دوشنبه ۲۹ مردادساعت ۱۷:۱۵Aug 2018 20

خبرهای خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 30 دی 1393 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1393 خبرگزاری تابناک 1 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 2 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 3 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 4 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 5 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 6 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 7 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 10 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 11 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 12 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 13 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 14 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 15 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 16 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 17 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 18 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 19 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 20 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 21 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 22 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 23 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 24 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 25 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 26 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 27 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 28 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۲۳:۵۳    
مانع تراشی کنگره آمریکا در مسیر مذاکرات هسته ای ادامه دارد به طوری که این بار دو عضو کنگره در نامه ای به مقام های کمیته تخصیص بودجه مجلس نمایندگان ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۲۲:۰۹    
http://cdn.tabnak.ir/files/fa/news/1393/12/29/484302_624.jpg http://cdn.tabnak.ir/files/fa/news/1393/12/29/484303_472.jpg http://cdn.tabnak.ir/files/fa/news/1393/12/29/484304_320 ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۲۱:۴۸    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، یوکیا آمانو ، مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی روز جمعه با انتشار گزارشی بار دیگر پایبندی ایران به مفاد توافق هسته ای را تأیید کرد. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۲۱:۴۵    
شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد که درپی دو انفجار تروریستی در مراسم نوروز در شهر الحسکه بیش از 100 نفر کشته شدند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۲    
دور جدید مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+ 5 در حالی در لوزان سوئیس پایان یافت که دو طرف همچنان نسبت به دستیابی به چهارچوب توافق نهایی در مدت زمان تعیین شده ابراز امیدواری می کنند ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۲۰:۵۰    
مسکو- ایرنا- دمیتری روگوزین معاون امور دفاعی نخست وزیر روسیه در دیدار با ابراهیم الجعفری وزیر امور خارجه عراق بر حمایت مسکو از این کشور در مبارزه با گروه تروریستی داعش تاکید کرد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۹:۱۸    
جمعی از مسئولان و مقام های بلندپایه کشور عصر جمعه با حضور در منزل حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری، رحلت والده ایشان را تسلیت گفتند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۹:۱۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : محور هزار به علت بارندگی شدید و ریزش سنگ بسته شد . رئیس پلیس راه مازندران گفت : براثر بارندگی وجاری شدن سیلاب و گل و لای در منطقه 8 و 9 جاده هزار ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۹:۰۶    
مذاکرات وزیران خارجه ایران و آمریکا برای نهمین و آخرین بار در این دور از مذاکرات به پایان رسید.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۸:۳۶    
به گزارش خبرگزاری رویترز از دهلی نو ، وزیر تجارت هند روز جمعه گفت هند حدود هشت میلیارد و 800 میلیون دلار بابت واردات نفت از ایران بدهکار است. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۸:۲۵    
دبیر مجمع با صدور پیامی درگذشت والده رئیس جمهور را تسلیت گفت
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۵    
زمین لرزه 3و یک دهم ریشتری بیرم لارستان در فارس را لرزاند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۲    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین از شهادت سه مامور نیرو انتظامی به دست تروریست ها خبر داد و گفت: روز گذشته سه نفر از مأموران نیروی انتظامی ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۳    
جان کری وزیر خارجه آمریکا در پیامی نوروز را تبریک کرد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از سایت کاخ سفید، پیام جان کری وزیر امور خارجه آمریکا به مناسبت نوروز به شرح زیر است: ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۷:۳۷    
اگر قرار باشد از تقویم ملی کشورمان، روزی را برای الگو شدن در جهان و ثبت در تقویم تمامی ملت ها برگزینیم، روز ملی شدن صنعت نفت، یکی از گزینه های بسیار خوب به شمار می آید؛ روزی که در آن ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۷:۳۴    
وزیر امورخارجه ایران تصریح کرد دستیابی به توافق هسته ای تا مهلت تعیین شده امکان پذیر است. به گزارش خبرگزاری صدا و سیمابه نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۷:۲۹    
