چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۰:۵۲May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه تعادل 11 اردیبهشت 1403 - taadolnewspaper.ir

روزنامه تعادل 27 اسفند 1397 روزنامه تعادل 28 اسفند 1398 روزنامه تعادل 28 اسفند 1399 روزنامه تعادل 26 اسفند 1400 روزنامه تعادل 1 فروردین 1401 روزنامه تعادل 29 اسفند 1402 روزنامه تعادل 31 فروردین 1403 روزنامه تعادل 1 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 2 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 3 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 4 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 5 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 6 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 7 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 8 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 9 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 10 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 11 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 12 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 13 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 14 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 15 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 16 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 17 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 18 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 19 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 20 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 21 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 22 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 23 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 24 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 25 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 26 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 27 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 28 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 29 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 30 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 31 اردیبهشت 1403 
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۹:۰۲    
دکتر سوفی پادوک، نویسنده تحقیقی که در کنگره علمی انجمن قلب و عروق اروپا ارائه شد می گوید: اگر بین بالارفتن از پله ها و آسانسور حق انتخاب دارید، سراغ پله ها بروید، زیرا به قلب تان کمک می کند
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۲:۲۷    
در مورد خودرو های کارکرده دولت یک لایحه ای را به مجلس تقدیم کرد که تصویب شد و در بازگشتش وزارت صمت متعهد به تهیه آیین نامه مربوطه شد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۲:۰۲    
پوریا خاوری اظهار داشت: در سال 1401 تعداد 78 مجمع به صورت الکترونیک برگزار شد که این عدد در مقایسه با سال 1402 بیش از سه برابر رشد را نشان می دهد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۱:۵۷    
آرامکو در جست وجوی سرمایه گذاری در فناوری ها و منابع انرژی های جدید خارج از عربستان است.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۱:۵۲    
سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه در ابتدای دولت سیزدهم 14 هزار مگاوات ناترازی وجود داشت، افزود: با اقدام هایی که در دست انجام است، این ناترازی به 11 هزار مگاوات خواهد رسید.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۱:۳۷    
معاون فنی- عمرانی شهرداری تهران با اشاره به ادامه شاخه غربی پروژه یادگار امام گفت: برای اجرای این پروژه در صورت موافقت شورای تامین استان میدان جی برای اجرای پروژه انسداد خواهد شد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۰۲    
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده عرضه خودروهای برقی از روز یکشنبه هفته آینده آغاز می شود.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۰۲    
متخصص بیماری های قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فشار خون بالا را به علت نداشتن علامت اختصاصی، قاتل خاموش خواند.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۰۲    
