شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۶:۴۵Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 1 مهر 1396 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 1 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 1 خرداد 1396 تدبیر و امید 31 تیر 1396 تدبیر و امید 1 مرداد 1396 تدبیر و امید 31 شهریور 1396 تدبیر و امید 30 آبان 1396 تدبیر و امید 1 آذر 1396 تدبیر و امید 30 دی 1396 تدبیر و امید 30 بهمن 1396 تدبیر و امید 3 اسفند 1396 تدبیر و امید 1 مهر 1396 تدبیر و امید 2 مهر 1396 تدبیر و امید 3 مهر 1396 تدبیر و امید 4 مهر 1396 تدبیر و امید 5 مهر 1396 تدبیر و امید 6 مهر 1396 تدبیر و امید 7 مهر 1396 تدبیر و امید 8 مهر 1396 تدبیر و امید 9 مهر 1396 تدبیر و امید 10 مهر 1396 تدبیر و امید 11 مهر 1396 تدبیر و امید 12 مهر 1396 تدبیر و امید 13 مهر 1396 تدبیر و امید 14 مهر 1396 تدبیر و امید 15 مهر 1396 تدبیر و امید 16 مهر 1396 تدبیر و امید 17 مهر 1396 تدبیر و امید 18 مهر 1396 تدبیر و امید 19 مهر 1396 تدبیر و امید 20 مهر 1396 تدبیر و امید 21 مهر 1396 تدبیر و امید 22 مهر 1396 تدبیر و امید 23 مهر 1396 تدبیر و امید 24 مهر 1396 تدبیر و امید 25 مهر 1396 تدبیر و امید 26 مهر 1396 تدبیر و امید 27 مهر 1396 تدبیر و امید 28 مهر 1396 تدبیر و امید 29 مهر 1396 تدبیر و امید 30 مهر 1396 
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۴:۰۲    
بازیگری از شغل هایی است که می تواند برخی از افراد را به ثروت های کلانی برساند. البته دایره این اشخاص بسیار اندک است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۵:۲۱    
عامل جنایت خیابان یخچال، مدتها قبل از قتل عام خانواده اش به دوستش پیامکی داده بود که بررسی این پیامک راز جنایت توسط وی را فاش کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۴:۴۲    
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: پسربچه هفت ساله در یکی از شهرهای استان در حین نوشیدن آب از طریق آبسردکن دچار برق گرفتگی شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۴:۲۱    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز اعلام کرد که رباینده ناکام دختر 8 ساله کرجی به یک فقره تجاوز کودکان اعتراف کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۲:۰۰    
ناتوانی مالی در پرداخت بدهی هایی که رقم های بعضاً بالایی دارند باعث شده تا عده ای با ناامید شدن از کمک همنوعان خود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۲۱:۳۰    
دکتر لاریجانی به جهت فردی هم با هوش است و هم محافظه کار. اصلاح طلبان ناب هیچ موقع پشت سر او قرار نخواهند گرفت؛ هر چند او را برای چانه زنی در درون نظام از روحانی موثرتر می دانند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۸:۳۶    
سید جواد حسینی کیا، عضو هیئت رئیسه فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی از اجرای قانون کسر خدمت فرزندان ایثارگر با اذن و موافقت فرمانده معظم کل قوا قابل خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۷:۲۷    
عبدالحسین مختاباد که سالهاست در موسیقی هیچ اثر قابل توجهی منتشر نکرده است، در مصاحبه با خبرگزاری دولتی برنا گفت که شجریان این قدرت را داشت که موسیقی را سیاسی کند!
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۶:۴۵    
وزیر خارجه بحرین مدعی شد: روابط خوب با ایران مستلزم این است که تهران دست از دخالت های خود در امور منطقه و حمایت از تروریست ها بردارد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۰:۱۵    
وی با حضور در برنامه ای تلویزیونی همزمان با آغاز سال تحصیلی ، درباره نظام هماهنگ پرداخت حقوق نیز گفت: از هفته آینده پیش نویس ها به مجلس ارائه و نتایج اعلام خواهد شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۰:۰۶    
متعبدترین افراد کسانی هستند که حکم ولی زمان را با جان و دل عمل می کنند، گرچه امروزه با شناختی فلسفه حضور در مناطق مورد ظلم قرار گرفته اجر و مزد مجاهدت و دفاع از اسلام و مظلومان کم نخواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۸:۰۳    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه ای به مناسبت آزمایش موشک خرمشهر، مدعی شد که ایران به دنبال بدل شدن به قدرتی جهانی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۷:۴۲    
در آستانه برگزاری همه پرسی در اقلیم کردستان خبر از اختلاف احزاب در این اقلیم دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۷:۲۱    
وزیر امور خارجه ایران در ادامه حضور خود در مقر سازمان ملل در نیویورک، با مسئولان گروه های حامی برجام در آمریکا دیدار می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۷:۰۳    
سردار دهقان در رابطه با موضع دولت در برابر سپاه گفت: دولت به دنبال تضعیف سپاه نیست؛ چون سپاه قابل تضعیف نیست، سپاه استوانه ای برای دولت، ملت و نظام است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۶:۴۲    
شهاب جعفرنژاد با انتشار این کارتون در اینستاگرامش نوشت: رو مخ ترین روز دنیا؛ بازگشایی مدارس! این طرح هم قدیمیه هم واقعی!
