چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۰۰:۲۹May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبح قزوین 19 بهمن 1395 - sobheqazvin.ir

صبح قزوین 2 آذر 1395 صبح قزوین 30 دی 1395 صبح قزوین 30 اسفند 1395 صبح قزوین 1 بهمن 1395 صبح قزوین 2 بهمن 1395 صبح قزوین 3 بهمن 1395 صبح قزوین 4 بهمن 1395 صبح قزوین 5 بهمن 1395 صبح قزوین 6 بهمن 1395 صبح قزوین 7 بهمن 1395 صبح قزوین 8 بهمن 1395 صبح قزوین 9 بهمن 1395 صبح قزوین 10 بهمن 1395 صبح قزوین 11 بهمن 1395 صبح قزوین 12 بهمن 1395 صبح قزوین 13 بهمن 1395 صبح قزوین 14 بهمن 1395 صبح قزوین 15 بهمن 1395 صبح قزوین 16 بهمن 1395 صبح قزوین 17 بهمن 1395 صبح قزوین 18 بهمن 1395 صبح قزوین 19 بهمن 1395 صبح قزوین 20 بهمن 1395 صبح قزوین 21 بهمن 1395 صبح قزوین 22 بهمن 1395 صبح قزوین 23 بهمن 1395 صبح قزوین 24 بهمن 1395 صبح قزوین 25 بهمن 1395 صبح قزوین 26 بهمن 1395 صبح قزوین 27 بهمن 1395 صبح قزوین 28 بهمن 1395 صبح قزوین 29 بهمن 1395 صبح قزوین 30 بهمن 1395 
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۰۰:۰۸    
یک کارشناس انگلیسی تأکید کرد عربستان سعودی تفسیر جنون آمیز خود را از اسلام به نام وهابیت برای سرکوب مخالفان به کار می برد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۰۰:۰۸    
با افزایش قیمت جهانی نفت، فاصله قیمت گاز بر اساس فرمول کرسنت با قیمت های دیگر گاز صادراتی به شدت افزایش می یابد چنانکه در قیمت 100 دلاری نفت، قیمت گاز کرسنت یک دهم قیمت واقعی گاز می شود.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۰۰:۰۸    
یکی از پیامبران الهی در قبری که خود مشغول به کندن آن بود؛ قبض روح می شود.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۰۰:۰۸    
این نرم افزار حافظه گوشی شما را اسکن می کند و با حذف فایلهای اضافی سرعت دستگاه اندرویدی شما را افزایش می دهد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۰۰:۰۸    
تیم مذاکره کننده کشورمان که رسانه های حامی دولت تا مدتها از رشادت های آنان در مذاکرات هسته ای و حماسه(!) پرتاب خودکار به سمت جان کری سخن می گفتند ...
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۲:۳۸    
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان قزوین از گازگرفتگی یک خانواده آوجی خبر داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۰:۱۸    
مستند من از بهار در زمستان می گویم به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید غفاری از شبکه چهار سیما پخش می شود.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۰:۰۸    
کیانوش رستمی به عنوان بهترین وزنه بردار سال 2016 از سوی کاربران سایت فدراسیون جهانی انتخاب شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۰:۰۸    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ما در دفاع از خودمان و صلح و ثبات منطقه کاملا موفق بودیم و نگذاشتیم آمریکا به اهدافش برسد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۹:۵۸    
حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری با بهبود وضعیت عمومی از بیمارستان مرخص شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۹:۴۸    
نهمین روز سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در کاخ این جشنواره واقع در برج میلاد تهران برگزار شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۹:۳۸    
فیلمنامه نویس فیلم سینمایی ویلایی ها در متن انصراف خود از ادامه داوری در جشنواره فیلم فجر نوشته است: من این دستاوردِ آسمانی را با جدال های حقیرانه و کوربینانه رقابت های زمینیانِ در گِل مانده ...
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۹:۲۸    
امام خمینی طبع شعری بالایی داشتند و دیوان اشعار ایشان حکایت از اشعار عرفانی ایشان دارد. در کنار اشعار عارفانه، اشعاری عاشقانه هم از ایشان وجود دارد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۹:۲۸    
مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: ترامپ در تبلیغات انتخاباتی خود هنوز نمی دانست برجام چه امتیاز بزرگ و باد آورده ای برای آمریکا فراهم آورده است و به همین علت قول داده بود اگر رئیس جمهور شود برجام را پاره ...
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۹:۱۸    
تصویر سونوگرافی یک جنین که انگشتان خود را به حالت خاصی در آورده به تازگی در رسانه ها و فضای مجازی به سوژه داغ خبری بدل شده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۹:۰۸    
رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حداقل حقوق امسال 860 هزار تومان است گفت: میزان حداقل حقوق برای سال آینده یک میلیون و 200 هزار تومان تعیین شده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۸:۵۸    
تمرین چتربازی سقوط آزاد نیروهای ویژه سپاه ، صبح امروز به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر و روز 22بهمن در مردآباد کرج برگزار شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۸:۴۸    
پست جدید صفحه رسمی AFC در اینستاگرام پس از صعود استقلال به دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۸:۴۸    
تبعید یکی از شیوه هایی است که دستگاه های امنیتی برای کاهش اثرگذاری انقلابیون به کار می برند، اما از آنجاکه افراد تبعیدشده دارای مقبولیت بسیاری بودند با مردم محل تبعید ...