طبق تحقیقات، از هر سه نفر، دو نفر پس از رسیدن به 70 سالگی دچار اختلال شناختی می شوند. واضح است که حفظ سلامت مغز در این سنین بسیار مهم تر از پیش است ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۵۲    
تحمل این موضوع که کودکان با وزنشان مشکل داشته باشند برای والدین سخت است. به عنوان یک والد، شما آنچه در توان دارید را انجام می دهید تا به کودکتان کمک کنید، مخصوصا در مواردی که آن ها دچار استرس باشند.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۳۲    
افسردگی و بیماری های قلبی وعروقی از نظر ژنتیکی مرتبط هستند.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۴۲    
پیری همواره دغدغه بشر مدرن بوده و به دنبال راه هایی برای به تعویق انداختن آن است. البته پرسش اصلی این است که سن پیری از کی شروع می شود؟
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۴۷    
سایت شبکه آی فیلم نوشته که از اول هم خودشان قصد پخش فصل ششم سریال پایتخت را نداشته اند و کسی آنها را مجبور نکرده که قید پخش آن را بزنند.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۲۲    
برخی متقاضیان شرکت کننده در طرح های فروش مادران و فرسوده ها موفق به دریافت خودروی ثبت نامی خود در موعد مقرر نشده اند.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۷    
به نظر می رسد تیم قالیباف با اسکان لاکچری منتخبان مجلس دوازدهم در مرکز پایتخت درصدد نمک گیر کردن آن ها برای اخذ رای به ریاست مجدد قالیباف بر مجلس هستند، آن هم از جیب بیت المال و به اسم آموزش منتخبان.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۳۲    
بعد از پیگیری های رسانه ها در خصوص حجم بالای تخصیص ارز به مونتاژکاران و عدم کاهش التهابات بازار خودرو، وزیر صمت تیم کارشناسی را به جهت بررسی فرایندهای مذکور تعیین کرد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۴۷    
در سال 1402 شاهد اجرای سیاست های اقتصادی مختلفی از سوی برخی دستگاه ها بودیم. طی این سال بانک مرکزی اعلام کرد که در حوزه ارزی سیاست تثبیت را در پیش خواهد گرفت.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۰۷    
رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه کمیسیون اصل نود مقرر شد اقدامات لازم برای الزام افراد به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان برای صدور دسته چک از سوی بانک مرکزی صورت پذیرد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۰۲    
رئیس بخش مسمومین بیمارستان لقمان حکیم با بیان این که بروز علایم مسمومیت با الکل های حاوی متانول زمانبر است ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۸:۰۲    
کشف جسد سوخته مردی در خودرواش باعث شد تحقیقات جنایی درباره علت مرگ او آغاز شود.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۷:۰۲    
قیمت طلا و سکه روز سه شنبه در تمام قطعات و وزن ها با افزایش بازگشایی شد. روند صعودی قیمت ها در حالی رخ داد که بازار طلا در پایتخت و برخی شهرهای مهم نظیر تبریز تعطیل بود و اونس جهانی کاهش قابل توجهی ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۶:۰۲    
قیمت دلار روز سه شنبه با وجود برخی سیگنال های مساعد خبری در خصوص آزادسازی دلارهای بلوکه شده، هزار و 500 تومان گران شد ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۱:۵۷    
گردهمایی روز جهانی کارگر سال 1403 با حضور کارگران، بازنشستگان و فعالان کارگری عضو خانه کارگر در دفتر تهران این تشکل برگزار شد ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۱:۴۷    
استان تهران با اختلاف بسیار از اصفهان، کردستان و خراسان رضوی بیشترین تعداد زندانیان جرایم غیرعمد را به خود اختصاص داده است.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۱:۴۷    
مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه از محکومیت 16 میلیارد و 624 میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت خبر داد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۱:۴۷    
رییس پلیس راهور فراجا گفت: هرگونه بغل نویسی روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است. جلسه ارتباط مستقیم رییس پلیس راهور فراجا با مردم امروز در مرکز نظارت همگانی فراجا 197 برگزار شد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۱:۴۲    
