چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۹:۱۷Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای شما نیوز 21 دی 1398 - shomanews.com

شما نیوز 21 آذر 1394 شما نیوز 28 اسفند 1396 شما نیوز 29 اسفند 1397 شما نیوز 31 فروردین 1398 شما نیوز 31 اردیبهشت 1398 شما نیوز 31 خرداد 1398 شما نیوز 31 تیر 1398 شما نیوز 31 مرداد 1398 شما نیوز 31 شهریور 1398 شما نیوز 30 مهر 1398 شما نیوز 30 آذر 1398 شما نیوز 30 بهمن 1398 شما نیوز 29 اسفند 1398 شما نیوز 1 دی 1398 شما نیوز 2 دی 1398 شما نیوز 3 دی 1398 شما نیوز 4 دی 1398 شما نیوز 5 دی 1398 شما نیوز 6 دی 1398 شما نیوز 7 دی 1398 شما نیوز 8 دی 1398 شما نیوز 9 دی 1398 شما نیوز 10 دی 1398 شما نیوز 11 دی 1398 شما نیوز 12 دی 1398 شما نیوز 13 دی 1398 شما نیوز 14 دی 1398 شما نیوز 15 دی 1398 شما نیوز 16 دی 1398 شما نیوز 17 دی 1398 شما نیوز 18 دی 1398 شما نیوز 19 دی 1398 شما نیوز 20 دی 1398 شما نیوز 21 دی 1398 شما نیوز 22 دی 1398 شما نیوز 23 دی 1398 شما نیوز 24 دی 1398 شما نیوز 25 دی 1398 شما نیوز 26 دی 1398 شما نیوز 27 دی 1398 شما نیوز 28 دی 1398 شما نیوز 29 دی 1398 شما نیوز 30 دی 1398 
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۷:۳۶    
مدیرعامل آهن و فولاد غدیر ایرانیان در مورد جشنواره ملی فولاد گفت: جشنواره ملی فولاد، جشن دستاوردهای پنج دهه تلاش صنعتگران فولادی و صنایع مرتبط و بالیدن به چیزی است که به آن رسیده ایم.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۶:۳۱    
در حالی که امروزدوشنبه این هفته (23 دی ماه) “دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران” با رویکرد بومی سازی، توسعه تکنولوژی و افزایش توان تأمین در برج میلاد برگزار می شود ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۰:۵۸    
کیمیا علیزاده تکواندوکار ایرانی که اخیرا با انتشار متنی تند در صفحه اجتماعی اش خبر از مهاجرت خود داده بود. در مراسم سوگواری کشته شدگان پرواز اوکراین در دانشگاه آیندهوونِ هلند حاضر شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۰۹:۰۴    
رییس سازمان برنامه و بودجه، گفت: علاوه بر افزایش 15 درصدی، با استفاده از روش پلکانی نزولی حقوق کارکنان به کف حقوق در نظر گرفته شده افزایش پیدا می کند.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۸:۳۷    
بیمه دی برای دومین سال متوالی در جایزه مدل 34000 (بلوغ فرایندهای منابع انسانی) دانشگاه تهران شرکت نمود و در این استاندارد موفق به اخذ رتبه 2c از سطوح جایزه این استاندارد شد و نسبت به سال گذشته به یک ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۷:۵۲    
امروز مردم با مقوله سرمایه گذاری در بورس آشنا هستند و همین امر منجر به افزایش ضریب نفوذ بازار سرمایه از 5 درصد(سال95) به 15 درصد(سال98) شده است ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۶:۵۲    
احرامیان با اشاره به تحریم جدید علیه صنعت فولاد گفت: اضافه کردن اسم چند شرکت جدید تاثیری بر صنعت فولاد ندارد و بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۴:۲۲    
مدیرعامل بانک مسکن از پرداخت وام 75 و 100 میلیون تومانی برای ساخت واحدهای طرح ملی مسکن خبر داد و گفت: به سازندگان از محل اوراق حق تقدم 300 میلیون تومان وام پرداخت می شود.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۳:۲۵    
مدیریت نرخ سود در بازار بین بانکی و کنترل نقدینگی، دو هدفی است که بانک مرکزی از عملیات بازار باز دنبال می کند و قصد دارد تا کریدوری مطمئن برای نرخ سود حساب شده بانکی ایجاد نماید.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۰۸:۴۳    
وزیر کار از ارائه پیشنهاد تأمین کالای اساسی اقشار آسیب پذیر به ستاد تنظیم بازار خبر داد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۰۷:۴۹    
تامی آبراهام، ستاره جوان چلسی امروز برابر برنلی هم موفق به گلزنی شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۰۴:۴۹    
زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، می گوید که این تیم خوش شانس بوده که با فرمت جدید توانسته به رقابت های سوپرکاپ اسپانیا راه پیدا کرده و به فینال برسد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۰۴:۰۷    
ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام از موقعیت خراب کردن های بازیکنانش برابر لیورپول به ستوه آمده بود.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۰۳:۳۷    
عکس ها و بعد از آن فیلم عروسی پونه گنجی و آرش پورضرابی در فضای مجازی دست به دست می چرخد. فیلمی که انتشارش خانواده او را به شدت ناراحت کرده است.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۰۲:۳۷    
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برای بازی با استقلال اعتراض کردیم و خواستیم، چون 3 بازیکن در تیم امید داریم بازی عقب بیفتد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۰۱:۴۶    
باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه ای درباره دلایل اعلام نشدن وضعیت کنونی کادرفنی توضیحاتی داد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۰۱:۱۶    
مدیرکل هواشناسی استان تهران از افزایش آلودگی هوای تهران تا اواخر هفته جاری خبر داد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۰۰:۴۳    
صبا راد و زهرا خاتمی راد از مجریان رادیو و تلویزیون در اینستاگرام اعلام کردند که دیگر با صداوسیما کار نمی کنند.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۲۳:۲۵    
قیمت طلا، سکه و دلار امروز یکشنبه 98/10/22+ تغییرات این خبر در هر ساعت بروزرسانی می شود... قیمت طلا، سکه و دلار امروز یکشنبه 98/10/22 ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۲۳:۲۵    
برخی منابع خبری مدعی ترور و شهادت فرمانده تیپ کربلای الحشد الشعبی شدند.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۲۳:۱۳    
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرگزاری فرارو ◽همه مدارس پیش دبستانی ، ابتدایی ، استثنایی (در تمام مقاطع) و متوسطه اول در نواحی هفتگانه مشهد و منطقه تبادکان در "نوبت صبح" تعطیل است. ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۲۲:۵۲    
مریم کاویانی و رامین مهمانپرست با هم ازدواج کردند
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۲۲:۳۴    
ترانه علیدوستی بازیگر سینما و تئاتر متولد 22 دی ماه سال 1362 در تهران می باشد و هم اکنون 34 سال سن دارد.وی فرزند حمید علیدوستی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و از مربیان کنونی فوتبال است.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۲۲:۱۶    
بازیکن فوتبال کالیفرنیا به اتهام تجاوز به هم دانشگاهی اش دستگیر شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۲۱:۴۶    
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر هایی که مورد توجه قرار می گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۲۱:۴۰    
سرمربی استقلال با جذب هافبک نیجریه ای- استرالیایی نیازی به جذب بازیکن احساس نمی کند.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۲۱:۴۰    
زلاتان ایبراهیموویچ گفت که خوشحال است که پس از هشت سال برای میلان گل زد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۲۱:۴۰    
برایتون در روزی که علیرضا جهانبخش را 62 دقیقه در ترکیب خود داشت در دیدار مقابل اورتون متحمل شکست شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۲۱:۴۰    
دراگان اسکوچیچ درباره آخرین شرایط تیم صنعت نفت توضیح داد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۲۱:۱۹    
فال روزانه یکشنبه 22 دی 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/10/21
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۲۰:۵۷    
جمعی از دانشجویان تجمع کننده امروز، شعارهای ساختارشکنانه ای دادند و فضا را به سمتی بردند که منجر به تحریک یک عده و پاره کردن بنر حاج قاسم سلیمانی شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۲۰:۵۵    
