دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۸:۴۲May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای طبس نیوز 5 مرداد 1396 - tabasnews.ir

طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۲۳:۲۵    
طبس نیوز: همزمان با دهه کرامت رضوی، آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برنامه های متنوعی را ویژه زائران و مجاوران برگزار می کند.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۵:۴۵    
طبس نیوز: در تصادف مرگبار در جاده دیهوک به کرمان 6 نفر از هم وطنانمان جان خود را از دست دادند.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۵:۰۵    
طبس نیوز: تاکید اتحادیه عرب بر مخالفت با تجزیه سوریه آن هم پس از اینکه خود عضویت این کشور را به تعلیق در آورد، این سوال را مطرح می کند: اتحادیه عرب چه ارتباطی با سوریه دارد؟
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۵:۰۵    
طبس نیوز: تهران- ایرنا- تیم والیبال ساحلی ایران در نخستین دیدار رقابت های والیبال ساحلی جهان فردا-جمعه در اتریش به مصاف این کشور میزبان می رود.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۵:۰۵    
طبس نیوز: مهاباد- ایرنا- کاپیتان تیم ملی والیبال دانشجویان ایران گفت: با توجه به اردوهای آماده سازی تیم برای شرکت در مسابقات المپیک دانشجویی در تایوان و شرایط خوب فنی بازیکنان امیدوار به رفتن روی ...
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۴۵    
طبس نیوز: مربی تیم کشتی آزاد نوجوانان گفت: ما استعدادهای خیلی خوبی داریم که می توانند قهرمان جهان و المپیک شوند و باید از همین الان اسم آنها را در خاطر داشت!
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۴۵    
طبس نیوز: نشست هتلداران با معاون گردشگری جدید و انتقادشان از خانه مسافرها و استحکام بخشی تخت سلیمان از جمله خبرهای حوزه میر اث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۳۵    
طبس نیوز: تهران- ایرنا- روزنامه اطلاعات در گزارشی نوشت:اشیایی را که می خریم، خود به خود، مُهر مالکیت ما بر رویشان می خورد؛ یک نشانه اش فاکتوری ست که از فروشنده دریافت می کنیم ...
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۲۵    
طبس نیوز: سرمربی تیم فوتبال باشگاه منچستریونایتد در پی شکست تیمش برابر تیم دوم فصل گذشته لالیگا گفت: بارسلونا و رئال مادرید بهترین تیم های باشگاهی در جهان هستند.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۱۵    
طبس نیوز: یاسوج- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت که ماهان جهانی رزمی کار این استان عنوان سوم و مدال برنز رقابت های بوکس قهرمانی نوجوانان کشور را کسب کرد.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۱۵    
طبس نیوز: قزوین-ایرنا-دبیر هیات کاراته استان قزوین گفت: علی اصغرآسیابری کاراته کای ملی پوش قزوینی موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی در مسابقات کاپ جهانی لهستان شد.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۸:۵۵    
طبس نیوز: بیرجند – ایرنا – گردهمایی خواهران کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی و دیدار اصحاب فرهنگ ...
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۸:۵۵    
طبس نیوز: امپابه به رویای کودکی اش نزدیک شده است. رویای او انتقال به رئال مادرید نبود، چیز دیگری است که حالا از آن پرده برمیدارد.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۸:۵۵    
طبس نیوز: تهران- ایرنا- برگزاری نهمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ویتنام فرصتی برای توسعه مراودات رو به گسترش اقتصادی دو کشور است ...
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۸:۵۵    
طبس نیوز: تهران- ایرنا- لاریجانی: خراسان رضوی پایگاه فرهنگی و دینی قدرتمند مسلمانان است، ذخیره سازی 17میلیون نمونه در بانک ژن کشاورزی کشور ...
