چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۰۷:۳۰May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبح قزوین 25 بهمن 1395 - sobheqazvin.ir

صبح قزوین 2 آذر 1395 صبح قزوین 30 دی 1395 صبح قزوین 30 اسفند 1395 صبح قزوین 1 بهمن 1395 صبح قزوین 2 بهمن 1395 صبح قزوین 3 بهمن 1395 صبح قزوین 4 بهمن 1395 صبح قزوین 5 بهمن 1395 صبح قزوین 6 بهمن 1395 صبح قزوین 7 بهمن 1395 صبح قزوین 8 بهمن 1395 صبح قزوین 9 بهمن 1395 صبح قزوین 10 بهمن 1395 صبح قزوین 11 بهمن 1395 صبح قزوین 12 بهمن 1395 صبح قزوین 13 بهمن 1395 صبح قزوین 14 بهمن 1395 صبح قزوین 15 بهمن 1395 صبح قزوین 16 بهمن 1395 صبح قزوین 17 بهمن 1395 صبح قزوین 18 بهمن 1395 صبح قزوین 19 بهمن 1395 صبح قزوین 20 بهمن 1395 صبح قزوین 21 بهمن 1395 صبح قزوین 22 بهمن 1395 صبح قزوین 23 بهمن 1395 صبح قزوین 24 بهمن 1395 صبح قزوین 25 بهمن 1395 صبح قزوین 26 بهمن 1395 صبح قزوین 27 بهمن 1395 صبح قزوین 28 بهمن 1395 صبح قزوین 29 بهمن 1395 صبح قزوین 30 بهمن 1395 
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۰    
برای مخاطبان سوال برانگیزاست و در انتخاب آنها را دچار مشکل می کند. اما این اسامی عجیب و غریب به چه معناست؟
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۰    
کاهش میزان خواب می تواند مشکلات بسیار زیادی را برای انسان، هم برای بدن و هم برای ذهن وی ایجاد کند. در یک مطالعه در سال 2014 مشخص شد که خواب ناچیز می تواند نقش مهمی را در زوال شناختی و در طولانی مدت ...
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۰:۰۵    
هافبک اسبق استقلال گفت: بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی برای استقلال سبب خیر شد تا مشخص شود هیچ چیز بی حکمت نیست.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۸:۰۵    
نگاه مسئولان شهرستان البرز به رشته ورزشی شنای شهرستان البرز نگاهی سطحی بوده وهمین مسئله باعث ایجاد مشکلاتی برای هیات شنای این شهرستان شده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۷:۴۵    
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: طی سه روز در بخش خانگی و صنعتی حدود 45 میلیون متر مکعب مصرف گاز را داشته ایم.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۰:۰۰    
اگر امام (ره) به استناد قوانین جزایی ایران حکم به اعدام سلمان رشدی می دادند، از نقطه نظر حقوقی قابل توجیه نبود؛ اما ایشان به عنوان یک مفتی، فتوای شرعی خود را اعلام کردند ...
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۰:۰۰    
حوادث و وقایع جمهوری اسلامی ایران در رسانه های غربی همچنان مسیر ایران هراسی را ادامه می دهد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۰:۰۰    
سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: نگذارید بگویم شب قبل از بازی سیاه جامگان چه خبر بوده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۰:۰۰    
با استفاده از این نرم افزار می توانید فیلم های مورد نظر خود را در گوشی برش بزنید و فرمت آنها را تغییر دهید.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۰:۰۰    
شصت وهفتمین دوره جشنواره فیلم برلین از 21 بهمن آغاز شده است و تا یکم اسفند ادامه خواهد داشت. الهام حمیدی که بازی در آثاری چون یوسف پیامبر و ملک سلیمان را در کارنامه دارد جشنواره برلین را محلی برای ...
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۰:۰۰    
مطلبی سخیف درباره یکی از اشعار مذهبی، مضمون یکی از پست هایی است که در صفحه اینستاگرام یکی از داوران فیلم کوتاه فجر منتشر شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۰:۰۰    
یک روزنامه صهیونیستی در تحلیلی نوشت: اگر نتانیاهو، ترامپ را متقاعد به بمباران ایران کند، آنگاه هزاران راکت ایرانی به سمت اسرائیل پرتاب خواهد شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۲:۲۰    
رییس جمهوری اسلامی ایران برای سفری یک روزه و به دعوت رسمی پادشاه عمان و امیر کویت، روز چهارشنبه 27 بهمن ماه به این کشورها سفر می کند.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۲:۱۰    
رئیس قوه قضاییه گفت: مردم فهیم و بصیر ما در جایی که بحث منافع و امنیت ملی مطرح است، هیچ اختلاف اساسی و تفرقه ای ندارند که نیازمند آشتی ملی باشند.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۲:۰۰    
کمیته انضباطی فدراسیون رای دیدار دو تیم استقلال تهران و پرسپولیس را اعلام کرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۱:۱۰    
استاندار قزوین عنوان کرد: همه دستگاه های اجرایی امدادرسان و عضو مدیریت بحران به صورت بیست و چهار ساعته در سطح جاده های استان آماده ارائه خدمات هستند.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۴:۰۰    
بارش برف نمایی زیبا بر روی درختان در قزوین ایجاد کرده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۳:۱۰    
معاون امداد و نجات هلال احمر قزوین عنوان کرد: در منطقه فدک محور قزوین - الموت غربی، حد فاصل روستای زرشک - گردنه بهرام آباد تعداد 34 نفر در راه مانده بودند ...
