پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۲۲:۲۰May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 30 آذر 1395 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 31 فروردین 1395 تابش کوثر 31 اردیبهشت 1395 تابش کوثر 31 خرداد 1395 تابش کوثر 31 تیر 1395 تابش کوثر 31 مرداد 1395 تابش کوثر 31 شهریور 1395 تابش کوثر 30 مهر 1395 تابش کوثر 30 آبان 1395 تابش کوثر 30 دی 1395 تابش کوثر 1 بهمن 1395 تابش کوثر 1 اسفند 1395 تابش کوثر 1 آذر 1395 تابش کوثر 2 آذر 1395 تابش کوثر 3 آذر 1395 تابش کوثر 4 آذر 1395 تابش کوثر 5 آذر 1395 تابش کوثر 6 آذر 1395 تابش کوثر 7 آذر 1395 تابش کوثر 8 آذر 1395 تابش کوثر 9 آذر 1395 تابش کوثر 10 آذر 1395 تابش کوثر 11 آذر 1395 تابش کوثر 12 آذر 1395 تابش کوثر 13 آذر 1395 تابش کوثر 14 آذر 1395 تابش کوثر 15 آذر 1395 تابش کوثر 16 آذر 1395 تابش کوثر 17 آذر 1395 تابش کوثر 18 آذر 1395 تابش کوثر 19 آذر 1395 تابش کوثر 20 آذر 1395 تابش کوثر 21 آذر 1395 تابش کوثر 22 آذر 1395 تابش کوثر 23 آذر 1395 تابش کوثر 24 آذر 1395 تابش کوثر 25 آذر 1395 تابش کوثر 26 آذر 1395 تابش کوثر 27 آذر 1395 تابش کوثر 28 آذر 1395 تابش کوثر 29 آذر 1395 تابش کوثر 30 آذر 1395 
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۴۹    
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۴۹    
ادای احترام ظریف به سفیر ترور شده روسیه پیش از آغاز مذاکرات دو جانبه با وزیر امور خارجه روسیه
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۴۶    
آندره کارلف در جریان بازدید از نمایشگاه عکس مورد حمله تروریست ها قرار گرفت و کشته شد. در پی این حمله ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه با سرگئی لاوروف ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۰۴    
اما پیام این ترور برای ایران چه می تواند باشد؟ اگر مواضع و تحولات ساعات گذشته مقامات سه کشور ایران، روسیه و ترکیه را کنار هم بگذاریم، شاید پیام این ترور برای ایران هم تا حدی روشن شود ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۵۵    
با ارسال مجدد پیامک های تبلیغاتی دوباره این سوال برای افکار عمومی ایجاد شد که هزینه این پیامک ها از کجا تامین می شود و اگر کسانی به طور مجانی برای رئیس جمهور این کار را انجام می دهند بر اساس کدام ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۵۲    
سه یوزپلنگ را بر بالای یک تخته سنگ در حفاظتگاه ملی ماسائی مارا در کنیا می بینید./ عکس: علی صیف الدین منبع: کارناوال
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۴۶    
ارتش سوریه طی عملیاتی در جنوب این کشور قصد دارد با قطع ارتباط گروه های تروریستی از اردن به سوریه، مانع قاچاق سلاح به داخل خاک این کشور شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۵۲    
تیم فوتبال تراکتورسازی موفق به شکست تیم نفت وگاز گچساران شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۵    
برنامه 29 آذر نود با محوریت بررسی هفته چهاردهم لیگ برتر و گفت وگوی یلدایی با شهاب حسینی ستاره سینما از شبکه سه روی آنتن رفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۹    
تیم فوتبال پرسپولیس تهران زمان و محل تمرین 2 روز آینده خودش را اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۶    
پایگاه اینترنتی کنفدراسیون فوتبال آسیا موفقیت تیم ملی فوتبال ایران را نتیجه خردمندی سرمربی پرتغالی دانست.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۰    
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در مرحله یک چهارم نهایی موفق شد نفت و گاز گچساران را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی صعود کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۱    
باید از دولت محترم پرسید کدامیک از حقوق تصریح شده در این ماده از منشور را رعایت کرده است، آیا حقوق های نجومی مدیران دولتی، سوء استفاده های چند ده هزار میلیارد تومانی مصداق حفظ بیت المال است؟
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۸    
وزارت امور خارجه کشورمان در اطلاعیه ای از هموطنان ایرانی خواست تا اطلاع بعدی از سفرهای غیرضروری به ترکیه خودداری کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۳    
رئیس سازمان جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش گفت: اقدامات مهمی در حوزه تاپ اتک ها و هوشمندسازی راکت ها و موشک های ضدزره صورت گرفته و قابلیت های مختلفی به آنها اضافه شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۰    
صفحه اینستاگرام منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای آماری منتشر کرد که در آن مشخص شد چند زندانی در 28 سال گذشته مورد عفو رهبر انقلاب قرار گرفته اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۴    
شاخص بورس اوراق بهادار در روز سی ام آذر ماه سال 95، با اُفت 209 واحدی به پله 80 هزار و 122 واحدی رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۵    
وزیر دفاع کشورمان با وزیر دفاع روسیه درباره تحولات سوریه و شهر حلب، با یکدیگر دیدار کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۵    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: افزایش تصاعدی تقاضا و عرضه نامناسب ماهی در دو هفته اخیر، افزایش 20 درصدی انواع ماهی در بازار را رقم زد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۹    
رئیس هیأت مدیره شرکت رجا با اشاره به محدودیت های مالی این شرکت گفت: با حمایت سهام داران برای بهبود وضعیت مالی و منابع شرکت ، امکان خدمات رسانی مطلوب تر به هم وطنان میسر می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۶    
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: تا پایان سال جاری در سه تورنمنت پاریس، یاریگین و یاشاردوغو شرکت می کنیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ایران همیشه از تمامیت ارضی و اقوام خوب کشور بوسنی حمایت کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۷    
