چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۱۰:۵۹May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 26 فروردین 1396 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 1 خرداد 1396 تدبیر و امید 31 تیر 1396 تدبیر و امید 1 مرداد 1396 تدبیر و امید 31 شهریور 1396 تدبیر و امید 1 مهر 1396 تدبیر و امید 30 آبان 1396 تدبیر و امید 1 آذر 1396 تدبیر و امید 30 دی 1396 تدبیر و امید 30 بهمن 1396 تدبیر و امید 3 اسفند 1396 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 2 فروردین 1396 تدبیر و امید 3 فروردین 1396 تدبیر و امید 4 فروردین 1396 تدبیر و امید 5 فروردین 1396 تدبیر و امید 6 فروردین 1396 تدبیر و امید 7 فروردین 1396 تدبیر و امید 8 فروردین 1396 تدبیر و امید 9 فروردین 1396 تدبیر و امید 10 فروردین 1396 تدبیر و امید 11 فروردین 1396 تدبیر و امید 12 فروردین 1396 تدبیر و امید 13 فروردین 1396 تدبیر و امید 14 فروردین 1396 تدبیر و امید 15 فروردین 1396 تدبیر و امید 16 فروردین 1396 تدبیر و امید 17 فروردین 1396 تدبیر و امید 18 فروردین 1396 تدبیر و امید 19 فروردین 1396 تدبیر و امید 20 فروردین 1396 تدبیر و امید 21 فروردین 1396 تدبیر و امید 22 فروردین 1396 تدبیر و امید 23 فروردین 1396 تدبیر و امید 24 فروردین 1396 تدبیر و امید 25 فروردین 1396 تدبیر و امید 26 فروردین 1396 تدبیر و امید 27 فروردین 1396 تدبیر و امید 28 فروردین 1396 تدبیر و امید 29 فروردین 1396 تدبیر و امید 30 فروردین 1396 تدبیر و امید 31 فروردین 1396 
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۷:۰۸    
ترکیب تیم فوتبال استقلال برای بازی با التعاون در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۳:۲۷    
در این گزارش نگاهی داریم به آخرین مدل خودروهای عرضه شده در نمایشگاه خودروی نیویورک.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۹:۲۴    
بر اساس آمار گمرک در 11 ماه منتهی به بهمن ماه سال جاری قریب به هزار و 37 تن عینک آفتابی، وارد کشور شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۰۳    
هیات وزیران در جلسه 1396.1.20 به پیشنهاد مشترک سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان اداری و استخدامی کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۸:۴۵    
ارقام مقایسه ای میزان واردات و صادرات ایران در سال 1389 نشان می دهد که تراز تجاری کشورمان منفی 30 میلیارد و و 522 میلیون دلار بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۱:۵۴    
منبع : میزان
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۱:۴۲    
یک نوزاد هفت ماهه عراقی که با هشت دست و پا به دنیا آمد، در هند تحت عمل جراحی قرار گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۱:۲۱    
در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در برخی از مناطق شمال غرب کشور و تبریز تعدادی از قبرهای منطقه وادی رحمت فرونشست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۱:۰۰    
کشاورزان در حال چیدن برگ های چای در چین
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۹:۵۴    
درگیری دسته جمعی عده ای در روستای قشلاق معین آباد از توابع شهرستان پیشوا نیروهای انتظامی را به حالت آماده باش در آورد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۹:۲۷    
ارتش سوریه برای مقابله با حملات موشکی احتمالی آمریکا، سامانه های موشکی پیشرفته روس را در شرق سوریه مستقر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۹:۲۴    
گروهی از نمایندگان جمهوری خواه و دموکرات در کنگره آمریکا در حال جلب حمایت دیگر قانون گذاران از طرح حمله نظامی این کشور به سوریه هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۸:۳۰    
وزیر امور خارجه عصر امروز یکشنبه در راس هیاتی سیاسی- اقتصادی، تهران را به مقصد عشق آباد پایتخت ترکمنستان ترک کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۸:۱۵    
این روزها کوچک ترین و بزرگ ترین رفتارهای دولت، انتخاباتی تفسیر می شود، حتی اگر این رفتارها در عمل به جزئیات بودجه سنواتی سال یا در قالب برنامه ششم توسعه باشد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۷:۰۹    
بن کارت فقط به شخص متقاضی تحویل داده می شود و افرادی که روش کارت مجازی را انتخاب می کنند نیاز به مراجعه به شعب بانک را ندارند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۶:۵۱    
جمالی با اشاره به اینکه خودروسازی توانسته در مدت زمانی کمتر از 2 سال پس از اجرایی شدن برجام خود را بازسازی کند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۴:۰۳    
