دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۰۶:۳۰May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تابناک 13 بهمن 1393 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 30 دی 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 1 بهمن 1393 خبرگزاری تابناک 2 بهمن 1393 خبرگزاری تابناک 3 بهمن 1393 خبرگزاری تابناک 4 بهمن 1393 خبرگزاری تابناک 5 بهمن 1393 خبرگزاری تابناک 6 بهمن 1393 خبرگزاری تابناک 7 بهمن 1393 خبرگزاری تابناک 8 بهمن 1393 خبرگزاری تابناک 9 بهمن 1393 خبرگزاری تابناک 10 بهمن 1393 خبرگزاری تابناک 11 بهمن 1393 خبرگزاری تابناک 12 بهمن 1393 خبرگزاری تابناک 13 بهمن 1393 خبرگزاری تابناک 14 بهمن 1393 خبرگزاری تابناک 15 بهمن 1393 خبرگزاری تابناک 16 بهمن 1393 خبرگزاری تابناک 17 بهمن 1393 خبرگزاری تابناک 18 بهمن 1393 خبرگزاری تابناک 19 بهمن 1393 خبرگزاری تابناک 20 بهمن 1393 خبرگزاری تابناک 21 بهمن 1393 خبرگزاری تابناک 22 بهمن 1393 خبرگزاری تابناک 23 بهمن 1393 خبرگزاری تابناک 24 بهمن 1393 خبرگزاری تابناک 25 بهمن 1393 خبرگزاری تابناک 26 بهمن 1393 خبرگزاری تابناک 27 بهمن 1393 خبرگزاری تابناک 28 بهمن 1393 خبرگزاری تابناک 29 بهمن 1393 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1393 
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۲۳:۵۸    
این روز ها دعوت جمهوری خواهان از نخست وزیر رژیم اسرائیل برای سخنرانی در کنگره و مخالفت کاخ سفید و دموکرات ها با این موضوع ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۲۳:۳۵    
سخنگوی ستاد انتخابات چهارمین دوره شورایاری محلات گفت: طی جلسه ای که با حضور رئیس و نایب رئیس شورای شهر و معاون وزیر کشور برگزار شد، زمان انتخابات شورایاری ها اسفند ماه سال جاری تعیین شد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۲۳:۱۵    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به پرتاب ماهواره فجر گفته که برنامه موشکی ایران و ساخت موشک های دارای توانایی حمل کلاهک هسته ای در این کشور بخشی از موضوع مذاکره با 1+5 بوده و خواهد ماند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۲۳:۰۶    
سرویس مخفی آمریکا اعلام کرد، مردی که قصد داشته از حصارهای امنیتی اطراف کاخ سفید، بالا برود، بازداشت شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۲۲:۲۴    
وزیر امور خارجه آمریکا در کنفرانس خبری مشترک با وزیر امور خارجه قطر گفت دوحه شریک آمریکا در جنگ علیه داعش است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۲۱:۴۶    
به بهانه پیدا کردن طلا و جواهرات زیرخاکی، باجناقم را به بیابان کشاندم و او را به رگبار بستم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۲۱:۴۶    
هنوز یک ماه از وعده معاون وزیر راه و شهرسازی برای اعلام اخبار خوش از وام 80میلیون تومانی مسکن نگذشته است که مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی از مخالفت این بانک با وام 80میلیونی مسکن خبر می دهد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۲۱:۴۴    
طوفان شدید همراه با برف در بخش شمالی آمریکا روز دوشنبه موجب لغو بیش از 3000 پرواز شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۲۱:۴۱    
یک افسر نیروی دریایی کره جنوبی روز دوشنبه گفت یک فروند زیردریایی هسته ای آمریکا وارد کره جنوبی شده است تا در تمرین نظامی مشترک سالانه سئول و واشنگتن که قرار است این هفته برگزار شود شرکت کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۲۱:۴۱    
رستم زرودی دقایقی قبل گفت: بعد از ظهر امروز یک فروند هواپیمای کوچک آموزشی تفریحی متعلق به یکی از شرکت های خصوصی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۲۱:۳۸    
جانشین پلیس آگاهی ناجا پرده از انهدام باند کلاهبرداری میلیاردی برداشت و جزئیات فعالیت و سپس انهدام این باند بزرگ کلاهبرداری ارزی را تشریح کرد
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۲۱:۰۹    
