چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۲۰:۰۸May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای شورا آنلاین 5 مهر 1395 - shoraonline.ir

شورا آنلاین 29 اسفند 1394 شورا آنلاین 31 فروردین 1395 شورا آنلاین 31 اردیبهشت 1395 شورا آنلاین 31 خرداد 1395 شورا آنلاین 31 تیر 1395 شورا آنلاین 31 مرداد 1395 شورا آنلاین 31 شهریور 1395 شورا آنلاین 30 آبان 1395 شورا آنلاین 30 آذر 1395 شورا آنلاین 30 دی 1395 شورا آنلاین 30 بهمن 1395 شورا آنلاین 14 اسفند 1395 شورا آنلاین 1 مهر 1395 شورا آنلاین 2 مهر 1395 شورا آنلاین 3 مهر 1395 شورا آنلاین 4 مهر 1395 شورا آنلاین 5 مهر 1395 شورا آنلاین 6 مهر 1395 شورا آنلاین 7 مهر 1395 شورا آنلاین 8 مهر 1395 شورا آنلاین 9 مهر 1395 شورا آنلاین 10 مهر 1395 شورا آنلاین 11 مهر 1395 شورا آنلاین 12 مهر 1395 شورا آنلاین 13 مهر 1395 شورا آنلاین 14 مهر 1395 شورا آنلاین 15 مهر 1395 شورا آنلاین 16 مهر 1395 شورا آنلاین 17 مهر 1395 شورا آنلاین 18 مهر 1395 شورا آنلاین 19 مهر 1395 شورا آنلاین 20 مهر 1395 شورا آنلاین 21 مهر 1395 شورا آنلاین 22 مهر 1395 شورا آنلاین 23 مهر 1395 شورا آنلاین 24 مهر 1395 شورا آنلاین 25 مهر 1395 شورا آنلاین 26 مهر 1395 شورا آنلاین 27 مهر 1395 شورا آنلاین 28 مهر 1395 شورا آنلاین 29 مهر 1395 شورا آنلاین 30 مهر 1395 
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۲۳:۱۹    
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای تهران با تأکید بر اینکه با افزایش جمعیت در استان تهران در 15 سال آینده تأمین آب سالم قطعاً با مشکلات کمّی و کیفی همراه خواهد بود، نسبت به نحوه مصرف آب هشدار داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۲۲:۱۴    
مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه موضوع ایمنی در جامعه به حلقه مفقوده ای تبدیل شده است بر لزوم توجه به ایمنی به موازات توسعه شهری تاکید کرد و گفت ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۲۱:۵۴    
قائم مقام و معاون کل وزارت بهداشت با اشاره به اینکه فروش اوراق قرضه برای جبران بدهی بیمه ها به نفع مردم است ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۲۱:۱۸    
عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در جلسه ویژه این کمیسیون درباره پرداخت پاداش بازنشستگان آموزش و پرورش در سال 93 و 94 تصمیم گیری شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۲۰:۲۴    
رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: همکاری خوبی میان ستاد و سازمان تعزیرات حکومتی کشور شکل گرفته است تا استمرار مبارزه با قاچاق کالا در سطح عرضه محقق شود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۲۰:۰۴    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دیدار محمود واعظی با توجه به تجمع میلیونی زائران اربعین و حرکت رو به رشد این اجتماع دینی و استقبال فراوان از آن ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۹:۳۴    
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در دولت تصویب شده است که سامانه های دستگاه های دخیل در امر مبارزه با قاچاق کالا با یکدیگر مرتبط شوند که ضرورت توجه به این موضوع بیش از پیش دیده می شود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۸:۳۵    
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با بیان اینکه 48 درصد زنان سرپرست خانوار سالمند هستند، گفت: تعداد این افراد 520 هزار نفر است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۸:۲۰    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: فراتر از آنچه پیش بینی میشد مراسم بزرگداشت منا در 14 کشور دنیا برگزار شود اما طبق گزارشات رسیده 31 کشور دنیا آیین بزرگداشت برگزار کرده اند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۶:۵۱    
در سومین روز از سال تحصیلی جدید، دانش آموزان یک مدرسه ابتدایی در منطقه 5 تهران صبح امروز با بلوک های بزرگ سیمانی شهرداری مواجه شدند که در مقابل در ورودی مدرسه گذاشته شده بود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۶:۴۱    
توصیه امروز(دوشنبه) مقام معظم رهبری در مورد پرهیز از ایجاد فضای دوقطبی در انتخابات ریاست جمهوری با استقبال و تایید نمایندگان مجلس و فعالین سیاسی کشور مواجه شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۶:۲۶    