یک فرد مطلع از سیاست های نفتی عربستان گفت: سعودی ها برای واگذاری سهام سعودی آرامکو، به قیمت نفت 60 دلار نیاز دارند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۳:۰۳    
امیر بدری پیش از این در مسابقات جهانی بدلکاری در روسیه پرش از ارتفاع 60 متر را انجام داده بود و مقام خوبی کسب کرد، همچنین جایزه بهترین بدلکاری از انجمن بازیگران آمریکا در سال 2012 به دست آورد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۱:۴۳    
این نخستین بار در تاریخ بعد از انقلاب است که معاون رئیس جمهوری در انتخاباتی ثبت نام می کند که رئیس جمهوری مستقر نیز در آن کاندیدا شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۰:۴۳    
محمدباقر قالیباف یک معجزه اقتصادی را به شما وعده می دهد و اگر این حرف ها را باور کنید، قبول کرده اید که او پیامبر اقتصاد ایران است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۰:۲۲    
تیم های ماشین سازی و پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17 روز گذشته در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۹:۳۷    
: این حادثه در روستای جلایی کلگ (بخش مرکزی نیکشهر) رخ داده است. در زمان وقوع این حادثه دو فرزند اکبر بلوچزهی نیز به همراه او بوده اند که زخمی و به بیمارستان انتقال یافته اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۸:۲۲    
کاپیتان باتجربه پرسپولیس اولین بازیکن تاریخ لیگ برتر است که با سه تیم مختلف جام قهرمانی را بالای سر برده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۸:۰۱    
باشگاه پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ شانزدهم قصد دارد برنامه 5 ساله برای آینده این باشگاه تدوین کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۷:۴۰    
جام اول را آلن راجرز به پرسپولیس هدیه داد. بالاتر از هشت تاج.تاج تهران بود با تاج نوشهر، رشت، گناباد، مسجدسلیمان، سنندج، اهواز، کهکیلویه.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۷:۰۱    
یکی از افسران ارتش عراق اعلام کرد داعش در مناطقی از غرب موصل که به تازگی آزاد شده است، به حمله با گاز شیمیاییِ کلر دست زده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۶:۲۲    
ارتش امریکا صبح روز جمعه (18 فروردین) به دستور دونالد ترامپ با حدود 60 موشک کروز (تاماهوک) پایگاه هوایی الشعیرات را در استان حمص در غرب سوریه هدف حمله قرار داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۶:۰۱    
طبق یافته اخیر محققان، دو ساعت دویدن در هفته با هر سرعت و در هر مسافتی می تواند طول عمر را تا 3 سال افزایش دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۵:۴۰    
هنگامی که اختلال خواب برای بیش از یک ماه طول بکشد، باید دنبال شناسایی و رفع عوامل بروز این مشکل باشید. آیا عوامل محرک رایج در طول روز می توانند سبب بی خوابی افراد در شب ها گردند؟
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۵:۲۲    
طبق نظرسنجی معاونت توسعه فناوری سازمان سینمایی، ایجاد گروه هنر و تجربه مهم ترین دستاورد دولت یازدهم در حوزه سینما شناخته شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۵:۰۱    
یک فرد بازنشسته چینی با توجه به پیش بینی هایی که شنیده بود، روز 23 مارس به کوه رفت و در آنجا قبری کند و منتظر ماند تا ملک الموت بالای سرش بیاید و جان او را درون قبرش از او بگیرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۴:۴۰    
سرپرست باشگاه پرسپولیس با سرمربی این باشگاه به توافق رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۴:۲۲    
ایجکت کردن به خاطر احتمال از کار افتادن سیستم های الکترونیکی جنگنده در زمان خطر به صورت مکانیکی صورت می گیرد. وقتی خلبان دسته ایجکت را می کشد به طور خودکار شیشه محافظ بالای سر خلبان کنده می شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۴:۰۱    
دستیاران اوباما این هفته توییتر و فضای مجازی را به کار گرفته اند تا دورویی و نفاق جمهوری خواهان و خود ترامپ را به نمایش بگذارند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۳:۰۱    
فرماندهی عملیات مشترک عراق روز شنبه از تازه ترین هماهنگی با ارتش سوریه جهت در هم کوبیدن داعش خبر داد و اعلام کرد که جنگنده های سوری مواضع داعش را در محدوده مرزی دو کشور بمباران کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۲:۲۲    
یک نماینده اروپایی از احتمال احضار نامزد حزب راستگرای فرانسه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور به دادگاه تا پیش از دور دوم این انتخابات خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۲:۰۱    
