چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۸:۲۶May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای شورا آنلاین 17 مهر 1395 - shoraonline.ir

شورا آنلاین 29 اسفند 1394 شورا آنلاین 31 فروردین 1395 شورا آنلاین 31 اردیبهشت 1395 شورا آنلاین 31 خرداد 1395 شورا آنلاین 31 تیر 1395 شورا آنلاین 31 مرداد 1395 شورا آنلاین 31 شهریور 1395 شورا آنلاین 30 آبان 1395 شورا آنلاین 30 آذر 1395 شورا آنلاین 30 دی 1395 شورا آنلاین 30 بهمن 1395 شورا آنلاین 14 اسفند 1395 شورا آنلاین 1 مهر 1395 شورا آنلاین 2 مهر 1395 شورا آنلاین 3 مهر 1395 شورا آنلاین 4 مهر 1395 شورا آنلاین 5 مهر 1395 شورا آنلاین 6 مهر 1395 شورا آنلاین 7 مهر 1395 شورا آنلاین 8 مهر 1395 شورا آنلاین 9 مهر 1395 شورا آنلاین 10 مهر 1395 شورا آنلاین 11 مهر 1395 شورا آنلاین 12 مهر 1395 شورا آنلاین 13 مهر 1395 شورا آنلاین 14 مهر 1395 شورا آنلاین 15 مهر 1395 شورا آنلاین 16 مهر 1395 شورا آنلاین 17 مهر 1395 شورا آنلاین 18 مهر 1395 شورا آنلاین 19 مهر 1395 شورا آنلاین 20 مهر 1395 شورا آنلاین 21 مهر 1395 شورا آنلاین 22 مهر 1395 شورا آنلاین 23 مهر 1395 شورا آنلاین 24 مهر 1395 شورا آنلاین 25 مهر 1395 شورا آنلاین 26 مهر 1395 شورا آنلاین 27 مهر 1395 شورا آنلاین 28 مهر 1395 شورا آنلاین 29 مهر 1395 شورا آنلاین 30 مهر 1395 
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۳:۱۵    
گزارش رسمی دولت از قیمت خرده فروشی کالاهای اساسی،حکایت از افزایش قیمت 4 گروه کالایی دارد، به نحوی که قیمت گوشت قرمز، تخم مرغ، چای و روغن نباتی نسبت به هفته گذشته گرانی را تجربه می کند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۳:۰۰    
مدیرعامل ستاد معاینه فنی گفت: دو خط ویژه در مراکز شکوفه و چمران به تاکسی ها اختصاص پیدا کرده است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۲:۲۰    
خستین شب مراسم عزاداری سالار شهیدان با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۱:۲۰    
اطلاعات مرکز آمار نشان می دهد در سال 1394 به طور میانگین هر خانوار شهری ایرانی 26 میلیون و 239 هزار تومان هزینه صرف کالاها و خدمات مصرفی خود کرده است ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۱:۱۵    
سرپرست اداره تشخیص جرائم سایبری پلیس فتا ناجا خبر داد : حدود 80 درصد شکایت های ثبت شده در سایت پلیس فتا، از کسب و کارهای بدون نماد اعتماد الکترونیک است .
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۰:۱۰    
سخنگوی نیروی انتظامی از تمدید مهلت بهره مندی از تسهیلات ویژه ترخیص وسایل نقلیه توقیفی فاقد حکم قضایی تا پایان مهر ماه خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۵۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از اطفای حریق در لوکوموتیو قطاری در جنوب تهران خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۸:۴۰    
شب حادثه مشغول پاک کردن مرغ بودم که صاحب کارم گفت بهروز با خودرویش مقابل مغازه آمده و با من کار دارد، سوار بر خودروی بهروز شدم، در حال صحبت بودیم که با بهروز جر و بحثم شد، او به من فحاشی کرد و...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۸:۰۰    
سخنگوی طرح جهانی سازمان ملل معتقد است طرح شکوفایی شهری می تواند جذب سرمایه گذاری خارجی در مسیر توسعه شهری ایران را تسهیل کند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۷:۲۰    
کمبود امکانات در رییس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران گفت: مظلومیت و کمبود امکانات در شوراهای حل اختلاف کاملا مشهود است .
