جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۰۲:۱۲May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه شروع 3 شهریور 1397 - shoroonline.ir

روزنامه شروع 2 فروردین 1395 روزنامه شروع 23 اسفند 1396 روزنامه شروع 31 فروردین 1397 روزنامه شروع 31 اردیبهشت 1397 روزنامه شروع 31 خرداد 1397 روزنامه شروع 30 تیر 1397 روزنامه شروع 30 مرداد 1397 روزنامه شروع 30 مهر 1397 روزنامه شروع 30 آبان 1397 روزنامه شروع 1 آذر 1397 روزنامه شروع 1 دی 1397 روزنامه شروع 30 بهمن 1397 روزنامه شروع 1 اسفند 1397 روزنامه شروع 2 شهریور 1397 روزنامه شروع 3 شهریور 1397 روزنامه شروع 4 شهریور 1397 روزنامه شروع 5 شهریور 1397 روزنامه شروع 6 شهریور 1397 روزنامه شروع 7 شهریور 1397 روزنامه شروع 10 شهریور 1397 روزنامه شروع 11 شهریور 1397 روزنامه شروع 12 شهریور 1397 روزنامه شروع 13 شهریور 1397 روزنامه شروع 14 شهریور 1397 روزنامه شروع 15 شهریور 1397 روزنامه شروع 17 شهریور 1397 روزنامه شروع 18 شهریور 1397 روزنامه شروع 19 شهریور 1397 روزنامه شروع 20 شهریور 1397 روزنامه شروع 21 شهریور 1397 روزنامه شروع 22 شهریور 1397 روزنامه شروع 23 شهریور 1397 روزنامه شروع 24 شهریور 1397 روزنامه شروع 25 شهریور 1397 روزنامه شروع 26 شهریور 1397 روزنامه شروع 27 شهریور 1397 روزنامه شروع 31 شهریور 1397 
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۹:۲۵    
باتوجه به لزوم افزایش قدرت خرید مردم در استمرار چرخه تولید و اشتغال در بنگاه های کوچک و متوسط که دارای زنجیره ارزش داخلی بوده و موجبات اشتغال ملی را فراهم می کند اقدام به پیش بینی طرحی به منظور ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۹:۲۵    
آیین افتتاح رسمی سی امین نمایشگاه ملی صنایع دستی با حضور مقامات در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۹:۲۰    
بانک شهر نخستین رویداد استارتاپی خود در صنعت بانکداری را با عنوان استارتاپ تریگر شهرتک با هدف جذب ایده های نوین برگزار می کند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۹:۱۵    
مهلت زمانی تعویض دسته چک های طرح قدیم با طرح جدید (صیادی) تمدید شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۵:۱۵    
ناوگان هوایی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تحت پوشش بیمه "ما" قرار گرفت.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۰:۰۹    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - سرقت از 150 دکل در تهران؛ افرادی که اقدام به سرقت باتری دکل های مخابراتی شهر تهران کرده بودند ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۹:۴۹    
ایران میزبان هفته دوم و سوم رقابت های لیگ ملت های والیبال 2019 خواهد بود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۹:۴۹    
حسن تفتیان سریع ترین مرد ایران به مرحله نیمه نهایی 100 متر بازی های آسیایی جاکارتا صعود کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۹:۴۴    
تارنمای رسمی ای اف سی با فرا رسیدن زمان برگزاری ادامه بازی های لیگ قهرمانان 2018 آسیا در هفته جاری، در گزارشی به بازی سرخآبی های ایران مقابل حریفان قطری پرداخت.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۹:۴۴    
سهراب مرادی وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم ایران در حرکت یک ضرب این دسته با بلند کردن وزنه 189 کیلوگرم رکورد جهان را پس از 19 سال یک کیلوگرم ارتقا داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۹:۳۹    
نمایندگان ایران هفتمین روز بازی های آسیایی 2018 جاکارتا را با کسب 2 طلا و یک برنز آغاز کرده و در مجموع با 34 نشان همچنان رده چهارمی قاره کهن را برای خود حفظ کردند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۹:۳۴    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امشب با حضور در برنامه نگاه یک درباره رویکرد و اقدامات این وزارتخانه به مردم و اهالی فرهنگ و هنر گزارش می دهد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۹:۲۴    