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۶:۲۱    
مربی تیم الاتحاد برای بازی حساس تیمش برابر الهلال دست به ابتکار جالبی زد و تیمش را با اتوبوسی که شبیه ببر بود به ورزشگاه آورد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۵:۴۲    
معاون بهداشت، امداد و درمان ناجا گفت: در برخورد با حوادث باید تفکر انتزاعی داسته باشیم و بدانیم که امکان تکرار هر حادثه وجود دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۵:۰۰    
پس از آنکه پزشکان بیمارستانی در چین موفق شدند جان یک بیمار را نجات دهند با درخواست عجیب پدر وی مواجه شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۴:۰۰    
نیروهای عراقی سلسه جبال الخانوکه و 2 روستا دیگر از توابع شهرستان الحویجه واقع در استان کرکوک را از کنترل تروریست های داعش خارج کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۴:۲۱    
هزاران سال است که جنگ جیرجیرک ها در چین محبوب شده است. ولی در رونق کامل اقتصادی این کشور، طرفداران ورزش بیش از هر زمان دیگری پول بیشتری را برای این جاندار خرج می کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۳:۴۲    
شبکه خبری المیادین گزارش داد که ارتش سوریه و نیروهای مقاومت، شهر معدان آخرین پایگاه گروه تروریستی داعش در استان الرقه را آزاد کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۳:۰۰    
هنرمندان عرصه مقاومت و ایثار در نخستین روز هفته گرامی داشت دفاع مقدس تجلیل شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۲:۰۰    
شخصی که از او به عنوان مدیربرنامه مهدی طارمی در انتقال به ریزه اسپور نام برده می شود اعلام کرد که تنها برای کمک به این بازیکن به ترکیه رفته و درست از همان زمان به بعد از ماجراهای مربوط به او بی خبر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۱:۴۲    
مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد که این باشگاه به دنبال جذب مربی خارجی است نه داخلی.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۰:۴۲    
هزاران نفر از ملی گرایان کاتالان ضمن برگزاری تظاهرات اعتراضی در بارسلونا، خواهان رفراندوم جدایی کاتالان از اسپانیا شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۰:۳۹    
این کارگاه علامت سازی اولین کارگاه در تهران است که قدمت آن به 65 سال می رسد. این کارگاه در زمینه ساخت علامت برای ایام محرم و صفر فعالیت می کند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۰:۰۰    
بازی رئال برابر آلاوس برای زیدان ها یک جدال جالب خواهد بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۳:۴۲    
رسانه آمریکایی رونمایی ایران از موشک بالستیک خرمشهر را سیلی ایران به صورت رئیس جمهور آمریکا و رژیم صهیونیسی توصیف کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۳:۰۳    
مجلس ملی ترکیه لایحه تمدید مجوز عملیات برون مرزی ارتش این کشور را برای اقدام در خاک کشورهای عراق و سوریه تصویب کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۳:۰۰    
بمب افکن های آمریکایی آنطور که پنتاگون گفته، برای نشان دادن واقعی بودن گزینه های نظامی ترامپ، در نزدیکی سواحل کره شمالی پرواز کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۳:۰۰    
سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به نقش مرجعیت در مبارزه با تروریسم گفت: اگر مردم عراق به فتوای مرجعیت عمل نمی کردند داعش، کربلا و بصره و کویت و سعودی را هم اشغال می کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۲:۵۷    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست سردشت از شناسایی و دستگیری پنج صیاد در این شهرستان خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۲:۳۰    
قائم مقام وزیر کشور گفت: با توجه به جایگاه و نقش شوراها بیش از 117 هزار مدیر شهری و روستائی می توانند یاری گر دولت در امور عمرانی، اقتصادی و اجتماعی باشند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۲:۳۰    
مسئله رفع حصر در شورای عالی امنیت ملی مطرح شده است بی آنکه در دستور کار قرار داشته باشد ولی این شورا قرار است در یک چارچوب رسمی در این باره تصمیم بگیرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۲:۳۰    
مرکز آمار ایران تورم کل کشور برای شهریور ماه را 8.1 درصد اعلام کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۲:۳۰    
ایران و ترکیه هم اکنون مخالفان اصلی برگزاری همه پرسی استقلال اقلیم کردستان هستند. به طوری که روز گذشته ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۲:۰۰    