آخرین دیدار دو جانبه ایران و آمریکا در لوزان با حضور همه اعضای دو هیأت برگزار شد
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۷:۲۶    
آمار قربانیان انفجارهای امروز در صنعا به 77 کشته و 210 زخمی افزایش پیدا کرد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۷:۲۰    
محمود ملکی
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۹    
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس ، اولین سهمیه بنزین 94 امشب در کارت های سوخت شارژ می شود. بر این اساس علی رغم ثابت ماندن سهمیه 60 لیتری بنزین 700 تومانی ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۹    
علی نوری پور دقایق قبل در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان آمل با اشاره به اینکه سقوط سنگ در منطقه زیارباغ کیلومتر 85 محور هراز مشکلاتی را برای تردد خودروها در این محور ایجاد کرده است ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۹    
شفاآنلاین :وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در صبح آخرین روز سال با حضور در بیمارستان امام حسین(ع)، از بیماران عیادت کرد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۲    
تیم مذاکره کننده هسته ای پس از 6 روز مذاکره فشرده امروز (جمعه) لوزان را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۴۱    
مذاکرات هسته ای ایران در لوزان سوئیس پس از شش روز به کار خود پایان داد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۴    
سایت فارسی زبان وزارت امور خارجه آمریکا گزارش داد جان کری وزیر امور خارجه این کشور در پیامی درگذشت مادر حسن روحانی رئیس جمهور ایران را تسلیت گفت.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۲۷    
وزیر اطلاعات گفت : بازدید از مناطق جنگی دوران دفاع مقدس چشم و گوش جان می طلبد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۲۴    
عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: بعد از نوروز و تحویل سال جدید مذاکرات هسته ای مجددا از چهارشنبه 5 فروردین ماه 94 از سرگرفته خواهد شد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۴    
خبرگزاری تسنیم: گروه تروریستی داعش مسؤولیت انفجار های امروز یمن را که بیش از 50 کشته برجای گذاشته اند برعهده گرفت.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۴    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی روز جمعه بار دیگر پایبندی ایران به تعهداتش در قبال توافق موقت هسته ای را تائید کرد. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۵    
به گزارش خبرنگار انتظامی فارس، عصر امروز به علت بارندگی و همچنین وضعیت هوای نامناسب در منطقه امام زاده هاشم واقع در محور هراز کوه ریزش کرد. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۶    
یک مقام آمریکایی گفت رئیس جمهوری این کشور طی تماسی تلفنی با بنیامین نتانیاهو در مورد بازنگری در مناسبات دو جانبه هشدار داده است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۸    
تلویزیون پاکستان اعلام کرد در پی یک بمب گذاری پس از نماز جمعه خارج از مسجد متعلق به فرقه "بوهره" کراچی ده ها تن زخمی و دو تن کشته شدند. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۷    
به گزارش خبرنگار قضایی فارس متن پیام رئیس قوه قضائیه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و اناالیه راجعون ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۳    
خبرگزاری تسنیم: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در ادامه مخالفت های نخست وزیر این رژیم با گزینه راه حل 2 دولت، تاکید کرد که این گزینه غیر قابل اجراست.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۵۷    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده است و داریم بحث می کنیم و انتخاب های مختلفی برای ادامه مذاکرات داریم. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۵۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت مادر گرامی حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفتند ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۶    
یکی از نمایندگان سنای آمریکا خواستار روشن شدن هر گونه نقض احتمالی اصل رازداری در مکاتبات اینترنتی وزیر خارجه سابق این کشور شد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۵    
وزیر امور خارجه پس از دیدار صبح امروزش با کری این دیدار را مثبت خواند و گفت: در حال کار روی راه حل ها هستیم و به نقاط بسیار حساس رسیده آیم.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۴    
حسین فریدون برادر و دستیار ویژه رییس جمهوری در پی دریافت خبر درگذشت مادرش لوزان را به مقصد تهران ترک کرد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۴    
کارشناس ارشد روانشناسی بالینی گفت: عادی شدن روابط از جمله آسیب های جدی است که می تواند حتی به طلاق منجر شود ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۳    
تهران- مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران از نظارت روزانه بر تاسیسات گردشگری و مراکز اقامتی تا پایان سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: از ابتدای طرح تشدید نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی تاکنون 8 دفتر تعلیق شدند
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۲    
دزفول - ایرنا - بر اثر خارج شدن چهار واگن قطار مسافری تهران ، اندیمشک از خط ، مسیر خط آهن تهران ، جنوب مسدود شد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۵    
گروه استان ها_ رئیس پلیس آگاهی ناجا در قرارگاه نوروزی امام علی (ع) استان سمنان ، رعایت حقوق مردم و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی را خط قرمزی دانست که پلیس با جدیت و برابر قانون برای حفظ آن مجاهدت می کند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۵    
