سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۲۳:۴۴May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای شورا آنلاین 12 مهر 1395 - shoraonline.ir

شورا آنلاین 29 اسفند 1394 شورا آنلاین 31 فروردین 1395 شورا آنلاین 31 اردیبهشت 1395 شورا آنلاین 31 خرداد 1395 شورا آنلاین 31 تیر 1395 شورا آنلاین 31 مرداد 1395 شورا آنلاین 31 شهریور 1395 شورا آنلاین 30 آبان 1395 شورا آنلاین 30 آذر 1395 شورا آنلاین 30 دی 1395 شورا آنلاین 30 بهمن 1395 شورا آنلاین 14 اسفند 1395 شورا آنلاین 1 مهر 1395 شورا آنلاین 2 مهر 1395 شورا آنلاین 3 مهر 1395 شورا آنلاین 4 مهر 1395 شورا آنلاین 5 مهر 1395 شورا آنلاین 6 مهر 1395 شورا آنلاین 7 مهر 1395 شورا آنلاین 8 مهر 1395 شورا آنلاین 9 مهر 1395 شورا آنلاین 10 مهر 1395 شورا آنلاین 11 مهر 1395 شورا آنلاین 12 مهر 1395 شورا آنلاین 13 مهر 1395 شورا آنلاین 14 مهر 1395 شورا آنلاین 15 مهر 1395 شورا آنلاین 16 مهر 1395 شورا آنلاین 17 مهر 1395 شورا آنلاین 18 مهر 1395 شورا آنلاین 19 مهر 1395 شورا آنلاین 20 مهر 1395 شورا آنلاین 21 مهر 1395 شورا آنلاین 22 مهر 1395 شورا آنلاین 23 مهر 1395 شورا آنلاین 24 مهر 1395 شورا آنلاین 25 مهر 1395 شورا آنلاین 26 مهر 1395 شورا آنلاین 27 مهر 1395 شورا آنلاین 28 مهر 1395 شورا آنلاین 29 مهر 1395 شورا آنلاین 30 مهر 1395 
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۲۳:۰۸    
مرد میانسالی پس از سقوط در ریل قطار ایستگاه مترو شهدا، جان خود را از دست داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۲۲:۲۸    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 از قرائت گزارش این کمیسیون درباره حقوق های نجومی و نیز ارائه طرح 10 ماده ای ساماندهی حقوق و مزایای مدیران در نشست فردای مجلس خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۲۱:۱۳    
استاندار تهران با اشاره به ارائه گزارش توسط دستگاه های ذیربط در جلسه ستاد فرهنگی و اجتماعی مدیریت و ساماندهی آسیب های اجتماعی استان تهران گفت ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۲۰:۴۸    
مدیر کل میراث فرهنگی تهران از رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران گلایه کرد که وقتی نام بافت فرسوده و بافت تاریخی کنار هم قرار می گیرند ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۲۰:۱۳    
جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری باند سارقان منزل و زورگیری با سلاح سرد با 50 فقره سرقت خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۹:۰۸    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اشاره به کاهش میزان جانباختگان تصادفات گفت: طبق آمار پزشک قانونی 22درصد از جانباختگان تصادفات را عابران پیاده تشکیل می دهند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۸:۲۸    
عملیات های انتحاری گروه تروریستی تکفیری داعش در دو منطقه بغداد، پایتخت عراق 34 کشته و زخمی برجا گذاشت.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۸:۱۸    
فرمانده اسبق سپاه گفت: امروز با کسب اجازه از مقام معظم رهبری، لباس پاسداری از نظام را بار دیگر پوشیده ام تا در بعد اقتدار و امنیت، تجربیاتم را در اختیار فرماندهان جوان سپاه قرار دهم.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۷:۴۸    
رییس شورای شهر تهران گفت: پس از اعلام نتیجه بررسی دادستانی و سازمان بازرسی، در صورت لزوم ما هم به مسأله واگذاری املاک ورود می کنیم.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۷:۳۸    
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت:آقای دکتر عارف از پیشنهاد افزایش تعداد اعضای شورای شهر تهران استقبال کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۷:۱۸    
قائم مقام ستاد محیط زیست و توسعه پایدار از مطالعات محیط زیستی پروژ ه های عمرانی شهر تهران قبل، حین و بعد از اجرای پروژه خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۶:۳۸    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از سقوط آسانسور در دانشگاه صنعتی شریف و مصدومیت 6 نفر خبرداد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۵:۳۳    
مشروح حکم پرونده پزشکی کیارستمی سرانجام منتشر شد و در آن اعلام شده است که پزشک معالج به سه ماه محرومیت از مطب در محل ارتکاب تخلف محکوم شده است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۵:۲۳    
رئیس قوه قضاییه با انتقاد شدید از اظهارات اخیر وزیر اقتصاد آلمان مبنی بر لزوم به رسمیت شناختن اسرائیل و طرح برخی ادعاهای حقوق بشری علیه ایران ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۵:۲۳    
