چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۲۱:۰۱May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبحانه انلاین 11 دی 1397 - sobhanehonline.com

صبحانه انلاین 29 اسفند 1393 صبحانه انلاین 28 اسفند 1394 صبحانه انلاین 30 اسفند 1395 صبحانه انلاین 29 اسفند 1396 صبحانه انلاین 30 فروردین 1397 صبحانه انلاین 31 اردیبهشت 1397 صبحانه انلاین 31 خرداد 1397 صبحانه انلاین 31 تیر 1397 صبحانه انلاین 31 مرداد 1397 صبحانه انلاین 31 شهریور 1397 صبحانه انلاین 30 مهر 1397 صبحانه انلاین 30 آبان 1397 صبحانه انلاین 29 آذر 1397 صبحانه انلاین 30 بهمن 1397 صبحانه انلاین 29 اسفند 1397 صبحانه انلاین 1 دی 1397 صبحانه انلاین 2 دی 1397 صبحانه انلاین 3 دی 1397 صبحانه انلاین 4 دی 1397 صبحانه انلاین 5 دی 1397 صبحانه انلاین 6 دی 1397 صبحانه انلاین 7 دی 1397 صبحانه انلاین 8 دی 1397 صبحانه انلاین 9 دی 1397 صبحانه انلاین 10 دی 1397 صبحانه انلاین 11 دی 1397 صبحانه انلاین 12 دی 1397 صبحانه انلاین 13 دی 1397 صبحانه انلاین 14 دی 1397 صبحانه انلاین 15 دی 1397 صبحانه انلاین 16 دی 1397 صبحانه انلاین 17 دی 1397 صبحانه انلاین 18 دی 1397 صبحانه انلاین 19 دی 1397 صبحانه انلاین 20 دی 1397 صبحانه انلاین 21 دی 1397 صبحانه انلاین 22 دی 1397 صبحانه انلاین 23 دی 1397 صبحانه انلاین 24 دی 1397 صبحانه انلاین 25 دی 1397 صبحانه انلاین 26 دی 1397 صبحانه انلاین 27 دی 1397 صبحانه انلاین 28 دی 1397 صبحانه انلاین 29 دی 1397 صبحانه انلاین 30 دی 1397 
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۱:۰۱    
یک دستگاه خودروی پراید به علت تغییر ناگهانی مسیر در شهرستان تربت حیدریه استان خراسان رضوی از جاده خارج و واژگون شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۹:۰۱    
اواخر فروردین بود که با یک تصمیم شتابزده و جمعی در هیئت دولت قیمت دلار 4200 تومان اعلام شد و واردکنندگان تا خاک گربه و قاشق و چنگال را ثبت سفارش کردند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۱۵    
58.2 درصد از افراد باسواد 15 ساله و بیش تر، در سال قبل از آمارگیری در سال 1396، مطالعه کتاب غیردرسی(چاپی یا الکترونیکی) داشته اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۱:۰۰    
موضوع خودروهای دپو شده در گمرک در جلسه یکشنبه 9 دی دولت مطرح و تعیین تکلیف شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۴۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در لایحه بودجه سال آینده، 14 میلیارد دلار ارز با نرخ 4200 تومانی به واردات کالاهای اساسی اختصاص یافته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۱۵    
خط فقر در تهران در نیمه اول سال به 2 میلیون و 728 هزار تومان به ازای هر خانواده چهارنفره رسید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۱۵    
مدیرعامل آبفای استان تهران گفت: پیش بینی می شود سال آینده از نظر بارش ها تفاوت چندانی با امسال نداشته باشد و تابستان آینده شرایط سخت تری از نظر منابع آبی داشته باشیم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۳:۳۴    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: تاکنون هیچ گونه خسارت جانی و مالی ناشی از زلزله شهر وحدتیه گزارش نشده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۳:۳۴    
امروز در حالی که در مجلس طرح تشدید مجازات اسیدپاشی در حال بررسی بود در شعبه 2 مجتمع کیفری یک تهران، پرونده اسیدپاشی عروس به خواهر شوهر با حضور شاکیه و متهمه مورد رسیدگی قرار گرفت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۳:۱۹    
در پی فروریختن یک پل چوبی در مسکو دست کم 13 نفر مجروح شدند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۳:۱۹    
براساس اعلام دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران، قیمت مواد مخدر تریاک 55 درصد، هروئین 52، مورفین 87، حشیش 30 و شیشه 129 درصد افزایش یافته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۳:۰۴    