از انحلال کدام سازمان نگرانیم و چرا؟ از انحلال سازمانی که معلوم نیست چرا پرتاب ماهواره هایش به تعویق می افتد و قدرت مقابله با این تعویق ها را ندارد؟ از انحلال سازمانی که برایمان ثابت شده سازمان ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۲۱:۰۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، هدف از طرح فیلترینگ هوشمند را حذف محتوی مجرمانه و غیراخلاقی فضای مجازی دانست و گفت: مرحله اول اجرای این طرح پایان یافته و مرحله دوم آن آغاز شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۲۱:۰۴    
وزیر دفاع سابق بارکا اوباما گفت که برنامه رییس جمهوری برای شکست نیروهای تروریستی داعش در عراق وسوریه را در شرایط کنونی جاه طلبانه ، غیر واقع بینانه توصیف کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۲۱:۰۴    
'محمد المومنی' وزیراطلاع رسانی اردن روز دوشنبه گفت که دولت این کشور نشانه ای از زندن بودن خلبان اسیر خود دریافت نکرده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۲۰:۳۷    
اعضای باند کلاهبرداری بیشتر طعمه های خود را از بین تاجرانی انتخاب می کردند که به خاطر نوسانات دلار ورشکسته شده بودند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۲۰:۳۱    
یک گروه کنشگر ناظر بر اوضاع سوریه روز دوشنبه اعلام کرد که تروریست های داعش در حال عقب نشینی از مناطق اطراف شهرک 'کوبانی' (عین العرب) در شمال سوریه هستند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۲۰:۲۸    
یک عامل انتحاری با منفجر کردن خود در شمال سامرا منجر به کشته شدن 7 تن و زخمی شدن 28 تن دیگر شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۲۰:۲۵    
مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع از رونمایی جنگنده ایرانی صاعقه 2 در آینده ای نزدیک خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۲۰:۰۵    
انتخابات اتاق طی تمامی سال های گذشته با حواشی بسیاری مانند دخالت های دولتی یا مصلحت های داخلی پارلمان بخش خصوصی گره خورده بود، ولی به نظر می رسد با نام نویسی آقازاده های دولتی در انتخابات آینده ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۲۰:۰۰    
11 نفر از متهمان سابقه دار که با تشکیل باندی به سرقت خودرو اقدام می کردند، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۹:۴۱    
رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران با اشاره به فوت یکی از دانشجوان دکترای این دانشکده گفت: علت فوت هنوز مشخص نیست.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۹:۴۱    
رییس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، گفت: باند سه نفری سرقت از مشتریان بانک ها که با در کمین نشستن و به شیوه زاغ زنی اقدام به سرقت می کردند در تهران دستگیر شدند و دستور انتشار بدون پوشش تصاویر آنان ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۹:۴۱    
منابع عراقی از خنثی سازی طرح داعش برای انفجار سد سامراء در استان صلاح الدین خبر دادند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۹:۱۵    
دادگاه ایتالیا "سیلویو برلوسکنی"، نخست وزیر پیشین این کشور را عفو کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۹:۱۲    
وزیر امور خارجه ایران که به کنیا سفر کرده است گفت: معتقدم که توافق جامع هسته ای می تواند همه حقوق هسته ای ایران را حفظ کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۹:۱۲    
فرمانده انتظامی رودسر گفت: سرنوشت هواپیمای مفقود شده نامعلوم بوده و هیچ اثری از آن پیدا نشده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۹:۰۳    
از سال ها پیش، ادعای تلاش ایران برای دستیابی به سلاح هسته ای، موضوعی بوده که نخست وزیر رژیم اسرائیل، مبنای توجیه سیاست های خود را بر آن قرار داده است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۹:۰۰    
وزیر کشور ترکیه اظهار کرد که آنکارا ورود 10 هزار نفر متعلق به 91 کشور را به اتهام ارتباط با تروریست های داعش به ترکیه ممنوع کرده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۸:۵۸    
وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات با اشاره به برنامه این وزارتخانه درباره تعرفه های خدمات تلفن از بررسی تعرفه مکالمات تلفن ثابت خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۸:۵۷    
سخنگوی کمیسیون تلفیق : تلاش می کنیم تا آخر هفته بخش های هزینه ای بودجه را تمام کنیم تا بعد از دهه فجر، بررسی لایحه بودجه به صحن علنی مجلس برود .