یک هنرمند گرافیست معتقد است: هنرمند وظیفه ندارد حال مردم یک جامعه را خوب کند، اگر کسی به شیوه اجتماعی و سیاسی قصد دارد تاثیر هنر را روی مردم ببیند باید بستر آن را تعریف کند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۹:۲۴    
مدیرکل بازاریابی و و تبلیغات گردشگری از تشکیل کمیته های فنی با عراق و افغانستان، به عنوان دو کشوری که رکورد سفر به ایران را از ابتدای سال تا کنون شکسته اند، خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۹:۲۴    
اگر تا به حال به فواید کتاب خواندن توجه نداشته اید، دستکم به این توصیه دانشمندان گوش کنید: آنها می گویند کتاب خواندن عمر شما را طولانی می کند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۹:۱۹    
سی امین نمایشگاه ملی صنایع دستی با حضور علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۹:۰۴    
همزمان با مهلت دو ماهه بانک مرکزی برای تبادل چک های طرح قدیم در نظام بانکی و سامانه چکاوک، معاون مالی بانک صادرات ایران از ادامه پذیرش چک های غیر صیادی تا ششم آبان ماه 97 در این بانک خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۸:۵۹    
مدیرعامل بانک قوامین گفت :افزایش نرخ سود سپرده های بانکی در شرایط کنونی ، سمّی مهلک برای اقتصاد کشور است
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۸:۵۹    
بانک ملی ایران در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و گسترش مشارکت خود در طرح های عام المنفعه 53 هزار و 450 میلیون ریال در امور آموزشی، بهداشتی و... مشارکت مالی داشته است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۸:۵۴    
بانک گردشگری حمایت رسمی از سی امین نمایشگاه صنایع دستی کشور را در سال حمایت از کالای ایرانی بر عهده دارد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۸:۴۹    
پرداخت 5000 میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه کشت های گلخانه ای توسط بانک کشاورزی پرداخت شد
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۸:۳۹    
مدیرکل تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه اخیرا مشاهده کردم چند فروشگاه اینترنتی ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۸:۳۴    
مردم در برخی استان های شمالی الجزایر در چند روز گذشته و در پی انتشار اخباری مبنی بر شیوع بیماری 'وبا'، بسیار نگران و وحشت زده شده و با توجه به شایعه آلوده بودن آب آشامیدنی لوله کشی شهرها ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۸:۳۴    
مدیرکل روابط عمومی استانداری کردستان گفت: بخشی از جنگل های مریوان روز شنبه دچار آتش سوزی شده است که در اثر این حادثه چهار نفر جان خود را از دست دادند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۸:۲۹    
معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به حمایت های این سازمان از مادران معتاد بهبود یافته و درمان رایگان آنها گفت ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۸:۲۹    
معاون سیاسی، امنیتی دادستان مرکز خراسان رضوی گفت: تعداد متوفیان حادثه انفجار آبگرمکن و ریزش ساختمان های مسکونی در مشهد به 11 نفر رسید.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۸:۲۹    
رئیس سازمان دامپزشکی گفت: اکنون با استفاده از توان بومی کارخانه ها و شرکت های تولیدی بیش از 95 درصد واکسن های دامی در داخل کشور تولید می شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۸:۲۴    
رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از تغییر شیوه قاچاق موادمخدر به تهران از سوی سوداگران مرگ خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۸:۰۹    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت بر امور زیارت سازمان حج و زیارت گفت: با توجه به افزایش نرخ دلار و بلیت هواپیما نرخ سفر کاروان های هوایی به عتبات عالیات با حدود 60 درصد افزایش به سه میلیون و 400 هزار ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۷:۴۹    