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که ظهر امروز با شلیک اسلحه باعث مرگ یک شهروند در برازجان شده بود کمتر از شش ساعت پس از حادثه شناسایی و دستگیر شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۲:۰۰    
رضا حسین زاده مجری با سابقه سیما که مدتها شایعه ممنوع التصویریش در تلویزیون شنیده میشد، در پستی اعلام کرد امشب اخبار 22:30 را اجرا خواهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۲:۰۰    
رئیس اقلیم کردستان در دیدار با سفیر فرانسه با تأکید بر این که همه پرسی استقلال این منطقه در موعد مقرر خود برگزار می شود، اظهار کرد: زمانی برای مذاکره بر سر به تعویق انداختن همه پرسی باقی نمانده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۲:۰۰    
ارتش آمریکا از ارسال یک پیامک تهدیدآمیز از سوی منبعی ناشناس برای نظامیان آمریکایی مستقر در کره و خانواده های آنها مبنی بر لزوم ترک هرچه سریع تر شبه جزیره از سوی آنها خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۱:۰۹    
موضوع انتخاب استاندار تهران در دولت دوازدهم، در روزهای اخیر با برگزاری جلساتی میان کارگروهی از نمایندگان این استان در مجلس حرارت بیشتری پیدا کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۱:۰۶    
قربانی کردن گوسفند در اولین روز مدرسه در جلوی صف دانش آموزان دختر در قزوین را مشاهده می کنید!
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۰:۵۴    
وزیر خارجه عربستان سعودی با اعلام اینکه ریاض از عملیات سیاسی در یمن حمایت می کند، مدعی شد که ایران با حمایت از حوثی ها موجب بی ثباتی در منطقه می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۰:۴۲    
سهراب مرادی وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم کشورمان در بازی های داخل سالن آسیا رکورد جهان را شکست و مدال طلا را بر گردن آویخت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۰:۳۹    
سازمان پیمان منع فراگیر آزمایش هسته ای اعلام کرد درحال بررسی لرزش غیرعادی زمین در کره شمالی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۰:۳۹    
العرب نوشت: چین در صدر دولتهایی است که ایران می کوشد برای حفظ موازنه و تعدیل تاثیر واشنگتن، از وتوی آن در مقابل تحریمهای بین المللی استفاده کند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۰:۳۳    
مشاور رسانه ای رئیس اقلیم کردستان بر برگزاری همه پرسی در موعد مقرر تاکید و اعلام کرد که شایعات سبب تعویق آن نمی شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۰:۳۳    
سید محمود میرلوحی درباره آخرین فعالیت کمیته ارزیابی شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: فردا جلسه کمیته ارزیابی برگزار خواهد و امکان دارد گزارش نهایی در این جلسه قرائت شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۰:۳۳    
روزنامه خبر ورزشی، امروز این کارتون را بدون شرح منتشر کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۰:۱۲    
سیاوش زراعتی و هیات همراه در جمع دانش آموزان و مربیان این مجتمع حضور یافت و ضمن دیدار از این دو دبستان، از نزدیک با برنامه های آموزشی، روش های تربیتی و نیازهای آنها آشنا شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۰:۰۳    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه قرار است 4 اکتبر سال جاری میلادی (12 مهر ماه) به ایران سفر کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۹:۵۱    
شماره 8 پرسپولیس برای دیدار برابر الهلال راهی امارات می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۹:۴۸    
رییس جمهوری در حکمی چهار عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران را برای یک دوره چهارساله منصوب کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۹:۳۹    
دقایقی پیش زلزله ای 6.2 ریشتری مکزیک را لرزاند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۹:۳۹    
سرپرست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی خبر دادکه پیامک های تبلیغاتی که با شماره های شخصی برای مشترکان تلفن همراه ارسال می شود تا پایان مهرماه ساماندهی می شوند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۹:۳۹    
وزیر خارجه اسلوونی تاکید کرد که توافق هسته ای ایران باید ادامه داشته باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۹:۳۶    
پروفسور مجید سمیعی در صفحه اینستاگرام خود، با انتشار ویدئویی ضمن تبریک روز اول مهر ماه،نکته های آموزنده ای را به نوجوانان و جوانان در تمام مقاطع تحصیلی یادآور شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۹:۳۶    
مدیر واکنش سریع کاخ سفید از سمت خود کناره گیری کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۹:۳۶    