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۷:۰۰    
سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به تخریب یک آپارتمان سه طبقه در قزوین به دلیل ریزش آوار گفت: یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داد و دو نفر مصدوم شدند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۶:۴۵    
غلام کویتی پور، عبدالرضا هلالی و علیزاده از جدی ترین گزینه ها برای برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان (ع) در ورزشگاه آزادی و در عصر روز تاسوعا هستند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۵:۰۰    
رئیس مرکز آمار ایران اعلام کرد تا ساعات 6 صبح امروز 2 میلیون و 375 خانوار معادل 8 میلیون و 600 هزار نفر در این سرشماری اینترنتی شرکت کردند و رتبه مازندران در کشور از متوسط کشور بالاتر است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۴:۵۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: تونل مترو قیام ریزش نکرده و اکنون اقدامات ایمنی به منظور جلوگیری از ریزش احتمالی تونل در دستور کار قرار گرفته است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۴:۵۰    
وزیر بهداشت به انتشار عکسی از دکتر ظریف در کانال یکی از خبرگزاری ها واکنش نشان داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۴:۳۰    
دیدار تیم های ملی ایران و کره جنوبی از هفته چهارم مقدماتی جام جهانی به صورت مستقیم پخش می شود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۴:۲۵    
صبح امروز یک زن 30 ساله در محدوده بلوار کشاورز دچار سوختگی مشکوک شد که نیروهای اورژانس فرد حادثه دیده را به بیمارستان سوختگی شهید مطهری منتقل کردند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۴:۲۰    
دروازه بان اسبق استقلال به مدت 3 ماه از حضور در میادین فوتبال محروم شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۴:۲۰    
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:منصوریان حتماً او از انگلستان پیشنهاد داشته است! مطمئناً او پیشنهاد داشته که چنین حرفی را زده، ولی اگر من گفتم که پیشنهادش را منتشر کند، برای روشن شدن اذهان عمومی بود
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۴:۱۰    
فاطمه سعیدی عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در نامه ای که به رئیس جمهور نوشته شده، پیشنهاد شد که در خصوص تجمیع یا همسان سازی منطقی نظام های پرداخت گامهای موثری برداشته و همچنین زمینه ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۳:۵۵    
اعضای شورای شهر تهران همچنان امیدوار هستند تا در زمان باقیمانده تا انتخابات شورای پنجم،مصوبه کاهش تعداد اعضاء لغو شود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۳:۵۵    
رییس جمهور گفت: باید با منطق و اخلاق اسلامی و ایرانی توهمات را از بین ببریم. در زمینه هسته ای که دکتر ظریف بار مسئولیت سنگین ملی را به دوش کشیدند یکی از کارهای اصلی ما توهم زدایی بود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۳:۳۵    
قاضی حیدری از دستگیری عامل قتل خیابان گاز مشهد خبر داد و گفت: به منظور تکمیل پرونده، بازسازی صحنه قتل خیابان گاز فردا یک شنبه انجام خواهد شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۳:۲۵    
شهروند خبرنگار
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۲:۳۰    
عضو شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر این موضوع که سوخت و خودرو دو متهم اصلی در آلودگی هوا هستند، گفت: باید تمام دستگاه های مرتبط در جهت کاهش آلودگی هوا گام بردارند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۲:۱۵    
رئیس پلیس راهور گفت: با اجرای سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای دفترچه های کاغذی ثبت ساعت حذف می شود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۱:۵۵    
فرماندار تهران گفت: تاکنون تصمیمی برای مستقل شدن شهر آفتاب به عنوان یک منطقه شهر تهران و یا الحاق به شهر تهران گرفته نشده، این تصمیم را باید شورای عالی معماری و شهرسازی ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۱:۴۵    
دلیل واگذاری بخشی از سهام فروشگاه های شهروند به بانک شهر از سوی مدیرعامل این فروشگاه ها اعلام شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۰:۵۵    
