پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۱۵:۲۶May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 1 اسفند 1395 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 31 فروردین 1395 تابش کوثر 31 اردیبهشت 1395 تابش کوثر 31 خرداد 1395 تابش کوثر 31 تیر 1395 تابش کوثر 31 مرداد 1395 تابش کوثر 31 شهریور 1395 تابش کوثر 30 مهر 1395 تابش کوثر 30 آبان 1395 تابش کوثر 30 آذر 1395 تابش کوثر 30 دی 1395 تابش کوثر 1 بهمن 1395 تابش کوثر 1 اسفند 1395 تابش کوثر 2 اسفند 1395 تابش کوثر 3 اسفند 1395 تابش کوثر 4 اسفند 1395 تابش کوثر 5 اسفند 1395 تابش کوثر 6 اسفند 1395 تابش کوثر 7 اسفند 1395 تابش کوثر 8 اسفند 1395 تابش کوثر 9 اسفند 1395 تابش کوثر 10 اسفند 1395 تابش کوثر 11 اسفند 1395 تابش کوثر 12 اسفند 1395 تابش کوثر 13 اسفند 1395 تابش کوثر 14 اسفند 1395 تابش کوثر 15 اسفند 1395 تابش کوثر 16 اسفند 1395 تابش کوثر 17 اسفند 1395 تابش کوثر 18 اسفند 1395 تابش کوثر 19 اسفند 1395 تابش کوثر 20 اسفند 1395 تابش کوثر 21 اسفند 1395 تابش کوثر 22 اسفند 1395 تابش کوثر 23 اسفند 1395 تابش کوثر 24 اسفند 1395 تابش کوثر 25 اسفند 1395 تابش کوثر 26 اسفند 1395 تابش کوثر 27 اسفند 1395 تابش کوثر 28 اسفند 1395 تابش کوثر 29 اسفند 1395 تابش کوثر 30 اسفند 1395 
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۷:۳۷    
اگر واقعاً کسی را برای ازدواج دوست دارند حتماً از طریق راه و رسمش اقدام کنند. وقتی برای ورود به خانه ای در هست نباید از دیوار وارد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۷:۲۲    
مصرف انواع فلفل برای سلامت بدن بسیار مفید است و با قرار دادن این گیاه معطر در رژیم غذایی روزانه میتوانید تا حد زیادی از ابتلا به انواع بیماری ها ایمن بمانید.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۷:۱۳    
گاهی دردهای دندان نشان از پوسیدگی های دندانی دارند. باید تا حد امکان از بروز پوسیدگی های دندانی پیشگیری کرد و این کار میسر نیست مگر با رعایت بهداشت و تغذیه مناسب برای سلامت دندان.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۷:۱۰    
صرافی های تهران هم اکنون نرخ فروش دلار آمریکا را به روی تابلوهای خود 3789 تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید را یک میلیون و 192 هزار تومان درج کرده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۵۵    
اگر به دنبال افزایش بافت عضلانی جهت کالری سوزی بیشتر و ظاهری جذابتر هستید باید لوازمی که بدن برای ساخت عضله نیاز دارد را در اختیارش قرار دهید و این یعنی پروتئین ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۰۴    
پدر، به این روزها که فکر می کند ناگهان می گوید: الان هم در خانه ای موقت ساکن هستیم، اگر صاحب خانه، خانه اش را بخواهد، تکلیف مهتاب چه می شود؟
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۴    
مشتاقان زیارت عتبات که در دوره پیش ثبت نام ها شرکت کرده اند، از ساعت 9 صبح امروز (دوشنبه) می توانند بر اساس اولویت های قرعه کشی نسبت به قطعی کردن ثبت نام خود در کاروان ها اقدام کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۵:۲۱    
سهم اولین فیلم سینمایی با موضوع داعش و مدافعان حرم از اکران، فقط شش سینماست!
