چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۰۰:۴۹May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 20 تیر 1395 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1395 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1395 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1395 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1395 خبرگزاری دانشجو 30 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 1 تیر 1395 خبرگزاری دانشجو 2 تیر 1395 خبرگزاری دانشجو 3 تیر 1395 خبرگزاری دانشجو 4 تیر 1395 خبرگزاری دانشجو 5 تیر 1395 خبرگزاری دانشجو 6 تیر 1395 خبرگزاری دانشجو 7 تیر 1395 خبرگزاری دانشجو 8 تیر 1395 خبرگزاری دانشجو 9 تیر 1395 خبرگزاری دانشجو 10 تیر 1395 خبرگزاری دانشجو 11 تیر 1395 خبرگزاری دانشجو 12 تیر 1395 خبرگزاری دانشجو 13 تیر 1395 خبرگزاری دانشجو 14 تیر 1395 خبرگزاری دانشجو 15 تیر 1395 خبرگزاری دانشجو 16 تیر 1395 خبرگزاری دانشجو 17 تیر 1395 خبرگزاری دانشجو 18 تیر 1395 خبرگزاری دانشجو 19 تیر 1395 خبرگزاری دانشجو 20 تیر 1395 خبرگزاری دانشجو 21 تیر 1395 خبرگزاری دانشجو 22 تیر 1395 خبرگزاری دانشجو 23 تیر 1395 خبرگزاری دانشجو 24 تیر 1395 خبرگزاری دانشجو 25 تیر 1395 خبرگزاری دانشجو 26 تیر 1395 خبرگزاری دانشجو 27 تیر 1395 خبرگزاری دانشجو 28 تیر 1395 خبرگزاری دانشجو 29 تیر 1395 خبرگزاری دانشجو 30 تیر 1395 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1395 
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۳:۲۰    
این روزها همه از جانشینی مهدی طارمی در پرسپولیس سخن میگویند اما روزنامه پیروزی امروز با تیتر ستاره ای در راه است به استقبال مهاجمی رفته است که جانشین طارمی خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۲:۴۲    
فرمانده انتظامی خراسان رضوی با تکذیب هرگونه بمب گذاری در برج 17 طبقه سلمان، علت آتش سوزی را اتصال شبکه برق این برج اعلام کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۲:۱۸    
برج سلمان مشهد ساعاتی پیش به علتی نامعلوم در آتش سوخت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۲:۰۹    
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: فلاحت پیشه برای بازدید از حوزه انتخابیه اش به اسلام آباد غرب رفته بود؛خوشبختانه آسیب جدی ندید و تنها بخشی از ابرویش خراشیده شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۲:۰۹    
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمان از شهادت یک سرباز در درگیری با اشرار مسلح در جنوب استان کرمان خبر داد و گفت: در این عملیات 407 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۱:۴۵    
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه ضمن تشریح جزییات حادثه حمله مسلحانه به خودرو حامل حشمت الله فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۱:۳۳    
رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق با اشاره به اینکه در 2 سال گذشته تک تک مناطق را پس گرفتیم گفت: اخیراً فلوجه در یک عملیات غافل گیر کننده آزاد شد و تنها موصل و شهرهای تابعه است که در دست داعش مانده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۱:۱۰    
فرزند اسامه بن لادن، سرکردۀ پیشین گروه تروریستی القاعده، با انتشار یک پیام صوتی، امریکا را تهدید کرد که انتقام خون پدرش را خواهد گرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۰:۴۰    
با توجه به نزدیکی زمان برگزاری نوزدهمین کنگره سراسری جامعه اسلامی دانشجویان واحد تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طی اطلاعیه ای نکاتی را پیرامون زمان و نحوه ی برگزاری کنگره اتحادیه جامعه اسلامی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۰:۱۶    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به میتینگ منافقین در پاریس، حضور نمایندۀ عربستان در این نشست را نشانگر پیوند دیرین گروهک تروریستی منافقین با رژیم سعودی علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران دانست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۰:۰۷    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمله مسلحانه عوامل تروریستی ضد انقلاب به خودروی نماینده و فرماندار اسلام آباد غرب و دالاهو گفت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۰:۰۴    
استقلال در حالی دو دروزاه بان جدید جذب کرد که هر دو مصدوم هستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۹:۵۸    
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی پیش بینی کرد که در چارچوب برنامه های اقتصاد مقاومتی تا افق 1404 تولید گوشت قرمز به یک میلیون و 50 هزار تن و شیر 15 میلیون تن برسد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۹:۴۷    
