شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۰:۳۱Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تابناک 4 اسفند 1393 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 30 دی 1393 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1393 خبرگزاری تابناک 1 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 2 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 3 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 4 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 5 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 6 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 7 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 10 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 11 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 12 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 13 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 14 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 15 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 16 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 17 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 18 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 19 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 20 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 21 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 22 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 23 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 24 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 25 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 26 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 27 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 28 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۳:۴۰    
پایگاه خبری گرگان خبر روز دوشنبه گفت و گو با سعید قندهاری مسافر گرگانی را منتشر کرد که قرار است حتی به قیمت جان و گذشتن از خانواده به سیاره مریخ سفر کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۳:۴۰    
مسوول روابط عمومی سازمان آتش نشانی کرج از برخورد بیل مکانیکی با شبکه اصلی انتقال گاز و ایجاد انفجار در خط دو متروی کرج خبرداد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۳:۳۴    
رئیس حزب جمهوری خلق از مهمترین احزاب مخالف دولت ترکیه به شدت از تجاوز نظامی اخیر ارتش این کشور به خاک سوریه انتقاد کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۳:۳۰    
اواخر وقت روز سه شنبه در غرب کشور ابرناکی و بارش پراکنده شروع می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۳:۲۱    
مدیرعامل بنیاد بیماری های از اقدامات انجام شده در جهت ایجاد قطب تشخیص بیماری های نادر در کشور خبر داد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۲:۰۹    
"جاش ارنست"، سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری خود شانس دستیابی به توافق هسته ای با ایران را 50 درصد اعلام کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۳:۰۲    
مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت با اشاره به وجود 11 میلیون جوان در آستانه ازدواج در کشور گفت: این تعداد جوان در صورت عدم ازدواج به موقع سنن باروری خود را از دست می دهند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۳:۰۰    
منابع خبری گزارش دادند؛ دادگاهی در آمریکا تشکیلات خودگردان را به پرداخت 218 میلیون دلار غرامت محکوم کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۲:۰۶    
وزیر امور اقتصادی و دارایی شرایط کاهش نرخ سود بانکی را همزمان با کاهش نرخ تورم اعلام کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۲:۰۴    
با ورود محمد سرافراز به فضای رسانه ملی، امکان شکل گیری برنامه هایی که به جای طرح مباحث شعاری، درباره چالش های اساسی، به نقدهای جدی و صریح می پردازند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۵۸    
در یکی دو سال اخیر، هر جا صحبتی از افشاگری درباره فعالیت های جاسوسی غرب به میان آمده، نام ادوارد اسنودن، کارمند سابق آژانس امنیت ملی آمریکا نیز به همراه آن مطرح شده است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۴۲    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت که توافق هسته ای احتمالی با ایران امنیت اسرائیل را به خطر می اندازد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۴۰    
رئیس سابق هیات وزنه برداری تهران گفت: برخورد فدراسیون زمانی که من رئیس هیات وزنه برداری استان تهران بودم مناسب نبود و هیچ کمکی از طرف فدراسیون به هیئات وزنه برداری تهران نشد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۳۴    