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۴:۱۸    
مرد جوان که پس از قتل همسر و مادرش، سردرگم مانده بود و نمی دانست چگونه اجساد را سربه نیست کند با پلیس تماس گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۳:۱۸    
ارتفاع یک و نیم متری برف در روستای قزل اباد چاراویماق(آذربایجان شرقی)
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۲:۱۵    
عکاسها با 16 دوربین 62 روز منتظر بودند تا از این صحنه عکس بگیرند...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۱:۲۲    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مراجعه 218 نفر به بیمارستان ها و مراکز درمانی اهواز به دنبال وقوع پدیده گرد و غبار از روز گذشته خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۱:۱۶    
رییس ستاد دیه کشور از آزادی 1500 تا 1600نفر از زندانیان جرائم غیر عمد سراسر کشور تا پایان امسال تحت عنوان طرح از بهار انقلاب تا بهار طبیعت خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۳:۴۰    
اگر جزء افرادی هستید که همیشه نگران شکستن شیشه گوشیتان به علت سقوط ناگهانی یا خش افتادن آن به علت تماس با اشیای تیز هستید، با اختراع نوعی شیشه جدید می توانید این نگرانی را کنار بگذارید.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۱:۵۸    
شبکه خبری الجزیره به نقل از خبرگزاری أعماق داعش مدعی شد که تعداد زیادی غیرنظامی در حمله هوایی آمریکا به غرب موصل کشته شده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۱:۴۳    
وزیر خارجه ایران با تأکید بر پابرجا ماندن برجام تصریح کرد: تهدید علیه ایران کارساز نیست؛ اگر آن ها از زبان احترام استفاده می کردند، بسیار بهتر بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۱:۴۰    
حضرت آیت الله خامنه ای، رییس جمهور وقت کشورمان در اسفند 1367 به کشورهای یوگوسلاوی و رومانی سفر کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۱:۴۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اظهارات وزیر خارجه ترکیه در مونیخ را غیرسازنده می دانیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۱:۳۷    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از امکان ثبت نام مجدد داوطلبان در آزمون سراسری 96 خبر داد و گفت: داوطلبان از 15 تا 18 اسفند ماه 95 می توانند برای ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۱:۳۷    
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به تأثیرگذاری فضای مجازی بر جوانان گفت: این فضا بلای بزرگی است که عقاید و اخلاق جوانان را تحت تأثیر قرار داده و مسئولان نظام باید مراقب این مسئله باشند و این فضا را سالم ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۱:۳۱    
هیچ کس نیست که تردید داشته باشد برجام هیچ نداشت حسین شریعتمداری: مردم انتظار شق القمر از مسئولان را ندارند ولی حداقل ها ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۱:۲۵    
ورود واگن های جدید مترو و اتوبوس های برقی به ناوگان حمل و نقل تهران
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۱:۲۲    
به گزارش تابش کوثر برنامۀ مستند ایران سلسله گفتگوهای علمی با حضور دکتر علی اکبر ولایتی و اجرای دکتر پور حسین است که در موضوع کلی ایران و هویت تاریخی، فرهنگی و تمدنی آن پخش می شود. ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۹    
عباس آخوندی وزیر مسکن و شهرسازی در پی استیضاح بار دیگر از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۵    
علی البدل ، مرز خوشبختی ، خانه ما و افسر نمونه چهار سریالی هستند که نامشان برای پخش در شبکه های مختلف سیما در نوروز 96 مطرح شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۲    
دو استاد دانشگاه واشنگتن برای تشخیص اخبار و رویدادهای علمی با اخبار نادرست یک واحد درسی در این دانشگاه ایجاد کرده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۳    
ناسا گونه های عجیبی از موجودات زنده را شناسایی کرد که به مدت 60 هزار سال درون کریستال ها به دام افتاده اند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۰    
یکی از انصار به نام حارثه بن نعمان خانه اش را که نزدیک، خانه پیامبر خدا و مسجد النبی بود به امیرمومنان و فاطمه زهرا سلام الله علیهما داد و بدین صورت آنان نزد پیامبر خدا آمدند و تا پایان عمر در همان ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۰    
جلال از بیت الله الحرام نامه ای برای امام فرستاد. او نامه را چنین آغاز کرد: آیت اللها وقتی خبر خوش آزادی آن حضرت، تهران را به شادی واداشت، فقرا منتظر پرواز بودند به سمت بیت الله ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۰    
محققان خبر از کشف میکروب ها و ویروس های 50 هزار ساله در غاری در کشور مکزیک داده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۰    
منتقدان و اهالی رسانه برای حضور در جشنواره جهانی فیلم فجر می توانند با مراجعه به سایت جشنواره برای حضور در سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر درخواست خود را ثبت کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۲    
عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت: ثبت نام انتخابات شهر و روستا 30 اسفند انجام می شود .