شورای عالی همه پرسی اقلیم کردستان عراق اعلام کرد، این همه پرسی در زمان مقرر خود برگزار خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۹:۳۳    
نیروهای امنیتی عراق یک شبکه تروریستی که برای هدف قرار دادن زوار و موکب های حسینی در ایام ماه محرم در استانهای جنوبی این کشور برنامه ریزی می کرد، متلاشی کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۹:۳۳    
زمین لرزه به بزرگی 305 ریشتر به مرکزیت اوکار جمهوری آذربایجان شهرهای شمالی به ویژه پارس آباد را لرزاند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۹:۳۳    
معاون اول رییس جمهور در پیامی درگذشت آیت الله حسین راستی کاشانی را تسلیت گفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۸:۵۷    
رییس دفتر رییس جمهوری تصریح کرد: دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا فقط تهدید نکرد، به ملت های عضو سازمان ملل و حتی به شعور و شان ملت خود اهانت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۸:۵۴    
مدیرعامل 'البین بانک' روسیه با تاکید بر گسترش همکاری دو جانبه بانکی اعلام کرد که موانع بانکی بین 2 کشور ایران و روسیه برطرف شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۸:۵۴    
وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که تا سال آینده میلادی کار ساخت بیش از 6500 خودروی زرهی برای نیروهای امنیتی افغان پایان خواهد یافت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۸:۵۱    
خبر کوتاه بود، اما بسیار مسرت بخش و شادی آفرین: داعش تا سه ما دیگر از بین خواهد رفت خبری که سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن را در مراسم چهلم شهید حسین قمی از ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۸:۵۱    
الحیات نوشت: پس از صحبتهای صورت گرفته در حاشیه نشست وزرای خارجه در سازمان ملل، مشخص شد که دو زبان و دو موضع مختلف در بین غربیها در خصوص ایران وجود دارد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۸:۲۴    
مجموعه عکس های ورود کاروان پرسپولیس به دبی برای بازی با الهلال را مشاهده می کنید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۸:۲۱    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: من حقوق نجومی نمی گیرم و فرزندان ما هم جایی منصوب نشدند با این حال مسئولان باید بر اساس قانون و چارچوب هیای که توسط اما راحل و مقام معظم رهبری تعیین شده حرکت کنند و موجب بی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۸:۱۸    
رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از آغاز فعالیت مرز خسروی برای تردد زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: تعداد گیت های عبوری مرز خسروی در داخل پارکینگ ها نیز افزایش یافته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۸:۱۸    
کمیته مسابقات سازمان لیگ از تغییر زمان سه بازی از هفته هشتم لیگ برتر خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۵۴    
نسیم اول مهر وزیدن گرفت و هنوز کودکانی هستند که از قافله درس و مدرسه جا مانده اند اما، زیرپوست شهر مدارسی هستند که با همه شرایطی که بر آنها رفته ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۵۴    
با توجه به شروع سال تحصیلی جدید و ضرورت ارایه خدمات به نوباوگان مهدهای کودک سراسر کشور ، قرارداد بیمه حوادث تحصیلی نوباوگان مهدهای کودک (سازمان بهزیستی) به مدت یکسال از تاریخ 1 /7 /96 لغایت 31 /6 ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۵۴    
احتمال برکناری ترامپ بسیار بالاست. همان طور که واترگیت نیکسون را کنار زد، واشنگتن گیت، ترامپ را معزول خواهد کرد. شباهت بسیاری با دوره نیکسون به وجود آمده و از نزدیکان ترامپ بازجویی می کنند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۵۱    
مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت: مسیر تهران شمال که سه هزار نفر در آن مشغول به کار هستند تا سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۳۹    
رئیس دفتر رئیس جمهورمطلبی با عنوان دوگانه نفرت و جنگ با حکمت و صلح در هفتاد و دومین مجمع عمومی منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۳۶    
براساس داده های نهاد Freedom House دموکراسی از سال 2016 با تهدیدات و چالش هایی جدی دست به گریبان است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۳۶    
سازمان هواشناسی کشور پیش بینی کرد، با نفوذ جریانات شمالی روی دریای خزر استانهای گیلان، مازندران، شمال آذربایجان شرقی و برخی نقاط استان اردبیل؛ بارش باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد را خواهیم داشت .
