سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۵:۵۴Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه تعادل 16 اردیبهشت 1403 - taadolnewspaper.ir

روزنامه تعادل 27 اسفند 1397 روزنامه تعادل 28 اسفند 1398 روزنامه تعادل 28 اسفند 1399 روزنامه تعادل 26 اسفند 1400 روزنامه تعادل 1 فروردین 1401 روزنامه تعادل 29 اسفند 1402 روزنامه تعادل 31 فروردین 1403 روزنامه تعادل 1 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 2 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 3 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 4 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 5 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 6 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 7 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 8 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 9 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 10 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 11 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 12 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 13 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 14 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 15 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 16 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 17 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 18 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 19 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 20 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 21 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 22 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 23 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 24 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 25 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 26 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 27 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 28 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 29 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 30 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 31 اردیبهشت 1403 
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۲:۰۳    
قیمت بیت کوین در چند هفته گذشته نوسانات قابل توجهی را تجربه کرده است. خریداران تلاش می کنند تا دوباره برتری خود را در بازار تثبیت کنند و موفق شدند یک بازیابی قدرتمند را بالای سطح 60 هزار دلار رقم ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۱:۴۳    
آرمان خالقی، عضو هیات مدیره خانه صمت ایران در رابطه با مزیت تامین مالی معادن از طریق بازار سرمایه، اظهار کرد: مهم ترین مشکل صنایع به ویژه صنایع معدنی در حال حاضر تامین نقدینگی واحدهای تولیدی است ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۴۳    
برخی از رسانه ها طی چند روز گذشته به نقل از یک متخصص طب اورژانس مدعی شدند که آمار خودکشی در میان پزشکان مرد 40 درصد و در پزشکان زن 130 درصد، نسبت به جمعیت عمومی، افزایش یافته است.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۲۳    
چند روز قبل خبر فوت یه بلاگر مشهدی که از طبقه هفتم یک ساختمان لاکچری سقوط کرده بود منتشر شد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۳۸    
با توجه به اهمیت سلامت دهان و دندان در ارتقای سلامت عمومی جامعه، پویش ملی سلامت دهان و دندان از هفدهم تا نوزدهم اردیبهشت، برگزار می شود.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۰۳    
فیش های حقوقی بازنشستگان کارگری با اعمال افزایش صادر شد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۳۸    
هوش مصنوعی یک ابزار کمکی برای خدمت به پزشکان در رشته های مختلف به خصوص رادیولوژیست هاست که با کمک آن دقت و سرعت کار افزایش می یابد، اما جایگزین پزشک نخواهد شد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۰۳    
دبیر انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش گفت: ریشه ناترازی بنزین در مصرف بی رویه است و مصارف بالا، کار را به جایی رسیده که به جای صادرات، در سال گذشته حدود 3 میلیارد دلار واردات بنزین داشتیم.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۰۳    