معاون وزیر صمت از همکاری ایران و کوبا برای تولید شکر در کوبا خبر داد. به گزارش ایلنا، فرشاد مقیمی معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در صبح امروز در همایش تجاری ایران ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۱:۴۲    
رییس اتاق بازرگانی افغانستان و ایران در هرات از فعالیت 107 شرکت چینی در افغانستان خبر داد و گفت: افغانستان سرشار از ذخایر معدنی بکر و دست نخورده است و انواع ذخایر فلزات صنعتی و زینتی در خاک این کشور ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۱:۳۲    
هواوی در میانه تحریم های امریکا، سری موبایل جدید Pura70 را با تراشه های 7 نانومتری شرکت SMIC ساخت. به گزارش مهر به نقل از گیزمو چاینا، این سری دارای تراشه جدید Kirin9010 هستند.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۱:۳۲    
صادرات فرش دستباف ایران هم اکنون به 40 میلیون دلار سقوط کرده است. این آماری است که نایب رییس اتحادیه فرش دستباف آن را اعلام کرده و در چرایی این عقب ماندگی گفته است، که تحریم ها ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۱:۳۲    
با توجه به آخرین دستورالعمل ارزی که در سامانه جامع تجارت قرار گرفته است، مهلت واردکنندگان برای تامین ارز واردات پس از دریافت تخصیص وارداتی به 20 روز محدود شده است ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۱:۳۲    
وزیر صمت در دیدار با معاون وزیر تجارت و صنایع قطر گفت: به نظر می رسد ایران و قطر بتوانند در کشورهای آفریقایی، عراق و افغانستان سرمایه گذاری های مشترکی انجام بدهند.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۱:۳۲    
عضو کمیسیون صنعت اتاق ایران پیشنهاد داد که برای کاهش تأثیر تحریم ها و افزایش بهره وری، علاوه بر تدوین قوانین توسعه ای، جلوی خام فروشی گرفته شود.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۱:۲۷    
اعمال فیلترینگ در دیسکورد از اول اردیبهشت در حالی که فیلترینگ گوگل پلی از مهر ماه 1401 ادامه دارد، مشکلات گسترده ای در صنعت بازی به وجود آورده است که تاثیر آن را می توان در مهاجرت تیم های بازی سازی ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۱:۲۷    
حوزه اقتصاد دیجیتال، نقطه کانونی فعالیت های منجر به سود و توسعه در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات است و با استفاده از دسترسی های روزافزون فیبر نوری، می توان از این دسترسی پرسرعت ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۱:۲۷    
رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: با تفاهم با تولیدکنندگان داخلی و اپراتورها قرار شد چهل درصد نیاز اپراتور، در تامین مودم پروژه فیبر از داخل تامین شود.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۱:۲۷    
ثروت خالص ایلان ماسک پس از اینکه به پایین ترین میزان در حدود یک سال گذشته سقوط کرد، بیشترین افزایش را از زمان قبل از خرید توییتر پیدا کرده است.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۱:۲۷    
شرکت نوکیا مشغول توسعه سیستم ارتباطات LTE/4G برای ماه است و نخستین قطعه از شبکه احتمالا در اواخر سال جاری میلادی به این سیاره ارسال شود.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۱:۲۷    
رگولاتورهای اتحادیه اروپا قرار است تحقیقاتی را درباره عملکرد شرکت متا در مقابله با نشر اطلاعات غلط در پلتفرم های شبکه اجتماعی این شرکت، آغاز کنند.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۱:۲۷    
یک گروه حامی حریم خصوصی در اتریش به نام NOYB از اوپن ای آی شکایت و آن را متهم کرده اطلاعات نادرستی که چت جی پی تی فراهم می کند را اصلاح نکرده است.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۱:۱۲    
معاون وزیر راه و شهرسازی از بررسی درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل ها برای استقرار ملک این تعاونی روی گسل در شهرک شهید باقری خبر داد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۱:۱۲    
معاون وزیر راه وشهرسازی از آغاز به کار نسخه اولیه انعقاد قراردادهای خریدو فروش مسکن در سامانه خودنویس از خردادماه خبر داد و گفت ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۱:۰۷    
| شرکت تولید نیروی آذرخش با سرمایه اولیه ده میلیون ریال و با مشارکت شرکت سرمایه گذاری نیروگاهی ایران سنا به میزان 98٫99 درصد کل سهام و با هدف احداث و بهره برداری از نیروگاه علی آباد گلستان مشتمل بر 6 ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۱:۰۷    
