یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۱۸:۰۰Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبح قزوین 3 خرداد 1396 - sobheqazvin.ir

صبح قزوین 1 فروردین 1395 صبح قزوین 31 فروردین 1396 صبح قزوین 31 اردیبهشت 1396 صبح قزوین 31 تیر 1396 صبح قزوین 31 مرداد 1396 صبح قزوین 31 شهریور 1396 صبح قزوین 1 مهر 1396 صبح قزوین 30 آبان 1396 صبح قزوین 2 آذر 1396 صبح قزوین 30 دی 1396 صبح قزوین 30 بهمن 1396 صبح قزوین 2 اسفند 1396 صبح قزوین 1 خرداد 1396 صبح قزوین 2 خرداد 1396 صبح قزوین 3 خرداد 1396 صبح قزوین 4 خرداد 1396 صبح قزوین 5 خرداد 1396 صبح قزوین 6 خرداد 1396 صبح قزوین 7 خرداد 1396 صبح قزوین 8 خرداد 1396 صبح قزوین 9 خرداد 1396 صبح قزوین 10 خرداد 1396 صبح قزوین 11 خرداد 1396 صبح قزوین 12 خرداد 1396 صبح قزوین 13 خرداد 1396 صبح قزوین 14 خرداد 1396 صبح قزوین 15 خرداد 1396 صبح قزوین 16 خرداد 1396 صبح قزوین 17 خرداد 1396 صبح قزوین 18 خرداد 1396 صبح قزوین 19 خرداد 1396 صبح قزوین 20 خرداد 1396 صبح قزوین 21 خرداد 1396 صبح قزوین 22 خرداد 1396 صبح قزوین 23 خرداد 1396 صبح قزوین 24 خرداد 1396 صبح قزوین 25 خرداد 1396 صبح قزوین 26 خرداد 1396 صبح قزوین 27 خرداد 1396 صبح قزوین 28 خرداد 1396 صبح قزوین 29 خرداد 1396 صبح قزوین 30 خرداد 1396 صبح قزوین 31 خرداد 1396 
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۱:۵۲    
مدیرکل بهزیستی استان قزوین از توزیع 1000 بسته سبد کالا ویژه ماه مبارک رمضان برای مددجویان تحت حمایت بهزیستی خبر داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۹:۲۲    
تعدادی از مدیران ارشد آموزش و پرورش شهر تهران و شهرستان های استان تهران به دلیل تخلفات انتخاباتی احضار و بازداشت شدند.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۹:۲۲    
رئیس جمعیت هلال احمر آبیک خاطر نشان کرد: کانال آبیاری بزرگ استان قزوین مادر آب رودخانه زیاران را به مزارع شهرستانهای آبیک ...
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۹:۰۲    
جذابیت موضوعات و میهمانان در عرصه های مختلف که حرفی نو داشتند از جدی ترین مولفه های موفقیت مجموعه راز در سال های گذشته بوده که در سری جدید این برنامه هم همین اصول حفظ و البته تقویت خواهد شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۸:۵۲    
آخوندی باید پاسخ دهد چرا نتوانسته حتی یک مسکن اجتماعی برای ملت ایران بسازد؟
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۸:۵۲    
دولت یازدهم به دلیل ضعف هایش در زمینه تأمین اشتغال، رفع رکود و... به شدت مایل بود فضای انتخاباتی را سیاسی کند؛ به این ترتیب قادر بود از پاسخگویی به پرسشگری تغییر موضع دهد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۸:۴۲    
یکی از برنامه های پربیننده تلویزیون در ایام مناسبتی ماه رمضان پخش مجموعه های تلویزیونی و برنامه های افطار است که رسانه ملی با تولید برنامه های مختلف به استقبال ماه رحمت و مهربانی رفته است.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۸:۳۲    
نیویورک تایمز نوشت با توجه به اشتیاق ترامپ برای اینکه خودنمایی کند، مکانی مناسب تر از عربستان سعودی برای نخستین سفر خارجی وی وجود نداشت.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۸:۳۲    
دبیر شورای نگهبان گفت: سلامت انتخابات را تایید می کنم که خیلی خوب بود اما تخلفات بسیاری هم شد که بخشی از آن متوجه مسئولان بود که تخلفات بسیاری کردند.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۸:۲۲    
در دنیا سالانه هفت میلیون تن خرما تولید می شود که یک میلیون و 66 هزار تن آن در ایران تولید می شود.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۸:۱۲    
حسن روحانی در صفحه توئیتر خود از رد پیشنهادات هیأت اجرایی برای تسهیل روند رأی گیری توسط شورای نگهبان انتقاد کرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۸:۰۲    
شایان نصیرپور جودوکار سابق تیم ملی ایران پس از مهاجرت به کشور ترکیه از چهار روز دیگر برای تیم ملی بزرگسالان این کشور فعالیت خواهد کرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۸:۰۲    
دو کتاب دژخیمان عصر طلایی و بازیگران عصر طلایی آثاری هستند که وزارت ارشاد به آنها مجوز داده و مولف با نام کتاب عنوان می دارد دوره رضا شاه دوره طلایی بوده است!
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۸:۰۲    
روزنامه آمریکایی فایننشال تایمز با اشاره به انتخابات اخیر ایران و ترویج وهابیت از سوی رژیم سعودی، تعبیر ترامپ از جنگ میان اهریمن و نیکی را زیر سؤال برد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۷:۵۲    
عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری از احتمال رؤیت هلال ماه مبارک رمضان در غروب روز جمعه خبر داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۷:۵۲    
حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار جمعی از فرماندهان، رزمندگان و هنرمندان و دست اندرکاران برنامه های شب های خاطره دفاع مقدس، بیان خاطرات دوران 8 سال جنگ تحمیلی و استفاده از شیوه های هنری ...
