دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۶:۱۰May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 23 آذر 1395 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 31 فروردین 1395 تابش کوثر 31 اردیبهشت 1395 تابش کوثر 31 خرداد 1395 تابش کوثر 31 تیر 1395 تابش کوثر 31 مرداد 1395 تابش کوثر 31 شهریور 1395 تابش کوثر 30 مهر 1395 تابش کوثر 30 آبان 1395 تابش کوثر 30 دی 1395 تابش کوثر 1 بهمن 1395 تابش کوثر 1 اسفند 1395 تابش کوثر 1 آذر 1395 تابش کوثر 2 آذر 1395 تابش کوثر 3 آذر 1395 تابش کوثر 4 آذر 1395 تابش کوثر 5 آذر 1395 تابش کوثر 6 آذر 1395 تابش کوثر 7 آذر 1395 تابش کوثر 8 آذر 1395 تابش کوثر 9 آذر 1395 تابش کوثر 10 آذر 1395 تابش کوثر 11 آذر 1395 تابش کوثر 12 آذر 1395 تابش کوثر 13 آذر 1395 تابش کوثر 14 آذر 1395 تابش کوثر 15 آذر 1395 تابش کوثر 16 آذر 1395 تابش کوثر 17 آذر 1395 تابش کوثر 18 آذر 1395 تابش کوثر 19 آذر 1395 تابش کوثر 20 آذر 1395 تابش کوثر 21 آذر 1395 تابش کوثر 22 آذر 1395 تابش کوثر 23 آذر 1395 تابش کوثر 24 آذر 1395 تابش کوثر 25 آذر 1395 تابش کوثر 26 آذر 1395 تابش کوثر 27 آذر 1395 تابش کوثر 28 آذر 1395 تابش کوثر 29 آذر 1395 تابش کوثر 30 آذر 1395 
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۲:۰۷    
قرارداد امضا شده بوئینگ با ایران مستلزم تصویب وزارت خزانه داری، وزارت خارجه و کنگره آمریکا به خصوص در زمینه ترتیبات مالی آن است و بعید به نظر می رسد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۲:۰۴    
مراسم روح بخش و پر طراوت جشن تکلیف دو هزار تن از دانش آموزان پسر مدارس شهر تهران، امشب (سه شنبه) در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد و نوجوانان نماز مغرب و عشا را به امامت رهبر معظم انقلاب اقامه کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۲:۰۴    
فوق ستاره پرتغالی به همراه هم تیمی خود کاپیتان راموس با ماکت توپ طلا عکس یادگاری گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۲:۰۱    
دادستان تهران گفت: در پرونده حقوق های نجومی یازده نفر احضار شده اند. عذرخواهی محمود صادقی مانع از تعقیب وی نیست. برای ورود به موضوع فروش پایان نامه ها و مدارک تحصیلی جعلی آماده ایم.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۱:۵۸    
حسن روحانی با حضور در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) تهران از رئیس ستاد اقامه نماز کشور عیادت کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۱:۴۹    
شیعیان نیجریه در ایام میلاد پیامبر (ص) در چند شهر این کشور راهپیمایی کردند و آزادی فوری شیخ زکزاکی را خواستار شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۰:۴۷    
محققان کشور در صدد آمدند تا با فناوری نانو، داربست هایی در راستای ترمیم زخم دیابتی طراحی کنند. این داربست ها به صرفه و کم هزینه هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۵۰    
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما از دیوارهای تحریم دشمنان عبور کردیم، گفت: امروز موشک های ایران می توانند مواضع دشمن را در هر نقطه به آتش بکشند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۴۷    
مراسم روح بخش و پر طراوت جشن تکلیف دو هزار تن از دانش آموزان پسر مدارس شهر تهران، امشب در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۷:۱۹    
آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید گفت: رشد اسلام خواهی در غرب نشان دهنده عظمت دین و حقیقت اسلام بوده و دعوتی مطابق با فطرت است آمار مسلمانان آمریکا نیز نشان می دهد همه ما در این باره مسؤولیت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۵۶    
زمان برگزاری مجمع سالیانه تیم های استقلال و پرسپولیس مشخص شد
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۳۲    
رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: نخستین دادسرای ویژه مبارزه با جرایم مالیاتی تا پایان سال تشکیل می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۰۸    
یارانه نقدی آذرماه به ازای هر نفر 45500 تومان روز پنجشنبه 25 آذر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۴۴    
یک واحد تجاری 165 متری در خیابان آزادی ، نوساز ، با قیمت 9 میلیارد و 750 میلیون تومان به فروش می رسد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۳۲    
نشست مشترک معاونت حقوقی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی پارالمپیک برای آخرین هم اندیشی جهت تدوین نهایی اساسنامه کمیته ملی پارالمپیک انجام شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۲۳    
