دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۲۲:۲۵May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه شروع 21 شهریور 1397 - shoroonline.ir

روزنامه شروع 2 فروردین 1395 روزنامه شروع 23 اسفند 1396 روزنامه شروع 31 فروردین 1397 روزنامه شروع 31 اردیبهشت 1397 روزنامه شروع 31 خرداد 1397 روزنامه شروع 30 تیر 1397 روزنامه شروع 30 مرداد 1397 روزنامه شروع 30 مهر 1397 روزنامه شروع 30 آبان 1397 روزنامه شروع 1 آذر 1397 روزنامه شروع 1 دی 1397 روزنامه شروع 30 بهمن 1397 روزنامه شروع 1 اسفند 1397 روزنامه شروع 2 شهریور 1397 روزنامه شروع 3 شهریور 1397 روزنامه شروع 4 شهریور 1397 روزنامه شروع 5 شهریور 1397 روزنامه شروع 6 شهریور 1397 روزنامه شروع 7 شهریور 1397 روزنامه شروع 10 شهریور 1397 روزنامه شروع 11 شهریور 1397 روزنامه شروع 12 شهریور 1397 روزنامه شروع 13 شهریور 1397 روزنامه شروع 14 شهریور 1397 روزنامه شروع 15 شهریور 1397 روزنامه شروع 17 شهریور 1397 روزنامه شروع 18 شهریور 1397 روزنامه شروع 19 شهریور 1397 روزنامه شروع 20 شهریور 1397 روزنامه شروع 21 شهریور 1397 روزنامه شروع 22 شهریور 1397 روزنامه شروع 23 شهریور 1397 روزنامه شروع 24 شهریور 1397 روزنامه شروع 25 شهریور 1397 روزنامه شروع 26 شهریور 1397 روزنامه شروع 27 شهریور 1397 روزنامه شروع 31 شهریور 1397 
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۸:۰۱    
ماموریت های پلیس راهنمایی و رانندگی با زندگی روزمره مردم درآمیخته است چرا که پلیس در تمامی بخش های کشور حضور موثر دارد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۷:۰۵    
یک نماینده مجلس از نامه نمایندگان به حسن روحانی برای عزل وزیر راه و شهرسازی خبر داد و گفت: آقای آخوندی دغدغه چندانی برای رفع مشکل مسکن مردم ندارد لذا به دنبال عزل وی هستیم و درصورت عدم عزل ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۶:۰۵    
کنفدراسیون صادرات ایران اعلام کرد، اخذ تعهدنامه بازگشت ارز حاصل از صادرات، از دیروز(شنبه) به صورت سیستمی انجام می شود و نیازی به ارایه تعهد محضری نیست.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۵:۴۰    
رییس هیأت مدیره سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار مقابله با اقدامات انحصارجویانه یک شرکت برای در اختیار قراردادن مواد اولیه ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۹:۲۹    
نماد شرکت بیمه معلم (سهامی عام) با نام "ومعلم " پس از احراز کلیه شرایط پذیرش به عنوان یکصدو هشتادو یکمین نماد معاملاتی در فهرست نرخ های فرابورس ایران درج شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۶:۴۸    
وزیر امور بین الملل حزب کمونیست چین با اشاره به نقش ایران و چین در عصر جدید اظهار داشت تهران و پکن با همکاری یکدیگر می توانند با چالش ها و ریسک های موجود مقابله کنند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۵:۲۱    
تیم جستجو و نجات دریایی اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه موفق شد یک لنج باری با چهار سرنشین که به علت آتش سوزی در آب های بندرلنگه دچار سانحه شده بود را نجات دهد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۴:۵۱    
کارگروه تنظیم بازار با هدف نظارت بر کیفیت، کمیت و نرخ عرضه کالاهای مصرفی با حضور معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش تشکیل جلسه داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۴:۳۱    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در ژاپن اظهار کرد: سیاست راهبردی ما بر اساس دیدگاه های رهبر معظم انقلاب اسلامی ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۴:۳۱    
هیات شرکت کننده مجلس شورای اسلامی در نشست مجمع جهانی پارلمانی برای توسعه پایدار در بالی اندونزی با نایب رئیس مجلس جمهوری اندونزی دیدار و گفت وگو کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۲۰    
سیدعلی ادیانی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۱۰    
بانک سامان مراحل و جزییات دریافت ارز با نرخ بانکی نیما از شعب این بانک را اعلام کرد.به گزارش اداره روابط عمومی بانک سامان، در راستای سیاست جدید ارزی دولت برای ساماندهی بازار ارز ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۰۵    