مرد تهرانی به دختر جوان در آسانسور تجاوز جنسی نمود، وی اول دختر را کشت و سپس کار کثیف خود را انجام داد
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۲۰:۴۹    
فرزاد فرزین خواننده پاپ کشورمان با حضور در برنامه خندوانه گفت خانوادگی اهل ابراز علاقه نیستیم ولی من به همسرم ابراز علاقه میکنم.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۲۰:۴۰    
بعد از انتشار خبر تجاوز جنسی فجیع 4 مرد به زن جلوی چشم شوهرش در مشهد، دکتر حسینی، سرپرست دادسرای ناحیه 4 مشهد نسبت به این خبر واکنش نشان داد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۲۰:۱۹    
سازمان بازرسی کل کشور علیه تعدادی از مدیران پیشین فدراسیون فوتبال اعلام جرم کرد. پرونده این افراد در دست رسیدگی دادسراست.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۲۰:۱۳    
از دقایقی پیش بارش برف در برخی از مناطق شمالی و غربی شهر تهران آغاز شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۲۰:۱۳    
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی مدارس برخی مناطق استان کرمان به دلیل بارش باران و برف، یخ زدگی جاده ها و معابر خبر داد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۹:۵۴    
پس از دو صعود متوالی، دلار مجددا نزولی شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۹:۵۲    
کیمیا علیزاده با انتشار نامه سرگشاده ای در شبکه های اجتماعی رسما مهاجرت خود از ایران را تایید کرد
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۹:۵۲    
در سناریویی که دولت برای افزایش پلکانی حقوق کارکنان پیش بینی کرده است، حقوق تمامی کارکنان کمتر از 2.7 تا سه میلیون تومان نخواهد بود.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۹:۴۰    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی می گوید: قیمت بلیت سفرهای خارجی کاهش پیدا نکرده است. در حقیقت قیمت بلیت هواپیما بعید است که به شکل قابل توجهی ارزان شده باشد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۹:۳۷    
سوئد و آلمان امروز (شنبه 21 دی) به سانحه سقوط بوئینگ 737 اوکراین در ایران واکنش نشان داده و خواستار اقدامات لازم برای جلوگیری از تکرار آن شدند.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۹:۳۷    
ارزش هر اونس طلا بعد از آغاز توفانی سال نو میلادی و در حالی که تا روز هفتم ژانویه هر روز و پشت سرهم افزایش را تجربه کرد، اکنون سه روز متوالی است که با کاهش روبه رو شده است ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۹:۳۱    
خانه سینما با صدور پیامی با خانواده های مسافران پرواز اوکراین ابراز همدردی کرد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۹:۳۱    
در صورت منتفی شدن حضور گابریل کالدرون در پرسپولیس، چهار گزینه برای سرمربیگری این تیم مطرح هستند که در این بین شانس علی دایی و مهدی تارتار بیش از گزینه های دیگر است.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۹:۲۵    
تیم ملی والیبال چین با غلبه بر قطر، حریف ایران در فینال مسابقات انتخابی المپیک شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۹:۲۲    
امکان مشاهده عدم برخورداری از بسته حمایت معیشتی برای برخی از متقاضیان این بسته از طریق سایت hemayat.mcls.gov.ir فراهم و افراد می توانند علت نگرفتن بسته معیشتی را مشاهده کنند.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۹:۰۴    
چهارمین کنفرانس مدیریت منابع انسانی به میزبانی دانشگاه تهران 17 و 18 دی ماه با حضور معاون رئیس جمهور ومدیران کشور در سالن همایش های دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۹:۰۱    
این شرکت در نظر دارد افراد واجد شرایط ذیل را در حوزه بهداشت محیط و ایمنی استخدام نماید.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۸:۵۷    
