دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۱۵:۲۶May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 31 شهریور 1396 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 1 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 1 خرداد 1396 تدبیر و امید 31 تیر 1396 تدبیر و امید 1 مرداد 1396 تدبیر و امید 1 مهر 1396 تدبیر و امید 30 آبان 1396 تدبیر و امید 1 آذر 1396 تدبیر و امید 30 دی 1396 تدبیر و امید 30 بهمن 1396 تدبیر و امید 3 اسفند 1396 تدبیر و امید 1 شهریور 1396 تدبیر و امید 2 شهریور 1396 تدبیر و امید 3 شهریور 1396 تدبیر و امید 4 شهریور 1396 تدبیر و امید 5 شهریور 1396 تدبیر و امید 6 شهریور 1396 تدبیر و امید 7 شهریور 1396 تدبیر و امید 8 شهریور 1396 تدبیر و امید 9 شهریور 1396 تدبیر و امید 10 شهریور 1396 تدبیر و امید 11 شهریور 1396 تدبیر و امید 12 شهریور 1396 تدبیر و امید 13 شهریور 1396 تدبیر و امید 14 شهریور 1396 تدبیر و امید 15 شهریور 1396 تدبیر و امید 16 شهریور 1396 تدبیر و امید 17 شهریور 1396 تدبیر و امید 18 شهریور 1396 تدبیر و امید 19 شهریور 1396 تدبیر و امید 20 شهریور 1396 تدبیر و امید 21 شهریور 1396 تدبیر و امید 22 شهریور 1396 تدبیر و امید 23 شهریور 1396 تدبیر و امید 24 شهریور 1396 تدبیر و امید 25 شهریور 1396 تدبیر و امید 26 شهریور 1396 تدبیر و امید 27 شهریور 1396 تدبیر و امید 28 شهریور 1396 تدبیر و امید 29 شهریور 1396 تدبیر و امید 30 شهریور 1396 تدبیر و امید 31 شهریور 1396 
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۸:۴۸    
وزیر خارجه کشورمان که در نیویورک به سر می برد با "وزرای خارجه الجزایر، اندونزی و معاون دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفت وگو کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۵:۰۰    
پسرجوان وقتی فهمید بهترین دوستش با یکی از بستگانشان رابطه پنهانی دارد، در اقدامی خونین دوستش را در انبار کفش با ضربات چاقو به قتل رساند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۲:۴۲    
شیر برای بسیاری از مردم جهان بخش جدایی ناپذیر صبحانه است اما بسیاری بر این باورند که شیر نه تنها به سلامت انسان کمکی نمی کند بلکه ممکن است مضر نیز باشد! واقعیت ها و تحقیقات در این باره چه می گویند؟
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۶:۰۰    
زن ثروتمند مالزیایی برای به رخ کشیدن ثروتش، تصاویری در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت و با این کار واکنش و حساسیت کاربران را برانگیخت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۴:۴۲    
لیلیان بتانکور وارث و مالک شرکت لوازم آرایشی بهداشتی اُرئال فرانسه با بیش از 40 میلیارد دلار ثروت درگذشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۱:۰۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل: قصد دارم به قطب سفر کنم زیر معتقدم پنگوئن ها هم حامی اسرائیل هستند!
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۳:۴۲    
در این خبر تصویری ببینید از سندی که نشان می دهد سعودی ها هم می گفتند خلیج فارس نه خلیج عربی.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۸    
به این منظور در مسیر های تردد زائران ، دستگاه های خودپرداز و پیشخوان های شهرنت در مرزهای مهران، قصر شیرین و شلمچه و حتی در شهر کربلا نصب خواهدشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۵۷    
مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران از بازگشت پیکر شهید حججی به میهن در دهه اول محرم خبرداد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۱۸    
در حاشیه ی رژه نیروهای مسلح در آغاز هفته دفاع مقدس، مرقد امام خمینی(ره)
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۴۸    
چون وقتی موبایل داشته باشی، باید پاسخگو باشی و زمان زیادی از روز را از دست می دهی. همیشه پیدایت می کنند. معتقدم موبایل 10درصدش خدمت است و 90درصدش آزار.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۲:۲۱    
در شرایط فعلی اما با تایید فدراسیون فوتبال به نظر می رسد پرسپولیس با اتفاق شوک آوری مواجه شده و به زودی این حکم ابلاغ خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۲:۱۵    
پرسپولیس اخیراً با حکمی از سوی فیفا به محرومیت 4 ماهه در استفاده از مهدی طارمی در ترکیب خود و همچنین فعالیت در دو پنجره نقل و انتقلاتی آتی محکوم شده است و این حکم در حالی صادر شده که از هر گوشه و ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۲:۰۶    
مجری برنامه نود به خبر شکایتش از قلعه نویی واکنش نشان داد. حمله های اخیر قلعه نویی در نشست های مطبوعاتی قبل و بعد از دیدارهای تیمش به برنامه نود و عادل فردوسی پور باعث شد شایعه شکایت مجری برنامه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۱:۴۰    
قطعنامه که پذیرفته شد همه ما به قول معروف دمغ بودیم. همه فرماندهان یکجا جمع شدیم موقعی که متنی را که امام فرمودند خواندند، همه فرماندهان گریه می کردند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۱:۲۸    
محمد جواد ظریف و استفان دی میستورا در حاشیه هفتادودومین مجمع عمومی سازمان ملل متحد با یکدیگر دیدار و پیرامون بحران سوریه رایزنی کردند .
