دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۹:۰۹May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای طبس نیوز 6 مرداد 1396 - tabasnews.ir

طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۰:۱۳    
طبس نیوز: رئیس مؤسسه گفت وگوی ادیان و تمدن های کشور قرقیزستان گفت: امروزه ریشۀ تمام مشکلات جهان اسلام، دنیای غرب و در رأس آن ...
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۷:۲۵    
طبس نیوز: رژیم سعودی به مرض فوبیا و هراس از نارضایتی های داخلی دچار شده و این شرایط از فرمان ملک سلمان مبنی بر تشکیل سازمان ریاست امنیت کشور که ارتباط تنگاتنگی با شخص پادشاه دارد، مشخص است.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۱:۵۵    
طبس نیوز: حمله تروریست های داعش به پایگاه نیروهای سوریه دموکراتیک در شرق رقه، پایتخت خودخوانده داعش به کشته شدن ده ها نفر انجامید.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۰:۲۵    
طبس نیوز: هیوندای آوانته از سال 1990 طراحی و بعد از گذشت یکسال وارد ناوگان تولید هیوندای شد و در سال 2004 با تغییرات اندک توانست به بازار فروش جهانی خود رونقی بدهد.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۲۳:۳۵    
طبس نیوز: برنامه موج جوونی از رادیو سراسری جوان که با سفر به شهرستان های ایران به معرفی جاذبه ها و ظرفیت ها و توانمندی های شهرستان ها می پردازد در شهر طبس به جرای برنامه زنده پرداخت.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۲۳:۱۵    
طبس نیوز: معاون استاندار خراسان جنوبی و فرماندار ویژه طبس گفت: دولت برای حل مشکل بحران آب در شهرستان طبس برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت پیش بینی کرده است.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۷:۵۵    
طبس نیوز: امام جمعه طبس با اشاره به تحریم های بی سابقه آمریکا علیه ایران گفت: با روشنگری و حفظ وحدت ملی تحریم ها بی اثر می شوند.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۷:۰۵    
طبس نیوز: نیروهای سوری موفق شدند دو شهرک را در ریف رقه آزاد و آخرین مرکز داعش در ریف شرقی این استان را محاصره کنند.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۷:۰۵    
طبس نیوز: انتقال رونالدوی برزیلی به بارسلونا در تابستان 1996 رقمی بالغ بر 12.8 میلیون پوند هزینه برای آبی اناری ها داشت ...
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۷:۰۵    
طبس نیوز: قم- مدیر حوزه های علمیه در بیانیه ای جنایت صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی را محکوم کرد و گفت: هتک حرمت مسجدالاقصی همانند جریحه دار ساختن قلوب تمام مسلمانان است.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۵:۱۵    
طبس نیوز: سمنان- ایرنا- معاون امور استان های بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه بدخواهان نظام اسلامی ایران همه دست به دست هم دادند تا حج امسال مسلمانان ایران انجام نشود ...
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۵:۱۵    
طبس نیوز: مهاجمی که با تیم ملی آلمان فاتح جام جهانی شد، آرزو کرد با تیم ژاپنی جدیدش در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حضور یابد.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۵:۱۵    
طبس نیوز: خامس رودریگوئز آقای گل جام جهانی 2014 برزیل به تازگی از رئال مادرید جدا شده و به بایرن مونیخ پیوسته است.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۴:۵۵    
طبس نیوز: دمشق – ایرنا – گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره تشکیل گروه های مسلح جدید در استان ادلب در شمال غرب سوریه را ممنوع اعلام کرد.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۴:۵۵    
طبس نیوز: کرمان – ایرنا- امام جمعه سیرجان گفت :مردم منتظر پاسخ قاطع وکوبنده مسئولان به تحریم های جدید آمریکا علیه کشورمان هستند .
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۴:۵۵    
طبس نیوز: ورامین- راهپیمایان ورامینی در بیانیه ای که پس از راهپیمایی امروز قرائت شد، تاکید کردند: تعرض به مسجد الاقصی توهین به ارزش های اسلامی است.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۴:۵۵    
طبس نیوز: آخرین وضعیت نقل و انتقال فوتبال جهان سوژه ای برای طنز و کاریکاتور شده است.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۴:۳۵    
طبس نیوز: نظرآباد – امام جمعه نظرآباد گفت: انتظار می رفت وزارت امور خارجه و دولتمردان به نقض برجام پاسخ و واکنش قاطع و بازدارنده داشته باشند.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۴:۳۵    
طبس نیوز: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه کمک ملت ما به مردم یمن در این جهاد بزرگ، مجاهدتی تاریخی است، گفت: کمک به مردم یمن هم انسانی و هم در حکم سیلی به آل سعود است.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۴:۱۵    
طبس نیوز: کاراته کای طلایی ایران در بازی های جهانی گفت: با کسب 5 مدال طلا و نقره در این بازی ها ثابت کردیم که کاراته ایران قدرتمند است و تمام دنیا به آن احترام می گذارد.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۴:۱۵    
طبس نیوز: لاهیجان – ایرنا – نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی گفت: به مدد خون شهیدان والامقام، امروز ایران اسلامی بعنوان آفریننده امنیت مطرح است و در سویی دیگر ...