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران گفت:در حال حاضر از 776 کودک مبتلا به سوء تغذیه استان، تنها 20 درصد از این نفرات، تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۱:۴۰    
مسئول آموزش کمیته تجویز و مصرف منطقی دارو سازمان غذا و دارو گفت: دختر 17 ساله ای به علت مصرف غیرمنطقی و خدسرانه آنتی بیوتیک دو کلیه اش را از دست داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۱:۲۲    
معاون پژوهشی پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله با تاکید بر اینکه تمرکز زلزله های کشور در شمالغرب و شمال کشور است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۱:۰۱    
کارشناسان مجمع جهانی اقتصاد در تازه ترین رتبه بندی خود فنلاند را به عنوان امن ترین کشور جهان مغرفی کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۰:۵۸    
همزمان با یکصد و پنجمین سالگرد تولد بنیانگذار کره شمالی که به عنوان روز خورشید جشن گرفته می شود، رهبر کره شمالی از نیروهای نظامی این کشور سان دید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۰:۵۵    
تصاویر خسارات ناشی از وقوع سیل در روستای چنار از توابع شهرستان عجب شیر را نشان می دهد. در این حادثه 21 نفر از اهالی این روستا مفقود شدند که تا این لحظه جسد 18 تن از آنها پیدا شده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۰:۴۰    
مدیران مسئول روزنامه های همشهری و جام جم درباره تاثیر شبکه های مجازی بر دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری به بیان دیدگاه های خود پرداختند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۰:۲۲    
مدافع تیم صبای قم با اخراج شدن در دقیقه 62 مصاف تیمش و استقلال باعث شد تا این تیم نزدیک به سی دقیقه 10 نفره مقابل آبی های پایتخت بازی کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۳:۵۸    
سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام کرد : هفتاد و چهارمین مرحله یارانه نقدی ساعت 24 امشب، شنبه 26 فروردین به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۳:۵۸    
به دنبال پیدا شدن یک کیف مشکوک در نزدیکی کاخ ریاست جمهوری آمریکا، محدوده اطراف آن برای ساعتی تخلیه شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۳:۵۵    
سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان جنایت هولناک تروریست های تکفیری در سوریه را به شدت محکوم و با دولت و ملت این کشور و بازماندگان شهدای این کشتار تلخ و وقیحانه ابراز همدردی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۳:۵۲    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، فردا (یکشنبه) در راس یک هیات سیاسی، اقتصادی به سه کشور آسیای میانه و قفقاز سفر می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۳:۴۹    
وزیر امور خارجه با اشاره به حضورش در افتتاحیه نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه، نوشت: رشد 1300 درصدی جذب سرمایه خارجی در بازار سرمایه یکی از نتایج برجام است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۳:۰۱    
صمد مرفاوی بعد از شکست تیمش برابر استقلال گفت: بازی خوبی بود و شرایط دو تیم برابر بود. بازی متعادلی دیدیم. موقعیتی به هم ندادیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۲:۵۲    
جلسه شورای عالی فضای مجازی به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهور تشکیل شد و در آن مفاد باقیمانده از سیاست ها و اقدامات ساماندهی پیام رسان های اجتماعی پس از بحث و تبادل نظر به ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۲:۴۹    
در پی جاری شدن سیل در استان های آذربایجان شرقی و غربی، کردستان و اردبیل که به جان باختن تعدادی از هم میهنان منجر شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۲:۲۵    
مهدی طارمی پس از بازی پرسپولیس مقابل ماشین سازی اظهار داشت: خداراشکر توانستیم قهرمانی شویم و این قهرمانی را به هواداران پرسپولیس بازیکنان و مربیان و عوامل باشگاه همه کسانی که زحمت کشیدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۲:۲۵    
رامین رضائیان در صفحه اینستاگرام خود در واکنش به قهرمانی همبازیان سابقش نوشت:سلام به همه هواداران دوست داشتنی پرسپولیس.این قهرمانی را به همه شما تبریک می گویم.عشقید شماها.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۲:۲۵    
برانکو ایوانکوویچ پس از برتری 2 بر صفر تیمش مقابل ماشین سازی تبریز اظهار داشت: احتمالاً خودتان واقف هستید که این قهرمانی چقدر باعث خوشحالی ما شده است. ما حالا روی کاغذ هم قهرمان لیگ هستیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۲:۲۲    