روزنامه دیلی تلگراف در مطلبی هشت راهکار طبیعی را که به کاهش فشار خون بالا کمک می کند فهرست کرده که در این اینفوگرافی معرفی شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۳:۰۴    
معاون آموزش ابتدایی گفت: حذف تکلیف دانش آموزان مدنظر طرح های ما نیست و هدف جایگزینی تکالیف مهارت محور به جای تکالیف سنتی است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۲:۴۹    
سخنگوی کمیسیون کشاورزی گفت: از لایحه بودجه 98 حدود2100میلیارد تومان به بخش کشاورزی (با رشد 26 درصدی نسبت به سال 97) اختصاص داده شده است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۲:۴۹    
سرپرست معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور در گفت وگو با پیوست خبر از صدور حکم قضایی برای فیلتر اینستاگرام داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۲:۴۹    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: در جلسه امروز چهارچوب لایحه بودجه را بررسی و در نهایت کلیات آن را به تصویب رساندیم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۲:۱۹    
لیلا اوتادی از انصرافش برای ادامه همکاری با سریال 13 شمالی گفت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۲:۰۴    
از نظر برخی بازیگران باتجربه بازار، امروز عوامل کاهشی در بازار فعال بودند که رفتار نوسان گیران و معامله گران ارزی را تحت تاثیر قرار دادند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۲:۰۴    
انفجار و آتش سوزی بامدادی در یک منزل مسکونی واقع در مجتمع چهار طبقه مسکونی واقع در خیابان ولی عصر تهران دو مرد را روانه بیمارستان کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۱:۱۹    
معاون امور مجلس رئیس جمهور با اشاره به اینکه رتبه بندی معلمان در بودجه 98 لحاظ شده است، گفت: نگاه به آموزش وپرورش نباید سیاسی شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۱:۱۹    
معاون امور بین الملل و حقوقی پلیس فتا ناجا در نشست تخصصی امنیت سایبری در کیش گفت: مسائل مالی 81 درصد انگیزه های مجرمان سایبری کشور را تشکیل می دهد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۱:۱۹    
پلیس پایتخت از دستگیری اعضا و سرکرده باند بزرگ واردات کاغذ با ارز دولتی خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۱:۱۹    
رئیس کل دادگستری استان گلستان از آغاز دوباره تولید در کارخانه آجرماشینی خبر داد و گفت: این کارخانه از سه سال پیش به علت بدهی به شرکت های خدمات رسان مانند آب ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۱:۰۴    
در حالی که تعداد زیادی از مشتریان ایران خودرو در ماه های اخیر با تاخیر در تحویل خودروها مواجه اند، این شرکت خودروسازی هیچ پاسخی به سوالات مشتریان خود نداد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۰:۳۴    
مدیر برنامه بهنام صفوی از بهبود نسبی وضعیت جسمانی این هنرمند خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۰:۳۴    
فرمانده انتظامی استان قم به اراذل اوباش هشدار داد و گفت: عربده کش ها در قم جایی ندارند و تا پایان سال این شهر باید از وجود اراذل اوباش پاکسازی شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۰:۳۴    
رئیس انجمن رادیوتراپی انکولوژی گفت: در یک دهه اخیر سرطان به یکی از معضلات در ایران تبدیل شده و اکنون سرطان دومین عامل مرگ و میر در کشور است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۰:۳۴    
سرپرست پلیس آگاهی استان البرز گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی نظرآباد، اعضای باند کلاهبرداری از شرکت های پخش مواد غذایی که در استان های مختلف کشور اقدام به کلاهبرداری کرده بودند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۰:۳۴    
رضا ساکی گفت: سلبریتی های بسیاری از تلویزیون، سینما و موسیقی آمده اند و یکی از فضاهایی که با قدرت افراد را معروف می کند همین تلویزیون است و اغلب این ها به فاصله یک روز بعد از پخش چهره خود از تلویزیون ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۰:۱۹    