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۲:۳۰    
دادستان قزوین عنوان کرد: امروز ما شاهدیم که استکبار جهانی تلاش گسترده ای را علیه نظام دارد لذا حفاظت از این نظام و دستآوردهای آن هر روز که از آن می گذرد سخت تر می شود و دستگاه مقتدری چون قوه قضاییه ...
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۱:۳۰    
سفیر سابق نروژ در ریاض با اشاره به توهمات متعصبانه وهابیت تاکید کرد که عربستان با دلارهای نفتی به دنبال گسترش وهابیسم به سراسر جهان است.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۱:۲۰    
سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت صنعت، گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت معتقد است خدمت به مردم وظیفه است و بازنشستگی ندارد و هر آنقدر که توان داشته باشم برای خدمت به کار می بندم.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۱:۲۰    
یک گاف بزرگ، آمریکایی ها را مجبور به عذرخواهی از کشور آلمان کرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۱:۲۰    
با شکل گیری طبقه مرفه تازه به دوران رسیده در ترکیه و جمهوری آذربایجان و با تأثیرگذاری فرهنگ و سیاست سعودی ها بر این دو کشور، سازمان ها و شرکت های متولی ویژه ای در این دو کشور ...
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۱:۱۰    
همزمان با سفر سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی انواع کشفیات مواد مخدر،سلاح و ابزارآلات قاچاق در هنگ مرزی جکیگور سرباز در جنوب سیستان و بلوچستان در معرض دید فرماندهان نیروی انتظامی،مرزبانی کشور ...
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۱:۱۰    
عزاداری فاطمیه خادمین حرم حضرت ابوالفضل و امام حسین(ع)
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۱:۰۰    
ابتدا فالگیرهایی که در بین عوام مشهور بودند دعوت شدند اما پس از چندی به سراغ درجه دارانی از ارتش رفتند که مدعی قدرت ماورای طبیعی بودند.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۰:۵۰    
با استفاده از این نرم افزار می توانید از شر پیام های تبلیغاتی و مزاحم های تلفنی خلاص شوید.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۰:۵۰    
کشورهای آمریکا، ژاپن و کره جنوبی نشست فوری شورای امنیت سازمان ملل به منظور بررسی آزمایش موشکی اخیر کره شمالی را خواستار شدند.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۰:۴۰    
تحریم های دولت جدید آمریکا طوری تنظیم شده تا برجام را نقض نکند اما بسیار زیرکانه تحریم های قبلی را زنده می کند ...
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۰:۳۰    
قرار بود دلم را پر از قرار کنی - ایام فاطمیه
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۰:۳۰    
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: برخورد منفعلانه با حوادثی همچون بحران خوزستان، عدم دوراندیشی دولت را نشان می دهد و دولتی که نام خود را دولت تدبیر نهاده پس کجا و کی قرار است تدبیراندیشی کند؟
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۰:۲۰    
تصویر زیر مربوط به جایگاه تماشاچیان استقلال است که یک روحانی استقلالی نیز در میان هواداران حضور دارد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۰:۱۰    
در راستای نظارت و پایش واحدهای تولیدی، خدماتی و صنعتی به 2 واحد صنعتی و یک شهرک صنعتی به دلیل ایجاد آلودگی محیط زیست و عدم توجه به رعایت قانون ، اخطار دریافت کردند.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۰:۱۰    
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از تعطیلی مدارس شیفت بعدازظهر استان به دلیل تداوم بارش برف، برودت هوا و یخبندان خبر داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۰۹:۰۰    
در مسابقات قهرمان کشور 5 مدال رنگارنگ توسط دختران شناگر قزوینی به دست آمد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۰۸:۴۰    
هرچند کارگردان فیلم دریاچه ماهی صریحاً گفته بود با وجود اینکه ستایشگر سینمای حاتمی کیا است اما در عین حال به سینما او انتقاداتی نیز دارد با این حال تاثیر حاتمی کیا در فیلم کاملاً مشهود است.