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، در پیامی درگذشت مادر رییس جمهور را تسلیت گفت. به گزارش شفقنا، به نقل از جماران ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۲    
محمدرضا قرائتی مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و زارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ایام نوروز 1394 را اعلام کرد. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۹    
محمدهادی ملکیان یکی از دانش آموزان مجروح حادثه انفجار مین در ایلام، بامداد امروز درگذشت. دکتر زهرا بزرگ زاده، رییس بیمارستان طالقانی اهواز ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۴    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، یک ژنرال بلندپایه ارتش آمریکا می گوید که حدوداً 100 نفر از اتباع کشورهای حوزه کارائیب و آمریکای لاتین برای پیوستن به داعش به خاورمیانه آمده اند و شبکه های ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۸    
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس ، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درگذشت والده رئیس جمهور را تسلیت گفت. متن کامل این پیام به شرح زیر است: انالله و اناالیه راجعون ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۸    
به گزارش خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس ، جان کری و وندی شرمن وزیر امور خارجه و معاون وی و نیز ارنست مونیز وزیر انرژی آمریکا با حضور در محل اقامت تیم مذاکره کننده ایرانی در لوزان به حسین ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۸    
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس ، آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه دوم نماز جمعه امروز با اشاره به اذعان جان کری وزیر خارجی آمریکا به شکست آمریکا در سوریه گفت ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۶    
سردار نقدی خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: ایرانی ها از ابتدای انقلاب آنقدر ایستادگی کردند که تو امروز مجبوری برای ظاهرسازی سفره هفت سین پهن کنی و پیام نوروزی دهی؛ بدان ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۴    
خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال امید گفت: کی روش می تواند هر تصمیمی برای خودش در تیم ملی بگیرد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۴    
نخست وزیر فرانسه ضمن اعلام قوانین جنجالی جدیدی که به جاسوسان اجازه استفاده از شنود تلفن و استفاده از داده های اطلاعاتی شبه نظامیان مظنون را می دهد اعلام کرد که این کشور تا به حال با تهدید تروریستی ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۶    
خبرگزاری تسنیم: سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: به دلیل فشارهایی که روی من و رئیس فدراسیون فوتبال بود، از سمت خود استعفا کردم.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۷    
از جمله خبرهایی که در نوروز بسیاری مشتاق دانستن درباره اش هستند و سعی می کنند آگاهی به روزی از آن داشته باشند، اخبار مرتبط با وضعیت آب و هوایی نقاط مختلف کشور و وضعیت ترافیکی جاده هاست؛ از این روی ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۴    
یک روز مانده به پایان سال 1393 و در نوروز، هیات مذاکره کننده ایران تصمیم گرفت تا مذاکرات برای نهایی کردن راه حل موضوعات در دستور کار مذاکرات برای رسیدن به توافق جامع را تا 10 تیرماه ادامه دهد و سال ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۴    
سرمربی پرتغالی از جدایی از تیم ملی فوتبال کشورمان خبر داد و این موضوع را تایید کرد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۲:۳۹    
به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس ، حجت الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفت وگویی در پاسخ به این پرسش که آیا دولت خودش را پشت مشکلات ناشی از دولت قبل پنهان نمی کند و باید از ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۲:۳۹    
مادر روحانی رئیس جمهور کشورمان درگذشت.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۲:۳۰    
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، علی کفاشیان در خصوص تعامل تیم امید و تیم ملی گفت: هماهنگی ها برای حضور جهانبخش و سردار آزمون در تیم ملی امید انجام شده است و با توافق با کی روش این موضوع حاصل ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۶    
حاجیه خانم سکینه پیوندی مادر حجت الاسلام حسن روحانی که از چند روز قبل به دلیل بیماری در بیمارستان بستری بود، صبح امروز در 90 سالگی درگذشت ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۲    
بخش نگاه شما برای ارائه و معرفی نگاه مخاطبان تابناک به همه موضوعات است. هر مخاطب تابناک می تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۲    
بخش نگاه شما برای ارائه و معرفی نگاه مخاطبان تابناک به همه موضوعات است. هر مخاطب تابناک می تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۱    
بخش نگاه شما برای ارائه و معرفی نگاه مخاطبان تابناک به همه موضوعات است. هر مخاطب تابناک می تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۱    
بخش نگاه شما برای ارائه و معرفی نگاه مخاطبان تابناک به همه موضوعات است. هر مخاطب تابناک می تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۱    
بخش نگاه شما برای ارائه و معرفی نگاه مخاطبان تابناک به همه موضوعات است. هر مخاطب تابناک می تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۱    
بخش نگاه شما برای ارائه و معرفی نگاه مخاطبان تابناک به همه موضوعات است. هر مخاطب تابناک می تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰    
