جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۱۲:۴۸May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبح قزوین 16 اسفند 1395 - sobheqazvin.ir

صبح قزوین 2 آذر 1395 صبح قزوین 30 دی 1395 صبح قزوین 30 بهمن 1395 صبح قزوین 1 اسفند 1395 صبح قزوین 2 اسفند 1395 صبح قزوین 3 اسفند 1395 صبح قزوین 4 اسفند 1395 صبح قزوین 5 اسفند 1395 صبح قزوین 6 اسفند 1395 صبح قزوین 7 اسفند 1395 صبح قزوین 8 اسفند 1395 صبح قزوین 9 اسفند 1395 صبح قزوین 10 اسفند 1395 صبح قزوین 11 اسفند 1395 صبح قزوین 12 اسفند 1395 صبح قزوین 13 اسفند 1395 صبح قزوین 14 اسفند 1395 صبح قزوین 15 اسفند 1395 صبح قزوین 16 اسفند 1395 صبح قزوین 17 اسفند 1395 صبح قزوین 18 اسفند 1395 صبح قزوین 19 اسفند 1395 صبح قزوین 20 اسفند 1395 صبح قزوین 21 اسفند 1395 صبح قزوین 22 اسفند 1395 صبح قزوین 23 اسفند 1395 صبح قزوین 24 اسفند 1395 صبح قزوین 25 اسفند 1395 صبح قزوین 26 اسفند 1395 صبح قزوین 27 اسفند 1395 صبح قزوین 28 اسفند 1395 صبح قزوین 29 اسفند 1395 صبح قزوین 30 اسفند 1395 
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۸:۰۷    
جمعی از مردم شهرستان تاکستان در اعتراض به عبور ریل راه آهن از مسیر داخل شهر برای چند دقیقه عبور قطار عبوری از داخل شهر را متوقف کردند.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۷    
در ایام نوروز 96، موزه "سلامت و تاریخ پزشکی قزوین" در خانه تاریخی یزدی با مشارکت بخش خصوصی و در قالب موزه های مشارکتی افتتاح و راه اندازی خواهد شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۸:۵۷    
شرکت خودروسازی سایپا برای جدیدترین محصول تولیدی خود یک نام انگلیسی انتخاب کرده اما تلاش کرده با تطبیق آن با نام چند روستا و محله و تپه، آن را واژه ای ایرانی جا بزند.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۸:۵۷    
سفر منطقه ای ملک سلمان به جنوب شرق آسیا و سفر غیر منتظره عادل الجبیر به عراق در ظاهر حکایت از تغییر دارد، اما این تغییر در حقیقت امر به چه معناست؟
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۸:۴۷    
احمد عزیزی شاعر نام آشنای کشورمان بعد از تحمل سال ها بیماری و در شرایطی که 9 سال را در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه، بستری بود، دارفانی را وداع گفت.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۸:۳۷    
ترامپ از کالای باکیفیت چینی ترسید، ولی ایران باز هم به استقبال کالای بی کیفیت چینی می رود!
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۸:۳۷    
عروسکهای جدیدی که رامبد جوان پیش از این قول حضور آنها را در برنامه داده بود از امشب در برنامه خندوانه جانشین جناب خان می شوند.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۸:۲۷    
دولت روحانی در حوزه زنان، به داشتن چند فرماندار و بخشدار زن می بالد. در حالی که از میان 430 فرماندار فقط 4 نفر زن هستند. از مجموع هزار و 58 بخشدار کل کشور هم فقط 13 نفر زن هستند.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۸:۲۷    
در متن زیر به دعاهایی که می توانیم آن ها را برای امام زمان (عج) بخوانیم، اشاره شده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۸:۱۷    
در سال های قبل مردم شاهد پیامک رئیس جمهور در گوشی تلفن همراه خود بودند که در این چند سال اگر این رقم در کار خیر هزینه می شد، گره مشکل بسیاری از افراد گشوده می شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۸:۱۷    
دو مقام آمریکایی از آزمایش موفقیت آمیز موشک بالستیک سپاه پاسداران در دریای عمان خبر دادند.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۸:۰۷    
دادگاهی در لوگزامبورگ، 1.6 میلیارد دلار از دارایی های بانک مرکزی ایران را توقیف کرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۷    
رهبر معظم انقلاب فرمودند: اشتباه بعضی از ما در چالش اقتصادی بزرگی که کشور دچار آن است این بود که در زمینه اقتصادی احساس ضعف شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۴    
با حضور مسئولان استانی و کشوری کنگره ملی شهیده "رقیه رضایی" در قزوین برگزار شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۴    
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از حضور هیات اقتصادی به استان قزوین خبر داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۴    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین بیان کرد: 61 واحد مشکل دار در استان وجود دارد که 5652 کارگر در این واحدها مشغول فعالیت هستند که از این تعداد 17 واحد در گروه فولاد و ساختمان با 1363 ...