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۱:۲۵    
وزیر امور خارجه کشورمان و رییس صلیب سرخ جهانی عصر روز جمعه به وقت نیویورک و در حاشیه برگزاری مجمع عمومی سازمان ملل متحد با یکدیگر دیدار و رایزنی کردند . ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۳:۰۴    
سرمربی پارس جنوبی درباره صدرنشینی تیمش گفت: نه تنها من بلکه در کل کشور هم کسی این فکر را نمی کرد. همیشه می توان هر غیر ممکنی را ممکن کرد. نتایج ما همه چیز را خوب نشان می دهد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۳:۰۱    
پس از پایان بازی، علی دایی و علیاری به سمت داور رفتند و نسبت به پنالتی که برای پارس جنوبی گرفته شد شدیدا اعتراض کردند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۲:۵۸    
تیم ملی فوتسال دانشجویان ایران عصر امروز(جمعه) در سومین بازی مرحله گروهی مسابقات آسیایی به مصاف تیم قزاقستان رفت وبا پیروزی 3 بر 2 به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۲:۵۸    
سرمربی تراکتورسازی درباره عصبانیتش هنگام تعویض حاتمی توضیح داد: علت این که حاتمی موقع تعویض دیر به میدان رفت، این بود که تعویض عوض شده بود و من عصبانی بودم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۲:۵۵    
علی میری در مورد عملکرد خود در رقابت های وزنه برداری بازی های داخل سالن آسیا بیان کرد: رقابت در حرکت یک ضرب سخت بود و یک حرکت خود را از دست دادم. با این حال دو وزنه دیگر خود را ثبت کردم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۲:۵۲    
این پنالتی که با برخورد توپ به دست نادری برای پدیده گرفته شده بود، توسط محمد قاضی وارد دروازه شد. محمدرضا خان زاده نیز تنها سه دقیقه بعد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۲:۴۹    
بر اساس حکمی که صادر شده، مهدی طارمی به مدت چهار ماه از فوتبال محروم شده است و پرسپولیس نیز نمی تواند در دو پنجره نقل و انتقالاتی حضور داشته باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۲:۴۹    
در یکی از این بازی ها، شاگردان علی کریمی در حالی که ابتدا با گل دقیقه 3 عیسی آل کثیر از پیکان پیش افتاده بودند، در پایان با نتیجه 3 بر یک، بازی را واگذار کردند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۲:۴۶    
شاگردان پورموسوی با این برد 13 امتیازی شده و به رده چهارم جدول رده بندی رسیدند. صنعت نفت اما با هفت امتیاز در رتبه یازدهم باقی ماند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۰:۲۱    
گفتنی است گردهمایی روسای کل بانک های مرکزی و مقامات پولی کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی به میزبانی بانک مرکزی ترکیه در روزهای سی ام و سی و یکم شهریو ماه در شهر بودروم ترکیه برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۹:۱۹    
در مسابقه دوم علی عسگری و رکابزن قزاق زمین خوردند بنابراین مسابقه دوم دوباره تکرار شد که در پایان ملی پوش کشورمان نتوانست حریفش را شکست دهد و چهارم شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۹:۱۹    
محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران با همتای مالزیایی خود در نیویورک دیدار و گفتگو کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۹:۱۰    
با پیش بینی تاجران از این که ترسا می در مذاکرات خروج انگلستان از اتحادیه اروپا لحن نرم تری به کار خواهد برد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۸:۳۴    
فیلم نفس به کارگردانی نرگس آبیار نیز در این رویداد سینمایی به نمایش در می آید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۸:۳۱    
نادر گلچین که یک ماه به دلیل تشدید بیماری ریوی در بیمارستان گاندی تهران بستری بود، امروز (جمعه، 31 شهریورماه) ایست قلبی کرد و درگذشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۸:۲۸    
زمانی که آقای ترامپ می گوید که این توافق بد را باید از بین برد، چرا که تنها توافق خوب این است که به شکلی جادویی تمام فعالیت های ایران را پوشش دهد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۸:۲۸    
براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش بینی هواشناسی در ساعات بعد ازظهر امروز برخی نقاط اردبیل، شمال استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق رخ خواهد داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۸:۱۶    
فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا بعد از آنکه چندی پیش نامزدهای اولیه بهترین بازیکن سال خود را معرفی کرده بود، در نهایت از بین این افراد، سه بازیکن نهایی را معرفی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۸:۱۳    
همچنین کیلور ناواس از رئال مادرید، جان لوئیجی بوفون از یوونتوس و مانوئل نویر از بایرن مونیخ هم نامزدهای بهترین دروازه بان سال هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۵    
طبق گزارش های اولیه این هواپیما که از استانبول به مقصد فرودگاه اکران در شمال قبرس پرواز می کرد، بدلیل مشکلات فنی قصد بازگشت به فرودگاه را داشت و بدلیل ترکیدن چرخ در هنگام فرود دچار این حادثه شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۲    
علم الهدی بیان کرد: بدون جهاد و مقاومت، کسی حسینی نمی شود صحنه ای امروز در دنیا به وجود آمده و عرصه ای شکل گرفته که نباید از کربلا جدا باشیم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۶    
وی همچنین در بخش دیگری از اظهارات خود درباره روسیه نیز تاکید کرد که با وجود اختلافات جدی در روابط میان آمریکا و روسیه، واشنگتن به همکاری خود با مسکو در زمینه مسائل بین المللی ادامه خواهد داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۳    
در این دیدار موضوع همه پرسی اقلیم کردستان که قرار است در 25 سپتامبر جاری برگزاری شود و نیز روابط میان دو کشور عراق و فرانسه و اهمیت تقویت آن و حل مشکلات میان دولت مرکزی و اربیل بررسی شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۳    
این حادثه زمانی رخ داد که مرحوم احسانفر پس از قرار دادن شلنگ آب رسانی در باغچه خطاب به راننده تانکر درخواست جابجایی خودرو می کند که وی تعادل خود را از دست داده و با کامیون برخورد می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۵:۳۷    
همایش شیرخوارگان حسینی در مهدیه تهران امروز در اولین روز و اولین جمعه ماه محرم برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۸    
وکیل برخی از مدیران کانال های تلگرامی اصلاح طلب خاطر نشان کرد: قرار بود که همه وکلا بصورت جمعی هم یک لایحه دفاعیه ارایه دهیم اما متاسفانه بعلت کمبود وقت این امر میسر نشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۵    
در این جهت همه قدرت های دنیا ید واحده شده، جنگ احزاب به راه انداختند و جنگی هشت ساله تمام عیار، جنگ فرهنگی، نظامی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۴    
از پورقاز MRI گرفته شد و خوشبختانه مشخص شد خطر جدی ای وجود ندارد و در مورد سرلک هم تا 12 شب پیگیر احوالش بودیم که خدا را شکر متوجه شدیم برای او هم اتفاق جدی ای رخ نداده است و ختم به خیر شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۱    
مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس امروز جمعه با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری و فرماندهان سپاه، ارتش و مسئولان لشکری در جوار حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در تهران آغاز شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۶    
به مناسبت روز جهانی بدون خودرو نجفی شهردار تهران با مترو به بازار رفت و در مسیر با شهروندان گفت و گو کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۳    
یکی از املاک دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که در بخش فرانسوی جزیره سن مارتن در دریای کارائیب قرار دارد بر اثر طوفان ایرما خسارت دید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۴    
مراسم شیرخوارگان حسینی صبح امروز در مصلی امام خمینی (ره) آغاز شد. در عکس زیر سوگواری مادر بنیتا کودک 8 ماهه را می بینید ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۱    