در عصر اطلاعات و ارتباطات روش های قدیمی آموزش و یادگیری کارآیی کمتری دارند. انسان برای همگام شدن با محیط در حال تغییر باید به دنبال شیوه ها و رویه های جدید انتقال دانش و افزایش آگاهی باشد ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۳    
مادر روحانی درگذشت.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۶    
وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه توئیتری خود می گوید اکنون نوبت آمریکا و متحدانش است که بین فشار و یا توافق هسته ای با ایران یکی را انتخاب کنند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۲    
پس از وعده یونان به وام دهندگان بین المللی خود درباره اجرای اصلاحات جدید در ازای دریافت بسته نجات اقتصادی و به منظور جلوگیری این کشور از منطقه یورو ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹    
مذاکرات ایران و آمریکا در هفته جاری برای رسیدن به راه حل درباره موضوعات و مسایل مطرح در چارچوب توافق جامع دنبال شده است ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۳    
پیام نوروزی باراک اوباما خطاب به ایران و اظهارات وی درباره فرصت دستیابی به توافق هسته ای، اشاره وزرای خارجه ایران و آمریکا به پیشرفت در مذاکرات هسته ای ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۷    
نورمحمد دُرپور که یکی از بزرگان دوتارنوازی خطه خراسان محسوب می شد، از دنیا رفت. به گزارش خبرنگار بخش موسیقی ایسنا، این هنرمند که به مدت دو سال از بیماری رنج می برد ، سرانجام 28 اسفندماه درگذشت. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۱    
بخش نگاه شما برای ارائه و معرفی نگاه مخاطبان تابناک به همه موضوعات است. هر مخاطب تابناک می تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۱    
بخش نگاه شما برای ارائه و معرفی نگاه مخاطبان تابناک به همه موضوعات است. هر مخاطب تابناک می تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۱    
بخش نگاه شما برای ارائه و معرفی نگاه مخاطبان تابناک به همه موضوعات است. هر مخاطب تابناک می تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۱    
بخش نگاه شما برای ارائه و معرفی نگاه مخاطبان تابناک به همه موضوعات است. هر مخاطب تابناک می تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۳    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بهتر است به جای دفن شهیدان در تفریحگاه های عمومی، آنان را در مقابل مجلس و هیات دولت دفن کنند تا افراد بدانند در چه مسیری باید حرکت کنند و دینی از خون شهدا را به گردن ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۳    
خبرگزاری تسنیم:نرخ پیامک از ساعت 24 امشب گران می شود.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۸    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا آماده شدن پیش نویس توافق هسته ای در مذاکرات لوزان را تکذیب کرد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۱    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات اعلام کرد: از ابتدای اجرای طرح امداد و نجات نوروزی تا ساعت 9:30 صبح روز 29 اسفند، 760 مورد عملیات و خدمات به مسافران نوروزی ارائه و یک هزار و 100 تن، سرپایی درمان شدند
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۶    
پایگاه های خبری نزدیک به گروه تروریستی داعش، خبر کشته شدن محمد عبدالرزاق العنزی ملقب به ابوطلحه الکویتی، مسؤول پیشین محاکم داعش را تایید کردند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۲    
شصت و چهارمین سالروز ملی شدن صنعت نفت ایران امروز در حالی پشت سر گذاشته می شود که بهره برداری از میادین مشترک نفت و گاز به ویژه پارس جنوبی مهمترین برنامه اولویت دار این صنعت است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۲    
آمریکا به اسرائیل هشدار داده است که موضع خود را در مقابل این رژیم در سازمان ملل بازنگری خواهد کرد. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۸    
معاون پیشگیری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران توصیه ها و هشدارهایی را برای داشتن سفری ایمن به شهروندان و رانندگان ارائه کرد. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۸    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، سناتورهای جمهوری خواه و دموکرات آمریکا روز پنج شنبه با تعویق بررسی طرح نظارت بر توافق هسته ای با ایران، موافقت کردند. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۹    
یک کارشناس مسایل بانکی تک نرخی شدن نرخ ارز را از اهداف ستودنی بانک مرکزی در دولت یازدهم دانست اما تاکید کرد که الزامات آن در حال حاضر فراهم نیست.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۷    
گوینده قدیمی اخبار ورزشی، پنجشنبه 29 اسفند در اخبار ساعت 21 با تلویزیون خداحافظی کرد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۶    
بنیامین نتانیاهو پس از پیروزی حزبش در انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی مواضعش درباره تشکیل کشور فلسطینی را به نوعی تکرار کرد. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۸    
وزیر خارجه عراق در سفر خود به روسیه با سرگئی لاوروف در مسکو دیدار و با وی درخصوص آخرین تحولات منطقه و مبارزه با تروریسم بحث و گفتگو کرد ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۶    
مراسم روز بین المللی نوروز که طبق قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل، هر سال در بیست و یکم ماه مارس برگزار می شود، امسال نیز در مقر این سازمان جهانی برگزار شد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۸    
خبرگزاری تسنیم: ساعت رسمی کشور از فردا شب یک ساعت به جلو کشیده می شود.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۸    
به گزارش خبرنگار انتظامی فارس، سردار محمدرضا مهماندار معاون عملیاتی پلیس راهور ناجا با اعلام این مطلب افزود: همان گونه که مستحضرید در آخرین روز سال 93 هستیم و امروز با حجم ترافیک بالا روبرو هستیم. ...