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۸:۵۷    
در پی ادامه اعتصاب در پالایشگاههای نفت آمریکا و کاهش سکوهای نفتی این کشور، بهای نفت شاخص اروپا، برنت، در معاملات روز دوشنبه افزایش یافت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۸:۵۵    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از حذف فرانشیز داروهای سرطانی خبر داد و گفت: اگر دارویی داشته باشیم که هم تولید داخل و هم تولید خارج داشته باشد، برند تولید داخل را تحت پوشش قرار می دهیم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۸:۵۲    
اردیبهشت سال 92 بود که رئیس سازمان وظیفه عمومی مدعی بود، اطلاعات مشمولان غایب در اختیار سازمانش قرار دارد و از دستگیری آن ها به وسیله کلانتری ها خبر می داد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۸:۴۹    
اسکلت بیش از یکصد نفر در اتاقی در یک کلانتری در ایالت اوتار پرادش هند کشف شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۸:۳۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچگونه پیام رسمی یا غیر رسمی از رژیم نامشروع صهیونیستی دریافت نکرده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۸:۳۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه سازمان هوا فضا و پژوهشکده آن منحل نشده است، گفت: این سازمان با یک جابه جایی به جایگاه تخصصی خود برگشته است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۸:۳۵    
مدیر پروژه های فضایی صنایع الکترونیک ایران یکی از شرکت های زیر مجموعه وزارت دفاع اعلام کرد که ارتباط ماهواره فجر امروز پس از پرتاب موفقیت آمیز با زمین برقرار شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۸:۳۳    
عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای ایران گفت: مذاکرات هسته ای ایران با گروه 5 + 1 به مراحل حساس خود نزدیک شده و روند مذاکرات در روزهای آینده با شتاب بیشتری دنبال خواهد شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۷:۲۲    
بسیاری از صاحبنظران اقتصادی کشور بر این باورند که سال آینده سالی پر افت و خیز در اقتصاد ایران خواهد بود که نیازمند برنامه ریزی منطقی و آگاهی بخشی به دست اندرکاران امور اقتصادی است . ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۷:۱۹    
رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در جریان بازدید از مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در این گروه را در دو سال اخیر ستودنی دانست و گفت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۷:۱۳    
معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه خودروسازی سایپا از تحقق 78 درصدی برنامه های تولید گروه سایپا خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۷:۱۲    
مشاور فرهنگی رئیس جمهور گفت: آنها که زمانی کشور را به گل نشانده اند بهتر است در مورد پاسخ های جدی به سوالاتی که در مورد عملکرد خودشان وجود دارد اهتمام کنند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۷:۰۹    
منابع اردنی اعلام کردند که یک هیات امنیتی این کشور برای آزادی خلبان اردنی ربوده شده توسط داعش برای مذاکره با این گروه به ترکیه رفته است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۷:۰۷    
حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی در بخشی از دیدار با استاندار و مدیران استان قم که به مناسبت دهه فجر انقلاب برگزار شد، خاطرات کوتاهی را از رهبر کبیر انقلاب اسلامی مطرح کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۷:۰۶    
وکیل مدافع مدیرمسئول روزنامه مردم امروز از اعلام نظر بازپرس پرونده مبنی بر مجرم بودن متهم خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۶:۴۹    
ستاره آرژانتینی خط حمله بارسلونا در تمرین تیمی کاتالان ها شرکت نکرد. به گزارش فارس امروز (دوشنبه) تیم بارسلونا به تمرین سبک تیمی زیر نظر لوئیس انریکه پرداخت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۶:۴۸    
روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف اعلام کرد که احتمالا یک کشیشِ ساکنِ لندن از محل اختفای یکی از خطرناک ترین عناصر داعش خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۶:۴۶    
کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران، اسامی محرومان هفته نوزدهم لیگ برتر را اعلام کرد. به گزارش وابط عمومی سازمان لیگ اسامی محرومان به شرح زیر است: میلاد شیخ فخرالدینی (استقلال تهران) ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۶:۴۶    
مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال منچستریونایتد از این که در حادثه سرقت از منزلش آسیبی به او و خانواده اش وارد نشده، خرسند است. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۶:۴۳    
زمان نشست خبری دیدار روز چهارشنبه سایپا و استقلال مشخص شد. به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، امیر قلعه نویی ساعت 13:30 روز سه شنبه در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا شرکت خواهد کرد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۶:۴۳    
سایت خبری ESPN آمریکا از دیدار ایران و عراق به عنوان یکی از بهترین بازی های جام ملت های آسیا و از سردار آزمون به عنوان بازیکنی که در این تورنمنت برای خود شهرت و اعتبار کسب کرد یاد کرده است. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۶:۴۰    
رییس سازمان لیگ می گوید اگر نمایندگان ایران در آسیا نتیجه نگیرند، سهمیه ایران به 2 تیم کاهش می یابد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۶:۴۰    
ستاره 28 ساله تیم فوتبال یوونتوس تورین اقدام به ترک بانوی پیر و انتقال به لیگ حرفه ای آمریکا کرد. پبه گزارش فارس، همان گونه که سایت رسمی باشگاه تورینی اعلام کرد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۶:۳۷    
جهانگیری با تأکید بر اینکه باید به گونه ای عمل کنیم که میزان رفاه مردم کاهش پیدا نکند، تصریح کرد: ما طرفدار این شعار نیستیم که مردم یک وعده غذا بخورند و حتی در دوران دفاع مقدس و زمان جنگ نیز چنین ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۶:۳۷    
رییس سابق فدراسیون تاکید کرد اگر کی روش در چارچوب وظایف خود عمل کند، مطمئنا می تواند به فوتبال ایران کمک کند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۶:۳۷    
رئیس کمیته اخلاق گفت: با توجه به توضیحاتی که نماینده فدراسیون فوتبال به فیفا انجام داده مسئولان فدراسیون جهانی خالکوبی بازیکنان ایرانی را امری غیرحرفه ای دانستند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۶:۳۷    
مدافع ایتالیایی تیم فوتبال جنوا به صورت قرضی به جمع قرمز و مشکی پوشان شهر میلان ملحق شد. به گزارش تسنیم، باشگاه میلان اعلام کرد که لوکا آنتونلی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۶:۳۴    
علاوه بر روسای هیات های استانی، تعدادی از فعالان حرفه ای ورزش مربوطه نیز حق رأی دارند که از آن جمله می توان به ورزشکاران ، مربیان ، داوران و باشگاه های برتر اشاره کرد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۶:۳۰    
اتفاق مهم روز دوم، اکران خداحافظی طولانی و چهارشنبه 19 اردیبهشت است که هر دو آثار جدی جشنواره سی و سوم به شمار می روند و رگه های پررنگ سینمای اجتماعی را به رخ می کشید ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۶:۲۱    
مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، از رونمایی "نسل دوم جنگنده ایرانی" در آینده نزدیک خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۶:۱۲    
رئیس پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی به معنی مقاومت در مقابل تکانه و تهدیدات مختلف است گفت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۶:۰۶    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با 11 واحد افزایش به 65 هزار و 555 واحد رسید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۶:۰۳    
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: هیچ مجلسی در طول 35 سال پول ناپاکی دریافت نکرده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۶:۰۱    
رئیس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری گفت: مدرسه عالی تدبیر با هدف تربیت نیروهای پژوهشگر در عرصه سیاست عمومی راه اندازی می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۶:۰۰    
جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی که قرار بود طبق روال معمول فردا با حضور حجت الاسلام روحانی رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شود، برگزار نمی شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۵:۵۸    