سخنگوی وزارت بهداشت با تشریح انواع نظام های پرداخت در سیستم های بهداشت و درمان دنیا، به برخی اظهارات درباره افزایش تقاضای القایی با اجرای طرح تحول نظام سلامت پاسخ داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۵:۵۱    
محمدعلی رامین درباره اخباری مبنی بر نهی احمدی نژاد از حضور در انتخابات، می گوید: امام خامنه ای معمولاً در مورد حضور یا عدم حضور افراد در انتخابات نظر نمی دهند تا اشخاص خودشان مستقلاً تصمیم بگیرند و ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۵:۴۶    
به گفته فعالان عرصه ارائه ی سیم کارت کودک طی چهار ماه گذشته بیش از 500 هزار سیم کارت کودک در کشور عرضه شده است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۵:۱۷    
به مناسبت ماه مهر و بازگشایی مدارس کلاسهای آموزشی گل و گیاه در مدارس سطح منطقه 19 برگزار می شود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۵:۱۲    
مدیر عامل سازمان بازنشستگی شهر تهران از ایجاد قطعه خادمان شهر با ظرفیت 1000 قبر برای بازنشستگان شهرداری تهران خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۴:۴۲    
براساس تفاهمنامه همکاری بانک ملی ایران و سازمان حج و زیارت که شنبه چهارم مهر ماه 95 منعقد شد، بانک ملی ایران به زائران عتبات عالیات تسهیلات 15 میلیون ریالی پرداخت می کند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۴:۳۷    
کارشناس مسئول گروه بیماری های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: بیماری فشار خون اولین عامل بروز خطر بیماری قلبی و عروقی در انسان است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۴:۳۷    
سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان با تکذیب سفر رسمی یک سناتور آمریکایی به تهران گفت: ایشان در ظرفیت شخصی خودشان و به نام خودشان تقاضای ویزا کرده اند و از طریق آژانس توریستی ویزا گرفتند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۴:۱۲    
یک ماه پس از تلاش باشگاه استقلال برای منصوب کردن رئیس سازمان امور مالیاتی به عنوان عضو هیئت مدیره این باشگاه ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۳:۱۲    
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی از انجام مراحل نهایی جایگزینی بالگرد اورژانس هوایی در این شهرستان خبرداد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۲:۵۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رستاخیز می تواند اکران شود. شکایت هایی در این زمینه شده و تقاضای تجدید نظر داشته اند که در این رابطه دیوان عدالت اداری و دادگاه عمومی می توانند تصمیم بگیرند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۲:۴۷    
این پندار بر نیروها و حتی مسئولین کشور غالب شده بود که کاری نمی توانیم انجام بدهیم ولی این اقدامات حاج حمید موجب تجدید قوای روحی نیروها شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۲:۴۷    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت که آمریکا وعده داده است بانک های اروپایی را به دلیل تسهیل دادوستد با ایران جریمه نخواهد کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۲:۲۷    
شهروند خبرنگار
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۲:۰۲    
دیوان محاسبات کشور در نامه ای به وزیر ورزش و جوانان قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان را ابلاغ کرده است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۱:۵۷    
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: افشارزاده در حالی می گوید وزیر ورزش پرسپولیسی است که از اتهامات فرار کند در حالی که خودش پرسپولیسی بود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۱:۴۷    
رئیس جمهور با اشاره به این که صنعت گردشگری یکی از راههای توسعه کشور است، گفت: این صنعت می تواند یکی از راههای نزدیک برای اشتغال زایی جوانان ما باشد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۱:۴۲    
رئیس مرکز آمار ایران ضمن اعلام تعداد شرکت کنندگان در سرشماری سال 1395 طی دو روز گذشته از در نظر گرفتن اینترنت رایگان برای شرکت کنندگان در سرشماری سال 1395 به صورت الکترونیکی خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۱:۳۷    
