جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۶:۱۹Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبح قزوین 30 دی 1396 - sobheqazvin.ir

صبح قزوین 1 فروردین 1395 صبح قزوین 31 فروردین 1396 صبح قزوین 31 اردیبهشت 1396 صبح قزوین 31 خرداد 1396 صبح قزوین 31 تیر 1396 صبح قزوین 31 مرداد 1396 صبح قزوین 31 شهریور 1396 صبح قزوین 1 مهر 1396 صبح قزوین 30 آبان 1396 صبح قزوین 2 آذر 1396 صبح قزوین 30 بهمن 1396 صبح قزوین 2 اسفند 1396 صبح قزوین 1 دی 1396 صبح قزوین 2 دی 1396 صبح قزوین 3 دی 1396 صبح قزوین 4 دی 1396 صبح قزوین 5 دی 1396 صبح قزوین 6 دی 1396 صبح قزوین 7 دی 1396 صبح قزوین 8 دی 1396 صبح قزوین 9 دی 1396 صبح قزوین 10 دی 1396 صبح قزوین 11 دی 1396 صبح قزوین 12 دی 1396 صبح قزوین 13 دی 1396 صبح قزوین 14 دی 1396 صبح قزوین 15 دی 1396 صبح قزوین 16 دی 1396 صبح قزوین 17 دی 1396 صبح قزوین 18 دی 1396 صبح قزوین 19 دی 1396 صبح قزوین 20 دی 1396 صبح قزوین 21 دی 1396 صبح قزوین 22 دی 1396 صبح قزوین 23 دی 1396 صبح قزوین 24 دی 1396 صبح قزوین 25 دی 1396 صبح قزوین 26 دی 1396 صبح قزوین 27 دی 1396 صبح قزوین 28 دی 1396 صبح قزوین 29 دی 1396 صبح قزوین 30 دی 1396 
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۱:۱۰    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عناوین و اسامی ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی را در سال 1396 اعلام کرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۲:۴۰    
تیم سفیر نوین آبیک با قهرمانی در لیگ برتر فوتبال استان، فصل آینده در لیگ سه فوتبال کشور به میدان می رود.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۲:۱۰    
برندگان جایزه باربد جشنواره موسیقی فجر در بخش های پاپ، کلاسیک، تلفیقی باکلام، تلفیقی بی کلام، ایرانی دستگاهی بی کلام، ایرانی دستگاهی با کلام، ایرانی معاصر بی کلام، ایرانی معاصر باکلام معرفی شدند.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۲:۰۰    
در این منازعه کردها نه تنها مناطق تحت تصرف خود در رقه، شرق، جنوب و غرب حلب را از دست خواهند داد بلکه ممکن است حتی نتوانند اداره استان حسکه را برای خود تضمین نمایند.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۲۰    
مدیر مسئول کیهان درباره اعتراض شدید وزارت امور خارجه به نقد برجام در برنامه تلویزیونی ثریا گفت: وقتی آقای روحانی به عنوان رئیس دولت معتقد است که پیامبر خدا (ص) و امامان معصوم (ع) را می توان نقد کرد ...
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۱۰    
شهردار قزوین گفت: اولویت اصلی شهرداری در سال آتی تکمیل پروژه های نیمه تمام است و در راستای حذف هزینه های غیر ضروری و مناسب سازی شهر برای افراد کم توان جسمی تلاش خواهیم کرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۴۰    
استاندار قزوین از راه اندازی آموزشکده اختصاصی گلخانه داری در استان طی آینده خبر داد و گفت: طرح مقدماتی مربوط به این فضای آموزشی باید تهیه و جزییات آن مورد بررسی قرار بگیرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۱۰    
سرپرست جهاد دانشگاهی گفت: در حال حاضر نیز آمادگی داریم تا در سه حوزه درمان سرطان به ویژه سرطان پستان ...
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۲    
ایمان اسکندری کارگردان نمایش ماراساد گفت: اجرای ما دو سویه بود اما ایران کنسرت اجرای سه سویه فروخته بود به همین دلیل تعدادی از عزیزانی که بلیت تهیه کرده بودند ...
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۲    
آقای روحانی در یکی از سفرهای تبلیغاتی در جمع مردم اهواز گفته بود آن روز که ریزگرد و رطوبت هوا زندگی مردم اهواز را درخطر قرار داد هم من اشک ریختم هم جهانگیری ...
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۲    
خبر بریدن دست یک سارق حرفه ای و با سابقه در خراسان بازتاب گسترده ای در میان رسانه ها داشته است. رسانه های غربی از منظر حقوق بشری و اینکه اقدامی خشن و غیر انسانی است به اجرای این حکم تاخته اند.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۲    
مجری برنامه ثریا گفت: تاکنون چندین بار از اعضای تیم مذاکره کننده برای حضور در ثریا و گفت وگو با منتقدان دعوت کرده ایم ...
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۲    
سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری امروز به سوالات رسانه ها درباره بودجه، انتخابات، رجل سیاسی و ... پاسخ داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۲    
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، خبرگزاری ینی مساوات ارگان رسمی خبری جمهوری آذربایجان در گزارشی با تکرار ادعاهای واهی خبرگزاری های رژیم صهیونیستی و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ...