روز پنج شنبه با تقویت و گسترش سامانه بارشی، بارش باران و برف علاوه بر سواحل خزر، شمال غرب، غرب، زاگرس مرکزی، دامنه های البرز مرکزی، تهران و به تدریج شمال شرق کشور را در بر می گیرد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۱۴    
درپی طرح قاچاق بودن یا نبودن گوشی های اپل قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت از مجوز داشتن 9 شرکت رسمی واردکننده این گوشی خبر داد که امروز سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۱۱    
سرپرست تیم فوتبال استقلال قرعه این تیم در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را سخت توصیف کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۰۵    
تابلوی نفیس منقش به نام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، توسط پرویز پرستویی به آستان مقدس حضرت ابوالفضل(ع) تقدیم شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۴:۴۷    
وزیر علوم با بیان اینکه آزمون دکترای 96 طبق قانون برگزار می شود، گفت: داوطلبانی که برای ثبت نام در آزمون دانشگاه آزاد هزینه کرده اند، نگران نباشند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۴:۴۱    
معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت فهرست مجلات نامعتبر و جعلی را منتشر کرد و مقالاتی که از تاریخ اول ژانویه 2017 میلادی و بعد از آن در این مجلات منتشر شوند، نامعتبر خواهند بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۴:۴۱    
در پی اهمال، تعلل و نقض برجام توسط آمریکا وپیرو تصمیمات شورای عالی امنیت ملی وهیات نظارت بربرجام، رئیس جمهور دستورهای جداگانه ای را خطاب به وزیر امور خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی صادر کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۴:۳۸    
خبرگزاری فرانسه گزارش داد نمایندگان ایرباس برای مذاکره به منظور نهایی کردن توافق فروش حدود 100 فروند هواپیما در تهران حضور دارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۴:۳۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به قرعه کشی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، گفت: در سخت ترین گروه افتاده ایم. چون سه تیم که از بهترین تیم های لیگ خودشان هستند در یک گروه هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۴:۳۲    
معاون ستاد کل نیروهای مسلح حضور و تسلط دوباره انگلیس بر منطقه را جُک سال توصیف کرد و گفت: بریتانیای کبیر سال ها پیش مرده و خاکستر آن را هم باد با خود برده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۴:۱۱    
در جریان معاملات بازار آزاد امروز(سه شنبه) تهران، قیمت هر دلار با بازگشت به کانال 3900 تومانی به نرخ 3907 تومان معامله شد، این در حالی است که نرخ سکه طرح قدیم نیز دو هزار تومان گران شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۴:۰۸    
فرمانده کل سپاه گفت: ما باید بدانیم در این روزها تهدیدی اصلی علیه انقلاب کدام است و کدام خطر اولویت بیشتر دارد. باید دید چه شده که این همه تذکرات و هشدارها از سوی رهبرانقلاب داده می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۴:۰۲    
یک روزنامه ورزشی اسپانیایی از فوتبالیست هایی سرشناس یاد کرد که داغ توپ طلای فوتبال به دل آن ها ماند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۲:۵۳    
رئیس اتحادیه میوه و سبزی با بیان اینکه میزان کاهش قیمت گوجه فرنگی در بازار به بیش از 50 درصد رسیده است،گفت: عرضه زیاد این محصول به بازار، تعادل قیمتی را برهم زده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۲:۴۷    
از سوی دپارتمان داوری اسامی داوران قضاوت کننده در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال اعلام شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۲:۲۳    
معاون اول رییس جمهور با اشاره به انتقادات نسبت به بالابودن سن اعضای دولت گفت: این انتقاد در برخی موارد قابل بررسی است اما وجه مثبت این موضوع این است که این افراد از تجربیات ارزشمندی برخوردارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۲:۰۸    
سخنگوی دولت در نشست هفتگی خود با خبرنگاران از اختصاص هزار میلیارد تومان از سوی دولت برای ارزان تر شدن مسکن مهر خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۲:۰۵    
امروز در قالب سیزدهمین اجلاس مشترک اقتصادی ایران و روسیه، 10 تفاهم نامه و موافقتنامه بین دو کشور به امضا می رسد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۱:۵۶    
بهای رسمی دلار کاهش، پوند و یورو افزایش یافت.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۱:۳۵    