نیروی هوایی ارتش اعلام کرد که مهارت بالای خلبان جنگنده سوخو 24، مانع از سقوط جنگنده در منطقه مسکونی شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۹:۳۰    
حمایت ایران و روسیه از ارتش سوریه و عراق باعث شده است تا گروه تروریستی داعش ناحیه ای به اندازه کشور ایرلند را از دست بدهد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۹:۰۹    
ارتش و کمیته های مقاومت مردمی یمن از سری جدید موشک های خود به نام زلزال 3 با قدرت هدف گیری و تخریب بالا رونمایی کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۸:۰۷    
رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: بهتر است قبل از هر اقدام ترافیکی انطباق آن با طرح جامع ترافیک بررسی شود نه آنکه بار ترافیکی را از منطقه ای به منطقه دیگر وارد کنیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۷:۵۸    
معاون آموزشی وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: 30 درصد زنان و 17 درصد مردان ایران چاق هستند البته وضعیت چاقی و اضافه وزن استان به استان فرق می کند و به عنوان مثال در سیستان و بلوچستان چاقی و اضافه ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۷:۴۶    
مدیر طرح حمایت از همسایه گفت: حرکتی بزرگ برای شناسایی خانواده های محروم و حل مسائل آنها را از طریق سپردن کار این خانواده ها به مردم آغاز شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۷:۲۹    
عضو شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از بداخلاقی های فضای مجازی گفت: برای ازدواج دختر شهردار پارک قرق نشده بود، در حالی که افراد با درجه بالای امنیتی در این مراسم حضور داشتند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۷:۱۵    
نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو پس از سوءقصد نافرجامش از جزئیات این ماجرا گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۷:۱۲    
کارشناس سازمان هواشناسی از نفوذ توده هوای خنک به نوار شمالی کشور خبر داد و گفت: دستاورد این توده هوای خنک، افزایش بارش باران در استانهای گیلان ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۶:۵۷    
سرپرست امور فرهنگی سازمان بهزیستی کشور همزمان با آغاز هفته عفاف و حجاب از برپایی نمایشگاه پوشاک حجاب در پارک شهر خبر داد و گفت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۶:۳۹    
شهردار منطقه 20 گفت: به دنبال اجرای طرح درمان رایگان کودکان کار در جنوب تهران، روند بررسی سلامت کودکان کار روستای محمود آباد شهرری نیز انجام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۶:۲۷    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، ضمن تایید خبر سقوط هواپیمای آموزشی سوخو 24 ارتش در این استان گفت: هر 2 خلبان این هواپیما در سلامت کامل هستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۶:۲۷    
مدیرکل بین الملل دانشگاه آزاد از راه اندازی سامانه پذیرش دانشجویان ایرانی مقیم خارج از کشور خبرداد و گفت: امکان ادامه تحصیل این متقاضیان در مقاطع ارشد و دکتری این دانشگاه فراهم شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۶:۲۷    
زهیر حربا ملقب به أبو طارق فرمانده اتاق عملیات فیلق الشام در حلب سوریه، به هلاکت رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۶:۱۸    
مراسم بزرگداشت هفتمین روز فاجعه تروریستی الکراده واقع در بغداد از سوی مقاومت اسلامی نُجَباء برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۶:۱۲    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: سازمان لیگ غیرقابل سکون و غیرقابل سکوت است وفوتبال غیرقابل توقف است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۶:۰۷    
فلاحت پیشه، نماینده اسلام آباد غرب و دالاهو در مسیر شهر ریجاب مورد سو قصد قرار گرفت و زخمی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۶:۰۴    
در مراسمی ضمن تکریم از حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد موسوی مدیر پیشین شبکه قرآن سیما، محمدحسین محمدزاده به عنوان مدیر جدید این شبکه معرفی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۶:۰۱    
باشگاه رئال مادرید قصد ندارد آلوارو موراتا را به تیمی دیگر منتقل کند و تمام پیشنهادت رسیده برای وی را رد خواهد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۵۸    
زنان عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت مهدیه الهی قمشه ای قرآن پژوه و شاعر سرشناس ایرانی را تسلیت گفتند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۵۸    
گروه موسیقی دنگ شو در چارچوب فعالیت های اجرایی خود تازه ترین برنامه زنده خود را در قالب سامانه کنسرت آنلاین برگزار می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۵۳    
