پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۲۲:۳۸May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای طبس نیوز 19 اسفند 1395 - tabasnews.ir

طبس نیوز 29 اسفند 1394 طبس نیوز 31 فروردین 1395 طبس نیوز 31 اردیبهشت 1395 طبس نیوز 31 خرداد 1395 طبس نیوز 31 تیر 1395 طبس نیوز 31 مرداد 1395 طبس نیوز 31 شهریور 1395 طبس نیوز 29 مهر 1395 طبس نیوز 30 آبان 1395 طبس نیوز 2 آذر 1395 طبس نیوز 30 دی 1395 طبس نیوز 1 بهمن 1395 طبس نیوز 1 اسفند 1395 طبس نیوز 2 اسفند 1395 طبس نیوز 3 اسفند 1395 طبس نیوز 4 اسفند 1395 طبس نیوز 5 اسفند 1395 طبس نیوز 6 اسفند 1395 طبس نیوز 7 اسفند 1395 طبس نیوز 8 اسفند 1395 طبس نیوز 9 اسفند 1395 طبس نیوز 10 اسفند 1395 طبس نیوز 11 اسفند 1395 طبس نیوز 12 اسفند 1395 طبس نیوز 13 اسفند 1395 طبس نیوز 14 اسفند 1395 طبس نیوز 15 اسفند 1395 طبس نیوز 16 اسفند 1395 طبس نیوز 17 اسفند 1395 طبس نیوز 18 اسفند 1395 طبس نیوز 19 اسفند 1395 طبس نیوز 20 اسفند 1395 طبس نیوز 21 اسفند 1395 طبس نیوز 22 اسفند 1395 طبس نیوز 23 اسفند 1395 طبس نیوز 24 اسفند 1395 طبس نیوز 25 اسفند 1395 طبس نیوز 26 اسفند 1395 طبس نیوز 27 اسفند 1395 طبس نیوز 28 اسفند 1395 طبس نیوز 29 اسفند 1395 طبس نیوز 30 اسفند 1395 
طبس نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۲:۲۵    
طبس نیوز: در روزهای گذشته و همزمان با روزهای آغازین نمایشگاه ژنو، قدبلند جدید فرانسوی ها عنوان بهترین خودروی اروپا را از آن خود کرد ...
طبس نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۱:۴۵    
طبس نیوز: سلطنت شیطان بر ما وجود ندارد. شیطان بر ما سلطنت ندارد فقط می تواند ما را صدا بزند اگر ما صدایش را جواب دادیم آنوقت روزش می رسد. تا من جواب ندادم، دست ندادم، زورش به من نمی رسد ...
طبس نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۵:۱۵    
طبس نیوز: امیرحسن ندایی پویانمایی ایران را در موقعیت تحول و خلاقیت معرفی کرد و گفت: در این آثار شاهد تکنیک های تلفیقی بر اساس استانداردهای جهان هستیم.
طبس نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۰:۳۵    
طبس نیوز: نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با رئیس جمهور روسیه ضمن تکرار ادعاهای پوچ و همیشگی خود، در مورد خطرات ایران[!] به مسکو هشدار داد.
طبس نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۸:۲۵    
طبس نیوز: تحصن طلاب و فضلای خراسان جنوبی از روز گذشته آغاز شده و آنان اعلام کردند تا برکناری استاندار تحصن ادامه می یابد و شنیده شد قائم مقام وزیر کشور به خراسان جنوبی سفر می کند.
طبس نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۵    
طبس نیوز: امام جمعه شهرستان طبس گفت: با توجه به اینکه استاندار عذرخواهی نکرده است طلاب و روحانیون استان کلاس های خود را تعطیل کردند و برای اعتراض و تحصن در مرکز استان حاضر شده اند.
طبس نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۵    
طبس نیوز: امام جمعه موقت طبس گفت: استاندار محترمی که می خواهد جهت فکری مردم را تغییر دهد و به سمت شادی ببرد ...
طبس نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۳:۳۵    
طبس نیوز: تحلیلگر عربستانی گفت: امارات و عربستان در ظاهر دست دوستی با یکدیگر می فشارند اما در دست دیگرشان خنجری است که منتظرند زمان بیرون کشیدن آن سر برسد.
طبس نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۳:۳۵    
طبس نیوز: براساس آمار گمرک در یازده ماهه نخست سال 95، بیش از 239 تن مایع مخصوص برای شستشوی لنزهای چشمی از کشورهای مختلف جهان وارد ایران شده است.
طبس نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۵    
طبس نیوز: کاخ سفید در حالی طرح ادعایی پنتاگون در مبارزه با داعش را بررسی می کند که برخی منابع از احتمال اعزام یک هزار نیروی ذخیره به کویت برای افزایش ضریب استفاده از فرصت ها در میدان جنگ خبر می ...
طبس نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۵    
طبس نیوز: کمیته امنیت ملی قرقیزستان از مسدود شدن کانال انتقال شهروندان این کشور به مناطق جنگی با بازداشت یک عضو فعال یک سازمان افراطی خبر داد.
طبس نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۵    
طبس نیوز: همدان – موزه تاریخ طبیعی همدان با برخورداری از غنای بسیار گنجینه ای پنهان در کنج همدان است که مسافران و گردشگران نوروزی را به سوی خود فرا می خواند.
طبس نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۵    
طبس نیوز: نایب رییس فدراسیون کشتی گفت: مدیران استانی خوزستان تاکنون به تعهدات خود در قبال میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی در آبادان عمل نکرده اند.
طبس نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۵    
طبس نیوز: جمالی نوبندگانی با تاکید بر اینکه مشکل غرب حقوق بشر نبوده و سیاسی است اظهار داشت: اگر این ها مشکل حقوق بشر داشتند به یمن ، سوریه، عراق ...