لطف الله فروزنده سخنگوی جمعیت ایثارگران گفت : یکی از عوامل موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران وحدت و انسجام موجود در کشور از ابتدای انقلاب است که محور این وحدت ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۰:۵۰    
کارشناس سازمان هوشناسی وضعت جوی کشور در روزهای آتی را تشریح کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۰:۴۰    
علی چگینی مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه، با بیان این که داشتن روادید برای زائران سفر اربعین به عراق الزامی است به اوضاع امنیتی عراق اشاره کرد و گفت: دولت عراق هشدار داده است ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۰:۳۰    
دکتر میرجلیلی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به دستور وزیر بهداشت و پیگیری روند درمان نماینده مردم تهران توسط تیمی مجرب در بیمارستان شهید رهنمون یزد ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۰:۳۰    
سرمربی آلمانی تیم ملی کره جنوبی گفت: پیروزی در ورزشگاه آزادی کار راحتی نیست و از طرفی تیم ملی کره هنوز به آمادگی نرسیده است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۰:۲۵    
هافبک ایرانی الاهلی قطر به خاطر مصدومیت زانو به مدت 3 هفته از میادین دور خواهد بود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۰:۲۰    
بیش از دویست سال از تاریخی که در آن روز تهران را به عنوان پایتخت ایران برگزیده شده است ، می گذرد و این شهر در این دو صده بستر و محملی برای رخداد ها و وقایع گوناگون سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۰:۰۵    
زمین لرزه ای به قدرت 4 ریشتر کهنوج در کرمان را لرزاند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۰:۰۵    
دو ایرانی که روز گذشته در حال عکس گرفتن از یکی از حسینیه های کشور کویت در منطقه حولی و دیگر اماکن بوده اند، بازداشت شده اند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۰:۰۵    
فرماندار مهران گفت: روزانه 15 هزار نفر از پایانه مرزی این شهر برای سفر به کربلا وارد عراق می شوند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۰۹:۵۵    
انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه شریف درخصوص انتشار تصویر سرکرده گروهک تروریستی منافقین در کتاب معرفی دانش آموختگان دوره هفتم این دانشگاه بیانیه ای صادر کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۰۹:۵۵    
وزیر بهداشت درباره همکاری های وزارت بهداشت و هلال احمر گفت: هلال احمر و وزارت بهداشت از یکدیگر جدا نیستند. همکاری هایی در گذشته داشته و اکنون هم داریم ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۰۹:۵۰    
اسماعیلی گفت: قاچاقچیان مواد مخدر سلامت و امنیت جامعه را از بین می برند و مجازات اعدام متناسب با جرم در نظر گرفته می شود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۰۹:۵۰    
روحانی با تبیین چهار اصل سیاست منطقه ای ایران گفت: مبارزه میدانی با تروریسم تکفیری، کمک موثر به صلح، آتش بس و کمک رسانی انسان دوستانه به مردم ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۰۹:۴۵    
اتوبوس ایدز به منظور اطلاع رسانی درباره این بیماری در مناطق محروم شهر تهران مستقر می شود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۰۹:۳۵    
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به هنگام تماس با برخی شماره های تلفن ثابت به جای شنیدن صدای بوق با یک آهنگ پیشواز مواجه شوید.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۰۹:۳۰    
طبق اعلام معاون شهردار تهران اتوبان های همت، نیایش و آزادگان بصورت هوشمند اداره می شوند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۰۹:۳۰    
منتخب مردم اصفهان در انتخابات مجلس دهم که از راهیابی به مجلس بازماند، با انتشار متنی به حادثه تصادف منجر به مصدومیت عبدالرضا هاشم زایی نماینده مردم تهران واکنش نشان داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۰۹:۲۰    
طبق اعلام معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در 6 ماه اول سال جاری 2 هزار و700میلیارد تومان از دیون شهرداری پایتخت پرداخت شده است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۰۹:۱۰    
رئیس پلیس راهور گفت: اگرچه برای دوچرخه سواران اعمال قانون کامل وجود ندارد اما با تخلفات آنها نیز برخورد می شود.