شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۶:۳۶Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شوشان 8 بهمن 1396 - shooshan.ir

شوشان 28 اسفند 1394 شوشان 30 اسفند 1395 شوشان 31 فروردین 1396 شوشان 31 اردیبهشت 1396 شوشان 31 خرداد 1396 شوشان 31 تیر 1396 شوشان 31 مرداد 1396 شوشان 31 شهریور 1396 شوشان 30 مهر 1396 شوشان 30 آبان 1396 شوشان 30 آذر 1396 شوشان 30 دی 1396 شوشان 29 اسفند 1396 شوشان 1 بهمن 1396 شوشان 2 بهمن 1396 شوشان 3 بهمن 1396 شوشان 4 بهمن 1396 شوشان 5 بهمن 1396 شوشان 6 بهمن 1396 شوشان 7 بهمن 1396 شوشان 8 بهمن 1396 شوشان 9 بهمن 1396 شوشان 10 بهمن 1396 شوشان 11 بهمن 1396 شوشان 12 بهمن 1396 شوشان 13 بهمن 1396 شوشان 14 بهمن 1396 شوشان 15 بهمن 1396 شوشان 16 بهمن 1396 شوشان 17 بهمن 1396 شوشان 18 بهمن 1396 شوشان 19 بهمن 1396 شوشان 20 بهمن 1396 شوشان 21 بهمن 1396 شوشان 22 بهمن 1396 شوشان 23 بهمن 1396 شوشان 24 بهمن 1396 شوشان 25 بهمن 1396 شوشان 26 بهمن 1396 شوشان 27 بهمن 1396 شوشان 28 بهمن 1396 شوشان 29 بهمن 1396 شوشان 30 بهمن 1396 
شوشان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۰:۱۴    
ضمضمه طنز بی قانون امروز هم با واکنش به برخی اخبار و اظهارنظرات همراه با روزنامه قانون منتشرشد.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۴۰    
حمید زرگرنژاد نویسنده و کارگردان ماهورا در نشست رسانه ای ویژه برنامه دو قدم تا سیمرغ این فیلم را به مردم اهواز که شرایط سخت گرد و غبار را تحمل می کنند، تقدیم کرد.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۰:۵۱    
رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی کشور در اهواز گفت: در حوزه واردات ماشین آلات کشاورزی بیش از 90 درصد به خود کفایی رسیده ایم.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۰:۴۸    
نخستین نشست کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر استان خوزستان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۰:۴۵    
پنجمین ماراتن برنامه نویسی تلفن همراه کشور در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار و برگزیدگان این دوره معرفی شدند.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۰:۴۲    
حمیدرضا رشیدی : وضعیت آب در شهرستان بسیار بحرانی است و اگر تا یک هفته دیگر آب مورد نیاز کشاورزان تامین نشود، بالای 90درصد از مزارع دچار خسارت های بسیار شدیدی می شوند.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۰:۳۳    
رییس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان با بیان این که پژوهش نقش بسیار مهمی در توسعه نقش آفرینی های ورزشکاران دارد ...
شوشان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۰:۲۴    
فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: ماموران دریابانی در 2 روز گذشته موفق شدند هشت فروند شناور حامل کالای قاچاق را در مناطق ساحلی استان توقیف کنند.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۰:۲۱    
مدیر آبفا شادگان گفت: تصفیه خانه آب شرب شادگان به دلیل آلودگی نفتی رودخانه کارون از مدار خارج شد و تا اطمینان از سلامت آب برداشتی از کارون ...
شوشان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۰:۰۴    
اهواز - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: احداث بیمارستان تنفسی اهواز در حال پیگیری و در انتظار تخصیص بودجه کشوری است.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۲۰:۳۳    
شوشان - علی عبدالخانی: می گویند وقتی درد را در خود احساس می کنید، این به معنای زنده بودن خودتان است اما وقتی درد دیگران را حس کنید، بهترین نشانه برای انسان بودنتان است . ...
شوشان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۹:۳۰    
باید باور کنیم که بزرگترین مشکل کشور، استان و شهرستان مان مسئله اشتغال است و باید نسبت به آن رویکرد جدی تری داشته باشیم.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۹:۱۲    
شوشان - مسعود کنعانی: از بعضی ها می پرسند که چرا بدون دلیل به فلانی که یک فعال مردمی در امور عام المنفعه می باشد و به هیچ خط و گروهی هم وابسته نیست ...
شوشان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۸:۵۱    
شوشان خرمشهر: در تاریخ چهارم بهمن ماه از طرف مسئول دفتر جناب کهرام برای جلسه ی روز جمعه ششم بهمن ماه که قرار بود با حضور آقای کهرام برگزار شود دعوت شدم و از بنده خواستند فعالین ستادی را هم به این ...
شوشان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۸:۳۰    
علی گلمرادی: خوزستان در بحرانی ترین دوران خود در طول تاریخ قرار دارد، برای نجات آن باید به جنگ طبیعت و قشری نگری مدیران رفت.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۸:۱۵    
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به پلمب 10 باشگاه خصوصی ورزشی در یک ماه گذشته در اهواز ...
شوشان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۸:۰۹    
معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز از امضای تفاهم نامه همکاری مشترک میان مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت و این دانشگاه خبر داد.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۸:۰۳    
مدیر آموزش و پرورش هویزه با اشاره به تحصیل حدود 9 هزار دانش آموز در هویزه در 89 مدرسه، گفت: کمبود فضای آموزشی و کلاس در هویزه کاملا مشهود است.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۸:۰۰    
رییس روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: یک کارگر ساختمانی ظهر امروز یکشنبه هنگام کار از طبقه چهارم یک ساختمان در اهواز سقوط کرد و دچار صدمه شد. ...