دبیر کل فدراسیون جمهوری اسلامی ایران طی مراسمی ، پیراهن شماره 12 تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در جام جهانی روسیه را به نمایندگی از تیم ملی فوتبال و بازیکنان تیم ملی فوتبال به باشگاه پاس قوامین ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۰۰    
عیسی امامی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران در جمع همکاران مدیریت شعب استان کردستان در خصوص اهمیت طرح (همیاران مهر ایران) در تحقق مسئولیت های اجتماعی بیان داشت: این طرح ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۵۰    
در کمتر از یک هفته، قیمت دلار و سکه، چندین هزار تومان افزایش، کاهش و مجدد افزایش داشت! آیا دولت می تواند این بازار آشفته را سامان ببخشد؟/فارس
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۴۵    
فیلم ستارخان یکی از آثار ماندگار و حاشیه ای زنده یاد علی حاتمی بوده که فیلمخانه ملی ایران آن را در ادامه دیگر آثار قدیمی، مرمت و بازسازی کرده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۴۵    
تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان در سال 2018 برگزار نمی شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۳۵    
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در روز پایانی فصل نقل و انتقالات اروپا به تیم ناتینگهام فارست پیوست.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۳۵    
هیات های مذهبی کشور می توانند با استفاده از طرح همیاران محرم بانک صادرات ایران، برای تهیه ملزومات مورد نیاز از تخفیفات ویژه برخوردار شوند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۳۵    
تیم ملی فوتبال ایران سه شنبه شب در تاشکند و در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ازبکستان رفت و با تک گل مهدی ترابی به پیروزی رسید.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۳۰    
با اتمام پروژه یکپارچه سازی ال سی دی های شعب از ال سی دی های شعب بانک دی در سراسر کشور رونمایی شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۳۰    
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: بازی با تیم لیگ سه هم سخت است چون چیزی برای از دست دادن ندارند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۲۵    
نشست مشترک مدیرعامل پست بانک ایران و معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۲۰    
لژیونر والیبال زنان ایران گفت: از یک تیم سوپرلیگ ترکیه پیشنهاد 30 هزار یورویی داشتم اما به خاطر حفظ حجاب، آن را رد کردم.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۱۵    
شان طلای رقابت های معلولان قهرمانی آزاد آسیا - اقیانوسیه در ژاپن روز چهارشنبه بر سینه وزنه بردار سنگین وزن ایران نقش بست.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۱۵    
علی کفاشیان نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال اعضای تیم فوتسال جوانان را برترین های کشور در این رشته توصیف کرد و خطاب به آنها گفت: از شما می خواهم در المپیک جوانان بهترین عملکرد را ارائه دهید.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۱۰    
تنها زلزله، سیل و آتش سوزی و ... بحران نیست، بلکه بحران را می توان همین یک جمله دانست؛ دیوارهای موزه مردم شناسی کاخ گلستان رطوبت دارد اما با این وجود پارچه ها و الیاف قدیمی را به دیوارها آویزان کرده ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۱۰    
هنر و محصولات هنری در یک تعریف کلی، در بطن خود با عمق روح آدمی پیوندی ناگسستنی داشته و دارد و در حقیقت پر بیراه نیست که بتوان مدعی شد عمیق ترین لایه های روح انسان با حس زیبایی شناسی یا آنچه که به ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۰۵    
زمانی که فانتین مادر کوزت در بینوایان مجبور شد موها و دندان هایش را بفروشد، کسی باورش نمی شد خرید و فروش موی طبیعی از عالم داستان به عالم واقعیت پا بگذارد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۰۰    
هیات معرفی فیلم ایرانی به فرهنگستان علوم و هنرهای سینمایی به فهرستی کوتاه مرکب از سه فیلم بدون تاریخ، بدون امضاء ، تنگه ابوقریب و شماره 17سهیلا برای بررسی های تکمیلی رسیده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۵۴    
یک پژوهشگر آمریکایی گفت: بررسی های زیادی انجام داده ام و این خیلی قابل تامل است که هیچ کتابی در مورد سفال معاصر ایران و مقایسه آن با سیستم سنتی تولید سفال در این کشور تألیف نشده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۴۴    
معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از راه اندازی سامانه سیمای سرطان از ابتدای مهر خبر داد و گفت ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۴۴    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد که اکنون 40 میلیون نفر در کشور زیر پوشش این بیمه قرار دارند که 22 میلیون نفر آنان را روستائیان تشکیل می دهند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۳۹    
وزیر آموزش و پرورش گفت: با مدیران مدارس که از اولیا شهریه دریافت کردند، برخورد صورت گرفت و در مواردی ابلاغ مدیر متخلف لغو و در بعضی استان ها جابجایی انجام شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۳۹    
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: دولت برای اوضاع اقتصادی کنونی برنامه دارد که نتایج مثبت آن به زودی پدیدار می شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۳۴    
مدیرکل نظارت بر کالاهای غیرفلزی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد که تیرماه امسال افزایش 9 درصدی برای قیمت لاستیک خودرو و روغن موتور در نظر گرفته شد و بیش از آن گران فروشی است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۳۴    
معاون هماهنگی و پشتیبانی شرکت مهندسی آبفای کشور گفت: تا پایان سال گذشته شمار دستگاه های نمک زدایی آب کشور که در تأمین آب شرب شهری و روستایی مشارکت دارند ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۲۹    
وزیر نفت با بیان این که هنوز تصمیمی برای افزایش و یا دو نرخی شدن بنزین اخذ نشده است، گفت: بنزین به میزان کافی وجود دارد و مشکلی نیست.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۲۴    
یک کارشناس اقتصادی، توجه به شرایط ایران و ادامه روابط تجاری با دنیا را ضروری دانست و گفت: بهبود تعاملات اقتصادی با جهان در گرو عضویت در سازمان های بین المللی است ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۲۴    
نماینده اندیمشک و رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی گفت: دشمن مشکلات اقتصادی ایران را بزرگنمایی کرده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۰۴    
شهردار شاهرود با اشاره به اینکه اولین گالری محیطی ترنج مدیریت شهری شاهرود در منطقه آبشار افتتاح شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۰۴    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تمام انبارهای دارو زیر نظارت سازمان غذا و دارو قرار دارد و اگر هم دارویی احتکار شده باشد، داروهای تاریخ گذشته و قاچاق است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۵۹    
مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه از اتصال بندر شیوء در استان هرمزگان به شبکه یکپارچه اتوماسیون اداری بنادر کشور با هدف ارتقای سطح خدمات رسانی به فعالان اقتصادی و استقرار دولت الکترونیک خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۵۹    
بورس امروز شاهد رشدی بی سابقه و تاریخی بود به طوری که شاخص 6 هزار و 483 پله رشد کرد و با ثبت رکوردی جدید در جایگاه 155 هزار و 61 واحدی قرار گرفت.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۵۴    
نماینده مردم تهران در مجلس در واکنش به تلاش گروهی برای جلوگیری از سفر رئیس جمهوری به نشست سالانه سازمان ملل متحد، گفت:سیاست صندلی های خالی در مجامع بین المللی ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۵۴    
دبیر شورای نگهبان با تأکید بر برخورد با محتکران و اختلالگران اقتصادی کشور، ساماندهی هر چه سریع تر اوضاع اقتصادی را خواستار شد و گفت: توجه و فعالیت بیشتتر دستگاه های نظارتی و اطلاعاتی ضرورت دارد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۳۴    
روابط روسیه و چین هر روز بیشتر از قبل نزدیک می شود و عمق روابط راهبردی مسکو و پکن و مشارکت استراتژیک آنها را می توان در نشست اخیر سران دو کشور در خاور دور روسیه و تلاش مشترک سران آنان برای پختن بلینی ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۳۴    
معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: لوایح مرتبط با FATF برای استاندارد سازی و ساماندهی نظام بانکی و ارتباط بانک های ایران با بانک ها و موسسات مالی دنیا هستند و ارتباطی به برجام ندارند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۲۹    
ریس سازمان پدافند غیر عامل کشور افرادی را که مردم را تحریک به خرید سکه و ارز می کنند سربازان دشمن در جنگ اقتصادی علیه ملت دانست .
