سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۱۸:۵۴May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه شروع 27 شهریور 1397 - shoroonline.ir

روزنامه شروع 2 فروردین 1395 روزنامه شروع 23 اسفند 1396 روزنامه شروع 31 فروردین 1397 روزنامه شروع 31 اردیبهشت 1397 روزنامه شروع 31 خرداد 1397 روزنامه شروع 30 تیر 1397 روزنامه شروع 30 مرداد 1397 روزنامه شروع 30 مهر 1397 روزنامه شروع 30 آبان 1397 روزنامه شروع 1 آذر 1397 روزنامه شروع 1 دی 1397 روزنامه شروع 30 بهمن 1397 روزنامه شروع 1 اسفند 1397 روزنامه شروع 2 شهریور 1397 روزنامه شروع 3 شهریور 1397 روزنامه شروع 4 شهریور 1397 روزنامه شروع 5 شهریور 1397 روزنامه شروع 6 شهریور 1397 روزنامه شروع 7 شهریور 1397 روزنامه شروع 10 شهریور 1397 روزنامه شروع 11 شهریور 1397 روزنامه شروع 12 شهریور 1397 روزنامه شروع 13 شهریور 1397 روزنامه شروع 14 شهریور 1397 روزنامه شروع 15 شهریور 1397 روزنامه شروع 17 شهریور 1397 روزنامه شروع 18 شهریور 1397 روزنامه شروع 19 شهریور 1397 روزنامه شروع 20 شهریور 1397 روزنامه شروع 21 شهریور 1397 روزنامه شروع 22 شهریور 1397 روزنامه شروع 23 شهریور 1397 روزنامه شروع 24 شهریور 1397 روزنامه شروع 25 شهریور 1397 روزنامه شروع 26 شهریور 1397 روزنامه شروع 27 شهریور 1397 روزنامه شروع 31 شهریور 1397 
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۴۳    
رییس جمهوری دقایقی پیش برای شرکت در هفتاد و سومین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد تهران را به مقصد نیویورک ترک کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۸:۲۲    
همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و یاران با وفایش مراسم عزاداری، از اول ماه محرم سال جاری با حضور اعضای هیاتمدیره، قائم مقام مدیرعامل، معاونین ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۸:۱۷    
بانک رفاه به منظور تسهیل و تسریع ارائه خدمات نوین بانکی ، امکان انتقال وجه از مبدا بانک رفاه به تمامی کارت های عضو شبکه شتاب از طریق اپلیکیشن موبایلی تاپ را فراهم کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۸:۱۷    
شعب بانک صادرات ایران وجوه حق تقدم های استفاده نشده سال مالی 96 بیمه سرمد را به سهامداران پرداخت می کنند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۸:۱۲    
حسن تلیکانی، عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در گفتگویی به تشریح ویژگی های طرح همیاران مهر پرداخت.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۸:۱۲    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:عملکرد بانک پارسیان درحوزه قرض الحسنه ستودنی است
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۸:۰۷    
شرکت سیمان مند دشتی بوشهر که به عنوان یک پروژه ملی از فروردین ماه امسال با تسهیلات بانک ملی ایران راه اندازی شده ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۸:۰۷    
بانک تجارت استان زنجان در 5 ماه نخست سال 97 در صدور حواله های ارزی،صدور انواع ضمانت نامه و گشایش اعتبارات اسنادی داخلی، بانک برتر استان شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۸:۰۷    
در راستای تفاهم نامه منعقده بین پست بانک ایران و کمیته امداد امام خمینی(ره) و به منظور حمایت و توانمندسازی محرومان جهت ایجاد اشتغال پایدار درمناطق روستائی و عشایری ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۸:۰۲    
کاپیتان سردشتی مدیرعامل شرکت ملی نفتکش؛ هم با تشکر از حضور مدیرعامل بیمه ایران در این شرکت، به توانمندی شرکت سهامی بیمه ایران در بخش های مختلف صنایع استراتژیک کشور اذعان و ضرورت هماهنگی و همکاری همه ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۷:۵۷    
شرکت بیمه کوثر بیش از 71میلیارد و 549میلیون ریال به خسارت دیدگان حادثه واژگونی اتوبوس محور اقلید-یاسوج پرداخت کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۷:۰۷    
اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی در جلسه روز سه شنبه طرح عرضه نفت خام به صورت ارزی در رینگ صادراتی بورس انرژی را با هدف متنوع سازی روش های فروش نفت تصویب کردند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۶:۵۷    
تنها سامانه کشوری سیار خونگیری با امکانات مجهز یک پایگاه انتقال خون ثابت در شهرداری رشت شروع به کار کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۶:۳۷    
درهشتاد و دومین جلسه شورای اداری کیش با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، معاونان و مدیران سازمان و روسا و نمایندگان ادارات و نهادهای جزیره کیش برگزار شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۶:۲۲    
اخباری در روزهای اخیر در فضای مجازی پخش شد که از پایان همکاری جان توشاک با تراکتورسازی و جدایی راه این دو از یکدیگر حکایت می کرد که البته صحت و سقم آن تایید نشد ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۶:۱۷    
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد که برخلاف شایعات اخیر، تاریخ بازی تیم های پرسپولیس و استقلال تغییر نمی کند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۶:۱۷    
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها اعلام کرد که قانون جدید منع بکارگیری بازنشستگان در وزارت ورزش و جوانان، کمتر از یک سوم رئیسان فدراسیون ها را شامل می شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۶:۱۲    