وزیر خارجه ایران پس از مذاکرات ژنو به منظور دیدار و گفت وگو با مقامات عراقی درباره مسائل دو جانبه و لغو روادید خدمت و سیاسی عازم عراق می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۳۴    
وزیر نفت گفت: علاوه بر آنکه می توانیم روزی 100 هزار بشکه نفت خام را در بورس انرژی عرضه کنیم، حجم زیادی از فرآورده های نفتی را نیز در این بورس عرضه نمائیم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۳۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: زمانی که بانک مرکزی بانک ها را به خاطر اضافه برداشت 34 درصد جریمه می کند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۲۸    
مدیرعامل بنیاد بیماری های نادر ایران، از شناسایی شش هزار نوع بیماری نادر توسط سازمان جهانی بهداشت خبر داد که 10 نوع شایع آن در ایران شناسایی شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۲۸    
به گزارش خبرگزاری رویترز، ارتش اوکراین اعلام کرد که در جدیدترین درگیری ها در شرق این کشور 2 سرباز ارتش کشته و 10 تن دیگر زخمی شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۰۵    
سر و صدای زیاد ترافیک کنار جاده ها ارتباط چندانی به احتراق موتور ماشینها ندارد: اصطکاک لاستیکها با جاده عامل اصلی این سر و صدا است، اما راههای مقابله با آن چیست؟
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۵۵    
رایزنی های هسته ای ایران و آمریکا بعد از چهار روز دقایقی پیش در ژنو پایان یافت و قرار است مذاکرات دوشنبه هفته آینده در ژنو از سر گرفته شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۵۲    
یک مقام ارشد دولت آمریکا گفت: مذاکرات میان ایران و آمریکا بر سر مساله هسته ای ایران با پیشرفت هایی رو به رو بوده و دو طرف در تلاش هستند تا موضوعات اصلی مورد اختلاف را رفع کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۴۸    
محسن ترکی به عنوان داور وسط دیدار تیم های فوتبال گامبا اوساکا ژاپن و گوانگژو چین انتخاب شد. به گزارش فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۴۸    
مدیرعامل باشگاه نفت تهران می گوید این تیم در حال له شدن است و برای بازی بعدی اش در لیگ قهرمانان آسیا در تهران حتی پول هتل هم ندارد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۴۵    
الاتحاد عربستان با کسب 2 عنوان قهرمانی و یک حضور منجر به شکست در فینال پرافتخارترین تیم آسیا در لیگ قهرمانان آسیاست و به تنهایی بیش از 10 تیم ایرانی به فینال لیگ قهرمانان رسیده است. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۴۵    
یکی از اعضای کمیته انضباطی با تاکید بر اینکه بررسی مجدد رفتار کرار و مسبوق به سابقه بودنش در بیشتر شدن محرومیتش تاثیر داشته، عنوان کرده برهم زدن جو بازی تا شش ماه هم می تواند محرومیت داشته باشد . ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۴۲    
رئیس سابق سازمان انرژی اتمی با تأکید بر اینکه ایران هیچگاه در فعالیت های هسته ای فعالیت مخفیانه نداشته است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۴۰    
مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: شرکت استیل آذین و پیشکسوتان پرسپولیس حاضرند صد در صد سهام پرسپولیس را با قیمت 200 میلیارد تومان خریداری کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۳۰    
یک فوق تخصص جراحی پلاستیک با اشاره به تراکم عمل جراحی زیبایی در تعطیلات نورزوی گفت اگر هر پزشک جراح در ایام عادی ماهانه بین 25 تا 40 عمل انجام می دهد در ایام نوروز به 60 تا 70 عمل زیبایی بینی می رسد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۲۷    
وزیر خارجه کشورمان با بیان این که "تاحدودی پیشرفت در برخی مباحث صورت گرفت" گفت: راه زیادی برای رسیدن به توافق نهایی در پیش داریم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۲۷    
معاون اول رییس جمهور با اشاره به گزارشات سازمان هواشناسی و وزارت نیرو در جلسه شورای عالی آب مبنی بر کاهش شدید میزان بارش ها در کشور و وجود محدودیت در منابع آب شرب و سایر مصارف برای سال 94 ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۹:۴۰    
مسئول رسانه ای گردان های سیدالشهدای عراق گفته است که یکی از گردان های نیروهای داوطلب مردمی به سمت یک فروند بالگرد آمریکایی در حال کمک به داعش شلیک کردند، به طوری که این بالگرد مجبور به فرار شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۹:۴۰    
عضو کمیسیون تلفیق از بازگشت به لایحه اولیه دولت درباره هدفمندی یارانه ها یعنی اجرای آن مشابه سال گذشته خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۹:۳۷    
در پی تیراندازی در یکی از مناطق ایالت تگزاس دست کم 4 نفر کشته و یک نفر مجروح شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۹:۲۵    
بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از پایان تمرین امروزشان بادکنکی که نماد سرطان بود را ترکاندند. به گزارش تسنیم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۹:۲۵    
