سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۲۱:۰۴Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبح قزوین 18 بهمن 1395 - sobheqazvin.ir

صبح قزوین 2 آذر 1395 صبح قزوین 30 دی 1395 صبح قزوین 30 اسفند 1395 صبح قزوین 1 بهمن 1395 صبح قزوین 2 بهمن 1395 صبح قزوین 3 بهمن 1395 صبح قزوین 4 بهمن 1395 صبح قزوین 5 بهمن 1395 صبح قزوین 6 بهمن 1395 صبح قزوین 7 بهمن 1395 صبح قزوین 8 بهمن 1395 صبح قزوین 9 بهمن 1395 صبح قزوین 10 بهمن 1395 صبح قزوین 11 بهمن 1395 صبح قزوین 12 بهمن 1395 صبح قزوین 13 بهمن 1395 صبح قزوین 14 بهمن 1395 صبح قزوین 15 بهمن 1395 صبح قزوین 16 بهمن 1395 صبح قزوین 17 بهمن 1395 صبح قزوین 18 بهمن 1395 صبح قزوین 19 بهمن 1395 صبح قزوین 20 بهمن 1395 صبح قزوین 21 بهمن 1395 صبح قزوین 22 بهمن 1395 صبح قزوین 23 بهمن 1395 صبح قزوین 24 بهمن 1395 صبح قزوین 25 بهمن 1395 صبح قزوین 26 بهمن 1395 صبح قزوین 27 بهمن 1395 صبح قزوین 28 بهمن 1395 صبح قزوین 29 بهمن 1395 صبح قزوین 30 بهمن 1395 
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۰۰:۰۸    
براساس اعلام سازمان سنجش آزمون سراسری سال 96 در روزهای پنجشنبه پانزدهم و جمعه شانزدهم تیرماه 96 در حوزه های امتحانی برگزار می شود.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۰:۵۸    
با استفاده از این نرم افزار می توانید نوار کوچکی در صفحه نمایش خود اضافه کنید و رابط کاربری گوشی خود را بهبود ببخشید.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۱:۵۸    
رئیس جمهور آمریکا که اجرای فرمانش در مورد ویزا و مهاجرت با رأی دادگاه به تعلیق درآمده، خواستار دقت در بازرسی های مرزی شده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۱:۵۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به پرسشی درباره زمان پرداخت یارانه به صنایع پاسخ عجیبی داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۰۹:۵۸    
کی از بازاریان انقلابی و معتمد بازار قزوین با اشاره به اینکه برای پیشرفت انقلاب باید به جوانان اعتماد کرد گفت: مسوولان باید مشکلات کشور را صادقانه با مردم در میان بگذارند.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۷:۳۸    
وزیر امور خارجه یمن با کاردار ایران در شهر صنعا دیدار و پیام خود برای همتای ایرانی اش را به وی تسلیم کرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۷:۲۸    
با اعلام مدیرعامل باشگاه استقلال تماشای بازی از طبقه دوم ورزشگاه آزادی در بازی این تیم برابر السد قطر رایگان خواهد بود.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۷:۲۸    
وزیر سابق مسکن و شهرسازی گفت: ادغام دو وزارتخانه راه و ترابری و مسکن و شهرسازی کار شایسته ای بود که انجام شد و در این 8 سال بیش از 60 هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی، روستایی و راه آهن ساخته و تحویل شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۷:۱۸    
شورای هماهنگی هیأت های مذهبی مهاجرین افغانستانی استان تهران در آستانه جشن پیروزی انقلاب نامه ای را خطاب به مقام معظم رهبری و مسئولان کشورمان منتشر کرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۷:۱۸    
وزیر بهداشت در اظهاراتی عجیب، از همه خواست تا توقعات خود از این وزارتخانه را با داشته های کشور افغانستان بسنجند نه سوییس!