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۳۳    
با توجه به سابقه مثبت همکاری دو کشور در سالیان اخیر و صادرات حدود دوهزار دستگاه اتوبوس از سوی شرکت ایکاروس به عنوان یکی از چهار شرکت برتر دنیا در این صنعت به ایران در دهه 1990میلادی و رضایت دو کشور ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۲۴    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: با جان باختن یکی از مصدومان بستری در بیمارستان، آمار کشته های حادثه انفجار در این استان به 6 تن افزایش یافت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۸    
شب گذشته در بخشی از نقاط شهر کرمانشاه بوی نامطبوعی پیچیده شده بود که این وضعیت منجر به بستری شدن 6 نفر از شهروندان در بیمارستان شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۵    
بر اساس این گزارش، پرداخت این سود به دارندگان برگه تسویه نهایی اوراق مشارکت پالایشگاه نفت بندرعباس از روز شنبه اول مهرماه سال جاری آغاز شده است و به مدت 10 روز کاری تا روز 13 مهرماه ادامه خواهد داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۰۹    
این قراردادها نشان از اطمینان بانک ها و مؤسسات مالی خارجی به ثبات، استحکام و امنیت شرایط اقتصادی کشور در بلند مدت است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۰۳    
خبرهایی منتشر شده مبنی بر اینکه اقلیم کردستان با طرح تعویق همه پرسی استقلال موافقت کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۰۰    
ملانیا ترامپ همسر رییس جمهور آمریکا که چندی پیش قول داده بود از باغچه سبزیجات میشل اوباما ، همسر باراک اوباما در کاخ سفید نگهداری کند به همراه گروهی از دختران و پسران به باغبانی پرداخت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۵۷    
معاونت نظارت شورای شهر تهران جزییات ممنوعیت صدور هولوگرام در پایتخت را تشریح کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۵۷    
در مراسم رژه نیروهای مسلح هم زمان با آغاز هفته دفاع مقدس از سامانه موشکی "خرمشهر" به عنوان دستاورد جدید وزارت دفاع کشورمان رونمایی شد. این رویداد بازتاب گسترده ای در رسانه های خارجی داشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۵۱    
در تصویر زیر جلد کتاب فارسی سوم دبستان در سال 1329 را می بینید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۴۵    
در تصاویر زیر آوارگان و پناهندگان روهینگیایی در جنوب غربی بنگلادش نزدیک مرز میانمار را می بینید. به دنبال حملات 25 اوت (سوم شهریور) ارتش میانمار علیه اقلیت روهینگیا ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۳۹    
سید حسین موسویان در مصاحبه با شبکه خبری ریل نیوز آمریکا تاکید نمودکه قاضی برجام آژانس بین المللی انرژی اتمی است و آمریکا یا دولت ترامپ نمی توانند در این باره حکم بدهند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۲۱    
طبق آخرین آمار سازمان ثبت احوال کشور در 9 ماهه سال گذشته در مجموع 29 هزار و 710 مورد ازدواج زیر15 سال به ثبت رسیده است که به نظر می رسد بیش از 99 درصد آن مربوط به دختران است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۲۱    
دادستان عمومی و انقلاب کیش جزئیات توقیف لنج صیادی متعلق به یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس را تشریح کرد و گفت: در این رابطه هفت خدمه لنج بازداشت شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۱۸    
در این رابطه رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا یادآوری کرد که تمامی مشمولان غایب و غیرغایب متولد سال 72 به قبل می توانند از کسرخدمت ایثارگری بهره مند شوند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۱۵    
یک رسانه غربی از سیاست جدید حماس برای بهبود روابط خود با حزب الله لبنان و حکومت سوریه خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۱۵    
پیشتر نیز پیش از اعلام آزمایش های هسته ای کره شمالی، خبرهایی در مورد وقوع زمین لرزه در کره شمالی منتشر شده بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۱۵    
هرچند وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می گوید وظیفه دولتی ها در حوزه تئاتر؛ نظارت، هدایت و حمایت است، باز هم مدیران پایین دستی تنها بر نظارت تمرکز می کنند و به عبارت دیگر شاه می بخشد، شیخ علی خان نمی بخشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۱۵    
نماینده ای از شرکت گاز سوریه در دیرالزور اعلام کرد که داعش همچنان بر تعدادی از میادین نفتی و گازی استان دیرالزور تسلط دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۱۲    
بازیکنان پرسپولیس پس از اتفاقاتی که برای باشگاه شان افتاد در پستی مشترک نسبت به این اتفاقات واکنش نشان داده و در آستانه بازی با الهلال روحیه بالای خودشان را به رخ کشیدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۰۹    
طبق اعلام رسانه های عراقی مقامات اقلیم کردستان برای بحث و تبادل نظر پیرامون مسأله همه پرسی به بغداد رفته اند.
  • ۱