دیروز پارلمان شهری پایتخت برای دومین بار در سال جدید بر احیای دوچرخه سواری و طرح های مرتبط با آنکه در دوره شهرداری پیروز حناچی در پایتخت ترویج شده بود، تاکید کرد ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۱:۰۲    
طی معاملات چهارمین روز کاری هفته یعنی سه شنبه شاخص کل بورس تهران 12 هزار و 226 واحد نسبت به روز کاری گذشته پایین تر ایستاد و به سطح 2 میلیون و 268 هزار و 845 واحد رسید ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۱:۰۲    
بازارهای سهام نیویورک، نزدک، لندن، و توکیو هر یک دارای چالش ها و فرصت های مختص به خود هستند. در کوتاه مدت، نوسانات نرخ بهره، تورم ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۱:۰۲    
در سالیان اخیر سهامداران بازار سرمایه ضرر قابل توجهی را به خود دیدند؛ سهامدارانی که در مولدترین بازار کشور سرمایه گذاری کردند؛ ولی نه تنها بازدهی کسب ننموده اند ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۵۷    
مدیر عامل شرکت ملی نفت گفت: تصمیم گرفتیم برای توسعه 16 مخزن گازی به ارزش 6.4 میلیارد دلار با شرکت های پتروشیمی تفاهم نامه امضا کنیم ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۵۷    
کارشناس انرژی گفت: ما دومین کشور دارای ذخایر و منابع گازی هستیم اما مصرف انرژی به شدت بالاست.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۵۷    
قیمت نفت در معاملات روز سه شنبه بازار آسیا که مذاکرات آتش بس میان رژیم صهیونیستی و حماس در قاهره، به آرام کردن نگرانی های بازار نسبت به احتمال تشدید درگیری در خاورمیانه کمک کرد، کاهش یافت.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۵۷    
دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی از امضای تفاهم نامه توسعه 16 میدان گازی با 6.4 میلیارد دلار سرمایه گذاری خبر داد و گفت ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۵۷    
اکتشافات جهانی نفت و گاز در سال میلادی گذشته، به معادل 5 میلیارد بشکه نفت کاهش و همزمان، هزینه های اکتشاف نزدیک به دو برابر افزایش یافت.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۵۲    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: بازنشستگان مطمئن باشند که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است چون هم مجوز قانونی وجود دارد و هم برای آن تامین اعتبار شده است.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۷    
هرچند در هفته گذشته و ابتدای هفته جاری، ثباتی نسبی در بازار ارز و طلا به وجود آمد و همین موضوع به کاهش نسبی قیمت ها نیز کمک کرد اما به نظر می رسد که در روزهای گذشته بار دیگر شرایط در بازارها تغییر ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۷    
استرداد کلیه اموال و بدهی های بابک زنجانی، موجب استحقاق وی در استفاده از ارفاقات قانونی موضوع ماده 114 قانون مجازات اسلامی و تبدیل مجازات او از اعدام به 20 سال حبس شد ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۷    
رییس جمهور با یادآوری اینکه جنگ اقتصادی به ما تحمیل شده است، تاکید کرد: همچنان که رزمندگان ما سیلی محکمی به دشمن زدند، کارگران ما هم در عرصه اقتصادی سیلی محکمی به دشمن خواهند زد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۷    
معاون مرکز مبادله ارز و طلا اعلام کرد: از اول فروردین تا دهم اردیبهشت ماه 1403 معادل چهار میلیارد و 845 میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو، کالاهای تجاری و بازرگانی ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۳:۰۲    
شرکت توزیع برق استان گیلان با انتشار اطلاعیه ای از قطع موقت برق برخی مناطق شهرستان های آستانه اشرفیه، تالش، رشت، رضوانشهر، رحیم آباد، لاهیجان، دیلمان سیاهکل، اسالم فردا ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۲:۲۲    
رییس شورای عالی نظام پرستاری، با انتقاد از عدم توجه به مشکلات جامعه پرستاری، گفت: شاهد هستیم که پرستاران به صورت دسته جمعی از مراکز درمانی استعفا می دهند.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۱:۴۲    
شروط ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی 1402 اعلام شد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۱:۲۲    
یزد میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا شد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۱:۰۲    