سازمان هواپیمایی کشور به طور ناگهانی بیانیه در خصوص سنحه هواپیمایی را حذف کرد
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۸:۵۵    
پیرو تاکیدات مدیرعامل تجارت نو مبنی بر ارائه خدمات رفاهی و پرداخت های متناسب با شأن نیروی انسانی و اهمیت نقش پرسنل به عنوان عامل اصلی تحقق اهداف سازمانی ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۸:۵۵    
کیمیا علیزاده بالاخره نسبت به مهاجرتش واکنش نشان داد.مهاجرتش شوک بزرگی را به ورزش کشور وارد کرد که واکنش های فراوانی را به دنبال داشت.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۸:۵۵    
نماینده کانون عالی شورا های اسلامی در کمیته دستمزد گفت: امروز جلسه کمیته دستمزد برگزار و در رابطه با سبد معیشت کارگران تصمیم گیری می شود.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۸:۵۵    
همایش سراسری آموزشی و توجیهی سیستم بیمه گری الکترونیک بیمه حکمت با نام باب نو برای کارکنان این بیمه بصورت آنلاین برگزار شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۸:۴۹    
طی حکمی از سوی مدیر عامل محترم موسسه اعتباری ملل، علی اصغر شمس نظری به عنوان رئیس روابط عمومی موسسه اعتباری ملل منصوب شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۸:۴۹    
رئیس سرپرستی منطقه 2 بانک شهر راه اندازی نرم افزار تولید رمزهای پویا و یکبار مصرف را گامی مؤثر و مهم در مسیر افزایش ضریب امنیت اطلاعات کارت های بانکی و سیستم تبادل اطلاعات مشتریان توصیف کرد و گفت ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۸:۴۹    
بانک کشاورزی در سال 1398 تا ابتدای دی ماه بالغ بر 5064 میلیارد ریال تسهیلات در زیر بخش شیلات و پرورش آبزیان پرداخت کرده که نسبت به مقطع مشابه سال گذشته 28 درصد رشد داشته است.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۸:۴۶    
12 سال از تأسیس نخستین بانک تخصصی قر ض الحسنه ایران می گذرد. بانک قر ض الحسنه مهر ایران که با برخی تردیدها پا به نظام بانکی کشورگذاشت ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۸:۴۶    
به نام خدا به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، به اطلاع می رساند پیرو آگهی مزایده عمومی شماره 1398/230415 مورخ 1398/09/30 و طبق اطلاع رسانی انجام شده در تاریخ 1398/10 ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۸:۴۰    
با اعلام اسامی فیلم های بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، پرکارترین بازیگران این بخش مشخص شدند.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۸:۴۰    
بانک مسکن امکان تایید شماره تلفن همراه مشتریان برای دریافت پیامکی رمز دوم یکبار مصرف را از طریق مراجعه به دستگاه خودپرداز به جای مراجعه به شعب، فراهم کرده است.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۸:۳۴    
بانک ملی ایران در نه ماه ابتدای سال جاری بیش از 29 هزار فقره تسهیلات خرید دین به کسب و کارها پرداخت کرده است.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۸:۳۴    
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر نقش شعب مستقل در بهبود کارنامه عملکرد بانک تاکید کرد و گفت: تصمیم گیری های ما باید به گونه ای باشد که همزمان با حفظ منافع بانک، نیازهای مشتریان نیز پاسخ داده شود.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۸:۳۴    
بانک مسکن از روز شنبه 21 دی ماه تا پایان ایام کاری هفته در شعب سراسر کشور نسبت به فروش اوراق گواهی سپرده با سررسید 9 ماهه و نرخ سود 18 درصد اقدام می کند.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۸:۱۳    
دفتر ریاست جمهوری اوکراین اعلام کرد رئیس جمهور این کشور قرار است با همتای ایرانی خود درباره حادثه سقوط هواپیمای مسافری اوکراین تلفنی گفت وگو کند.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۸:۰۷    
مدیرعامل تامین سرمایه نوین چشم انداز آتی بورس را نسبت به حل و فصل منطقی ریسک های غیر اقتصادی و سیاسی در بازار سرمایه مثبت دانست.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۸:۰۷    