آمار درج شده در سامانه های ملکی نشان می دهد معاملات مسکن شهر تهران در مردادماه نسبت به ماه قبل 35 درصد و نسبت به ماه مشابه سال قبل 96 درصد کاهش یافته است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۷:۳۹    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: با توجه به جایگاه ارزشمند فرش ایران در دنیا باید اهتمام هرچه بیشتری در رونق این صنعت و حمایت از تولیدکنندگان بخصوص در سطح خرد انجام شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۷:۳۹    
مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز از صدور رأی محکومیت چهار دریافت کننده ارز دولتی خبر داد و گفت: این افراد چندی پیش مبالغ قابل توجهی از بانک های مختلف دریافت کرده اند و تاکنون هیچگونه مدارک و یا اوراق ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۷:۳۹    
به دنبال ابلاغیه بانک مرکزی در رابطه با ممنوعیت صرافی ها برای فروش ارزهای صادراتی خریداری شده با نرخ 4200 تومان ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۷:۳۴    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: در شرایط حساس کنونی کشور باید سرمایه اجتماعی در جامعه و نیز اعتماد فعالان اقتصادی به دولت افزایش یابد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۷:۳۴    
بعد از اعلام توافق عراق با ترکیه در 23 مرداد گذشته، اکنون شرکت 'زیمنس' آلمان و شرکت های آمریکایی - با حمایت واشنگتن - نیز به رقبای جدی از راه رسیده برای ایران در امر سرمایه گذاری در بخش برق عراق ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۷:۲۹    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی اعلام کرد، با وجود عدم تخصیص ارز مورد نیاز شرکت های هواپیمایی از سامانه نیما، ایرلاین ها داوطلبانه تصمیم گرفتند قیمت بلیت خود را برای پروازهای داخلی 50 درصد کاهش دهند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۷:۲۴    
صادرات محصولات غیرنفتی پارس جنوبی در یک سال منتهی به هفته دولت (دوم شهریور 96 تا 97) با رشد 23 درصدی به هشت میلیارد و 320 میلیون دلار رسید.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۷:۱۹    
شکست مذاکرات کره شمالی با آمریکا که از همان ابتدا به دلیل زیاده خواهی ها و قلدرمابی های آمریکا هویدا بود با توصیه ترامپ به وزیر امور خارجه کشورش برای خودداری از سفر به کره شمالی قطعی شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۷:۱۴    
سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که طبق نامه ارسالی از سوی معاون پارلمانی رییس جمهور، حسن روحانی روز سه شنبه برای پاسخ به سوال نمایندگان اعلام آمادگی کرده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۷:۱۴    
وزارت دفاع روسیه فاش کرد آمریکا، انگلیس و فرانسه در تدارک برای حملات هوایی علیه سوریه به بهانه استفاده از سلاح های شیمیایی از سوی نیروهای دولتی این کشور هستند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۷:۰۴    
رییس کمیته سیاست خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کشورهای دنیا از تحریم های جدید آمریکا علیه ایران پیروی نمی کنند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۶:۵۹    
یکی از نمایندگان حزب الله در پارلمان لبنان اعلام کرد که ولیعهد عربستان پیشنهادی در رابطه با ایران و حزب الله به رییس جمهور سوریه داده است، اما رییس جمهور سوریه این پیشنهاد را نپذیرفته است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۶:۵۴    
عضو هیات رییسه مجلس گفت: وضع هر گونه عوارض به ویژه اخذ مالیات پلکانی یا هر نوع مالیات دیگر در حوزه مسکن به این راحتی ها که برخی درباره اش صحبت می کنند، نیست.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۶:۴۹    
خانه موزه مرحوم آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی با حضور معاون اول رییس جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، خانواده آن مرحوم و جمعی از مقامات و مسئولان افتتاح شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۶:۴۴    