تا به حال 7 کشور قهرمانی را در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تجربه کرده اند و ایران مهمترین قدرت آسیاست که در 12 دوره این رقابت ها یک قهرمانی هم کسب نکرده است. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۹:۲۵    
نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: از وجود کشوی جادویی در فدراسیون فوتبال اطلاعی ندارم اما باید در این فدراسیون دقیق و منظم کارها را پیش برد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۹:۲۲    
وزیر ورزش و جوانان در احکامی جداگانه مسئولان ورزشی فدراسیون های تنیس، شطرنج و تیراندازی را منصوب کرد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۹:۱۹    
منابع خبری از انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در نزدیکی حرم حضرت زینب (س) واقع در جنوب دمشق و کشته و زخمی شدن چندین نفر خبر دادند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۹:۱۶    
وکیل مدافع مهدی هاشمی از ارسال لایحه تکمیلی آخرین دفاع موکلش به دادگاه خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۹:۰۳    
علت غیبت سرمربی تیم فوتبال استقلال در تمرین آبی پوشان مشخص شد. به گزارش فارس امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال عصر امروز در تمرین آبی پوشان حاضر نشده بود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۹:۰۳    
بیش از 100 هکتار از اراضی ورزشی باز پس گرفته شد و 13 نفر از زمین خواران و افراد سودجو دستگیر شدند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۹:۰۱    
خسه رودریگز، مهاجم جوان رئال مادرید، شب گذشته در دقیقه 93 بازی مقابل الچه به جای بنزما وارد زمین شد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۹:۰۱    
بنابر اعلام محمد حسین نژاد فلاح، از این پس وی شخصا مسئولیت سخنگویی باشگاه پرسپولیس را بر عهده خواهند داشت. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۸    
وزرای خارجه ایران و آمریکا به همراه معاونانشان در هتل ویلسون شهر ژنو در حال گفت وگو هستند و مذاکرات رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و وزیر انرژی آمریکا نیز به صورت دوجانبه در جریان است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۶    
یک روزنامه آمریکایی گزارش کرد که حضور رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در این دور از مذاکرات هسته ای می تواند نشانگر آن باشد که وی تلاش می کند تا مانع از اعمال محدودیت های سخت بر فعالیت های هسته ای ایران ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۴    
ایران و آمریکا در حال مذاکره درباره توافقی هستند که در ابتدا برنامه هسته ای ایران را محدود خواهد کرد اما در دراز مدت ایران می تواند برنامه خود را توسعه دهد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۲    
رئیس کل بانک مرکزی با تشریح روند بررسی پرونده 6500 میلیاردتومانی بدون وثیقه گفت: درباره بررسی پرونده های موجود بانکی، دستوراتی به منظور بررسی دوباره داده شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۱    
رسانه های غربی از پیشرفت و تقویت احتمال رسیدن به توافق در مذاکرات بین نمایندگان تهران و واشنگتن در حالی خبر می دهند که وزیر امور خارجه آمریکا تصریح کرده بود، اگر ایران پیشنهادهای موجود را نپذیرد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۳۶    
رسانه های صهیونیستی از آماده باش نیروهای هوایی این رژیم در مرزهای با لبنان بعد از تیراندازی به دو لبنانی در منطقه مارون الرأس در جنوب لبنان خبر دادند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۳۵    
ایران صدا:بسیار برای ما اتفاق می افتد که می گویند فلانی خیلی دو رو است.برخی ازکلمات دیگری استفاده می کنند،برای مثال می گویند فلانی خیلی ظاهر سازی می کند یا شما باموقعیتی که داری حفظ ظاهرکن.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۳۵    
ایرانصدا : در این برنامه نگاهی خواهیم داشت به روند وقوع بیماری صرع و مکانیسم عمل این بیماری . صرع یا (Epilepsy) یکی از شایع ترین بیماریهای عصبی است که مکتنیسم ایجاد آن از دیرباز مورد تحقیق بشر بوده ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۳۰    
فرزند رئیس جمهور سابق مصر خبر مرگ پدر خود را تکذیب کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۲۱    
معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حرکت جریان تکفیری در تقویت رژیم صهیونیستی نشان دهنده ماهیت این جریان تکفیری است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۱۶    
یک روزنامه فرانسوی گزارش کرد یکی از مقامات آمریکایی معتقد است توافق هسته ای بین واشنگتن و تهران بیش از هر زمان دیگری محتمل شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۷:۵۵    
روسیه در ازای ببرهای آموری، از ایران یوزپلنگ آسیایی وارد می کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۷:۴۵    
رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: حضور اصفهانیان به عنوان رئیس کمیته داوران با توجه به عضویت در شورای شهر زنجان و بر اساس رای دیوان عدالت اداری غیرقانونی است. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۷:۴۵    
سرپرست فدراسیون ووشو منصوب شد. به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در حکم دکتر محمود گودرزی به پارسا آمده است: ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۷:۴۵    
ناظر ایرانی برای نظارت تیم داوری بازی العین و الشباب از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شد. به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، الکس سوسی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۷:۴۲    
نمانیا ماتیچ در تساوی 1-1 چلسی مقابل برنلی، بخاطر خطا روی اشلی بارنز، با کارت قرمز داور مواجه شده بود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۷:۴۲    
نکته جالب در روند افزایشی قیمت ها این است که هیچ یک از موارد در لایحه بودجه پیش بینی نشده و دولت بار ها اعلام کرده بود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۷:۴۲    
سخنگوی باشگاه پرسپولیس از توزیع پنج هزار پرچم یا محمد رسول الله (ص) در ورزشگاه آزادی پیش از بازی پرسپولیس و لخویا خبر داد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۷:۳۷    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی بعدازظهر امروز دوشنبه و در جریان رسیدگی به بخش های درآمدی لایحه بودجه 94 مصوب کردند تا 4 درصد به تعرفه واردات لوازم صوتی و تصویری و لوح فشرده افزوده شود. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۷:۲۹    
سفیر ترکیه در ایران گفت: در حال آماده کردن مقدمات سفر رییس جمهوری ترکیه به ایران هستیم و این دیدار بلافاصله پس از عید نوروز صورت خواهد گرفت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۷:۰۵    
یک منبع نظامی فرانسوی امروز دوشنبه اعلام کرد که شارل دوگل، ناو هواپیمابری که برای جنگ با گروه تروریستی داعش عازم خلیج فارس شده بود، ماموریت خود را عملا آغاز کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۶:۵۸    
سوال 30 تن از نمایندگان مجلس از وزیر کشور درباره ورود پول های قاچاق موادمخدر به انتخابات تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۶:۵۸    
طرح تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست با امضای جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۶:۵۵    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در ماه های اخیر مقادیر قابل توجهی ارز بانک مرکزی طی محموله ای چمدانی از کشور خارج شده است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۶:۴۲    
وزیر امور اقتصادی و دارایی طی نامه ای از رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب پیرامون مسائل اقتصادی کشور تشکر و قدردانی کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۶:۳۹    
مشاور رئیس سازمان بدر عراق با اعلام آمادگی هزاران تن از نیروهای بسیج مردمی برای مشارکت در عملیات روزهای آتی برای آزادسازی تکریت در شمال این کشور گفت: تکریت ظرف سه روز آزاد می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۶:۳۶    
آیت الله صادق آملی لاریجانی با صدور حکمی، آزاد ابراهیم زادگان را به سمت رئیس مرکز رسانه قوه قضاییه منصوب کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۶:۳۰    
بنا به دستور دادستانی تهران روزنامه روزان رفع توقیف شد. به گزارش ایسنا به نقل از مدیر مسوول روزنامه روزان، در نامه ای که از سوی دادستانی تهران خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شده ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۶:۰۹    
کمیته امنیتی شورای استانداری دیالی، از تلاش داعش برای کاشتن مواد مخدر در اماکن تحت کنترل خود خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۶:۰۰    
نشست وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و امریکا پس از سه ساعت گفتگو درباره پرونده هسته ای پایان یافت. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۵۲    
رییس مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام پایان جلسه نوبت عصر امروز گفت که کمیسیون تلفیق جلسه فوری را برای بررسی موارد ارجاعی و تعیین سقف درآمدی بلافاصله بعد از پایان جلسه برگزار کند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۵۲    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با تاکید بر اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی با حرف و شعار ممکن نیست ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۴۳    