در پی اعلام علت سقوط هواپیمای بوئینگ 737 از سوی ایران، نخست وزیر کانادا خواستار پذیرش مسئولیت حادثه سقوط از سوی عاملان آن شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۸:۰۴    
در پایان معاملات آذرماه 1398 ارزش بازار اوراق بهادار شامل ارزش کل بورس تهران، فرابورس ایران، بورس انرژی و بورس کالا به 18013 هزار میلیارد ریال رسید که نشان دهنده 16 ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۷:۵۸    
عضو هیات مدیره کانون کارگزاران، بازار سرمایه را علی رغم ریسک های سیستماتیکی که اخیرا با آن مواجه شد، همچنان بهترین گزینه برای سرمایه گذاری دانست.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۷:۵۴    
شرکت سپرده گذاری مرکزی اعلام کرد: 2 نماد اسناد خزانه اسلامی با 40 میلیون اوراق قابل معامله از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی در سامانه پس از معاملات درج شدند
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۷:۵۲    
علاوه بر 16 دانشجو و دانش آموخته دانشگاه تهران که در سانحه سقوط هواپیمای تهران- کی یف جان باخته اند، باز هم تعداد این جانباختگان افزایش یافت.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۷:۵۲    
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: به دنبال بروز اختلالات فنی در در شبکه دیتای تلفن ثابت برخی مناطق تهران در روزهای اخیر، این موارد سریعا بررسی شده و ضمن جبران اختلالات فنی پیش آمده ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۷:۴۹    
به زودی از سوی فدراسیون فوتبال عمان برانکو سرمربی سابق تیم پرسپولیس به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور اعلام می شود.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۷:۴۳    
دکتر علی جباری مدیرعامل صندوق و هیات همراه با دکتر صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان دیدار کردند.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۷:۴۳    
رییس مرکز تحقیقات عدالت در سلامت گفت: وقتی گفته می شود همه مردم باید تحت پوشش بیمه سلامت باشند، باید منابع مورد نیاز آن هم فراهم شود و باید بر اساس ارزیابی وسع و دهک های درآمدی ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۷:۴۳    
بازیکنانی که در نیم فصل اول فیکس بودند، بیمِ تغییر را دارند و دیگران، امیدوار به روزهای خوب با یک تغییر هستند.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۷:۳۷    
بررسی آمارهای تولید نشان می دهد شرکت پارس خودرو در آذرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 112 درصد افزایش تولید را تجربه کرده است.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۷:۳۷    
روز گذشته بود که رسانه های اسپانیایی خبر از مذاکره بارسا با ژاوی در دوحه برای جانشینی ارنستو والورده دادند.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۷:۲۸    
به منظور تامین، تجهیز، کاهش هزینه ها، افزایش بهره وری و خود اتکایی در این مجتمع، در سالجاری ست پنجم کوره های القائی واحد 520 توسط پرسنل متخصص، متعهد و سختکوش طراحی، ساخت و مورد بهره برداری قرار گرفت
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۷:۲۲    
پناهی میزان استخراج 11 ماهه سال مالی 9796 را 16,062,403 تن اعلام کرد و افزود : در 11 ماهه سال مالی 98_97 شاهد استخراج سنگ آهن به میزان 17,661,976 تن بودیم که این مهم ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۷:۲۲    
شرکت سنگ آهن گهرزمین ( سهامی عام ) در نظر دارد جهت راهبری و تعمیرات و نگهداری خطوط کنسانتره و خط خردایش خود در محل سایت سیرجان
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۷:۱۶    
واحد خردایش معدن طلای هیرِد با حضور رییس هیات عامل ایمیدرو افتتاح شد. کارخانه این معدن طبق پیش بینی ها، مهر سال آینده به بهره برداری می رسد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۷:۱۶    