کوهنوردان دانشگاه تربیت مدرس به مناسبت روز جهانی ورزش دانشگاهی قله قاش مستان، بلندترین قله رشته کوه دنا را فتح کردند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۶:۱۲    
با اعلام رییس فدراسیون پزشکی ورزشی، تمامی آزمایش های استفاده از مواد نیروزا (دوپینگ) ورزشکاران ایرانی در بازی های آسیایی منفی اعلام شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۶:۰۷    
پرسپولیس و بازیکنان این تیم با انجام یک بازی خوب و حساب شده توانستند مسافر مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شوند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۵۷    
4 سال از توقیف فیلم عاشورایی رستاخیز می گذرد و پرونده این فیلم نه تنها همچنان بی نتیجه باز مانده، بلکه اخیرا یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس هم تاکید کرده، توقیف این اثر سینمایی اقدامی نامناسب بوده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۵۲    
شعر کهن پارسی به یاری دست گرفتن های شاعرانی که ظهور کردند، درخشیدند و ستاره ای ماندگار شدند، قدمتی بیش از یک هزار و صد سال دارد ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۵۲    
برپایی آیین های نمایشی سوگ به ویژه در دهه نخست ماه محرم، دارای لایه های بسیار پیچیده از مفاهیم معنوی ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۵۲    
مصطفی محدثی خراسانی با توصیه به این که شاعران آیینی باید مراقبت درونی داشته باشند گفت: ملقب شدن شاعر آیینی و شهرت پیدا کردن در این حوزه اگر همراه با مراقبت درونی نباشد می تواند برای شاعر آیینی به ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۴۷    
برگزاری سنت ها و شیوه های عزاداری نزد ایرانیان دارای سابقه ای همپای تاریخ تمدن ایران است؛ اینچنین است که شاهدیم برخی از آیین هایی که امروزه ساخت اجرایی آن را در مراسم سوگ مذهبی می بینیم ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۴۲    
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از برگزاری رژه نیروهای مسلح در روز 31 شهریور ماه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در بندرعباس به میزبانی سپاه و با سخنرانی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۴۲    
16 طرح بهداشتی با 39 میلیارد و 700 میلیون ریال هزینه روز سه شنبه با حضور سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت ویدئو کنفرانس در استان یزد به بهره برداری رسید.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۴۲    
رئیس موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی گفت: محاسبات نشان می دهد که 17 تا 20 درصد اقتصاد ایران غیررسمی است و یکی از دلایل شکل گیری این نوع از اقتصاد، را فرار بیمه ای و مالیاتی شامل می شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۳۷    
رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا از بارش باران در محورهای شمالی کشور خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۳۷    
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور شفاف سازی بیشتر باید دادگاههای رسیدگی به جرایم مفاسد اقتصادی از یکی از شبکه های صدا یا سیما پخش شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۳۲    
معاون اجتماعی پلیس فتا گفت: چندین کلاهبردار که با جلب اعتماد مردم در فضای مجازی و تحریک احساسات کاربران اینترنت به دریافت مبالغی به عنوان نذری یا کمک به افراد نیازمند اقدام می کردند، دستگیر شدند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۳۲    
سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: این استان از نظر سازمان جهانی بهداشت در معرض خطر شیوع بیماری تب دانگ از طریق پشه ناقل آئدس است و اگر اقدامات پیشگیرانه انجام نشود سه تا ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۲۷    
قیمت نفت بدنبال تشدید جنگ تجاری آمریکا و چین که نگرانی ها نسبت به دورنمای تقاضا برای نفت از سوی دو کشور را برانگیخت، در معاملات روز سه شنبه کاهش یافت.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۲۲    
شرکت ذوب آهن اصفهان موفق به تولید یک هزار تن ریل با مشخه فنی یو آی سی 60 (UIC60) بر اساس استانداردهای جهانی شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۲۲    
غول نفتی آرامکوی عربستان بیش از 500 میلیارد ریال (133 میلیارد دلار) برای حفاری نفت و گاز در یک دهه آینده هزینه خواهد کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۱۷    
وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: برنامه های در دست اجرای ایدرو در سه بخش مدیریت پیمان، پیمانکاری و طرح های صنعتی با مجموع سرمایه گذاری برآورد شده حدود 100 هزار میلیارد تومانی ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۱۷    
این روزها در حالی بحث پیش فروش خودروسازان برای کاهش حباب قیمتی در نظر گرفته شده است که هنوز تکلیف استاندارد برخی از آنها مشخص نیست و حتی ممکن است خریداران چندی بعد با مشکل شماره گذاری روبرو شوند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۱۲    
رییس اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری گفت: تصمیمات ستاد اربعین و مسئولان سازمان راهداری ظرف روزهای آینده اتخاذ خواهد شد که نرخ نهایی بلیت اتوبوس هایی که زائران کربلا در اربعین حسینی را جابجا می کنند ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۰۷    