پس از آنکه اتحادیه های کارگری آمریکا خواهان اعتصاب پالایشگاه ها شدند قیمت نفت خام در جریان معاملات روز دوشنبه حدود یک دلار کاهش یافت و به 52 دلار در هر بشکه رسید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۵:۵۵    
ششم مرداد 90سال سد گتوند در میان مخالفت های جدی کارشناسان حوزه های مختلف زیست محیطی، زمین شناسی و اساتید دانشگاهی خوزستان با حضور محمود احمدی نژاد رئیس دولت وقت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۵:۴۸    
معاون وزیر خارجه با بیان اینکه مسئولیت هیأت های پارلمانی با مجلس است، گفت: دیروز در غیاب سفیر آلمان در تهران ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۵:۴۵    
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد، خلع سلاح های شیمیایی سوریه به صورت کامل انجام شده و دیگر مساله مهمی درباره انهدام این سلاح ها وجود ندارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۵:۴۳    
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران می گوید پس از پایان قرارداد دو ساله اش با باشگاه الشحانیه، برای پیگیری موضوع کارت پایان خدمتش به ایران سفر خواهد کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۵:۴۲    
ماهواره ملی فجر ؛ نماد پر افتخارتوانایی دانشمندان ومتخصصان ایران، با رمز مبارک یا محمد رسول الله (ص) و با فرمان رییس جمهور پرتاب شد و با موفقیت در مدار زمین قرار گرفت. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۵:۴۲    
شبکه العرب در حالی عصر دیروز پخش خود را به طور رسمی آغاز کرد، که نزدیکی ولید بن طلال، مالک این شبکه با پادشاه بحرین و مقر آن که در منامه قرار دارد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۵:۴۲    
در پی واکنش حزب الله به حمله اخیر نیروهای رژیم اسرائیل در سوریه، برخی گمانه ها درباره امکان از کنترل خارج شدن اوضاع و بالا گرفتن دامنه درگیری ها در منطقه مطرح شد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۵:۳۶    
مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی می گوید ما فقط دو ماه مانده به مسابقه های جهانی و آسیایی به مربیان مان پاداش می دهیم چرا که بودجه ای نداریم تا بتوانیم حقوق ماهیانه برای آن ها در نظر بگیریم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۵:۳۲    
شبکه رادیویی صدای آشنا در آستانه تولد 10 سالگی اش برای همیشه قطع شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۵:۲۶    
با گذشت چندماه از طرح راه اندازی صندوق پس انداز مسکن و پرداخت وام 80 میلیونی بانک مرکزی همچنان بر موضع و شروط خود برای حمایت از این صندوق پایبند بوده ونه تنها گزارش آن به شورای پول و اعتبار ارائه ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۵:۱۴    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور، پیش بینی های وضعیت آب و هوای کشور در سه روز آینده را تشریح کرد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۴:۳۶    
در بسیاری از مطالعات اثرات مثبت خنده بر روی بدن انسان مشاهده شده است، علاوه بر تایید تمام مزایای روانی یک شفا دهنده است. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۴:۳۶    
مدیرکل محیط زیست استان تهران با اشاره به کمبود بارش ها در سال جاری گفت: متاسفانه نیمه بهمن ماه را نیز پشت سر گذاشتیم ولی میانگین بارش ها نسبت به سالهای گذشته بسیار پایین بوده است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۴:۳۳    
جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا ضمن تشریح جزییات بیشتر طرح ثبت نام مشمولان غایب متقاضی پرداخت جریمه ریالی به جای خدمت سربازی، به سوالات و پرسش های مخاطبان ایسنا پاسخ داد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۴:۱۵    
نکته اما اینجاست که چرا فدراسیون فوتبال زیر بار این قرارداد رفته تا مالیات کارلوس کی روش را بپردازد؟ چرا مالیات به راحتی از قشرهای دیگر در سایر صنوف دریافت می شود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۴:۱۲    
مشاور مدیرعامل پرسپولیس گفت: در جلسه 2 روز قبل مسئولان باشگاه هیچ حرفی درمورد برکناری کادر فنی مطرح نشد و همه از کادر فنی حمایت کاملی کردند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۴:۱۲    