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۸:۲۸    
رئیس جمهور گفت: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، ارتباط ناگسستنی خود را با انقلاب ، امام راحل و مقام معظم رهبری نشان می دهند.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۵۸    
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: بیعت همافران با امام خمینی (ره) در 19 بهمن 1357، نقشه های شوم امریکا را خنثی کرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۲۸    
حضرت آیت الله خامنه ای تصریح کردند: رئیس جمهور جدید آمریکا می گوید باید از اوباما متشکر باشید! چرا؟ متشکر باشیم به خاطر داعش و آتش در عراق و سوریه و حمایت علنی از فتنه 88؟
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۴:۲۸    
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: نقش باورها همانطور که در پیروزی انقلاب بسیار حائز اهمیت بود در تداوم و حفظ انقلاب نیز مهم است بنابراین دشمن با علم به این موضوع باورها را هدف قرار داده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۳:۳۸    
کارشناس پلیس فتای استان قزوین گفت: روزانه شاید بیش از 100 نفر به دلیل مشکلات ناشی از فضای مجازی به پلیس فتای استان مراجعه می کنند.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۳:۱۸    
رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) با بیان اینکه رتبه کشوری دانشگاه مورد رضایت نیست اعلام کرد: رسالت اصلی دانشگاه فعالیت در عرصه علمی و پژوهشی است به همین علت امجوز فعالیت به کانون موسیقی در ...
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۲:۱۸    
تفاوت فیفا و فدراسیون فوتبال در برخورد با باشگاه های بدهکار و نبود سیستم قاطع در قبال متخلفان بی نظمی محسوسی در فوتبال ایران بوجود آورده که دیر یا زود تبعاتی بدتر از محرومیت دو تیم مطرح به دنبال ...
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۲:۱۸    
رئیس جمهور با بیان اینکه رهبری با بیان نرمش قهرمانانه راه را باز کردند و مسیر را گشودند،گفت: ما با این 2 نظر و فتوای سیاسی توانستیم به جایی برسیم که رئیس جمهور جدید آمریکا مدام این توافق را می خواند ...
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۲:۰۸    
بعد از گذشت چندین ماه از شروع طرح اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی، این طرح به دلایل متعدد از اهداف تعیین شده خود دور شده و نتوانسته به خروج از رکود صنایع کمک کند.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۲:۰۸    
نگرانی مهم در مورد فیلم های ویلایی ها و ماجرای نیمروز این است که در صورت عدم موفقیت در فجر، اگر مولفان فیلم سکوت پیشه کنند، این دو فیلم شایسته با اکران مردمی خوبی مواجه خواهند شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۱:۵۸    
احمد توکلی با بیان اینکه توجه به مستضعفان و محرومان بزرگترین نقطه قوت پس از انقلاب است، گفت: بلای رفاه طلبی و اشرافی گری گریبان انقلاب را گرفته است.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۱:۵۸    
سرعت و کیفیت بالا از جمله معیارهای یک وبگردی خوب و لذتبخش محسوب می شود.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۱:۴۸    
فردی که قصد داشت با بنزین کعبه را به آتش بکشد، بازداشت شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۱:۴۸    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز فرماندهان ما به عنوان مستشاران نظامی در سواحل مدیترانه دشمن را از مرزها دور کرده اند.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۱:۳۸    
فرماندهان و جمعی از کارکنان نیروی هوایی ارتش، صبح امروز با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می کنند.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۱:۳۸    
سران قوا عصر امروز به میزبانی حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان با یکدیگر دیدار و گفت وگو می کنند.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۱:۳۸    
مصاحبه های جدید ترامپ نشان می دهد رویکردی که با تحریم های هیلاری و مذاکرات کِری به توافق هسته ای منجر شد ...
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۰:۰۸    
مسئول اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج سازندگی عنوان کرد: طی سه سال گذشته سازمان بسیج سازندگی استان قزوین در حوزه اقتصاد مقاومتی بیش از 43 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۰۹:۵۸    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین عنوان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از همه اداره کنندگان جلسات دهه مبارک فجر اعم از سخنرانان و یا برگزارکنندگان درخواست کرده است از آنجایی که این جشن ...
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۰۹:۱۸    
انقلاب اسلامی ایران، متولد لحظه ها است. بازخوانی این لحظه ها می تواند، در تحلیل چرایی و چگونگی انقلاب بسیار موثر باشد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۰۹:۰۸    
با حضور مسئولان استانی رادیونما در صداوسیمای مرکز قزوین افتتاح شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۰۸:۲۸    
رائفی پور در قزوین با انتقاد از وضعیت زندگی مسئولان در تهران تصریح کرد: بیش از 80 درصد مسئولان در بالای اتوبان همت یعنی در بالای شهر تهران زندگی می کنند ...