سونوگرافی یک روش تصویربرداری است که برخلاف رادیوگرافی از امواج فرا صوتی بی خطر استفاده می کند به همین دلیل شیوه ای امن و بدون درد در بررسی ساختار و حرکات ارگان های داخلی بدن شناخته می شود.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۸:۰۳    
سه جنایت وحشتناک خانوادگی در حالی طی 24 ساعت در مشهد رخ داد که منشا آن روابط عاطفی سرد، سوءظن و مشکل روانی اعلام شد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۷:۰۳    
قیمت طلا و سکه روز یکشنبه با کاهش ارزش بازگشایی شد. روند نزولی قیمت در بازار طلا در تعطیلی بازارهای جهانی رخ داد و دلار لیدر اصلی کاهش قیمت در بازار طلا بود ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۶:۰۳    
قیمت دلار روز یکشنبه با کاهش 600 تومانی به کف کانال اول از کریدور ششم برگشت. روند کاهشی اسکناس دلار تحت تاثیر امیدواری معامله گران نسبت به سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران شکل گرفته ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۱:۵۳    
فرشاد مومنی، اقتصاددان با بیان اینکه در 40 سال اخیر، 30 درصد کل زلزله های ویرانگر دنیا در ایران اتفاق افتاده ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۱:۴۸    
رییس پلیس فتای فراجا گفت: طرح برخورد با جرایم اخلاقی و مغایر با شؤونات اسلامی، اجتماعی و فرهنگی شامل لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ در فضای مجازی اجرایی می کنیم.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۱:۴۳    
رییس اتاق بازرگانی ایران و چین گفت: 91 درصد کالاهای صادراتی ایران به چین از فرآورده های نفتی است.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۱:۴۳    
به گزارش سازمان توسعه تجارت ایران، عبدالامیر ربیهای با اشاره به برگزاری ششمین کمیسیون مشترک ایران و عراق گفت ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۱:۴۳    
مدیرکل شرق آسیا و اقیانوسیه سازمان توسعه تجارت با اعلام اینکه چین صدر تقویم برگزاری نمایشگاه در جهان است، گفت: 85 درصد صادرات ایران برپایه محصولات نفتی و معدنی است که این موضوع مناسب نیست.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۱:۳۸    
طولانی شدن مدت تخصیص ارز برای متقاضیان ارز اشخاص از سوی فعالان اقتصادی مورد انتقاد قرار گرفت.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۱:۳۸    
سیاست شکست خورده ممنوعیت واردات پوشاک، نه تنها ایران را به بستری مناسب برای قاچاقچیان این کالا تبدیل کرده است؛ بلکه طبق جدیدترین اظهارنظر فعالان صنعت پوشاک ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۱:۳۸    
وزارت بازرگانی و صنعت هند از صادرات 134 میلیون دلاری برنج این کشور به ایران در دو ماهه نخست سال جاری میلادی خبر داد ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۱:۲۸    
داده های آموزشی در کنار توان محاسباتی و الگوریتم ها، یکی از ارکان اساسی و تعیین کننده در توسعه این فناوری محسوب می شوند.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۱:۱۳    
مطابق آمار و داده های موجود در گزارشات تفریغ بودجه شهرداری تهران از سال 1387 تا شهریورماه 1402 از محل عوارض قطع درختان رقمی بالغ بر یک هزار و 871 میلیارد تومان درآمد کسب کرده است.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۱:۱۳    
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد هواشناسی برای چهار روز آینده در این استان خبر داد و گفت: شهروندان از حضور در ارتفاعات و حاشیه رودها بپرهیزند.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۱:۱۳    
معاون شهردار پایتخت با بیان اینکه شهرداری هنوز 50 هزار میلیارد تومان به بانک شهر بدهکار است، گفت: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار ماست ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۱:۱۳    
مقام مسوول وزارت راه و شهرسازی از تایید حدود یک میلیون و 470 هزار متقاضی وام ودیعه مسکن خبر داد و گفت: بانک ها با 445 هزار نفر قرارداد امضا کرده اند.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۱:۱۳    
دبیر کانون سراسری انبوه سازان با تاکید بر اینکه نباید معیار تعرفه خدمات مهندسی، قیمت ماست باشد، اقدام وزارت راه و شهرسازی در نحوه ابلاغ تعرفه های جدید را هوشمندانه دانست.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۱:۰۸    