محسن مسلمان پس از پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل ماشین سازی گفت: پس از سختی هایی که کشیدیم بالاخره توانستیم قهرمان شویم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۱:۵۲    
رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: با تلاش مأموران پلیس فتا و همکاری پلیس آگاهی فارس فردی که در فضای مجازی با لقب گرگ قدرت نمایی و شرارت می کرد، دستگیر شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۱:۴۹    
انفجار بمب کنار جاده ای در ولایت هلمند افغانستان 11 کشته برجای گذاشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۱:۴۹    
سانحه خودروی سواری در اتوبان ساوه - همدان 2 کشته و 3 مصدوم برجا گذاشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۱:۲۵    
رییس سازمان مدیریت بحران کشور از افزایش شمار مفقودشدگان و تعداد اجساد کشف شده در سیل شمالغرب کشور خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۱:۲۲    
گزارش ها حاکی از آن است که بیش از 50 نفر در انفجار خودروی بمبگذاری شده در کنار اتوبوس های حامل ساکنان شهرک های شیعه نشین فوعه و کفریا کشته شده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۱:۱۹    
دیدار تیم های استقلال و صبای قم با برتری آبی پوشان تهرانی و صعود آنها به رتبه دوم جدول به پایان رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۱:۱۶    
رئیس جمهوری ترکیه با متهم کردن مخالفان همه پرسی این کشور، آنها را یاوه گو خوانده و گفت که رای آری به این همه پرسی تروریست ها و غرب را دیوانه خواهد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۱:۰۱    
بسم الله الرحمن الرحیم وَأَن لَوِ استَقاموا عَلَی الطَّریقَةِ لَأَسقَیناهُم ماءً غَدَقًا ملت شریف و بزرگوار ایران! ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۰:۵۸    
رئیس پلیس راه استان همدان گفت بر اثر برخورد یکدستگاه پراید و تریلی در جاده قدیم همدان - ساوه چهار عضو یک خانواده جان خود را از دست دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۰:۳۴    
رئیس ستاد انتخابات کشور اعلام کرد که مجموع ثبت نام شده ها برای حضور در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری 1636 رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۰:۳۴    
اما وظیفه ما از این دروازه گشوده شده در شرق آفریقا بنام امام رضا آن است تا آنجا که میتوانیم همچنانکه حرم مقدس او روز به روز گسترده میشود مرام و نام آن امام غریب با خدمت بشردوستانه ما پزشکان ایرانی در ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۰:۳۴    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی از افزایش شمار قربانیان سیل آذربایجان شرقی به 30 نفر خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۰:۲۸    
رییس جمهور در تماس های تلفنی جداگانه با استانداران آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل؛ و همچنین وزیر نیرو که به نمایندگی از ایشان در راس هیاتی در منطقه حضور یافته است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۰:۲۲    
منابع از وقوع انفجاری در غرب حلب در مسیر کاروان انتقال ساکنان فوعه و کفریا خبر دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۰:۱۹    
البته در سال 95 هم برنامه های خوبی در جزیره کیش اجرا شد که بسیار مطلوب بود اما سال 96 روند ورود گردشگران و استقبال آنها به نحوی بود که تنها 24 درصد رشد در ورود گردشگران از طریق فرودگاه را در این ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۰:۱۶    
هادی خانی رییس سازمان حراست کل کشور در این لوح با اشاره به بازدید انجام شده از منطقه آزاد کیش، ضمن ابراز رضایت از خدمات ارزشمند انجام شده ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۰:۱۳    
بیات همچنین با اشاره به همکاری مسئولان میادین میوه و تره بار در تدوین و ثبت استانداردها گفت: 22 مورد از استاندارد ملی تدوین شده ویژه میادین میوه و تره بار با همکاری مسئولان میادین به ثبت رسیده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۰:۱۰    
در حالی که برانکو ایوانکوویچ پس از بازی هفته گذشته پرسپولیس برابر الریان گفته بود که این آخرین باری است که مهدی طارمی در زمان مربی گری او ضربه پنالتی می زند، در نخستین بازی پس از این اظهار نظر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۰:۱۰    
محصول یا خدمتی که در یک منطقه اقتصادی مورد پذیرش قرار گیرد، باید در سایر حوزه های اقتصادی نیز بطور آزاد و روان، گردش داشته و تطابق آن با الزامات استاندارد توسط سیستم تایید صلاحیت تضمین شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۰:۱۰    