وزیر علوم در خصوص ایجاد کرسی های زبان فارسی و ایران شناسی در دانشگاه های اندونزی در صورت در خواست مسئولان آموزش عالی آن کشور قول مساعد داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۵۳    
گروه تروریستی داعش، پنج حلقه از چاه های میدان نفتی "القیاره" در جنوب موصل را به آتش کشید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۵۳    
عضو کمیسیون سلامت شورای شهر تهران گفت: با توجه به اینکه پروژه مصلی در حال رسیدن به مرحله نهایی است نمی خواهند آن را واگذار کنند تا به اسم شهرداری تمام شود اما اگر شهرداری در تکمیل این پروژه مشارکت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۴۷    
در حالی که ایران می تواند مقصد بسیاری گردشگران مسلمان و بازار محصولات حلال باشد و در این بخش نیز مزیت دارد اما با جا ماندن در این رقابت حتی کشورهای غیرمسلمان مانند اسپانیا و ژاپن در این زمینه سبقت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۴۷    
استاد حوزه و دانشگاه گفت: غربی ها به شدت در تلاشند موازنه را علیه ایران حفظ کنند و از سوی دیگر کاهش بودجه دفاعی دقیقا راهی در راستای اهداف آمریکا در منطقه خواهد بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۴۷    
جشن حافظ نامزدهای خود را در بخش های مختلف تلویزیون و شبکه نمایش خانگی اعلام کرد
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۴۴    
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان با اشاره به تصمیم دولت مبنی بر کاهش بودجه دفاعی کشور گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با حساسیت مقتضی به اهمیت موضوع ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۴۴    
شجاع خلیل زاده قراداد خود تا پایان فصل با باشگاه فولاد مبارکه سپاهان را نهایی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۴۱    
آیت الله سیدابراهیم خسروشاهی به دلیل شکستگی از ناحیه لگن، در بیمارستان بستری شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۴۱    
نخست وزیر عراق در سخنانی اعلام کرد که نیروهای این کشور آمادگی آزادسازی استان نینوا را دارند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۴۱    
کتاب سال مهندسی مکانیک 96 طی مراسمی در تاریخ 5 اسفند 95 همزمان با روز مهندس رونمایی می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۳۵    
مسئول دبیر خانه مسابقه کتاب و زندگی گفت: باید بزرگتر فکر کنیم و به جایی برسیم که سریال ها و فیلم های سینمایی به پرفروش شدن کتاب ها کمک کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۳۲    
آخرین مهلت شرکت در آزمون جامع راهنمایان ایرانگردی و مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اعلام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۲۶    
رییس فدراسیون جهانی شطرنج در مراسم افتتاحیه مسابقات شطرنج قهرمانی مدارس آسیا از پیشرفت شطرنج ایران گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۲۳    
کارت های بین المللی دانشگاهی ISIC و ITIC برای دانشجویان و اساتید و تمام دانشگاه های سراسر کشور صادر می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۱۸    
رئیس سازمان غذا و دارو ضمن تشریح برخی اقدامات انجام شده در جهت درج چراغ راهنمای تغذیه ای در فرآورده های غذایی، گفت: هدفگذاری ما این است که تا سال 2025 میزان مصرف نمک و سدیم را 30 درصد کاهش دهیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۱۵    
نماینده حامی دولت گفت: قوه قضائیه به هر دلیلی ماجرا تخلفات دولت قبل را پیگیری نمی کند. خود من هم دلیلش را نمی دانم. ما می خواهیم این اسناد را به مردم ارائه دهیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۱۵    
دروازه بان سابق تیم ملی فوتسال هم به جمع ستارگان جهان دعوت شد تا در مراسم افتتاحیه لیگ هند شرکت کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۰۹    
معاون اول رییس جمهور گفت: دولت مصمم است وابستگی بودجه به درآمدهای نفتی را به حداقل ممکن کاهش دهد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۰۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ایران دیگر از این پس به قراردادهای نانوشته طرف غربی تن نخواهد داد و به نظر می رسد که برجام وارد پروسه جدیدی شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۰۶    
بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، در پیامی درگذشت دکتر مهدیه الهی قمشه ای، ادیب و مترجم قرآن را تسلیت گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۰۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که از اوکراین راهی کرواسی خواهد شد، یکشنبه هفته آینده به تهران باز می گردد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۰۳    
امین زبان و ادب پارسی راهکارهای علمی و عملی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره پویش و گسترش زبان و ادبیات فارسی از سوی انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۵۵    