محمدعلی شیرازی، مدیرعامل فرابورس مساله استقرار نظام حاکمیت شرکتی را به عنوان یک معیار اساسی در پذیرش شرکت ها در هیات های پذیرش بازار اول، دوم و نوآفرین اعلام کرد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۱:۰۳    
در سال جاری دولت وعده کاهش تورم تا 30 درصد را داده است. در راستای دستیابی به این هدف نقدینگی تا 24 درصد کاهش یافته، اما هنوز تورم بالاست، در این گزارش به دلایل آن پرداخته شده است ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۵۸    
حجم آب موجود مخازن سدهای کشور با یک درصد رشد از 31.97 میلیارد مترمکعب در سال گذشته به 32.39 میلیارد مترمکعب در سال آبی جاری رسیده است.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۵۸    
رییس هیات مدیره سندیکای صنعت برق با اشاره به اینکه ظرفیت های بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی و مهندسی در کشور وجود دارد، گفت: صادرات خدمات فنی و مهندسی برای تحقق رشد 8درصدی اقتصاد ایران یک ضرورت است.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۵۳    
طبق اعلام بانک مرکزی، سقف تراکنش بانکی روزانه بسته به نوع انجام عملیات تراکنش از پنج تا 400 میلیون تومان متغیر است ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۵۳    
مساله فروش نفت ایران برای بسیاری از رسانه های معاند و همسویان شان در داخل تبدیل به بحران شده است از این جهت هر روز گمانه زنی هایی از میزان تخفیف فروش نفت ایران منتشر می شود.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۵۳    
منابع آگاه از احتمال تداوم کاهش تولید نفت اعضای سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و متحدانش (اوپک پلاس) پس از ماه ژوئن خبر دادند.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۴۸    
رییس جمهور گفت: آن چه دولت را می تواند بیشتر در دل مردم جای دهد و اعتماد مردم را افزون کند و سرمایه اجتماعی را افزایش دهد، صداقت با مردم است.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۴۸    
رسانه ها امروز یکشنبه درباره نتایج دور مذاکرات روز گذشته در قاهره درخصوص دستیابی به توافق آتش بس و تبادل اسرا در غزه گزارش دادند: هنوز توافقی حاصل نشده است.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۴۸    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سامانه ای برای شناسایی بیکاران در کشور خبر داده و گفته که در این سامانه مشخصات کامل افراد و تحصیلات و درج می شود.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۴۳    
سخنگوی شورای نگهبان از تایید طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) از سوی شورای نگهبان خبر داد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۴۳    
دولت سیزدهم در ماه های گذشته تلاش کرده با انتشار خبرها و تحلیل ها و صحبت های مختلف از سوی مقامات دولتی و رسانه های نزدیک یک دو گانه را در سیاستگذاری کلان اقتصادی ترویج دهد ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۴۳    
یکی از مقامات ارشد جنبش حماس از دستیابی به فرمول یک توافق مشخص در مذاکرات خبر داد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۲۳    
ایران خودرو شرایط فروش فوری وانت آریسان ویژه اردیبهشت ماه 1403 را اعلام کرد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۰۳    
زنی که به قتل شوهرش متهم است ادعا می کند زمان حادثه همسرش در حال خفه کردن او بود.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۱:۴۳    
قیمت خودرو، امروز، یک شنبه، 16 اردیبهشت 1403، در بیشتر محصولات روند کاهشی داشت. چنانکه فیدلیتی پرایم پنج نفره یک شبه 20 میلیون تومان ارزان شد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۱:۲۳    
خبر ورزشی نوشت: حواشی دیدار پرسپولیس و سپاهان کماکان ادامه دارد و بیش از همه حول توهین های مردی می گذرد که سخنان او هیچ خریداری نداشت.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۰:۴۳    
قبض برق مشترکی که در مناطق عادی در تابستان از کولر گازی استفاده می کند، بالای 2 میلیون تومان پیش بینی می شود ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۰:۲۳    