تغذیه یکی از عوامل مهم در افسردگیست بطوری که بدون آنکه فرد متوجه شود خوردن یک سری از مواد غذایی باعث تشدید علائم افسردگی در وی می شود.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۴۲    
خبر تلخ بود و هولناک ؛ 29پزشک در یک مهمانی در اطراف شیراز به دلیل مصرف مشروبات دست ساز مسموم شده و یکی از آنها فوت کرد و چند نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۲۲    
سرانه نوشت: باادم هندی جزو آجیل هایی است که طرفداران زیادی دارد اما در سال 1403 از دسترس بسیاری خارج شده است.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۰۲    
جدیدترین قیمت واحدهای مسکونی در منطقه 19 تهران منتشر شد؛ براساس اطلاعات میدانی برای رهن یک واحد 80 متری در خیابان عبدل آباد، حداقل باید 600 میلیون تومان هزینه کرد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۴۷    
آرتریت پسوریاتیک زمانی اتفاق می افتد که سیستم ایمنی بدن باعث التهاب مفاصل و ساختارهای اطراف (آنتزها) که به استخوان متصل است، شود.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۴۲    
دومین حراج سکه در سال جاری بناست با عرضه انواع سکه روز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ایران برگزار شود.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۲۲    
واریز سود سهام عدالت برخی از سهامداران به موقع صورت نگرفت و این موضوع باعث شده تا این پرداخت سود به خردادماه موکول شود.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۰۲    
امروز در مجلس تذکری بابت تاخیر در وضعیت متناسب سازی حقوق بازنشستگان داده شد. مقرر شد از پایان اردیبهشت امسال متناسب سازی حقوق بازنشستگان با افزایش 40 درصدی اجرایی و عملیاتی شود.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۸:۴۲    
هواپیمایی لوفت هانزا در اطلاعیه ای در توضیح تمدید لغو پروازها به تهران نوشت: در برآورد وضعیت امنیتی فعلی نه تنها به داده های دولت ها بلکه همچنین به ارزیابی های مستقل خود متکی است و تصمیماتش را بر ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۸:۲۲    
در آگهی های بازار خودرو، شاهین دنده ای مدل 1402 با کارکرد 13 کیلومتر امروز یازدهم اردیبهشت 700 میلیون تومان به فروش می رسد ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۸:۰۲    
شاهین شادنیا می گوید: هیچ روشی برای تشخیص الکل تقلبی وجود ندارد و تمام روش هایی هم که در فضای مجازی برای تشخیص آنها عنوان می شود شاید تا حدودی کمک کننده باشند اما درباره هیچ کدام قطعیت برای تشخیص ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۸:۰۲    
سایپانیوز از تمجید وزیر امور اقتصادی خارجی کره شمالی و تمایل این کشور برای مشارکت با شرکت سایپا خبر داد. آیا شرکت سایپا قصد دارد اولین صادرکننده خودرو به کره شمالی شود؟
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۴۲    
سریال زخم کاری مجوزهای اولیه خود را از ساترا دریافت کرده اند نیز به زودی بعد از دریافت مجوز انتشار در سبد محتوایی شبکه نمایش خانگی در اختیار کاربران قرار می گیرند
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۲۲    
وزیر آموزش و پرورش درباره رای دیوان عدالت اداری برای ابطال کسر 45 درصد از حقوق دانشجو معلمان با بیان اینکه پیوستی که در کنار نامه بنده در فضای مجازی منتشر شده است ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۰۲    
تصور کنید در شهر به این بزرگی و با جمعیت 25 الی 30 میلیون نفری، زلزله ای رخ دهد که منجر ماندن حدود 2 و نیم میلیون نفر زیر آوار شود ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۴۲    
اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش باران از از روز پنجشنبه تا شنبه (13 تا 15 اردیبهشت ماه) و کاهش محسوس دما طی روز پنجشنبه خبر داد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۲۲    
قیمت خودرو امروز، سه شنبه 11 اردیبهشت 1403، خصوصاً در سایپا به جز وانت زامیاد، تغییر چندانی نکرده و به نوعی می توان گفت ترمز بازار کشیده شده است.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۰۲    
فدراسیون فوتبال قصد دارد مذاکراتی با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتسال با این کشور انجام دهد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۲۲    