دانشجویان دانشگاه هنر در نامه ای خطاب به وزیر علوم، خواستار پیگیری های قانونی برای روشن شدن ابعاد تجاوز به حریم دانشگاه هنر تهران شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۵۵    
تیم فوتبال پرسپولیس عصر روز پنجشنبه از کیف به تهران بازخواهد گشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۵۲    
سایت "رکورد" پرتغال در گزارشی موفقیت های امروز تیم ملی این کشور را هم مدیون کارلوس کی روش دانست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۵۲    
مسئول واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان با اشاره به اینکه همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند که یکی از ارکان تشکل های دانشجویی باید مطالبه گری باشد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۵۲    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امکان پاسخگویی به موقع به هر نوع تهدیدی در هر سطحی در داخل کشور امری حیاتی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۴۴    
مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: تلاش رسانه های بیگانه و سعودی ها برای احیای منافقین محکوم به شکست است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۴۲    
امیر سرلشکر حسین حسنی سعدی با حکم فرمانده معظم کل قوا به عنوان جانشین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) منصوب شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۴۲    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در حادثه آتش سوزی ماهشهر یکی از نقاط ضعف مدیریت و ساماندهی اطفای حریق در استان بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۴۲    
نشست آینده هیات مدیره باشگاه استقلال برای افشارزاده سرنوشت ساز خواهد بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۳۹    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به مصوبه کنگره آمریکا مبنی بر ممنوعیت فروش بوئینگ به ایران، آن را نیز یک نمونه از بدعهدی های آمریکایی ها در پسابرجام قلمداد کرد و گفت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۳۹    
هافبک تیم ملی گفت: از همه باشگاههایی که در این مدت با من تماس گرفتند تشکر می کنم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۳۳    
رئیس فدراسیون فوتبال امروز امیرعابدینی را به عنوان سرپرست سازمان اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال انتخاب کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۳۳    
وزیر امور خارجه با تاکید بر همبستگی هر چه بیشتر گروه های مختلف سیاسی و قومی در عراق گفت: جمهوری اسلامی ایران تا نابودی کامل تروریست ها در کنار دولت و ملت عراق خواهد ایستاد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۳۰    
وزیر نفت با ارسال نامه ای به استاندار خوزستان و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مراتب قدردانی و تشکر مقام معظم رهبری را به همه مدیران ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۳۰    
شش نظامی ارتش ترکیه به اتهام ارتباط با جریان گولن بازداشت شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۲۷    
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد محاصره نوار غزه بزودی کاملا برداشته می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۲۷    
معاون وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد که بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال نیست و به عنوان سرپرست کار می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۲۴    
مسئول اردویی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان با اشاره به ضرورت امتداد ارتباط دانشجویان با بسیج دانشجویی پس از راهیان نور گفت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۲۱    
تیم ملی والیبال جوانان ایران در دومین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی آسیا با قدرت قطر را شکست داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۳:۵۲    
باشگاه تراکتورسازی مذاکرات خود را با احسان حاج صفی آغاز کرده و امیدوار است این بازیکن را به خدمت بگیرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۳:۴۹    
سعید سرکار گفت: آنچه ما را نگران می کند این است که بعد از شرایط تحریم، فضایی به وجود آمد که تمام دستاوردهای ما را در دوران تحریم نابود می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۳:۴۶    
مسئول حوزه نفت و انرژی ستاد نانو معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری به تشریح کارشکنی های مجموعه پتروشیمی غدیر در استفاده از کاتالیست داخلی پرداخت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۳:۴۳    