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۲    
حجت الاسلام والمسلمین رضایی با اشاره به اینکه حضرت زهرا (س) برای دفاع از ولایت و امامت در اجتماع حضور پیدا کردند، از حمایت از رهبری به عنوان محور خطبه معروف بانوی گرامی اسلام سخن گفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۹    
وزیر راه و شهرسازی در دفاع از عملکرد خود با اشاره به استعفایش در حادثه سانحه قطار تبریز مشهد گفت: رئیس جمهور با استعفایم مخالفت کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۹    
رونمایی از دستور سران عرب درباره رایزنی در خصوص مسائل منطقه و تأکید بر ثبات و آرامش منطقه در حالی صورت می گیرد که عربستان بارها از زبان وزیر خارجه خود اعلام کرده است که ریاض حاضر به رایزنی یا گفتگو ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۴    
موسوی با تأکید بر اینکه باید ببینیم روس ها در ارتباط با آن قطعنامه چگونه موضوعات را حل وفصل می کنند، خاطر نشان کرد: قطعنامه موضوعیت ندارد بلکه می گوید انتقال موشک ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۱    
باشگاه پرسپولیس به خاطر طلب بازیکن خارجی اش محکوم به پرداخت 40 هزار دلار شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۳۲    
محمدجواد ظریف در سخنان خود در پنجاه و سومین اجلاس بین المللی مونیخ، اظهار کرد: جنگ در عراق، سوریه و بحرین راه حل نظامی ندارد و تمام این نزاع ها راه حل سیاسی دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۱۷    
با توجه به آنکه مسئولان تنظیم بازار طی سال از ثبات قیمت ها خبر می دهند و مردم انتظار دارند که با این وعده وعیدها آب از آب تکان نخورد اما دلالان در بازار حرفی دیگر برای گفتن دارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۱۱    
با فرمان حیدر العبادی نخست وزیر عراق، عملیات آزادسازی بخش غربی شهر موصل از صبح امروز آغاز شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۷    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از افزایش قیمت این نوع گوشت در بازار خبر داد و گفت: گوشت گوساله نیز در هفته جاری گران شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۱    
مدیر تیم فوتبال الاهلی امارات گفت: بازیکنان ما آماده مقابله با استقلال هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۸    
بر اساس تغییر رفتار سه شاخص کاهش عرضه، کاهش سود بانکی و افزایش صادرات و قیمت جهانی نفت می توان نتیجه گرفت که بازار مسکن به دلیل نزدیکی نرخ رشد قیمت مسکن به نرخ رشد تورم در سال جاری در حال تکمیل دوره ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۶    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جمع مسئولان و کارکنان ارتباطات مردمی نیروهای مسلح گفت:انجام خدمت و پاسخگویی به نیازها و مطالبات مردم باید به دور از اعمال هرگونه تبعیض ، منت گذاری و بهنگام ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۰    
وزیر راه و شهرسازی با عذرخواهی دوباره نسبت به حوادث تصادف دو قطار گفت: استیضاح حق نمایندگان است و از اینکه در این جایگاه هستم و به سوالات نمایندگان پاسخ می دهم، خوشنودم و گلایه ای هم ندارم.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۴    
روزنامه عربستانی اعلام کرد که هافبک الهلال به خاطر آسیب دیدگی به دیدار حساس برابر پرسپولیس نمی رسد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۲    
نمایندگان ایران در روزهای دوشنبه و سه شنبه مقابل حریفان خود به میدان می روند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۶    
سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات از مشخص شدن اعضای هیئت های نظارت انتخابات در خارج از کشور در هفته آینده خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۶    
اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در جام جهانی 2017 آبادان از روز 3 اسفندماه در خانه کشتی تهران برگزار می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۲    
"روز اول اسفند 1364 ساعت 12:30 دقیقه ظهر هواپیمای حامل شهید محلاتی از تهران به مقصد اهواز در حرکت بود که در آسمان اهواز هدف دو موشک هوا به هوای جنگنده های عراقی قرار گرفت."
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۳    
وزیر کار می گوید: تا آنجایی که می توانستیم یارانه ثروتمندان را حذف کردیم و تلاش می کنیم نظام شناسایی را تقویت و دقت کنیم تا یارانه نیازمندان حذف نشود.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۰    
کارشناسان استقلالی معتقدند عنصر جوانی تاکنون به سود استقلال بوده اما یک اشتباه می تواند همین عنصر را بلای جان کل تیم کند.