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۸:۱۵    
طبس نیوز: ارتش سوریه طی هفته اخیر علاوه بر شرکت در عملیات آزادسازی ارتفاعات عرسال و قلمون در دیگر نقاط نیز موفق به پیشروی در مناطق تحت اشغال تروریست ها شده است.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۷:۵۵    
طبس نیوز: در کشوری زندگی می کنیم که در کمربند خشک جهان واقع شده؛ میانگین بارش ها در این منطقه یک سوم میانگین جهانی است و تبخیر نیز دست کم بیشتر از 50 درصد از میانگین جهانی است.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۷:۲۵    
طبس نیوز: مکان هایی در دنیا وجود دارد که حتی بانفوذترین افراد هم اجازه ورود به آن ها را ندارند.در این گزارش با این مکان ها و راز و رمزشان آشنا می شوید.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۷:۰۵    
طبس نیوز: دانش به خرد ورزی منجر می شود و اگر چنین نکند دانشی اصیل نیست. البته دانش نیز ماهیتی پیچیده دارد و ترسیم ساختار و دامنه آن نیز آسان نیست.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۵:۳۵    
طبس نیوز: این روزها بهروز غریب پور اپرای عروسکی خیام را در تالار فردوسی روی صحنه برده است؛ اپرایی عظیم به مدت 120 دقیقه که در آن بیش از صد عروسک روی صحنه می آیند و هر یک گوشه ای از ابعاد فلسفی و ...
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۵:۰۵    
طبس نیوز: دمشق – ایرنا – ارتش و نیروهای مسلح سوریه بامداد پنجشنبه وارد برخی از محله های جنوبی شهرک السخنه در استان حمص شدند.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۴:۱۵    
طبس نیوز: استاندار خراسان جنوبی گفت: مطالعه و اسناد مناقصه یک قطعه از دو قطعه راه آهن شرق در حال حاضر آماده و کار آن از مسیر کال شور به گناباد انجام شده که در ظرف یکی دو ماه آینده کلنگ زنی و ...
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۳:۵۵    
طبس نیوز: منابعی که القدس العربی از آنها نام نبرد، گفته اند خبر کشته شدن بغدادی که اخیرا منتشر شد در واقع مربوط به یکی دیگر از سرکردگان داعش بود که چند هفته قبل نزدیک مرزهای عراق و سوریه کشته شده ...
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۳:۱۵    
طبس نیوز: پول همان تیغ دولبه ای است که می تواند گاه زندگی انسان را نجات دهد و گاهی بلای جانش شود. این ترجمه ...
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۳:۱۵    
طبس نیوز: منابع خبری از کشته شدن 29 غیرنظامی در حمله جنگنده های ائتلاف بین المللی تحت سرکردگی آمریکا به الرقه سوریه خبر دادند.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۱:۵۵    
طبس نیوز: آنکارا- ایرنا- معاون مسئول گذرگاه مرزی باب الهوی سوریه اعلام کرد که این دروازه مرزی پس از توافق میان نیروهای مخالف بشار اسد برای توقف درگیری ها بازگشایی شده است.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۱:۳۵    
طبس نیوز: رئیس جمهوری روسیه پروتکل استقرار یگان های هوایی این کشور در سوریه را در چارچوب توافق منعقده بین مسکو و دمشق امضا کرد.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۰:۴۵    
طبس نیوز: بین گرانقیمت ترین بازیکنان تاریخ فوتبال بازیکنانی بوده اند که واقعاً ارزش های خود را نشان دادند اما برخی هم نتوانستند به اندازه پولی که صرف خریدشان شده ...
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۰:۳۵    
طبس نیوز: تولید پسته در هیچ کشوری به اندازه ایران ریشه دار نیست؛ کشورمان می تواند با چند تمهید ساده و با همین منابع فعلی، تا سه برابر افزایش تولید داشته باشد ...
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۰:۲۵    
طبس نیوز: گردهمایی شمیم ولایت با حضور مدیر حوزه ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، ائمه جمعه و جماعت و جمعی از مردم و بسیجیان طبس در مسجد جامع کبیر برگزار شد.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۰:۰۵    
طبس نیوز: مدیر حوزه ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: نماز جمعه مظهر وحدت و همدلی است، کسی که با نماز جمعه مخالف است نمی خواهد وحدت و یکدلی به وجود آید.