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۴:۱۵    
طبس نیوز: پاول دوروف موسس تلگرام در پیامی اعلام کرد سرورهای تحویل محتوی این شبکه پیام رسان یا سی دی ان ها به ایران و تعدادی از کشورهای خاورمیانه منتقل شده است.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۰:۱۵    
طبس نیوز: اگر می خواهید امنیت ایجاد بکنید باید ارزش های جامعه بر محور عصر ظهور ارتقا پیدا بکند. اگر دشمن توانست ارزش های اجتماعی را بر محور جامعه آرمانی خودش تغییر بدهد ...
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۰:۰۵    
طبس نیوز: کوالالامپور – ایرنا – حدود 45 نفر از 150 هزار کارگر اندونزیایی که در هنگ کنگ کار می کنند از طریق فضای مجازی درگیر فعالیت های تروریستی مانند تامین مالی و تهیه بلیط برای سر به سوریه برای ...
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۰:۰۵    
طبس نیوز: ارتش سوریه با پیشروی های چشمگیری، که در الرقه به دست آورده است، برای نخستین بار از مرزهای مشترک این استان با استان دیرالزور از ناحیه غرب عبور کرد.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۰۹:۵۵    
طبس نیوز: سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر با تاکید بر اینکه عملکرد تیمش در مسابقات جهان فوق العاده بود، گفت: واکنش ها نسبت به عملکرد شمشیربازان در داخل و خارج کشور متفاوت است.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۰۹:۴۵    
طبس نیوز: براساس آمار گمرک در سال 95، بیش از 22 هزار و 155 تن پوست بره و گوسفند به کشور های مختلف جهان از جمله ایتالیا صادر شده است.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۰۹:۲۵    
طبس نیوز: پایگاه دبکافایل در مطلبی در واکنش به استقرار نیروهای ناظر در مناطق کاهش تنش در جنوب سوریه نوشت: روسیه طی روزهای گذشته و با وجود اعلام مخالفت اسرائیل به دولت آمریکا ...
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۰۸:۴۵    
طبس نیوز: محمد عبدالوهاب طنطاوی قاری برجسته مصری در 70 سالگی درگذشت. وی در آخرین سفر به کشورمان به دلایل ضعف قاریان ایرانی اشاره کرده بود.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۰۸:۴۵    
طبس نیوز: مشهد – ایرنا – کارشناسان معتقدند که رعایت حقوق مصرف کننده در تولید کالا و ارائه خدمات عامل مهم و محرک ترویج مصرف کالای ایرانی از سوی مردم است که با رعایت استانداردها در تولید و عرضه کالا ...
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۰۸:۱۵    
طبس نیوز: کوالالامپور- ایرنا – وزیر امور خارجه انگلیس به عنوان قدیمی ترین متحد استرالیا وعده داد با ارسال دو ناو هواپیمابر جدید به آب های مورد مناقشه ...
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۰۷:۴۵    
طبس نیوز: از آنجا که قرآن کریم بهترین پناه است در این پژوهش، فلسفه وجودی محرومیت و تأثیر آن در رشد و تربیت انسان از دیدگاه این کتاب آسمانی بررسی می شود.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۰۷:۱۵    
طبس نیوز: قشم – ایرنا – امامان جمعه شیعه و اهل سنت قشم از تلاش های مسوولان به ویژه سازمان منطقه آزاد در زمینه رفع مشکلات و محرومیت های تاریخی این جزیره قدردانی کردند.
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۰۴:۲۵    
طبس نیوز: حدود 10 درصد ذخایر “آنتیموان” جهان در سیستان و بلوچستان قرار دارد و این در حالی است که اخیراً با راه اندازی معدن و کارخانه پایلوت تولید شمش این فلز در منطقه “سفیدآبه” ...
طبس نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۰۳:۰۵    
طبس نیوز: تهران-ایرنا- رئیس فدراسیون کشتی کشورمان گفت: ایران با تیمی جوان در رقابت های جهانی کشتی آزاد و فرنگی فرانسه 2017 حضور می یابد و نگاه ما انتخاب استعدادها برای حضور هرچه بهتر در رقابت های ...