کشورهای عضو منطقه یورو، چاپ اسکناس 500 یورویی را به دلیل نگرانی های امنیتی و پولشویی متوقف کردند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۰:۱۹    
دادستان تهران با اشاره به اینکه 1700 نفر در جریان مبارزه با فساد در 6 ماه گذشته احضار شده اند گفت: 48 نفر با حکم دادگاه محکوم شده اند که در حال تحمل حبس هستند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۰:۱۹    
مدیرکل هواشناسی البرز گفت: طی سه روز آینده شاهد یخبندان شبانگاهی در محور کرج – چالوس و مسیر طالقان خواهیم بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۰:۱۹    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی گفته، دو نوع ماده "دستمال" و "کمیکال" توهم زا و خطرناک هستند که به تازگی مصرف این مواد در سطح آذربایجان شرقی شیوع یافته است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۹:۰۴    
سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد که اپلیکیشن موبایلی باجه شهروندی هیچگونه ارتباطی با این سازمان نداشته و خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی بدون دریافت وجه ارائه می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۹:۰۴    
معاون فضای مجازی دادستان کل کشور با بیان اینکه نسخه های فارسی تلگرام در موعد مقرر نتوانسته اند استقلال پیدا کنند، گفت: نظر دادستانی، توقف فعالیت هاتلگرام و تلگرام طلایی در کشور است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۹:۰۴    
عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: در صورتی که طرح فروش خدمت سربازی در بودجه 98 آورده نشود، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس موضوع را پیگیری و تمدید مجدد آن را به ستاد کل نیرو های مسلح ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۸:۴۹    
فرمانده انتظامی شهرستان قلعه گنج از برق گرفتگی یک شهروند هنگام کار با دستگاه میکسر خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۸:۴۹    
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان با بیان اینکه در درگیری امروز محیط بانان و شکارچیان غیرمجاز، دو محیط بان به شدت زخمی شدند گفت: حال عمومی یکی از مجروحان این حادثه وخیم است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۸:۳۴    
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند سارقان حرفه ای و خطرناک خبر داد که تنها در سرقت از منزل شهروندان تهرانی ، بیش از 7 میلیارد تومان از اموال را به یغما برده بودند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۸:۳۴    
مراسم رونمایی از اولین نسخه نسل جدید ایران چک پانصد هزار ریالی با حضور همتی رئیس کل بانک مرکزی و دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در محل سازمان تولید اسکناس و مسکوک برگزار شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۸:۳۴    
بنا به درخواست سازمان خصوصی سازی و با موافقت وزیر امور اقتصادی و دارایی، امکان ثبت شماره شبای مشمولان سهام عدالت در سامانه سهم عدالت از امروز (11 دی ماه ) فعال شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۸:۳۴    
سازمان هواشناسی کشور برای فردا و پنجشنبه، آغاز موج جدید "بارش برف و باران" در 20 استان کشورمان پیش بینی کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۶:۴۹    
در حالی که روز گذشته فعالان بخش خصوصی به بیان مشکلات خود در خصوص پیمان سپاری ارزی با وزیر اقتصاد و نماینده بانک مرکزی پرداختند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۶:۴۹    
یکی از متهمان در دادگاه خطاب به قاضی گفت: من به پسرم اعتماد کردم و اگر فرزندم اقدامات مجرمانه ای انجام داده است، وی را محاکمه کنید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۶:۳۴    
اسلامی طرح جدید وزارت راه و شهرسازی که با هدف کاهش قیمت برنامه ریزی شده است را تشریح کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۶:۱۹    
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: وابستگی به منابع حاصل از فروش نفت در سال آینده حداقل 28 درصد کمتر از امسال است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۶:۱۹    