شرکت اسپانسر تیم ملی فوتبال ایران نمونه های نهایی و اصلی پیراهن این تیم را برای فدراسیون فوتبال ارسال کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۳:۱۴    
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران گفت: امیدواریم نمایندگان مجلس همه جوانب را در قبال حذف بودجه5000 میلیاردی نیروهای مسلح در نظر بگیرند و بدانند در شرایط کنونی و اوضاع منطقه اولویت اول کشور ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۳:۱۴    
یک روزنامه صهیونیستی مدعی شد که طبق گزارشات اخیر، ایران تلاش هایی برای کسب تکنولوژی تسلیحات اتمی، بیولوژیکی و شیمیایی در کشور آلمان انجام داده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۳:۱۴    
مدافع جدید تراکتورسازی امروز در صفحه شخصی اش پیغام جالبی را منتشر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۸    
رئیس فدراسیون فوتبال ایران در نشستی با مدیران و کارکنان سازمان لیگ فوتبال ایران سرپرست این سازمان را معرفی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۸    
نتیجه یک نظرسنجی در آمریکا نشان می دهد که حمایت رای دهندگان از نامزدهای دموکرات و جمهوریخواه کاهش یافته و تعداد بیشتری از آنها خواهان رای دادن به فردی به جز هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ هستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۵    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: به خاطر اتفاقات اخیر در باره فیش های حقوقی از مردم پوزش می طلبم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۵    
مسئول فنی باشگاه اینترمیلان ایتالیا امروز از آکادمی باشگاه استقلال دیدن کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۲:۵۷    
دیدار پایانی رقابتهای جام ملت های اروپا 2016 صرفنظر از اینکه نبرد دو ملت برای کسب عنوان قهرمانی است، تقابل دو ابر ستاره برای فتح جام و متعاقبا توپ طلای جهان نیز هست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۲:۵۷    
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 7 از اجرای طرح توزیع کیسه های پارچه ای میان شهروندان در میادین میوه و تره بار منطقه به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی بدون نایلکس خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۲:۵۴    
مربی بدنساز انگلیسی استقلال با حضور در اردوی ارمنستان بازیکنان این تیم را سوپرایز کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۲:۴۵    
مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران گفت: اینکه دولت از نظر مالی در مضیقه است توجیه مناسبی برای کم کردن بودجه دفاعی کشور نیست؛ دولت باید از سایر هزینه ها کم کرده و به مسائل دفاعی امنیتی اهتمام بورزد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۲:۳۳    
در حالی که در ابتدای راه اندازی کمپین حمایت از مسی توسط بارسا، حمایت خوبی از آن شده بود، رفته رفته صدای اعتراض هواداران به مسی از همین کمپین بلند شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۲:۲۷    
رئیس سابق حافظ منافع ایران در قاهره گفت: تاثیرات برگزاری این گردهمایی توسط این چند کشور این بود که مسئولان جمهوری اسلامی تعارفات باقی مانده خود با عربستان را کنار بگذارند و مشارکت مسئول سابق امنیتی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۲:۲۴    
یک کارشناس مسائل سیاست خارجی گفت: نهادهای بین المللی بازوهای سیاست گذاری کشورهای غربی اند و طبعا بانکی مون که ضعیف ترین دبیرکل سازمان ملل است سیاست های خود را بیش از منافع نظام بین الملل با غرب تنظیم ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۲:۲۴    
تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران درآلمان اردوی آماده سازی برگزار می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۲:۱۸    
عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند گفت: قرارداد فروش بوئینگ هم تنها یک نمونه از بد عهدی ها و قابل اعتماد نبودن آمریکایی هاست ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۲:۰۷    
سهم خواهی ویژه امثال زبیر از اسلام و برداشت های نا به جا از بیت المال مسلمین تا حدی است که امام علی (ع) پس از به دست گرفتن عنان حکومت اسلامی با فساد های اقتصادی فراوانی مواجه می گردند و در یکی از ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۲:۰۱    
رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور گفت: ما با صرف هزینه های زیاد صرفاً دانشجویان با استعداد کشور را به خارج معرفی می کنیم و در نتیجه کشورهای خارجی به صورت هدفمند از دانشجویان ما استفاده می ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۱:۵۵    
فیلم دختر و خیلی دور خیلی نزدیک مشترکات بسیاری دارند؛ سفر در کویر، طوفان شن، تمام شدن بنزین، در جست و جوی گمشده و...