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: پخش ورزش بانوان با حجاب اسلامی در مسابقات بین المللی از رسانه ملی، الگوی بسیار مناسبی برای جامعه خواهد بود و به توسعه ورزش همگانی به خصوص در بانوان کمک زیادی خواهد کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۶:۳۹    
قوه قضاییه اعلام کرد: جلسه دادگاه علنی رسیدگی به اتهامات الف.ر.م رئیس دفتر رئیس جمهور سابق در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی تهران برگزار شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۶:۲۹    
بانک های آمریکایی راه خود را از دونالد ترامپ جدا کرده و آنگونه که رسانه ها خبر داده اند این نهادهای مالی با مقاومت در برابر تحریم های رئیس جمهوری آمریکا نشان داده اند که به تلاش های وی برای قطع ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۶:۲۴    
دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازی گفت: تعداد خودروهایی که به دلیل کسری قطعات به صورت ناقص تولید و در کف کارخانه های سازنده متوقف شده اند به حدود 70 هزار دستگاه رسیده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۶:۲۴    
جلسه استماع برای رسیدگی به درخواست ایران برای صدور دستور موقت در پرونده نقض تعهدات آمریکا در دیوان بین المللی دادگستری این هفته در حالی برگزار می شود که در صورت صدور این حکم ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۶:۱۹    
رئیس بنیاد صلح 'ساساکاوا' ژاپن روابط تهران توکیو را تاریخی خواند و اظهار داشت: بنیاد 'ساساکاوا' آماده تعامل و توسعه همکاری ها با ایران در زمینه های مختلف است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۶:۱۹    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت الکترونیک را اتصال فرآیندهای بین دستگاهی و امکان نظارت دستگاه ها بر یکدیگر دانست و برای تشریح نقش دولت الکترونیک در جلوگیری از فساد اعلام آمادگی کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۶:۱۴    
بانک مرکزی در بخشنامه ای مقررات و شرایط سپرده گیری ارزی را به شبکه بانکی ابلاغ کرد که طبق در این بخشنامه بانک ها نسبت به سپرده گیری ارزی به صورت اسکناس به ارزهای یورو با سود سه درصد ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۶:۱۴    
نایب رییس اتاق بازرگانی ایران شرایط فعلی اقتصاد را از منظر بین المللی و داخلی تشریح و اوضاع اقتصاد را در ماه های آینده پیش بینی کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۶:۰۹    
نشست چشم انداز روابط ایران و کره جنوبی با هدف بررسی ظرفیت های بازار ایران پس از خروج آمریکا از برجام امروز (شنبه) با حضور مسئولان و مقامات تجاری دو کشور در گیدونگ کره جنوبی برگزار شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۶:۰۴    
هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام بندهایی از لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی را مغایر سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و امنیت اقتصادی تشخیص داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۵:۵۴    
سفیر اتریش در تهران سیاستهای اقتصاد مقاومتی ایران را زمینه ساز توسعه روابط با شرکتهای کوچک و متوسط ذکر کرد و گفت: 97 درصد از اقتصاد اتریش بر مبنای شرکت های کوچک و متوسط بنا شده ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۵:۴۹    
وزیر نیرو گفت: به مناسبت هفته دولت، 6 هزار و 666 پروژه صنعت آب و برق به بهره برداری می رسد یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۵:۳۹    
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی و هیات وزیران امروز - شنبه - در دومین روز از هفته دولت با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۵:۳۹    
تولیت آستان مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) گفت: روزهای سختی را از حیث مسائل اقتصادی داریم که با اتکا به امید از گردنه های امروزعبور خواهیم کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۵:۳۴    
وزیر نیرو گفت: صادرات برق ایران پس از برطرف شدن مشکل خاموشی ها، به کشورهای همسایه عراق، افغانستان و پاکستان آغاز شد و در عین حال در مواقع نیاز، امکان واردات برق نیز وجود دارد.