رئیس مجلس در پی وقوع حادثه سیل در شمال غرب کشور پیام تسلیتی صادر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۰:۱۰    
به موجب این تفاهم نامه، پژوهشگاه استاندارد به عنوان پیمانکار فرعی مرکز ملی تایید صلاحیت ایران، در فرآیند ارزیابی اعتبار بخشی مشارکت خواهد داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۰:۱۰    
تصمیم سعید جلیلی برای عدم کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری قطعی شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۹:۵۸    
این دستاورد مهم در راستای ارتقاء اقتدار و خوداتکایی در حوزه هوایی بوده و حرکتی اساسی در جهت قطع وابستگی به خارج و التزام عملی به اصول بنیادی اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال در کشور و تولید ملی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۹:۵۵    
مهلت پنج روزه ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری دوازدهم پایان یافت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۹:۵۲    
مراسم تشییع پیکر عارف لرستانی فردا یکشنبه - 27 فروردین ماه - برگزار می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۹:۵۲    
بازیکنان و اعضای تیم فوتبال پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ شانزدهم به جشن و پایکوبی پرداختند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۹:۴۶    
من خیلی متوجه نمی شوم اصلا بحث نامزد در سایه چیست، بالاخره در هر جریان سیاسی، وقتی وارد صحنه انتخابات شوند، ممکن است دو یا سه نفر وارد شوند و در نهایت یک یا دو نفر انتخاب شوند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۹:۳۷    
با دستور بازپرس جنایی جسد بازیگر کشورمان به پزشکی قانونی منتقل و علت مرگش مشخص می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۹:۳۴    
حضور شهردار تهران در ساختمان وزارت کشور از ابتدا با حواشی همراه شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۹:۳۱    
مهرداد بذرپاش از حضور در انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۹:۲۲    
تیم های ماشین سازی و پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند. پرسپولیس با برتری 2 بر صفر در این بازی قهرمان فصل شانزدهم لیگ برتر شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۹:۰۷    
عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل بانک ملت اعلام کرد که هیچ مبلغی از این بانک خارج نشده و تمامی مبالغ برداشت شده به حساب های مبداء برگشت داده شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۸:۵۲    
افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری با توجه به نرخ تورم به میزان 10% اعلام شد که 3% بیشتر از نرخ تورم اعلام شده است
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۸:۳۷    
در تمام طول بازی ماشین سازی و پرسپولیس، هواداران به شاگردان برانکو فحاشی کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۸:۳۷    
اداره کل مدیریت بحران خوزستان در خصوص وقوع رگبار و تندباد در استان اطلاعیه ای صادر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۸:۰۱    
با بهره برداری از این بخش از مجتمع پتروشیمی کاویان تعداد یکهزار و 550 نفر اشتغال ایجاد خواهد شد که تاثیر بالایی در تحرک اقتصادی منطقه خواهد داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۸:۰۱    
محمدباقر قالیباف شهردار تهران با حضور در ستاد انتخابات کشور در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری نام نویسی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۷:۵۸    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: به دلیل طغیان احتمالی رودخانه ها و جاری شدن سیل، نیروهای اورژانس در 7 استان در حال آماده باش هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۷:۵۸    
شایان توجه است؛ این نمایشگاه در راستای معرفی قابلیت نهادهای مالی داخلی و خارجی برگزار و برای آن فرهنگ سازی عمومی و بالابردن سواد مالی اقشار جامعه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۷:۵۸    
مشعل السلمی رئیس پارلمان عربی در دنباله روی از سیاستهای خصمانه عربستان سعودی در قبال جمهوری اسلامی ایران، اتهامات بی اساسی را متوجه تهران ساخت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۷:۵۸    
وزیر نیرو به عنوان نماینده رئیس جمهوری ظهر شنبه به صورت سرزده وارد تبریز شد تا با حضور در مناطق سیل زده آذربایجان شرقی، از نزدیک امدادرسانی به آسیب دیدگان را بررسی کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۷:۵۵    
صدراعظم آلمان قصد دارد قبل از حصول توافقات برای حل و فصل موضوع اوکراین و سوریه، دوم ماه می به مسکو سفر کند.
  • ۱