سه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به طور همزمان دچار بیماری شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۴    
محصولات پرمصرف در شب یلدا که با افزایش تقاضا همراه شده اند در بیشتر اقلام از ثبات نسبی قیمت همراه است اما آخرین بررسی ها حاکی از افزایش قیمت هندوانه و رسیدن قیمت آن به بیش از کیلویی 2000 تومان است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۵    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: طرف اصلی مذاکره و توافق برای دستیابی به راه حل سیاسی دولت قانونی سوریه بوده و هیچ طرفی نمی تواند به نیابت از دولت و ملت سوریه برای اینده این کشور تصمیم بگیرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۱    
ستاره های فوتبال زیادی در سالهای اخیر به ایران آمدند و خاطرات خوبی برای فوتبالدوستان ایرانی ایجاد کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۲    
ششمین جلسه علنی بررسی لایحه برنامه ششم توسعه در مجلس که از صبح امروز تشکیل شده بود، دقایقی قبل برای تنفس 2 ساعته پایان یافت و نشست بعدی از ساعت 14 تشکیل می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۳    
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اظهار داشت تاریخ جدید دربی همانطور که از قبل اعلام شد یکی از تاریخ های 24 یا 28 بهمن است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۴    
در بازار آزاد امروز، سکه طرح قدیم یک میلیون و 139 هزار و 500 تومان و طرح جدید یک میلیون و 122 هزار تومان به فروش رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۸    
ایران با فروش روزانه 700 هزار بشکه نفت به 15 شرکت و پالایشگر اروپایی درحالی به رکورد جدیدی دست یافته که برای نخستین بار فروش نفت ایران به برخی از مشتریان سنتی عربستان در اروپا آغاز شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۳۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در برنامه ششم توسعه تدابیری را برای تحقق صرفه جویی در هزینه های عمومی، اصلاح نظام درآمدی دولت و همچنین قطع وابستگی بودجه به نفت اتخاذ و تصویب کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۴    
علاوه بر خروج تروریست ها از حلب، پیشروی های ارتش سوریه در حومه غربی رقه ادامه دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۱    
سخنگوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان افزایش هرگونه قیمت محصولات لبنی را ممنوع اعلام کرد و گفت: با واحدهای لبنی متخلف برخورد خواهیم کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۷    
مهاجم ایرانی تیم فوتبال روستوف در بین برترین بازیکنان این فصل لیگ روسیه قرار گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۸    
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ضمن انتقاد از تصمیم سازمان لیگ برای برگزاری بازی جام حذفی در سرمای منفی 10 درجه، گفت: به ما اعلام کردند نمی توانید مسابقات خود را در امارات برگزار کنید.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۵    
معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه در همراه سازی سایر نیروهای جهادی حاضر در سوریه ایران نقش محوری ایفا کرد، گفت: آزاد سازی حلب آغاز اضمحلال و افول جریان تروریستی و تکفیری در سوریه است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۳۶    
با فرا رسیدن شب یلدا و افزایش تقاضا برای خرید تنقلات مخصوص این شب به یکی از مغازه داران سطح شهر سر زدیم تا از اوضاع این صنف در این روزها مطلع شویم.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۳۰    
به گفته وزیر امور اقتصادی و دارایی، باید جلوی برگشت تورم را بگیریم چرا که به هسته سخت تورم رسیده ایم و مبارزه با آن دشوار شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۱۵    
وزیر خارجه گفت: اقدامات لازم توسط سازمان انرژی اتمی و وزارت خارجه در پاسخ به نقض برجام شروع شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۱۲    
مسئولان باشگاه الاهلی عربستان پس از جلسه با کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال این کشور محل میزبانی خود از تیم ذوب آهن اصفهان در لیگ قهرمانان آسیا را معرفی کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۷:۰۳    
دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی گفت: منشور حقوق شهروندی فرزند قانون اساسی است و برخی از عرف های جامعه و حتی ممکن است برخی از قوانین را تغییر دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۶:۰۳    
یک فوق تخصص گوارش درباره شایع ترین بیماری های کبد و عوارض آن توضیح داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۵:۰۳    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا می گوید کشورش بحث حضور قاسم سلیمانی در حلب و نحوه برخورد با این موضوع را با متحدانمان در شورای امنیت سازمان ملل بررسی خواهد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۴:۰۱    
شهاب حسینی مهمان ویژه برنامه 90 بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۳:۰۲    
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تصادف مرگبار یک دستگاه وانت پیکان با جدول و حریق خودرو خبر داد و گفت: در این حادثه راننده جوان جان سپرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۲:۰۲    
وزیر راه و شهرسازی با این ادعا که یک سوم جمعیت ایران به دلیل مسکن مهر بد مسکن هستند، گفت: هنوز هم مخالف مسکن مهر هستم، این طرح یک سرمایه گذاری غیراقتصادی و به ضرر منافع ایران است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۱:۰۲    
رئیس سازمان ورزش بسیج کشور گفت: بی اخلاقی ها در ورزش بسیار زیاد است؛ باید بدانیم ورزش برای ما هدف نبوده بلکه وظیفه به شمار می رود.