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۴:۳۴    
مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین از تصویب دستورالعمل اجرایی نما و منظر شهری در کمیسیون ماده 5 شهر قزوین خبر داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۴    
مدیرکل دامپزشکی استان قزوین از بازگشایی کشتارگاه دام زیاران پس از سال ها تعطیلی خبرداد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۲:۳۴    
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: موضوع حریق باغ های سنتی قزوین از لحظات ابتدایی وقوع، مورد توجه و بررسی مسئولان بوده و دستگاه قضایی در حال بررسی است تا با عامل یا عوامل این اقدام برخورد لازم صورت ...
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۴    
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: کیفرخواست 3 تن از مسئولان آموزش و پرورش استان درباره اتهام اختلاس صادر شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۱:۵۴    
مدیر روابط عمومی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قزوین از توزیع 25 هزار اصله نهال غیرمثمر همزمان با هفته منابع طبیعی در قزوین خبر داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۱:۳۴    
محسن رضایی در کنگره ملی شهیده رقیه رضایی گفت: هم اکنون بالاتر از خنثی سازی تحریم دشمن، حفظ این هویت انقلابی است ...
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۱۵    
نان چرخی جزو معروف ترین شیرینی های قزوین است که علاقه مندان زیادی دارد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۰۵    
رئیس مجمع بسیج جامعه زنان قزوین بیان کرد: شهیده رضایی از سوی اهل هنر، اصحاب رسانه، به جامعه زنان می تواند به عنوان الگویی بارز و بانویی عفیفه ...
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۰۵    
شهیده رضایی در قزوین به دنیا آمد و تحصیلات خود را در مدرسه آغاز کرد و در حوزه علمیه قم در عرض سه سال به درجۀ طلبگی درآمد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۷:۵۵    
آپارتاید یکی از صور وحشیانه تبعیض نژادی است که رژیم وابسته آفریقای جنوبی علیه سیاه پوستان و تیره پوستان و به نفع اقلیت سفید پوست و نژاد پرست این کشور (که عمدتا از نسل مهاجران اروپایی بودند) اعمال می ...
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۷:۴۵    
اگرچه فوتبال امروز عرصه را برای بازیکنان دارای اضافه وزن تنگ کرده است اما هنوز هم بازیکنانی بوده و هستند که با وجود داشتن چربی های اضافه، فرصت ابراز وجود و درخشش به دست می آورند.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۷:۳۵    
مرکز آمار در گزارش جدید خود از افزایش 17.1 درصدی قیمت گوشت قرمز در یک ساله منتهی به بهمن 95 خبر داد و گران شدن هزینه آب، برق و گاز را تایید کرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۶:۴۵    
عکس دسته جمعی پرسپولیسی ها در رختکن پس از برد شیرین مقابل نفت تهران در زیر مشاهده می کنید.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۶:۴۵    
رند در گزارشی به واشنگتن هشدار داد در پی دامن زدن به اختلافات در ایران برای تغییر رژیم نباشد چرا که عواقب سنگینی برای آمریکا به دنبال خواهد داشت.