شوشان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۷:۴۰    
فرمانده قرارگاه کربلای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به منظور کمک به اهالی شادگان بیمارستان صحرایی سپاه موقت در این شهرستان دایر، و بیماران نیازمند به رایگان پذیرش می شوند.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۷:۴۰    
شوشان – زهرا شریفی : محیط زیست، در جهان امروز، به یکی از مسایل مهم و نگران کننده تبدیل شده است. هر چند دستیابی به آماری کلی در مورد محیط زیست جهان ...
شوشان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۷:۳۴    
شوشان - محمد کیانوش راد : در روزهای گذشته و به ویژه بعد از اینکه برخی نارضایتی ها نسبت به مصاحبه رئیس جمهور در تلویزیون پدید آمد مباحثی پیرامون جایگاه دولت در عرصه سیاسی ایران و فشارهایی که به دولت ...
شوشان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۴:۴۵    
حسن رکنی : دیگر دوره کشاورزی معیشتی و سنتی گذشته است و حتما باید با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا بتوانیم شرایط کشاورزی کشور را بهینه کنیم.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۴:۳۹    
خوزستان عنوان قهرمانی مسابقات موتورسواری تریال کشور را به خود اختصاص داد.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۴:۳۳    
اداره کل مدیریت بحران خوزستان در اطلاعیه ای با اشاره به پیش بینی فعال شدن کانون های داخلی گرد و خاک، خواستار آمادگی کامل کلیه دستگاه های مرتبط خوزستان در هنگام وقوع این پدیده شد.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۴:۳۰    
رییس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان آموزش و پرورش خوزستان گفت: یک هزار و 633 دانش آموز پایه دهم و یازدهم خوزستانی در مرحله اول المپیادهای علمی دانش آموزی در سطح استان شرکت کردند.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۴:۲۴    
مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: از امروز تا آخر هفته دمای هوا به طور متوسط در استان چهار درجه سانتیگراد کاهش می یابد.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۴:۲۱    
با بارش بیش از 30 سانتی متر برف در سالند کوه دزفول ، سوز و سرما مناطق کوهستانی این شهرستان را فرا گرفت.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۳:۱۸    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: در 10ماهه امسال 33 واحد با اشتغالزایی 359 نفر به صورت مستقیم در شهرک های صنعتی اهواز به بهره برداری رسیده است.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۲:۲۷    
مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به وقوع پدیده گرد و غبار در مناطق غرب استان طی بعدازظهر امروز، از احتمال وقوع گرد و خاک های محلی در روزهای آینده در خوزستان خبر داد.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۲:۲۱    
رییس مجمع نمایندگان تهران از عملکرد شهرداری و استانداری تهران در برف شب گذشته پایتخت انتقاد کرد.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۲:۰۰    
معاون محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: برای نخستین بار پرندگان تالاب هورالعظیم در بخش ایرانی و عراقی با مشارکت کارشناسان دو کشور سرشماری خواهند شد.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۱:۵۴    
سرپرست تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: برای برد و فینالیست شدن به تبریز می رویم، زیرا قبلا نیز توانستیم در آن جا این تیم را شکست دهیم و باز هم می توانیم این کار را تکرار کنیم.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۱:۴۲    
سیدراضی نوری: اقدامات دولت برای مهار ریزگردها را دارای اثری موقتی دانست و گفت: دولت حق آبه های خوزستان را بدهد، حداقل می توان به مهار ریزگردهای داخلی امیدوار بود.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۱:۱۹    
معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: نقش بخش خدمات در توسعه اقتصادی خوزستان مغفول مانده است.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۱:۱۶    
رئیس اداره هواشناسی صفی آباد دزفول گفت:با توجه به پیش بینی کاهش قابل ملاحظه دمای هوا از روز دوشنبه ( فردا) تا اواخر هفته در شمال خوزستان لذا به کشاورزان توصیه می شود مراقب سرمازدگی محصولات باشند.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۱:۰۱    
ایرنا نوشت: یک دستگاه اتوبوس مسافربری ولوو ساعت حوالی 3 بامداد در کیلومتر 4 جاده اصفهان - تهران واژگون شد که این حادثه تاکنون هفت کشته و سه مصدوم در پی داشته است.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۰:۵۸    
حجت الاسلام و المسلمین خضیراوی امام جمعه شهرستان کارون از امور آبفاروستایی این شهرستان و مجموعه آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان تقدیر بعمل آورد.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۰:۵۲    
دانه های انار حاوی مقدار فراوانی از آنتی اکسیدان های ضد سرطان هستند. این دانه ها سرشار از اسید الاجیک هستند که آنتی اکسیدانی موثر در پیشگیری از سرطان پستان است ...
شوشان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۰:۴۹    
عده ای گمان می کنند پول نفت را بردند، خوردند و رفت پی کارش
شوشان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۰:۴۳    
مصرف منظم گوشت، به ویژه گوشت قرمز یا گوشت های فرآوری شده، می تواند احتمال ابتلا به سرطان روده بزرگ را به شدت افزایش می دهد ...
شوشان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۹:۵۲    
رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه در بسیاری از حوزه ها در بخش ماشین های کشاورزی در کشور خوداتکا هستیم ...
شوشان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۹:۴۶    
تیم های برتر مسابقات لیگ دسته یک تکواندو دختران خردسال و نونهال خوزستان، جام شهید مدافع حرم محسن حججی شناخته شدند.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۹:۳۴    
یکی از ویژگی های این آلبوم همکاری با مجموعه ی تولید موسیقی آوای آبی و حضور نوازندگان برجسته ای همچون هومن نامداری ، بابک شهرکی ، پیام طونی ، بهمن میرزازاده ، فرشید توکلی ،مهدی نادی صفایی می باشد.