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۴:۱۵    
ساعت 8 شب شده بود، بعد از دعا و گریه در درگاه خداوند، همه آماده حرکت شده بودند، هر کس از خواسته هایش و خواب هایی که دیده بود می گفت و انگار همه آماده بودند که به میدان شهادت بروند، نه میدان جنگ!
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۳:۳۵    
ورزشکاران قزوینی در پنجمین دوره مسابقات قهرمانی کشور ورزش های پهلوانی و زورخانه ای جانبازان و فرزندان شاهد و ایثارگر خوش درخشیدند.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۲:۴۵    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه فتح خرمشهر، پیروزی جریان ایمان در برابر کفر بود گفت: متاسفانه برخی عزت و اقتدار کشور را از دشمنان طلب می کنند.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۲:۳۵    
در این خبر از آخرین قیمت میوه و نوبرانه ها در بازار قزوین مطلع شوید.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۲:۱۵    
به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه های صداوسیمای مرکز قزوین اعلام شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۲:۰۵    
فرماندار شهرستان آبیک از کشف جسد غریق 28 ساله اهل دارالسرور این شهرستان خبر داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۱:۴۵    
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با تاکید بر اینکه نفاق و تزویر مانع آزادسازی زودهنگام خرمشهر شد، گفت: تمام قوای کشور باید با همدلی در راستای مقابله با دشمن به کار گرفته شود.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۱:۳۵    
مرکز کمک و فعالیت های انسان دوستانه شاه عربستان سعودی به بهانه تثبیت سواحل رودخانه ها در تاجیکستان 6 میلیون و 300 هزار دلار به این کشور کمک کرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۱:۲۵    
رادیو ترتیل صبح امروز 3 خردادماه راه اندازی و از ساعت 10 صبح به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز می کند.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۱:۲۵    
زمان سفر تیم فوتبال پرسپولیس به قطر برای بازی مقابل لخویا مشخص شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۱:۲۵    
کاهش شدید ساعات درس های قرآن و دینی در دوره متوسطه در روزهایی که اخبار مربوط به سند 2030 یونسکو داغ شده بود، حیرت بسیاری از فرهنگیان را برانگیخته است.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۱:۲۵    
روزنامه آمریکایی لس آنجلس تایمز در مطلبی به انتقاد از موضع دوگانه آمریکا در قبال دموکراسی پرداخت.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۱:۱۵    
رقص شمشیر ترامپ با شاه سعودی و تهدید ایران به جنگ ظاهراً خیلی زودتر از آنچه روحانی تصورش را می کرد شعار مردم فریب "دور شدن سایه جنگ" را در نظر حامیانش از سکه انداخت.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۱:۰۵    
سوم خرداد سال 1361 یادآور یکی از بزرگ ترین حماسه های دفاع مقدس است.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۱:۰۵    
تمیم بن حمد آل ثانی،امیر قطر حزب الله لبنان را حزب مقاومت و ایران را کشوری اسلامی و یک وزنه سنگین در منطقه توصیف کرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۰:۵۵    
نشست علنی مجلس شورای اسلامی از دقایقی پیش، به دلیل خارج شدن مکرر نمایندگان از صحن، از رسمیت افتاده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۰:۴۵    
ملت ایران به سبب سیاست های آقای روحانی در مقابل موج جدید تحریم کاملا بی دفاع است، الا اینکه بیرون دولت چاره ای کرده باشند.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۰:۴۵    
با توجه به اینکه عمان و قطر نیز به دنبال خرید تاد هستند، به نظر می رسد کشورهای حاشیه خلیج فارس به دنبال ایجاد یک سپر دفاع موشکی مشترک هستند.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۰:۳۵    
خرمشهر آزاد شد...
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۰:۲۵    
با توجه به اطلاعات مهم و مفیدی که در تحقیقات جدید از همدست بابک زنجانی به دست آمده این احتمال وجود دارد که حکم اعدام متهم پرونده فساد نفتی هم مانند دو متهم دیگر این پرونده نقض شود.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۰:۱۵    
رزمایش بزرگ بیت المقدس 29 نیروی زمینی ارتش در منطقه نصرآباد اصفهان و همزمان با سالروز سوم خرداد آغاز شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۹:۵۵    
عضو خبرگان رهبری قزوین بیان کرد: به خطاط دفتر تبلیغات خرمشهر گفتم بنویس جمعیت خرمشهر 36 میلیون نفر، هدفم این بود که در آن زمان چون جمعیت کشور 36 میلیون نفر بود نشان دهیم که همه ملت ایران پشتیبان مردم ...
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۹:۵۵    
معاون اقتصادی استاندار قزوین بیان کرد: قیمت شکر و برنج هم به زودی اعلام می شود، ضمن اینکه در قیمت زولبیا و بامیه در استان افزایش محسوسی نخواهیم داشت.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۹:۳۵    
سوم خرداد یادآور عملیاتی بزرگ توسط رزمندگان ایرانی برای بازگرداندن شهری بود که صدام آن را المحمره می نامید، شهری که امروز همه مردم ایران آن را با نام "خرمشهر" می شناسند.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۹:۳۵    
منتخب تصاویر صفحات نخست روزنامه های چهارشنبه 3 خرداد
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۹:۳۵    
کتاب عکس خرمشهر از مجموعه چند جلدی عکس های جنگ تحمیلی است که از سوی انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس و بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس منتشر شده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۸:۵۵    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در 2030 ما متعهد شده ایم که تمام دانشمندان، متخصصان و فن آوران خود را در اختیار سازمان ملل قرار می دهیم تا به کشور های منطقه اعزام شوند و به آنها نیز آموزش بدهند.