باشگاه استقلال با ارسال نامه ای به حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ رسما از سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان شکایت کرد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۶:۴۹    
پروژه بزرگ اتوماسیون زغال واحد یک مدیریت تولیدات کک و مواد شیمیایی تکمیل و راه اندازی شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۶:۴۹    
محمد طیبی با مصدومیت عزت پورقاز برای ترمیم قلب خط دفاعی طلایی پوشان به تیم اضافه شده است.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۶:۴۹    
ذوب آهن اصفهان به عنوان مادر صنعت فولاد کشور ، در شرایط تحریم نیز پیشتازی خود را در بومی سازی حفظ کرده است ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۶:۳۴    
بیوگرافی پوریا پورسرخ به همراه فیلم شناسی و عکسهای جدید “پوریا پورسرخ” در نقش های متفاوتش را اینجا ملاحظه فرمایید.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۶:۳۴    
مهناز افشار در مصاحبه با سینا ولی الله از بازگشت به تهران سخن گفت.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۶:۲۴    
معاون حقوقی و فنی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: به کمیسیون تلفیق بودجه مجلس پیشنهاد کرده ایم به جای دو پله ای شدن مالیات حقوق کارمندان، سه پله با نرخ های 15، 20 و 25 درصد در نظر گرفته شود.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۶:۲۴    
مدیران عامل شرکت شهرک های صنعتی سراسر کشور طی دو روز در محل برگزاری همایش های فولاد مبارکه گرد هم آمدند و درخصوص رفع مشکلات شهرک های صنعتی و تولیدکنندگان و همچنین تحقق هرچه بیشتر اهداف سال رونق تولید ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۶:۱۹    
حمید نعمت الله، کارگردان قاتل و وحشی با بیان این که فیلم هم اکنون در مرحله مونتاژ متوقف است، تاکید ک به دلیل کمبود سرمایه و پول، این فیلم به جشنواره فجر نخواهد رسید.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۶:۱۹    
در پی کسب موفقیت تولید انواع فولاد های خاص در فولاد مبارکه ازجمله فولادهای API ویژۀ تولید کلاچ های خودرو ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۶:۱۳    
ایرج ترابی، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، در جمع مدیران روابط عمومی شرکت های گروه فولاد مبارکه با اشاره به ظرفیت های روابط عمومی شرکت ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۵:۴۹    
اطراف باشگاه استقلال این روز ها حسابی شلوغ است و به نظر می رسد برخی مشغول سواستفاده از نام و نشان این باشگاه هستند.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۵:۴۹    
به گزارش فوتبالی، بهرام امیری چند شب پیش از سمت خود استعفا کرد. مسؤولان استقلال طی دو روز اخیر صحبت هایی را با وی انجام دادند که هرچه سریع تر امیری را برگردانند ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۵:۴۹    
قیمت هر دلار امروز در صرافی های بانکی به قیمت 13 هزار و 100 تومان اعلام شد که کاهشی صد تومانی را نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته نشان می دهد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۵:۴۳    
مکان نهایی سینمای رسانه ها در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۵:۴۳    
آیا گابریل کالدرون را دیگر در تهران نخواهیم دید؟
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۵:۲۷    
معاون آموزش وپرورش گفت: رتبه بندی معلمان مشوق مالی است نه افزایش حقوق، حقوق دی ماه براساس رتبه بندی صادر و 1400 میلیارد تومان به حقوق دی ماه اضافه شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۵:۲۴    
مدیرعامل بانک مسکن جزئیات افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن را تشریح و اعلام کرد از محل اوراق حق تقدم تا 80 درصد هزینه باقیمانده اجرای طرح در مشارکت های مدنی تا سقف 300 میلیون تومان مشروط بر این که 20 ...
  • ۱