براساس اعلام نماینده دادستان ارز های دولتی اخذ شده از سوی متهمان به کشور امارات منتقل شده و در آنجا فروخته شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۶:۰۴    
خاطره بازی های اینترنتی و سریال های ایرانی، پیکان جوانان و ژیان را با پلاک ملی راهی خیابان ها کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۶:۰۴    
مدیرکل صنایع خودرو و نیرو محرکه با بیان اینکه صادرات خودرو 20 درصد کاهش یافته است، گفت: در 6 ماهه امسال حدود 20 تا 25 میلیون دلار صادرات خودرو صورت گرفته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۵:۴۹    
حشمتی با انتقاد از بی ثباتی قیمت ها در بازار لبنیات گفت: در این زمینه باید ستاد تنظیم بازار فعال باشد تا اخلالی ایجاد نشود و به موقع عمل کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۵:۴۹    
همزمان با کاهش قیمت ارز در بازار آزاد، صرافی های بانکی قیمت خرید و فروش دلار و یورو را بازهم کاهش دادند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۵:۳۴    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از کاهش4 میلیون تومانی قیمت استپ وی و رانا در بازار داخلی دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۵:۱۹    
صبح امروز یک واحد پیش دبستانی و مهدکودک در خیابان بزرگمهر زاهدان طعمه حریق شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۵:۱۹    
در حکمی از سوی رحمانی ، محمدرضا انواری به عنوان رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب و معرفی شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۵:۱۹    
با موافقت نمایندگان نحوه پرداخت مالیات شرکت های دولتی و وابسته تعیین شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۵:۰۴    
پرستو صالحی، بازیگر سینما و تلویزیون، با انتشار عکسی، خبر ازدواجش را علنی کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۴:۴۹    
براساس اعلام نماینده دادستان تهران یکی از متهمان 2 میلیارد تومان که 20 درصد سود فروش ارز در بازار آزاد بوده است را به یک واسطه داده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۴:۴۹    
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه به مرز خودکفایی در تولید شکر دست یافته ایم گفت: با افزایش بهره وری در این بخش تولید شکر در هر متر مکعب آب از 200 گرم دهه هفتاد به 600 گرم رسیده و ما را در آستانه ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۴:۳۴    
در راستای تحقق افزایش سالانه 10 درصد حجم عبور (ترانزیت) خارجی کالا از کشور، اولین موافقت نامه جاده ای با کشور سوئیس پس از 19 سال تبادل شد و قرار است کریدور ریلی ایران-آلمان راه اندازی شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۴:۳۴    
با پیش بینی 425 هزار میلیارد ریال به عنوان بودجه یارانه نقدی در سال 98، دولت برنامه ریزی کرده تا در سال آینده به 77 میلیون و 838 هزار نفر یارانه نقدی ماهیانه به مبلغ 45500 تومان پرداخت کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۴:۱۹    
سفارش 5 هزار دلاری سامان قدوس به شرکت آیفون خبرساز شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۴:۰۴    
بررسی قیمت روز مسکن در تهران نشان می دهد یک واحد 41 متری در جوادیه با قیمت 157 میلیون تومان و واحد مسکونی 156 متری واقع در پاتریس لومومبا به قیمت 2 میلیارد و 20 میلیون تومان معامله شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۴:۰۴    
معاون وزیر صمت از اتصال سامانه های مرتبط با خرید محصولات از بورس کالا با پروانه های بهره برداری در حال فعالیت و مواد اولیه مورد نیاز درج شده در آنها،خبر داد و گفت: این کار در جهت شفافیت است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۴:۰۴    
کشتی آرای با بیان اینکه بازار تمایلی به افزایش قیمت ندارد، گفت: با توجه به تعطیلی بازارهای مالی جهان، قیمت ها تا چند روز آینده ثابت خواهند بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۳:۴۹    