قیمت طلا و سکه در شروع چهارمین روز هفته با افزایش بازگشایی شد. این روند صعودی در پی اعتراض صنف طلا به سامانه جامع تجارت و بی توجهی به درخواست های این صنف رخ داده است ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۱۷    
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای سال تا روز گذشته (10 اردیبهشت ماه) جمعا 5.638 همت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری به متقاضیان پرداخت شده است.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۱۲    
قیمت دلار در چهارمین روز معاملاتی هفته با روند افزایشی بازگشایی شد. در لحظه نگارش این گزارش قیمت دلار بیش از هزار و 500 تومان افزایش پیدا کرده است ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۰۲    
حسن تشکری نیا مربی بدنساز پرسپولیس به زودی راهی تبریز خواهد شد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۳:۴۲    
در حالی با احتساب پروژه های مشارکتی حدود 40 هزار واحد نهضت ملی مسکن پرند در حال ساخت است که در اجرای برخی پروژه ها از خاک جزیره هرمز و بوموسی استفاده می شود.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۳:۱۷    
هیچ چیزی غیر از قانون اجازه نمی دهد، حقوق مشروع ملت سلب شود. در حوزه اینترنت نیز به همین شکل است؛ بسیاری از رفتارهایی که در این حوزه اتفاق می افتد، غیرقانونی است.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۴۷    
اتریوم پیش از انتشار صندوق قابل معامله در بورس هنگ کنگ، به میزان سه درصد کاهش یافت و بیت کوین نیز در همان زمان افت کرد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۳۷    
سخنگوی جدید قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده باغ ازگل توضیحاتی ارایه داد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۳۷    
سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد: حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به 20 سال حبس شد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۲۷    
سخنگوی سازمان امور مالیاتی، گفت: در سال گذشته، میزان مالیات پرداختی طلافروشان ماهیانه 800 هزار تومان بود.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۰۲    
ترامپ به اعتراضات حمایت از فلسطین در تجمعات دانشجویی اخیر در آمریکا واکنش نشان داد و خواستار توقف آن شد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۷    
فدراسیون بسکتبال پس از برگزاری جلسات کمیته فنی به این نتیجه رسید که با 2 مربی جدید خارجی وارد مذاکره شود تا شاهد سومین تغییر در راس تیم ملی طی 2 سال باشیم.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۲۲    
تیم فوتبال استقلال در هفته آخر رقابت های لیگ برتر باید در ورزشگاه دستگردی به مصاف پیکان برود.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۴۲    
رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از بارش باران و در برخی نقاط وقوع رعد و برق خبر داد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۳۷    
وزیر نفت گفت: بخشی از تولید متانول کشور به سمت تولید بنزین که ارزش افزوده بیشتری دارد، سوق داده خواهد شد که این موضوع یکی از کارهای بسیار بزرگ است.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۲۲    
شهر مدینه در عربستان شاهد بارش شدید باران و تگرگ بوده که منجر به جاری شدن سیلاب شده است.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۰۲    
قیمت طلای جهانی با تمرکز سرمایه گذاران بر نشست فدرال رزرو آمریکا، ثابت ماند.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۵۷    
بیست و دومین حراج شمش طلا از ساعت 12 امروز سه شنبه 11 اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار می شود.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۳۷    
آمریکا تا سال 2029 خودروهای جدید را ملزم به داشتن سیستم ترمز اضطراری می کند.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۰:۳۷    
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، حمید جهانگیری، نماینده شهرستان اردل در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در بیست و یکمین اجلاس شورای اسلامی استان چهارمحال و ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۰:۳۲    
داده های رسمی سطح مبادلات تجاری تهران و بلگراد را 27 میلیون دلار نشان می دهد که گویای سطح ناچیز این تجارت است ...
  • ۱