخی محورهای مواصلاتی شمال کشور خبر داد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۵:۲۷    
ما شارح و وصف کننده ایم و در این ماجرا مطلقا قضاوتی نداریم. روز گذشته بریده های ویدئویی از حضور مهناز افشار در کنسرت گوگوش دست به دست می شد که ما بنا به ملاحظات قادر به انتشار آن نبودیم ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۵:۰۰    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از دایر بودن مدارس استان تهران در روز شنبه 7 دی ماه خبر داد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۴:۵۱    
معاون عمرانی استاندار تهران از دایر بودن تمامی مدارس استان تهران در روز شنبه 7 دی ماه خبر داد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۴:۴۵    
تیپ عجیب نیمار بازیکن مشهور دنیای فوتبال برای مراسم سال جدید را در زیر تماشا کنید.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۴:۳۹    
دروازه بان تیم فوتبال وچان کردستان رکورد کلین شیت فوتبال ایران را شکست.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۴:۳۳    
زهرا خواجوی دروازه بان جوان تیم وچان کردستان با بسته نگه داشتن دروازه اش در نیمه اول بازی با شهرداری بم، رکورد پیام نیازمند را شکست و بیشترین تعداد دقیقه کلین شیت را به نام خود ثبت کرد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۴:۲۴    
پدر دو قربانی جنایت خانوادگی گفت: خسته شده بودم و به علت این که دخترانم زیاد بیرون از خانه هستند با آن ها بحث کردم و در حالی که عصبانی بودم داخل نوشیدنی آن ها قرص دیازپام ریختم و فرزندانم پس از خوردن ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۴:۲۱    
تیم پرسپولیس با ترکیبی شبیه به بازی های قبلی در مقابل نساجی به میدان خواهد رفت.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۴:۱۵    
نایب رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران ادامه داد: سکه روز شنبه اخیر هفته خود را با چهار میلیون و 530 هزار تومان آغاز کرد و در پایان هفته با حدود 200 هزار تومان افزایش به چهار میلیون ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۴:۱۵    
رئیس سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: سود سهام عدالت از اوایل اسفند به حساب مردم واریز می شود.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۳:۵۴    
دیوان عدالت اداری با لغو مصوبه محاسبه چهار ماهه شدن مرخصی زایمان مادران پزشک متخصص در دوره تعهد خدمت ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۳:۱۸    
در کردستان، کرمانشاه، شمال ایلام، شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، دامنه های زاگرس در جنوب اصفهان بارش برف و باران شدت داشته و در شرق خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد رگبار ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۳:۱۵    
براساس اعلام سخنگوی سازمان آتش نشانی ساعتی قبل در ارتفاعات توچال حادثه ریزش بهمن به وقوع پیوسته است.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۲:۵۷    
به گفته دکتر رضا رحمانی ؛ شرایط تحریم نه تنها مانع تولید نشده است بلکه حوزه صنعت و معدن به ویژه شرکت ملی صنایع مس ایران با نگاه خاص به بومی سازی که از مهمترین اولویت های های رونق تولید است موفق به ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۲:۴۵    
به دنبال اعلام مرکز تعویض پلاک شرق تهران واقع در خیابان اتحاد مبنی بر جعل اسناد و مدارک سکونت به جهت اخذ پلاک تهران تیمی از ماموران وارد عمل شدند.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۱:۴۵    
متقاضیانی که تمام شرایط اعلام شده را داشته باشند به بانک عامل برای افتتاح حساب معرفی خواهند شد و در مرحله اول باید 30 تا 40 میلیون تومان به این حساب واریز کنند.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۱:۲۴    
منابع خبری روز جمعه گزارش دادند؛ یک فروند هواپیمای مسافربری با 100 سرنشین در جنوب شرق قزاقستان هنگام برخاستن دچار سانحه شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۱:۱۸    
برهم صالح بعد از مخالفت با نامزدی اسعد العیدانی برای نخست وزیری و اعلام آمادگی برای استعفا از پست ریاست جمهوری وبغداد را ترک کرده و به سلیمانیه در اقلیم کردستان عراق رفت.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۱:۱۲    
نرخ مالیات بر درآمد حقوق کارکنان دولتی و غیردولتی مازاد بر مبلغ معافیت سالانه تا هفت برابر آن (معافیت سالانه) مشمول مالیات سالانه 10 درصد و نسبت به مازاد آن 20 درصد می شود.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۹    
بر اساس نقشه مناطق تهران، محله شادآباد واقع در منطقه 18 با شاخص 183، بیشترین میزان آلودگی در ششمین روز از زمستان 98 به خود اختصاص داده است.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۰:۳۹    
رئیس پلس راه مازندران گفت:برای تسهیل در آمد و شد خودرو ها، محور های چالوس و هراز بعد از ظهر امروز جمعه 6 دی ماه یک طرفه می شوند.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۰:۳۶    
سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده ای نفتی گفت: افرادی که خودرو صفر خریداری کرده اند نگران کارت سوخت نباشند چراکه کارت سوخت بر اساس vin خودرو و برای خودرو صادر می شود.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۰:۲۷    
زلزله ای به بزرگی 4.9 ریشتر استان بوشهر - حوالی کلمه را لرزاند.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۰:۲۷    
هوای تهران با شاخص 140 در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۱۰:۱۸    
رییس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گوسفندی با بیان اینکه دام سبکی که 28 درصد ارزان شده، دام گله است نه دام سوا شده، گفت: دامی که سوا می شود و به دست قصاب می رسد یا برای تهران آورده می شود ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۰۹:۵۴    
این فیلم یکی از بهترین فیلم های حوزه کودک و نوجوان می باشد که در گیشه نیز حدود 2 میلیارد فروش داشته است.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۰۹:۳۶    
اعضای یک باند سکس سایبری کودکان که برای بیمار پدوفیلی (بچه باز) کودک جور می کرد با تلاش پلیس انگلیس منهدم و عاملان این جنایت به زندان محکوم شدند.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۰۱:۴۸    
عکس جدید کریسمسی از بهاره رهنما بازیگر 46 ساله کشورمان منتشر شده است