یکی از محورهای این تحقیق بررسی تاثیر انگور بر کبد چرب بود، وضعیتی که با رژیم های غذایی پرچرب رایج در جوامع غربی یک نگرانی اصلی است.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۰:۰۳    
رقبای تیم ملی فوتسال کشورمان در جام جهانی 2024 اوایل خرداد مشخص خواهد شد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۴۳    
درمان های جایگزین و مکمل ممکن است نقش مستقیمی در درمان سرطان نداشته باشند، اما می توانند به شما کمک کنند تا با کنترل برخی علائم ناشی از بیماری، مانند اضطراب، استرس، خستگی، تهوع و استفراغ ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۲۳    
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل ربودن دختر نوجوان خبر داد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۴۳    
آتش سوزی بامداد پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 در روستای گردشگری امام زاده ابراهیم شفت منجر به تخریب گسترده 120 خانه، مغازه و واحد اقامتی شد؛ این حادثه تلفات جانی نداشت.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۰۳    
مدیر سامانه یکپارچه خودرو ها از آغاز اولین طرح فروش خودرو های برقی وارداتی و هیبریدی از عصر امروز (یکشنبه 16 اردیبهشت ماه) خبر داد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۲۳    
شاید جالب باشد بدانید که حقوق یک کارگر ساده در شرکت ایران خودرو چقدر است.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۰۳    
رئیس پلیس آگاهی استان فارس از رهایی گروگان 56 ساله از دست آدم ربایان در شهرستان شیراز خبر داد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۶:۲۳    
دبیر انجمن تولیدکنندگان صوتی و تصویری اظهار کرد: امروزه چنانچه به عراق صادرات انجام شود، برای دریافت پول با مشکل مواجه هستیم ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۶:۰۳    
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در واکنش به مسمومیت الکلی جمعی از پزشکان در شیراز گفت: ما انتظارمان این است وقتی دانشمندان و عالمانی داریم که خودشان عوارض را می بینند خودشان به آن عوامل استناد کنند ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۵:۲۳    
قیمت طلا و سکه در شروع معاملات امروز با روند کاهشی بازگشایی شد. این کاهش قیمت تحت تاثیر افت قیمت دلار رخ داد و سکه های بهار و نیم را در کانال پایین تر نشاند.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۵:۰۳    
یک مقام ارشد ردبول معتقد است که رقیب آلمانی برای خارج از شدن از فشار رسانه ای بحث انتقال مکس فرستاپن را دنبال می کند.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۱۳    
قیمت دلار با شروع معاملات سومین هفته اردیبهشت، کاهشی شد. افت 500 تومانی این اسکناس در پی خوش بینی معامله گران نسبت به تصمیمات سیاسی رخ داد ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۰۳    
با آغاز سفر حجاج ایرانی به عربستان، به رسم هر سال برخی اپراتورهای تلفن همراه، تعرفه های مکالمه، پیامک و اینترنت خود و برخی پیام رسان های داخلی هم خدمات خود را برای تسهیل ارتباطات حجاج اعلام کردند.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۳۳    
قانون اخیر آمریکا برای فروش اجباری یا ممنوعیت اپلیکیشن چینی تیک تاک، تنها شامل این پلتفرم و کاربرانش نمی شود و خطر دامن زدن به ممنوعیت ها و محدودیت های بیشتر توسط کشورهای دیگر را به دنبال دارد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۰۳    
شهردار منطقه 3 تهران جزئیات جدیدی از سه طبقه کردن میدان ونک را اعلام کرد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۲:۴۸    
عبدالرضا داوری، فعال سیاسی در شبکه اجتماعی ایکس/توییتر درباره زاکانی، شهردار تهران افشاگری کرد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۲:۴۳    
رئیس پلیس فتای فراجا از اجرای طرح برخورد با جرایم اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی، اجتماعی و فرهنگی؛ شامل لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ در فضای مجازی خبر داد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۱:۵۸    
دکتر حمید سوری درباره تزریق واکسن آسترازنکا در ایران می گوید: به لحاظ علمی باید توجه داشت که هیچ مداخله بیولوژیک، شیمیایی و غیرایمنی صددرصدی ندارد و حتی آب هم در شرایط خاصی می تواند فرد را مسموم کند.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۱:۲۳    
رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: دوشنبه (17 اردیبهشت) با ورود سامانه بارشی به کشور در بیشتر مناطق واقع در نیمه غربی کشور وقوع رگبار و رعدوبرق پیش بینی می ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۱:۱۹    
رییس شورای شهر تهران درباره حصارکشی درون بوستان لاله تهران گفت: قرار نیست درختی در این محدوده قطع شود.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۱:۰۹    
مشاور معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز نظارت و پایش ملی وزارت رفاه بر فروشگاه های متصل به شبکه ملی اعتبار خبر داد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۵۴    
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران از شهردار تهران خواست که در خصوص پارک لاله اطلاع رسانی درست و حصارهای ایجاد شده را بردارد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۵۴    
فراری، سازنده خودروهای اسپرت لوکس، از دو مدل جدید 12 سیلندر و فراری 12 سیلندری اسپایدر رونمایی کرده است که برای دوستداران قدرتمندترین موتورهای بنزینی خود جذابیت دارد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۵۴    
رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران از شهرداری تهران خواست که طرح پارک لاله را در زمین های اطراف اجرایی کند.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۴۰    
بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، بایننس، بر اساس داده های آتی، زمان اوج بیت کوین در این صرافی را نشان داد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۲۰    
رونق تولید موضوعی است که در سال های اخیر بیشتر مورد توجه سیاست گذاران کلان و مسئولان اقتصادی کشور قرار گرفته و سال 1403 نیز شعار جهش تولید با مشارکت مردم انتخاب شده است اما نقش بورس در این زمینه چیست؟
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۹:۴۰    
گلدمن ساکس با توجه به ریسک های ژئوپلیتیکی، پتانسیل افزایش قیمت طلا را به بالای 3000 دلار می بیند.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۲:۲۳    
حالا دیگر نوشتن و حرف زدن از اصلاح دستمزد کارگران به یک روتین روزانه بدل شده است، اما نکته جالب اینجاست که هر چه صدای اعتراض کارگران و فعالان کارگری بلندتر می شود دیوار بی اعتنایی و بی توجهی دولت هم ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۲:۲۳    
هر بار که یکی از وزرای کابینه دولت فرصت سخنرانی پیدا می کند وقتی به ارایه نتیجه عملکرد وزارتخانه مطبوع خود می رسد مدعی اتفاقاتی می شود که شنیدن آن حداقل باعث می شود بسیاری از مردم فکر کنند به سخنرانی ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۲:۱۳    
بر اساس آخرین اعلام مرکز ثبت دامنه کشوری تاکنون یک میلیون و 625 هزار و576 دامنه فعال فارسی به ثبت رسیده که در این میان پسوند دات آی آر (ir.) بیشترین دامنه فعال را دارد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۲:۰۸    
بازار ارزهای دیجیتال هفته گذشته بار دیگر شاهد سقوط شدید قیمت ها بود. بیت کوین، با ارزش ترین ارز دیجیتال بازار در روزهای اخیر با افت چشمگیری مواجه شد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۱:۳۸    
آن گونه که مهدی کرباسیان، عضو هیات رییسه اتحادیه مشاوران املاک اعلام کرده، برخی معاملات ملکی از طریق ارزهای خارجی یا ارزهای دیجیتال صورت می گیرد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۱:۲۸    
نظام سیستمی اقتصاد مثل ارگان های بدن انسان است که اگر عضوی ناراحت شود کل اعضا ناراحت می شود، در نتیجه در اقتصاد ممکن است با مساله ای مواجه شویم که با حل آنها، مشکلات کل سیستم حل نشود.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۱:۲۳    
با گذشت نیمی از دومین ماه سال، همچنان یکی از معادلات مهم اقتصاد ایران با آغاز سال 1403، موضوع افزایش 30درصدی نرخ ارز و فراز و فرودهای ناشی از آن بوده است ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۱:۱۸    
فضای منطقه خاورمیانه پس از رخدادهای اخیر با تحولات خاصی همراه شده است.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۱:۱۸    
تحلیل بنیادی یکی از مهم ترین و کاربردی ترین روش های تحلیل سهام است. این نوع تحلیل دو مرحله مهم دارد.مرحله ابتدایی بررسی صورت های مالی شرکت مانند صورت سود و زیان ...