واردات نفت کره جنوبی در آخرین ماه سال 2018 میلادی بیش از 9 درصد کاهش یافت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۳:۳۴    
دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران از پیشنهاد صدور کارتهای شناسایی کارگران برای دریافت بسته های حمایت غذایی خبر داد و گفت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۳:۱۹    
سرهنگ ظهیری گفت: شهروندان از نشان دادن موجودی داخل کیف یا جیب خود در انظار عمومی خودداری کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۳:۱۹    
امیرمهدی ژوله با انتشار تصاویری از آیتم های سریال شوخی کردم ، مروری بر خاطرات گذشته کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۳:۱۹    
وزیر انرژی الجزایر اعلام کرد مطمئن است قیمت نفت تا آوریل به 65 تا 70 دلار در هر بشکه بهبود خواهد یافت اما اگر تا آن زمان قیمت ها پایین ماند، اوپک پلاس کاهش بیشتری در تولیدش صورت خواهد داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۳:۱۹    
مدیرعامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان از اعلام سیاست های وزارت صنعت در مورد قیمت خودروهای مشمول قیمت گذاری و سایر خودروها در 5 شنبه این هفته 13 دی ماه خبرداد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۳:۰۴    
در حالی که امسال فقط سه شرکت در بورس تهران عرضه اولیه شدند، فروشگاه افق کورش به عنوان چهارمین شرکت آماده عرضه در بورس است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۲:۴۹    
رئیس امور سلامت سازمان برنامه گفت: اعتبارات بودجه عمومی سلامت در قوانین بودجه کشور از رقم 16000 میلیارد تومان در سال 1391 به رقم 75900 میلیارد تومان در سال 98رسیده که بیش از4برابر رشد دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۲:۴۹    
وقتی فرار مالیاتی رونق گرفت، اتاق بازرگانی تصمیم گرفت برای کارت های بازرگانی (کارت بازرگانی مجوزی است که به دارنده آن اعم از شخص حقیقی یا حقوقی اجازه داده می شود به امر تجارت خارجی بپردازد) سختگیری ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۲:۳۴    
واسطه های ملکی از رسیدن حجم معاملات به حدود یک سوم زمان مشابه سال قبل خبر می دهند اما می گویند که انتظار دارند در ماه های پیش رو با ایجاد ثبات قیمت های مسکن، متقاضیان به تدریج اقدام به خرید کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۲:۳۴    
شعبه 229 دادگاه عمومی حقوقی تهران، یک شرکت هواپیمایی ایرانی معروف را به خاطر لغو پرواز و بلاتکلیف گذاشتن شاکی پرونده (یکی از مسافران) به پرداخت 2 هزار و 280 یورو جریمه نقدی و عذرخواهی رسمی در یکی از ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۲:۱۹    
به جز دستگاه های امنیتی و نظامی که به دلیل محرمانگی از فصل سایر هزینه ها استفاده می کنند سایر دستگاه ها نیز بخشی از بودجه خود را تحت عنوان سایر هزینه ها دریافت می کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۲:۱۹    
باتوجه به مهلت سه ماه به صادرکنندگان برای بازگشت ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصادی کشور، اکنون این مهلت تمام شده و صادرکنندگانی که نسبت به این امر اقدام نکرده اند باید تسریع کنند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۲:۰۴    
سازمان هواپیمایی کشوری با انتشار گزارش تاخیر شرکت های هواپیمایی، از کاهش بیست درصدی حجم پروازهای داخلی خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۲:۰۴    
با اجرایی شدن سند الزامات رمز های یک بار مصرف از ابتدای آذرماه برخی بانک ها اقدام به ارائه اپلیکیشن در این زمینه کردند، اما برخی هنوز سازوکاری برای اجرای این سند ارائه نکرده اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۱:۴۹    
نظرسنجی رویترز نشان داد قیمت نفت در سال 2019 احتمالا پایین 70 دلار در هر بشکه خواهد ماند زیرا عرضه بیش از حد و کندی رشد اقتصادی به تلاشهای اوپک برای تقویت بازار ضربه می زند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۱:۴۹    