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۲    
حریفان تیم ملی فوتبال کشورمان در راه آماده سازی برای حضور در جام جهانی 2018 مشخص شده اند.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۲    
همان ماه های ابتدایی نبرد سوریه، فرمانده ای به میدان جنگ اعزام شد که اکنون نامش در یکی از میدان های تهران ثبت شده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۲    
ساختمان پلاسکو واقع در چهارراه استانبول در حدود ساعت 8 صبح 30 دی ماه سال 95 آتش گرفت، حدودا سه ساعت سوخت و بعد ناگهان فرو ریخت.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۲    
اتحادیه جهانی کشتی ایران را به عنوان میزبان رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال (امیدهای) جهان در سال 2020 میلادی معرفی کرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۲    
دادستان تهران گفت: روز چهارشنبه نامه ای به آقای نجفی شهردار تهران نوشتم و از وی خواستم مستندات خود درباره فساد در شهرداری را ارائه کند.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۲    
روزنامه حامی دولت، همه مشکلات اجرایی و غیره در کشور را به گردن روحانیت و حوزه انداخته است و در سرمقاله امروزش می نویسد عامل اصلی آشوب های اخیر روحانیت هستند.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۲    
رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: تصادفی در آزادراه قزوین به کرج نرسیده به عوارضی شماره 2 رخ داد که متاسفانه در این تصادف یک نفر فوت شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۲    
هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۲    
استاندار قزوین گفت: بیشتر خانواده ها حاضر نیستند دختر و همسر پاک شده را تا مدتی دوباره بپذیرند؛ بنابراین باید موضوع گرمخانه برای زنان توسط شهرداری و بهزیستی فراهم شود.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۲    
16 آتش نشان در حادثه پلاسکو جان خود را از دست دادند تا غول آهنی پایتخت، آخرین ایستگاه فعالیت آن ها باشد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۲    
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین از برگزاری اولین نمایشگاه شیرینی،شکلات،نوشیدنی،لبنیات و صنایع غذایی در قزوین خبر داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۲    
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین از اجرای طرح بیابان زدایی در بیش از 2 هزار هکتار از بیابان های استان قزوین خبر داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۲    
رهبر معظم انقلاب همواره یکی از مشوقان به امر کتابخوانی بوده اند. جدیدترین روایتی که از مهارت ایشان در کتابخوانی منتشر شده ...
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۱    
رئیس جدید کمیته ملی المپیک در حالی گفته هیچ اصراری بر ماندن در شهرداری ندارم که استعفایی نداده و مشخص نیست چگونه بدون استعفا، می توان عدم اصرارش برای داشتن مسئولیت در شهرداری را پذیرفت.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۱    
یک روزنامه نگار تحقیقی نوشته دولت آمریکا بیش از یک میلیون دلار برای بهره برداری از ناآرامی های اخیر در برخی از شهرهای ایران هزینه کرده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۱    
مدیر اجرایی اندیشکده آمریکایی شورای منفعت ملی می نویسد سیا در ایران، جاسوس ندارد اما می تواند اعتراضات موجود را تحریک و جهت دهی کند.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۱    
از عمده نیروهایی که براساس تحلیل ها انتظار می رود به صورت جدی تری در انتخابات آینده حضور یافته و برنامه هایی برای انتخابات مجلس ارائه دهند، دو شخصیت رئیسی و قالیباف می باشند ...
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۱    
مدیرکل انتقال خون استان قزوین از رشد 15 درصدی آمار اهدای خون استان در 9 ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته خبر داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۱    
جناب واعظی مدیر دفتر رئیس جمهور محترم روز جمعه در دانشگاه امام صادق در خلال فرافکنی ها در پاسخ به ناکارآمدی ها، چند بار از روزنامه جوان و کیهان نام برده اند که دولت را می آزارند.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۱    
بر اساس لایحه دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری، شرایط بازنشستگی کارمندان دولت تغییر خواهد کرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۱    
در پی مخالفت مجلس سنا با تصویب لایحه بودجه اضطراری، دولت آمریکا برای نوزدهمین بار در تاریخ این کشور تعطیل شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۱    
رئیس دامپزشکی شهرستان قزوین از معرفی 14 واحد متخلف به تعزیرات حکومتی خبرداد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین از حضور 456 بیمار دیالیز دائم در استان خبر داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۹:۲۱    
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: دشت قزوین در معرض فاجعه بزرگ محیط زیستی قرار دارد، با این که همه به این معضل اذعان داریم؛ اما در عمل برای رفع آن اقدام جدی نمی کنیم.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۹:۰۰    
رییس حوزه قضایی بخش اسفرورین گفت: افزایش سطح اطلاعات افراد و فرهنگ سازی صورت گرفته در راستای پیشگیری از وقوع جرم در کنار برخورد قاطع و سریع با بر هم زنندگان امنیت و آسایش مردم باعث کاهش جرایم بوده ...