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۲۹    
رییس شورای راهبردی روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در بحث برجام منتظر اقدامات عملی بیشتری از سوی اروپا هستیم تاکید کرد اگرچه اروپا اقداماتی انجام داده اما هنوز این تلاش ها ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۱۹    
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: مجلس با تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان به دنبال کاهش سن مدیریتی کشور و استفاده از جوانان با جسارت است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۱۴    
رییس کل دادگستری استان تهران از صدور رای پرونده اسفندیار رحیم مشایی خبر داد و گفت که رای صادره درباره مشایی غیر قطعی و قابل تجدیدنظرخواهی است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۰۹    
طبق برنامه پیش بینی شده ، وزیر امور خارجه کشورمان اواخر هفته آتی به نیویورک سفر می کند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۰۹    
عضو هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز گفت: اگر احتکار ارزاق و مایحتاج عمومی به قصد ضربه زدن به نظام یا با علم موثر بودن اقدام در مقابله با نظام باشد ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۵۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه بیانیه کاخ سفید درخصوص ناآرامی های چند روز اخیر در شهر بصره عراق را فاقد هرگونه وجاهت، حیرت انگیز، تحریک آمیز و غیرمسئولانه دانست و آن را محکوم کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۵۴    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص نحوه نظارت بر عرضه محصولات حوزه نمایش خانگی، گفت: فرایند عرضه آثار در حوزه نمایش خانگی مرحله به مرحله و تحت نظارت است و همه محصول به صورت یک جا تاییدیه نمی گیرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۴۹    
وزیر نیرو 11 برنامه دولت برای مدیریت مصرف برق و کاهش سه هزار مگاواتی آن برای گذر از تابستان 98 را تشریح کرد که از آن جمله می توان به تغییر ساعت کار دستگاه های دولتی و تغییر تعرفه پرمصرف ها اشاره کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۴۴    
نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از دلایل درخواست رییس قوه قضاییه از مقام معظم رهبری درباره دادگاه مفسدان اقتصادی بحث خبری و مطبوعاتی آن بود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۴۴    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در ادامه سفر خود به چین، با سانگ تائو، وزیر امور بین الملل حزب کمونیست چین دیدار و درباره زمینه های مختلف همکاری های دو کشور رایزنی کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۳۴    
وزیر دادگستری با اشاره به گرانی های اخیر و اتفاقتی که در چند ماه گذشته در موضوعات اقتصادی رخ داده است، گفت: سازمان تعزیرات در موضوعات اخیر کم کاری نداشته و احتیاط لازم را نیز داشته است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۲۴    
وزیر کشور گفت: اگر مجبور شویم درباره موضوع استعفای شهرداران از مجلس شورای اسلامی تقاضای استفساریه می کنیم.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۰۹    
رییس جمهوری با تاکید بر این که در برابر جنگ اقتصادی دشمن سرمشق مردم ما عاشورا است گفت: رشد اقتصادی کشور در4 سال گذشته نسبت به 35 سال گذشته به طور متوسط 2 برابر بوده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۴:۴۹    
مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه گفت: صادرات کالاهای غیر نفتی طی پنج ماهه سال جاری از بندر لنگه 36 درصد افزایش یافته است.