نمایندگان مجلس تصویب کردند که خرید کالاها و خدمات خارجی که محصولات داخلی مشابه آنها وجود دارد، ممنوع است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۱:۳۴    
به گفته رییس انجمن صنایع همگن قطعه سازی، همچنان مشکلات ترخیص قطعات خودرو از گمرک حل نشده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۱:۳۴    
بانک مرکزی در حالی پرداخت سود روزشمار به سپرده های بانکی را ممنوع کرده است که بررسی ها نشان می دهد سهم سپرده های کوتاه مدت در شبکه بانکی افزایشی قابل ملاحظه را تجربه کرده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۱:۱۹    
در خیابان میرزای شیرازی هم پای چینی ها در میان است. از کاج های سبز تا کاج های برف گرفته را از چین می آورند. گوی ها و بابانوئل ها و سورتمه ها هم کار این کشور آسیای شرقی است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۱:۰۴    
طبق جدیدترین آمار اعلام شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، تولید انواع خودروی سواری در آذرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 72 درصد کاهش یافته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۱:۰۴    
در آغاز معاملات امروز سه شنبه 11 دی ماه در صرافی های بانکی، نرخ ارز بدون تغییر باقی ماند و هم اکنون هر دلار آمریکا 10 هزار و 800 تومان فروخته می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۰:۴۹    
یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است: تغییر سیاست بانک مرکزی در ماه شمار شدن نرخ سود سپرده ها، احتمالا بخشی از نقدینگی را وارد بازار سرمایه کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۰:۳۴    
وزیر سابق راه و شهرسازی چند ماه پس از مطرح شدن ادعایی از سوی یکی از نمایندگان مجلس در رابطه با فعالیت شرکت های او توضیحاتی درباره چگونگی شکل گیری این ادعا مطرح کرد و ضمن تکذیب این ادعا خواستار ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۰:۳۴    
بانک مرکزی در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به پایان مهلت مقرر، در صورتی که صادرکنندگان تاکنون نسبت به بازگشت ارز صادراتی اقدام نکرده اند، می بایست این کار را تسریع کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۰:۱۹    
رئیس کل بانک مرکزی و سفیر هند در ایران با ارزیابی آخرین وضعیت روابط بانکی و تجاری میان دو کشور از آماده شدن مکانیزم مالی بین دو کشور خبر دادند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۰:۰۴    
بر اساس بخشنامه بانک مرکزی، دارندگان چک های تضمینی سابق فقط تا روز سه شنبه 11دیماه( امروز) امکان پاس کردن چک های خود را دارند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۳۴    
قیمت طلا در آخرین روز معاملات سال 2018 میلادی به نزدیکی بالاترین رقم بیش از 6 ماه گذشته رسید، اما به دلیل تقویت ارزش دلار در نتیجه تنش های تجاری و افزایش نرخ بهره در آمریکا اولین کاهش سالانه را از ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۳۴    
شرکت ارتباطات زیرساخت ایران قصد دارد سرویس مکالمات بین الملل را از انحصار خود خارج کرده و ارائه خدمات مکالمات تلفنی بین الملل را به اپراتورهای ارتباطی و شرکت های خصوصی واگذار کند تا از طرفی تصدی شرکت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۱۹    
یک عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: با تصویب نهایی طرح ساماندهی بازار خودرو در مجلس قیمت کارخانه ای خودروهای پرتیراژ شامل پراید، تیبا ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۱۹    
با تصمیم جدید دولت، اولویت بندی های کالایی لغو شده و کالاهای مجاز برای واردات، در دو گروه کالاهای اساسی و سایر طبقه بندی شدند تا مکانیزم تخصیص ارز به آنها روان شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۰:۰۱    
محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشنهادات دولت در لایحه بودجه 98 برای میزان افزایش حقوق و دستمزدها، گفت: طبق لایحه بودجه سال 98 ...