در حالی که با نزدیک تر شدن به بازه زمانی آخر ماه مارس برای دستیابی ایران و گروه 1+ 5 به توافق هسته ای، تلاش های دیپلماتیک برای نزدیک کردن دیدگاه ها و کاهش اختلافات تشدید شده، یک منبع خبری آمریکایی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۴۳    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از دریافت گزارشاتی درخصوص توقیف برخی محموله های چمدانی اسکناس ارزی در فرودگاه تهران خبر داد و بیان کرد که این ارزها از محل توافقنامه ژنو آزاد شده است. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۳۴    
نماینده مردم ارومیه در مجلس نهم با بیان اینکه ستاد دریاچه ارومیه هیچ اقدام عملی برای نجات این دریاچه نکرده است گفت: همه اعتبارات این ستاد در جای دیگر هزینه می شود. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۳۴    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در تذکر شفاهی خود خواهان افزایش بودجه کمیته ملی المپیک شد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۲۵    
جزئیات مصوبات امروز دوشنبه شورای اقتصاد اعلام شد. لطفا حاصل عبارت زیر را در باکس روبرو وارد کنید:
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۰۸    
دور بعدی مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 هفته آینده برگزار می شود. به گزارش ایسنا، یک منبع نزدیک به مذاکرات در ژنو با اشاره به برخی اخبار مبنی بر برگزاری دور بعدی مذاکرات در 8 اسفند اعلام کرد که زمان ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۰۲    
قرار است دو پرچم دار بزرگ از دو شرکت کره ای تا چندی دیگر، روانه بازار گوشی های هوشمند شوند. از هم اکنون پیرامون مشخصات آن ها گفت وگو ها و حدس و گمان هایی به راه افتاده است و شایعات در خصوص ویژگی های ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۴:۵۶    
خبرگزاری رویترز روز دوشنبه اعلام کرد، برخی بانک های بین المللی پیش بینی کردند قیمت نفت در آینده نزدیک روند کاهشی پیدا کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۴:۵۶    
شاخص کل بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با 44 واحد افت به 64 هزار و 675 واحد کاهش یافت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۴:۴۷    
مجری و تهیه کننده برنامه 90 به دلیل شکایت امیر قلعه نویی به دادسرا احضار شد. به گزارش فارس، پس از اختلافاتی که میان امیر قلعه نویی و عادل فردوسی پور به وجود آمد سرمربی تیم استقلال از وی شکایت کرد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۴:۲۶    
بجز تعدادی کم، سالانه صدها میلیون جوجه خروس که به منظور تخمگذاری اما ناخواسته تولید شده اند معدوم می شوند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۴:۱۷    
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: در جهت حمایت از تولیدکنندگان گوجه فرنگی با ابلاغ دولت در استان های بوشهر و هرمزگان با تشکیل مراکز خرید گوجه فرنگی به قیمت 300 تومان از امروز توسط سازمان مرکزی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۴:۱۴    
عضو کمیسیون انرژی مجلس، با انتقاد از مصرف بیش از حد سوخت در کشور، گفت: رشد پلکانی نرخ سوخت در کنار قطع پرداخت یارانه به انرژی برای مشرکان پرمصرف راهکاری است که به ایجاد درآمد برای دولت و کاهش مصرف ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۴:۱۴    
زن سنگین وزن، گرداننده شبکه تهیه و توزیع افیون در قائمشهر بود. عملیات پلیس برای ردیابی اعضای این باند افیونی به دنبال دریافت گزارش هایی از فعالیت های خلافکارانه آنان در نقاط مختلف شهر در دستور کار ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۴:۰۵    
مصوبه مجلس به رغم داشتن امتیازاتی چون توجه به سربازان غائب، چنان اشکالاتی دارد که می تواند آن را به عنوان نمونه ای عجیب در تاریخ قانون گذاری در کشورمان در حافظه ها ثبت کند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۴۵    
شرکت Natural Machines تصاویری را از مراحل ساخت این پیتزای سه بعدی منتشر کرده است که فودینی نامگذاری شده، کار پرینت پیتزا را با طراحی سه بعدی نان پیتزا شروع می کند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۴۱    
قائم مقام بانک مرکزی گفت: این بانک در جریان پرداخت تسهیلات 6500 میلیارد تومانی به یک فرد بدون وثیقه بوده و اسامی این فرد و یا گروه در لیست بدهکاران بزرگ بانکی قرار دارد و بر همین اساس این مساله به ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۶    
هرچند در تصاویر منتشره، نام مخاطب این نامه مخدوش شده است، اخبار غیر رسمی حکایت از این دارد که تاماش آیان ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۲۹    
در هفته های اخیر نبود بازار مناسب برای محصول گوجه فرنگی برای کشاورزان منطقه هشت بندی هرمزگان هزاران تن محصول مرغوب تولید گوجه کاران در سطح 4 هزار هکتار در مقابل دیده گان بهت زدن این کشاورزان زحمت کش ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۲۶    
در اسناد جدید اتحادیه اروپا برای متنوع سازی تأمین انرژی خود نام ایران حذف شده است. هفته نامه اشپیگل مدعی است ...