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا درباره حذف مجازات اعدام قاچاقچیان مواد مخدر گفت: حذف مجازات اعدام باعث تجری فروشندگان مواد مخدر می شود و قانون فعلی هم قانون خوبی در کشور است و اگر حذف مجازات اعدام ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۵:۱۳    
برنامه دویست و نود و پنجمین جلسه رسمی چهارمین دوره شورای اسلامی شهر که به صورت عادی در روز سه شنبه سیزدهم مهرماه در محل تالار شورا از ساعت 8:45 برگزار می شود به شرح ذیل می باشد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۵:۰۸    
نیروی انتظامی به مناسبت ماه محرم اطلاعیه ای را صادر کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۵:۰۸    
بارش برف تا نخستین ساعات بامداد امروز ادامه داشت و4 سانتیمتر برف روی زمین نشسته است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۴:۱۴    
وزیر راه و شهرسازی گفت: اتفاقی که در دولت قبل رخ داد این بود که نهادهای عرضه و تقاضا را دچار مشکل کرد. تا قبل از آن صددرصد عرضه مسکن در دست بخش خصوصی بود ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۴:۰۴    
رئیس سازمان سینمایی در پاسخ به اینکه آیا همچنان مشکل اصلی اکران فیلم رستاخیز ، نمایش چهره ی حضرت ابوالفضل (ع) است گفت: باید موانع اکران رفع شود، موانع اکران فقط مسئله چهره نیست.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۴:۰۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: صنایع کشور با وجود پدیده قاچاق نمی تواند روی پا بماند در این خصوص یکی از وظایف مهم پلیس با توجه به تنوعی که در آن وجود دارد مبارزه با قاچاق است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۳:۰۵    
رکورددار دسته فوق سنگین جهان گفت: لطیفه ها و پست های طنزی که هنگام مسابقه من منتشر شد بسیار جالب بود و خیلی از آنها را برایم ارسال می کردند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۳:۰۵    
مدیر تیم های ملی فوتبال ایران می گوید.مکاتباتی با فدراسیون فوتبال کره داشتیم، ولی چون فردای روز بازی ایران و کره فیفا دی محسوب نمی شود، نتوانستیم بازی را بعد از روز تاسوعا برگزار کنیم.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۳:۰۰    
قوچان نژاد، مهاجم تیم ملی ایران از امروز در تمرینات تیم ملی حاضر شده است. این بازیکن در این تمرین به صورت اختصاصی دوید و تمرینات فیزیوتراپی را پشت سر گذاشت.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۲:۵۵    
عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اقدامات تروریستی در برخی از کشورهای اروپایی گفت ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۲:۵۰    
وزیر کشور در این دیدار، ضمن ملاقات با همتای آذربایجانی خود و تنی چند از دیگر مقامات ارشد جمهوری آذربایجان از چند مرکز دولتی از جمله ستاد مدیریت بحران بازدید خواهد کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۲:۴۰    
دکتر ایرج خسرونیا درباره وضعیت صدور حکم پرونده عباس کیارستمی گفت: حکم پرونده مرحوم کیارستمی صادر و ابلاغ شده است و در حال حاضر در دبیرخانه هیات بدوی است و طرفین می توانند آن را دریافت کنند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۲:۳۵    
سالاری از دستگیری اعضای باند جاعلان و کلاهبرداران میلیاردی در کرمان خبر داد، گفت: در این رابطه تاکنون 6 نفر از متهمین اصلی و محوری شناسایی و دستگیر شده اند و تحقیقات از آنان جهت دستگیری سایر دست ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۲:۲۰    
داور بین المللی فوتبال کشورمان به مناسبت روز جهانی سالمند با سالمندان در آسایشگاه کهریزک دیدار کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۲:۰۰    
مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران از تردد 500 هزار خودرو فاقد معاینه فنی در پایتخت خبرداد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۱:۵۰    
رئیس پلیس فتا گفت: در کمینه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه چندین بار تصمیم بر این بود که اینستاگرام فیلتر بشود اما دولت با فیلتر شدن آن مخالف است در حال حاضر وزارت ارشاد کارهایی انجام داده تا به صورت ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۱:۳۰    
در پی بروز پدیده گردوغبار در استان خوزستان، مدیر امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه مراجعه حاد ناشی از گردوغبار را به بیمارستان های استان نداشته ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۱:۱۵    
مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران از مردودی 35 درصدی خودروها در تست معاینه فنی خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۱:۱۰    
مدتی است عده ای با سوءاستفاده از بحث اجرای طرح رجیستری تلفن های همراه به کلاهبرداری از مشترکان اقدام کرده اند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۱:۱۰    
معاون سیاسی حزب اعتدال و توسعه اظهار کرد: براساس شناختی که از دکتر روحانی دارم و با توجه به مطالبی که تاکنون شنیده ایم ایشان الان به دنبال ستاد انتخاباتی نیستند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۱:۰۵    
جانشین سرپرست دادسرای مشهد گفت: 6 نفر از گردانندگان اصلی شبکه های سازمان یافته مدلینگ دستگیر و 17 نفر به دادسرا احضار شدند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۱:۰۵    
رئیس کمیسیون معماری شهرسازی و فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان تاکید کرد: تعیین تکلیف املاک مسیری شهر از جمله طرح بازگشایی و تعریض خیابان طالقانی از اولویت های اجرایی و برنامه های شورا است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۰:۴۰    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ بااشاره به افزایش آمار کشفیات و کاهش آمار جرایم، اظهار کرد: با بهره گیری از توانمندی ها و امکانات سازمانی توفیقات خوبی در زمینه کاهش جرایم و افزایش دستگیری مجرمان و کشفیات ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۰:۴۰    
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: اولویت نخست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اتمام خطوط باقی مانده مترو است و هنوز نصب محافظ شیشه ای در مترو به اولویت تبدیل نشده است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۰:۳۵    
به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین روانشناسان به منظور انجام این پژوهش حدود دو هزار زوج 50 تا 94 ساله را از نظر میزان رضایت و خوشحالی شان در کنار هم ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۰:۳۰    
جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تغییر نکردن شرایط برگزاری کنسرت ها اظهار کرد: تغییری در سیاست ها ایجاد نشده و نیروی انتظامی به وظیفه قانونی خود عمل می کند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۰:۰۵    
فرمانده ناجا با انتقاد از بدعهدی آمریکایی ها، گفت: دشمنان این کشور که در راس آن آمریکاست اگر قدرتی داشتند حتما امنیت ما را بهم می زدند، شما دیدید که به تعهدات خود عمل نکردند، طلب های ما را ندادند و. ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۰:۰۰    
چندی است که شایعه هایی در مورد تغییر قیمت آب و افزایش تعرفه ها به گوش می رسد. معاون وزیر نیرو در امور برنامه ریزی و اقصادی بر این باور است که هیچ تغییر قیمتی صورت نگرفته واین شایعه ها به دلیل اجرای ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۹:۵۵    
طرح عرضه کتاب های جیبی در تاکسی های منطقه 3 تهران اجرایی شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۹:۵۵    
همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، پرچم عزای حسینی بر فراز گنبد حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) به اهتزاز درآمد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۹:۵۰    
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از افزایش 50هکتاری فضای سبز منطقه 20، احداث و بهره برداری از چندین پارک، احداث و بهره برداری از بوستان ویژه بانوان تا پایان امسال در این منطقه خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۹:۴۵    
محرم ماه حماسه و شجاعت و جوانمردی، ماه ظلم ستیزی و مبارزه با تبعیض و ذلت است، محرم ماه امر به معروف و نهی از منکر فرا رسید ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۹:۴۵    
در اولین روز ماه محرم، زنگ احیای امر به معروف و نهی از منکر در مدارس کشور نواخته شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۹:۴۰    
کاظم پالیزدار از نامه شهردارتهران به این ستاد برای توضیح عملکرد شهرداری در مسأله واگذاری املاک نجومی خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۹:۳۵    
رئیس شورای عالی استان ها گفت: اصلاح لایحه مدیریت واحد شهری باید در دستور کار قرار گیرد زیرا مدیریت شهر بدون اجرای یک مدیریت واحد بسیار دشوار است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۹:۳۵    
سردار مومنی با بیان اینکه بیش از 70 درصد از قاچاق از مبادی رسمی وارد کشور می شود گفت: مجازات های مربوط به قاچاقچیان باید بازدارندگی بیشتری داشته باشد.