رضا سیارگفت: بر اساس گزارشی که دادستانی ویژه روحانیت به ما داده است 5 نفر در ماجرای مدرسه فیضیه قم بازداشت شدند که یک نفر بی تقصیر بود و آزاد شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۰۲    
نخست وزیر پیشین قطر با بیان این که ایران همسایه ماست گفت: بهترین راه برای حل مشکلات میان ایران و کشورهای عربی گفت وگوی مستقیم است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۰۲    
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نیروی زمین ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: آمادگی دفاع و مقابله در برابر هر تهدید نظامی را داریم.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۰۲    
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی وقوع حادثه برخورد اتوبوس مسافربری با تانکر سوخت در محور نطنز – کاشان را که منجر به جان باختن و مصدومیت عده ای از هموطنان شد را تسلیت گفت.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۴:۵۷    
نماینده فرانسه در آژانس بین المللی انرژی اتمی با بیان اینکه پاریس از تصمیم آمریکا برای خروج از برجام متاسف است، تاکید کرد: ما همچنان متعهد به حفظ توافق هسته ای هستیم.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۴:۵۲    
همزمان با رویارویی ایران با تحریم های آمریکا، دبیرکل اوپک اظهار کرد: کارتل نفت باید در راستای منافع اقتصاد جهانی متحد باشد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۴:۵۲    
'مرتضی رحمانی موحد' سفیر جمهوری اسلامی ایران در ژاپن روز سه شنبه از خبرگزاری کیودو خبرگزاری رسمی ژاپن بازدید و با 'تورو میزوتانی' رئیس این خبرگزاری دیدار و گفت و گو کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۴:۴۷    
معاون اول رئیس جمهوری با تسلیت حادثه تصادف اتوبوس در آزادراه کاشان - نطنز از استاندار اصفهان خواست تا ضمن امداد رسانی و رسیدگی فوری به وضعیت آسیب دیدگان و بررسی دقیق علت وقوع این سانحه ناگوار ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۴:۴۲    
افزایش قیمت مسکن در ماه های گذشته و همچنین کاهش توان خرید مردم، شرایط را برای رونق بازار واحدهای مسکونی بی کیفیت بیش از همیشه فراهم کرده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۴:۴۲    
نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی گفت: با اجرایی شدن قانون "منع به کارگیری بازنشستگان" از افراد توانمند حاضر در سیستم استفاده خواهد شد ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۴:۳۷    
سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه درباره نشست شورای امنیت هم زمان با مجمع عمومی و موضوع سطح شرکت ایران در آن با بیان این که "نیازی به شرکت در سطوح عالی نیست"
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۴:۳۲    
در سال جاری، 4.5 میلیون تن سنگ آهن و کنستانتره از ایستگاه چادرملو به مقاصد گوناگون در سطح کشور بارگیری شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۴:۲۷    
گروه 30 نفره مستندسازان دیداری سفری دو روزه از معادن گل گهر و کارخانه های فراوری آن منطقه داشتند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۴:۲۷    
اورژانس قلب تپنده هر مرکز درمانی و فضایی مالامال از عشق ورزی به انسان ها است؛ آن گاه که ضربان قلب کارکنان آن برای یک دم و بازدم حیات به شدت می تپد و ثانیه ها را برای زنده ماندن و زندگی به غنیمت می ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۴:۲۲    
یک استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه در مجالس عزاداری امام حسین (ع) از ورود به مسائل اختلافی اجتناب شود گفت: در این مجالس از اخلاق حسینی و لزوم ظلم ستیزی و مقاومت گفته شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۴:۱۷    
نمایشگاه اسناد نقش وزارت امور خارجه در دفاع مقدس با حضور محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه گشایش یافت.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۴:۱۲    
عضو فراکسیون نمایندگان روحانی مجلس گفت: اگر نمایندگان درگیر شعارهای تبلیغاتی یا رفتارهای پوپولیستی برای پیروزی مجدد در انتخابات مجلس می شوند، عاملش مردم هستند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۴:۰۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: امیدواریم تفاهمات و اتفاقات پیش رو که موفقیت دیپلماسی است به نتایج خوبی در ادلب برسد و شاهد سوریه دیگر و جدیدی باشیم.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۴:۰۲    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ، جلسه مجمع عمومی سازمان ملل را فرصتی منحصر به فرد برای دیپلماسی کشورعنوان کرد که رییس جمهوری در این فرصت، ضمن سخنرانی در این نشست ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۳:۵۲    
رییس جمهوری در پیامی ضمن تسلیت جان باختن جمعی از هموطنان درحادثه دلخراش نطنز – کاشان به مسئولان استانی به ویژه استاندار اصفهان دستور داد با همراهی دستگاه های ذیربط برای مداوای مجروحان تلاش و در اسرع ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۳:۳۲    
روز گذشته دبیر دومین جشنواره روز جنگلبان با حضور در بانک ایران زمین تندیس دومین دوره جشنواره جنگلبان را به مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین اهدا کرد.