تصاویر نیم صفحه روزنامه های ورزشی سه شنبه 23 آذر ماه به مسائل مختلف ورزشی به ویژه فوتبال اختصاص دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۱:۳۲    
رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه توجه به مؤلفه های اقتصاد مقاومتی تحریم ها را بی خاصیت می کند، گفت: نباید در حوزه اقتصاد مقاومتی انفعالی عمل کنیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۱:۲۶    
رئیس اتحادیه لوازم خانگی از افزایش حدود شش درصدی قیمت لوازم خانگی به دنبال افزایش نرخ دلار در هفته های اخیر خبر داد و تصریح کرد که این افزایش قیمت، رکود در بازار را تشدید خواهد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۱:۰۸    
برنامه نود این هفته از ساعت 22:40 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت 1:51 بامداد سه شنبه به پایان رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۰:۵۶    
رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان سیاست ارعاب و تهدید آمریکا بانک های سوئیس را در رابطه با ایران محتاط کرده است گفت: روحیه تجاوزگری و خصمانه آمریکا در خیلی جاها خود را نشان داده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۰:۵۳    
سایت معتبر اوت ساید آو دبوت ملی پوش ایرانی را به عنوان برترین بازیکن جوان سال 2016 قاره آسیا در جمع 7 ستاره برتر جهان قرار داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۰:۴۷    
پیروزی حلب تأکید می کند که پروژه تجزیه در این کشور تا ابد به پایان رسیده و کسانی که 12 هزار ترویست تا بن دندان مسلح را از مناطق مسکونی حلب در کمتر از دو هفته بیرون راندند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۰:۴۱    
رزمایش بزرگ محمد رسول الله(ص) 4 نیروی زمینی ارتش با دستیابی کامل به تمام اهداف خود پایان یافت.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۰:۲۶    
وزیر نفت از امضای تفاهمنامه مطالعات و توسعه هفت میدان نفتی ایران با شرکت های روسی خبر داد و از همکاری سازنده روسیه در توافق بین کشورهای عضو و غیرعضو اوپک بر سر کاهش تولید نفت تشکر کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۰:۲۳    
طرح مسکن اجتماعی توسط کمیسیون زیربنایی دولت تصویب شد، در فاز اول این طرح دولت از ودیعه و اجاره مسکن، تکمیل و ساخت 570 هزار واحد تا سال 1400 حمایت می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۰:۰۸    
مراسم انتخاب بهترین بازیکن سال جهان برگزار شد و کریس رونالدو با کسب چهارمین توپ طلا، بهترین بازیکن تاریخ فوتبال اروپا شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۰۹:۵۹    
نیروی زمینی ارتش از دو فروند پهپاد شناسایی و رزمی رونمایی کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۰۸:۰۰    
پیرترین مرغ دریایی شناخته شده جهان که اکنون حداقل 66 ساله است، پس از سه سال مجددا تخم گذاشت و به پیرترین مرغ وحشی بارور در جهان تبدیل شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۰۷:۰۳    
تعرفه واردات انواع گوشی تلفن همراه 5 درصد به ازای هر دستگاه است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۰۶:۰۳    
سازمان ملی هوانوردی و فضایی آمریکا 'ناسا' به منظورافزایش دقت پیش بینی توفان ها یک راکت که حامل 8 ماهواره کوچک است، به فضا پرتاب می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۰۵:۰۹    
حذف یک صفر از واحد رسمی پول کشور باعث شد نگاهی داشته باشیم به کشورهای دیگری که با حذف صفرها سعی در کنترل تورم داشته اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۰۴:۰۰    
وزیر ورزش و جوانان درباره حقوق های نجومی وزرای کابینه گفت: همه وزرا بین 9 تا 10 میلیون حقوق دریافت می کنند و هیچ کس بیشتر از این رقم دریافت نمی کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۰۳:۰۰    
در قرن و بیست و یکم و حکومت فضای مجازی بر دنیا؛ مردی 62 ساله تصمیم می گیرد تمام زندگی اش را تبدیل به یک کوله پشتی کند و همپای سفرش هم دوچرخه ای باشد که او را به مکان های دور دنیا ببرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۰۲:۰۰    
رئیس پایگاه استنادی علوم جهان اسلام گفت: اطلاعات پایگاه شاخص های اساسی علم تامسون رویترز (ESI) نشان می دهد که تعداد دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی یک درصد برتر کشور به 43 مورد رسیده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۰۱:۰۰    
وزیر ورزش و جوانان در مراسم تجلیل از مدال آوران المپیک و پارا المپیک در کرمانشاه، از تشکیل ستاد بازی های المپیک 2020 توکیو در هفته آینده خبر داد.