طبس نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۵    
طبس نیوز: علی باقری، عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای سابق، شنبه 21 اسفندماه در دانشگاه بیرجند سخنرانی می کند.
طبس نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۵    
طبس نیوز: منابع میدانی سوریه از درگیری ارتش سوریه با گروه تروریستی فتح الشام در غرب حلب با هدف بزرگ تر شدن حلقه امنیتی اطراف این شهر و همچنین یورش سنگین ارتش سوریه به تروریست های القابون در حومه ...
طبس نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۵    
طبس نیوز: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طبس گفت: به منظور تنظیم بازار طی دو هفته گذشته 22 تن برنج و 20 تن شکر در بازار این شهرستان توزیع شد.
طبس نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۵    
طبس نیوز: چهار عنوان اول مجموعه شاهکارهای 5 میلی متری توسط نشر افق منتشر و راهی بازار نشر شدند.
طبس نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۵    
طبس نیوز: بیرجند- کوه های مینیاتوری یکی از زیباترین شگفتی های طبیعت در شش کیلومتری جنوب غرب نهبندان بوده که دیدن آن هر تماشاگری را حیرت زده می کند.
طبس نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۰:۲۵    
طبس نیوز: گروه اجتماعی: حضرت امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) از جمله امامزادگانی است که مورخان آن را از فرزندان بلافصل امام کاظم (ع) دانسته اند که بارگاه این امامزاده واجب التعظیم اکنون در طبس ...
طبس نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۰:۰۵    
طبس نیوز: نیروهای شورای نظامی منبج در جریان درگیری با شبه نظامیان وابسته به عملیات ترکیه، توانستند در اطراف روستای البوغاز واقع در غرب منبج شماری از آنان را از پای درآورند.
طبس نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۰:۰۵    
طبس نیوز: کاشان – معاون اول رئیس جمهور گفت: کمتر کشوری در دنیا مانند ایران از شبکه پیوسته گازی برخوردار است و از این لحاظ ایران در جهان شاخص است.
طبس نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۰:۰۵    
طبس نیوز: گروه بین الملل: شذا ابوسلمیه ، دختر فلسطینی ساکن نوار غزه 13 سال دارد و صوت مشاهیر قرائت جهان اسلام را به زیبایی تقلید می کند.
طبس نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۹:۳۵    
طبس نیوز: نماینده سازمان ملل در امور سوریه از دور جدید مذاکرات میان سوری ها در شهر ژنو در 23 مارس جاری خبر داد.
طبس نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۹:۱۵    
طبس نیوز: برخی از منابع خبری با اشاره به ورود تفنگداران نیروی دریایی آمریکا به سوریه اعلام کردند که این نیروها در نزدیکی رقه در شمال سوریه مستقر خواهند شد.
طبس نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۸:۵۵    
طبس نیوز: زمینه های تمهید خشونت بیش از آن که در دین، فرهنگ یا جغرافیای خاصی نهفته باشد، در زیست جهانِ منبع خشونت است و نسبتی که آن منبع با خود، جهان و دیگری برقرار می کند.
طبس نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۸:۴۵    
طبس نیوز: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: سیاست تهاجمی آمریکا و افزایش بودجه دفاعی این کشور هیچ تاثیری در منطقه خاورمیانه ندارد.
طبس نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۸:۲۵    
طبس نیوز: الزام مردم جهان به مصرف بیشتر میوه و سبزیجات می تواند به شکل قابل توجهی موجب کاهش ناتوانی و مرگ زودهنگام ناشی از بیماری قلبی شود.
طبس نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۷:۵۵    
طبس نیوز: گروه فرهنگی: مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری افزود: : اکثر برنامه های اجرایی و خدمات دبیرخانه اجرایی خدمات سفر در زمینه نوروز است و تمام برنامه ها نیز متأثر از جهان اسلام و ...
طبس نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۷:۴۵    
طبس نیوز: از آنجا که مسئله اقتصاد با رویکرد داخلی مهمترین دغدغه ترامپ است؛ او نمی خواهد همچون اسلاف خود هزینه های سرسام آوری را در غرب آسیا و یا دیگر مناطق برای اعمال نفوذ سیاسی و یا نظامی ...
طبس نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۶:۳۵    
طبس نیوز: نوشتار پیش رو، به بیان یکی از مفاهیم مهدویت به نام انتظار از منظر اهل سنت می پردازد.
طبس نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۶:۳۵    
طبس نیوز: به گزارش طبس نیوز به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیکی هیلی ، نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد بامداد پنجشنبه بعد از نشست شورای امنیت پشت درهای بسته ...
طبس نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۳:۴۵    
طبس نیوز: نخست وزیر رژیم صیهونیستی روز چهارشنبه، قبل از عزیمت به روسیه اعلام کرد بلندی های جولان نباید بخشی از هیچ توافقی درباره سوریه باشد.
طبس نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۱:۲۵    
طبس نیوز: سجاد عباسی یکی از ستاره های تیم ملی ووشو به دلیل تبعیض مسئولان فدراسیون و کادرفنی ناچار به خداحافظی از تیم ملی شد.
طبس نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۰:۳۵    
طبس نیوز: فرمانده جدید ارتش لبنان سه شنبه منصوب شد و موضوع مهم درباره وی آشنانی اش با جبهه های مختلف بخصوص شرق لبنان در مرز سوریه است که فرصت مناسب برای پاکسازی این منطقه از تروریست ها را فراهم می ...
طبس نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۰:۱۵    
طبس نیوز: وحید الاهی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در طبس حدود 10 سال است که در این وادی پر خاطره و مخاطره روزگار می گذراند و سال هاست که او با گزارش هایش شناخته می شود این بار سوژه فرزندان خود ...