مدیر کل اجتماعی استانداری تهران گفت: در طرح جمع آوری متکدیان از سطح شهرتهران موفق به شناسایی 3 هزار و 400 متکدی بزرگسال و همچنین 548 کودک متکدی شدیم.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۱:۰۲    
وزیر کشور با اشاره به آسیب های اجتماعی به عنوان یک تهدید داخلی تأکید کرد: نگران تهدیدات خارجی نیستیم، بلکه تهدید اصلی در امور داخلی است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۱:۰۲    
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از تبدیل برج میلاد به قطب گردشگری خبرداد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۰:۴۲    
در حالی که در دو روز گذشته بسیاری از مراجعین سایت سرشماری با اخلال در پروسه شرکت در سرشماری روبه رو می شدند ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۰:۴۲    
عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: واگذاری شهروند و شهر آفتاب به بانک شهر با تشریفات اداری همراه نبود و باید سهام این مجموعه ها در بورس عرضه می شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۰:۳۲    
وزیر آموزش و پرورش درباره پیشنهاد سازمان محیط زیست مبنی بر کاهش ساعت و یا تعطیلی مدارس در فصل پاییز به علت آلودگی هوا گفت: وضعیت تعطیلی دو هفته ای مدارس در پاییز هنوز مشخص نیست.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۰:۱۲    
عضو شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر این موضوع که مهلت قانونی تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین به اتمام رسیده است، گفت: منتظر نظر دادستانی در این زمینه هستیم.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۰:۰۲    
بزرگراه شهید شوشتری در مرز شرقی حریم تهران و به موازات بزرگراه بسیج و بزرگراهی شمالی-جنوبی است که از تقاطع بزرگراه رسالت با بزرگراه شهید یاسینی آغاز شده و پس از عبور از یک مسیر 13 کیلومتری ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۰:۰۲    
مهاجم تیم ملی به اردوی این تیم در کشور ارمنستان پیوست.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۰۹:۵۷    
در فاصله کمتر از سه ماه مانده به موعد قانونی تحویل لایحه بودجه به مجلس هنوز بخشنامه آن به سازمان ها و دستگاه های ذی ربط ابلاغ نشده است ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۰۹:۵۲    
حضرت آیت الله العظمی سیدعلی خامنه ای بیان کردند: با ملاحظه ی حال مخاطب و اوضاع کشور به یک آقایی انسان توصیه می کند که آقا شما اگر توی این مقوله وارد شدید این دو قطبی در کشور ایجاد می شود ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۰۹:۳۷    
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر ضمن تشریح نحوه ارائه خدمات به زائران عتبات عالیات، اقدامات جدید هلال احمر را در سال 95 برای زائران کربلا برشمرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۰۹:۳۷    
وای فای شهری از جمله تکنولوژی هایی است که طی سال های اخیر به فراوانی در کشورهای مختلف مورد استفاده قرار گرفته و این روزها به نظر می رسد اپراتورهای ایرانی اینترنت نیز ادامه حیات در بازار را نیازمند ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۰۹:۳۲    
بعد از اینکه انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی اعلام کرد که تمدید صدور کارت های اعتباری خرید کالای ایرانی با مشکل مواجه بوده و بانک مرکزی حتی این موضوع را به بانک ها ابلاغ نکرده است ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۰۹:۳۲    
جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اشاره به کشته شدن 810 نفر در تصادفات شهریور امسال گفت: این عدد نسبت به سال قبل 3.6 درصد افزایش یافته است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۰۹:۲۸    
مباهله در اصل از بَهل به معنی رها کردن و برداشتن قید و بند از چیزی است، اما مباهله به معنای لعنت کردن یکدیگر و نفرین کردن است ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۰۹:۲۸    
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران از ارسال نامه شهردار منطقه 11 به سرپرست دادسرای ناحیه هفت مبنی بر برخورد قانونی با مالک پاساژ علاء الدین خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۰۹:۱۸    
سال تحصیلی جدید از سوم مهر ماه آغاز شده است که در مجموع دانش آموزان 90 روز تعطیل و 152 روز به مدرسه خواهند رفت، اما در مجموع، تعطیلات دانش آموزان در یکسال 214 روز است.