رئیس اداره نظارت بر حیات وحش اداره کل محیط زیست مازندران گفت: تغییر کاربری در حاشیه تالاب ها، تصرف به حاشیه تالاب ها، ورود پساب ها و صید و شکار از جمله مواردی است که تالاب ها را تهدید می کند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۴:۰۶    
یک روانپزشک گفت: نحیف بودن، ترس شدید از اضافه وزن، عادت عجیب غذا خوردن، احساس چاق بودن، احساس بی ارزشی در ارتباط با خود و تحریک پذیری شدید از ویژگی های مبتلایان به بی اشتهایی عصبی است. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۴:۰۶    
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از حضورش در تمرینات این تیم خبر داد. بهروز مکوندی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با صحبت هایی که با آقای رضاییان داشتم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۴:۰۳    
برای درمان و کاهش درد ناشی از پوکی استخوان مصرف جوشانده رازیانه، گزنه، سنجد و زردچوبه توصیه شده همچنین ماساژ دادن اندام ها با روغن بادام تلخ و اسانس نعنا نیز در کاهش دردهای استخوانی مفید است. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۳:۲۰    
محمود کریمی علوی (علویجه) گوینده رادیو در دوران دفاع مقدس در پاسخ به صادق آهنگران که درباره اقدام اخیر وزیر خارجه کشورمان (گفت وگوی او در حال راه رفتن با وزیر خارجه آمریکا) مطالبی را مطرح کرده ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۳:۱۷    
منابع عراقی اعلام کردند که داعش حمله جدیدی را به سامراء انجام داده که به وقوع درگیری های شدید میان اعضای داعش و نیروهای امنیتی انجامیده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۳:۱۷    
در خجسته ایام الله دهه مبارک فجر و در آستانه 14 بهمن روز فناوری فضایی، متخصصان افتخارآفرین سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع بعنوان نخستین سازمان پرتاب کننده ماهواره در جهان اسلام و شرکت صنایع ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۳:۰۶    
بنابر اولتیماتوم رگولاتوری ارتباط مشترکانی که اطلاعاتشان را تکمیل نکنند پس از 15 بهمن قطع خواهد شد. این دسته از مشترکان دو روز دیگر برای تکمیل اطلاعات و اعلام کد ملی به اپراتور فرصت دارند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۳:۰۳    
یک بمب امروز در مسیر حرکت خودروی رئیس جمهور ترکیه منفجر شد. به گزارش خبرگزاری فارس، منابع خبری از وقوع انفجار در مسیر حرکت کاروان خودروهای ریاست جمهوری ترکیه خبر دادند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۳:۰۰    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دیوان محاسبات مصوبه 1.2 میلیارد دلاری ستاد تدابیر ویژه را غیرقانونی اعلام کرده است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۲:۵۷    
در جریان سفر اوباما به دهلی نو مقامات هندی به وی تاکید کردند سیاست خارجی این کشور در قبال ایران و مسئله خرید نفت از ایران مستقل از روابط این کشور با آمریکاست.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۲:۵۷    
مدیرعامل سابق استقلال ادعا می کند که کارلوس کی روش باید در فوتبال ایران بماند چون مردم موافق ادامه حضور او هستند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۲:۵۴    
حضور فرانک لمپارد در استمفوردبریج و رویارویی با تیمی که 13 سال برایش بازی کرد، دلیلی شد تا شایعه اختلاف با آقای خاص را تکذیب کند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۲:۵۴    
دبیرکل بانک مرکزی، جزئیات نقشه راه 1400 این بانک را اعلام کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۲:۵۴    
مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی در واکنش به اظهارات معاون وزیر ورزش گفت: برای پاداش های ناچیز مربیان از شما نباید تشکر کرد چرا که این پول بیت المال است و شما وظیفه خود را انجام می دهید. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۲:۵۱    
حیواناتی مانند الاغ، گاوشیری، بوفالو، گوسفند، جوجه مادرگوشتی،جوجه مادر تخمگذار، جوجه یکروزه، بوقلمون، میمون، نهنگ و دلفین، شتر، سگ وگربه برای تحقیقات پزشکی، پرندگان شکاری برای تحقیقات پزشکی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۲:۴۵    
چین ریاست دوره ای شورای امنیت سازمان ملل را در ماه فوریه برعهده گرفت. به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری شینهوا، لیو جییئی ...