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۷:۱۸    
از زمان ورود دونالد ترامپ به کاخ سفید، آمریکا و تمام دنیا با تصمیمات شتاب زده او روبرو بوده اند که در بیشتر موارد مخالفت ها و اعتراض هایی را به دنبال داشته است با این سوال که فایده این تصمیمات چیست؟
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۷:۰۸    
رئیس قوه قضاییه گفت: با حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، تهدیدهای دشمن فروکش کرده و فهمیده اند که ملت ما با فشار و ارعاب عقب نشینی نخواهد کرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۷:۰۸    
زیباترین سروده های فاطمی را در این گزارش بخوانید.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۶:۵۸    
انقلاب اسلامی ایران سی وهشتمین سال خود را پشت سر می گذارد و با گذشت نزدیک به چهار دهه از این رویداد تاریخی، هنوز هم یکی از مهم ترین عکس های تاثیرگذار آن روزها ...
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۶:۵۸    
حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری دچار عارضه قلبی شد و در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۵:۱۸    
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین گفت: در گذشته به نقاط محروم توجهی نمی شد و بیشتر تمرکز امکانات در پایتخت و مراکز استاها بود اما امروز احداث کتابخانه در نقاط محروم و فاقد کتابخانه در اولویت قرار ...
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۴:۳۸    
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قزوین اعلام کرد: آمارها نشان می دهد که امسال استان قزوین شرایط سخت تری را تجربه خواهد کرد و تابستان خشک تری در انتظار استان است.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۳:۵۸    
کارشناس امور هنری اداره ارشاد قزوین بیان کرد: یکی از اهداف مهم جشنواره توجه به توانایی خرید قشر عموم جامعه است و به همین دلیل قیمت البسه موجود در نمایشگاه متوسط است ...
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۳:۱۸    
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین گفت: آئین رونمایی از 5 عنوان کتاب کودک در حوزه دفاع مقدس، ایثار و شهادت در قزوین برگزار می شود.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۲:۳۸    
نماینده سابق مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس گفت: در آمریکا شخص رئیس جمهور به تنهایی اظهار نظر نمی کند بلکه تابع نظر کنگره و سایر سرمداران دولت بوده و امروز ترامپ تحت فشار گروه ها و لابی های صهیونیستی ...
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۲:۱۸    
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: مساجد دانشگاه فراگیری ایمان هستند و مردم ما ایمان را که یکی از عوامل پیروزی انقلاب بود، از این دانشگاه فرا گرفتند.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۲:۱۸    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید براینکه حفظ انقلاب اسلامی نیازمند مشارکت همه مردم و مسؤولین است،گفت:دل بستن به برجام برای رفع مشکلات کشور ساده لوحی است.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۱:۰۸    
مدیر شبکه الجزیره در تهران گفت در صورت تجاوز آمریکا به ایران، 36 پایگاه نظامی اش در منطقه هدف موشک های ایران قرار می گیرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۱:۰۸    
بازیکنان تیم تراکتورسازی تبریز و کاپیتان باشگاه پرسپولیس یاد و خاطر شهدا را در بازی دیروز زنده نگه داشتند.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۰:۵۸    
در این گزارش سعی کرده ایم ساده ترین روش های محافظت از اطلاعات در برابر هکرها را به شما آموزش دهیم.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۰:۵۸    
در هفتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از 5 دستاورد رزمی دفاعی رونمایی شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۰:۵۸    
مدیرکل نوسازی استان بیان کرد: کلنگ زنی احداث این دبیرستان انجام شده اما تا این تاریخ هیچ اعتباری برای احداث دبیرستان انرژی اتمی در قزوین به ما داده نشده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۰:۴۸    
نیروهای یمنی از انجام آزمایش موفقیت آمیز پرتاب یک موشک بالستیک دوربرد علیه هدفی نظامی در ریاض پایتخت عربستان خبر دادند.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۰:۴۸    
مسئول سازمان بسیج اساتید استان قزوین عنوان کرد: در گذشته رژیم پهلوی با کمک تسلیحات نظامی خریداری شده از آمریکا و با حمایت این کشور در منطقه به عنوان ژاندارم مطرح بود ...
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۰:۱۸    
رئیس جمهور جدید آمریکا بار دیگر اظهارات خصمانه و گستاخانه خود را علیه کشورمان تکرار کرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۹:۵۸    
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی مردم از نعمت ولایت فقیه که همان ولایت توحیدی است، بهره مند شدند.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۷:۵۸    
انقلاب اسلامی ایران، متولد لحظه ها است. بازخوانی این لحظه ها می تواند، در تحلیل چرایی و چگونگی انقلاب بسیار موثر باشد.