از مهمترین فیلم هایی که هم اکنون در سینماهای فرانسه در حال نمایش است می توان به بی عشق ساخته آندری زویاگینتسف کارگردان مطرح روس اشاره کرد که امسال در جشنواره فیلم کن جایزه بهترین کارگردانی را از آن ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۵    
صبح امروز جمعه در مراسم رژه نیروهای مسلح، رسما از جدیدترین موشک بالستیک ایرانی با نام خرمشهر رونمایی شد. این موشک بنابر آنچه که سردار حاجی زاده اعلام کرده، 2000 کیلومتر برد دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۹    
علی اکبر ولایتی در پیامی در صفحه اینستاگرام شخصی خود نوشت: هفته دفاع مقس یادآور روزهای حماسه، رشادت، فداکاری و از جان گذشتگی دلیرمردان غیور و بزرگی است که اقتدار و استقلال امروز کشور را به رهبری ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۹    
بر این اساس یک واحد مسکونی 100 متری واقع در تهرانپارس با شرایط 60 میلیون تومان پول پیش و اجاره ماهانه یک میلیون تومانی عرضه شده است. رهن یک واحد 75 متری در همین منطقه 75 میلیون تومان است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۳    
وحید هاشمیان درباره حضور مربیان خارجی در ایران گفت که انتخاب اکثر آنها کار دلال ها است. وحید هاشمیان، مهاجم سابق تیم ملی و پرسپولیس که این روزها در آلمان به مربیگری می پردازد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۰    
. چرا که شماره 7 سابق استقلال در حال حاضر یکی از آخرین بازماندگانی است که همچنان محبوبیت بسیار زیادی نزد طرفداران دارد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۷    
استیون بنون مشاور ارشد و استراتژیست سابق رییس جمهور آمریکا که گفته می شود مغز متفکر سیاست های ضداسلام و ضدایران در کاخ سفید است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۸    
بودجه اضافه ای برای ساخت طولانی سریال روزگار قریب نگرفتم و کاری را که باید در یک سال و نیم تمام می شد، طی 7 سال ساختم، چرا که معتقدم اثر باید با دقت ساخته شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۲    
برانکو نشان داده مربی عاقلی است و شاید لازم باشد در بازی های داخلی به بیرانوند شوک مثبت بدهد تا حواس این دروزه بان به درجه و اعتباری که پیدا کرده بیشتر جمع شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۲    
بنا به اعلام سازمان حج و زیارت، آخرین گروه از زائران ایرانی حاضر در مکه با جمعیت 673 نفر در قالب 5 کاروان مدینه قبل، امروز مکه مکرمه را به سمت فرودگاه جده برای عزیمت به میهن اسلامی ترک خواهند کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۹    
این درحالیست که شیخ حسینه نخست وزیر بنگلادش در سخنان خود در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: ما خواهان اعزام یک هیات از سوی سازمان ملل به میانمار و ایجاد مناطق امن در این کشور با نظارت این سازمان هستیم تا ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۶    
دولت آمریکا باید مطابق با قانون مصوب کنگره این کشور، پایبندی ایران به توافق هسته ای را در بازه های زمانی 90 روزه مورد تایید قرار دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۴    
تیلرسون در نشست شورای امنیت سازمان ملل در مورد منع انتشار سلاح هسته ای، اظهار کرد: تنها راه منع این گروهک ها از دستیابی به مواد هسته ای این است که آنها را در میدان جنگ یا از طریق اینترنت نابود کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۴    
در این ماده سینا غلامپور با ثبت رکورد 23.03 صدم ثانیه در گروه خود پنجم شد و بنیامین قره حسنلو نیز در همین ماده با ثبت رکورد 23 ثانیه در جایگاه ششم گروه خود ایستادند و از راه یابی به مرحله بعد باز ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۷    
در بررسی این موضوع باید گفت به یکسری از موارد رسیدگی و مبالغ دریافتی مسترد شد اما ازنظر دادسرا جرمی منظور نشده است چون اموال برگشته است و تعدادی نیز در دادسرا در حال رسیدگی و بررسی قرار دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۱    
ظریف همچنین به نیویورک تایمز گفته اگر آمریکا تصمیم به خروج از برجام بگیرد، وجهه بین المللی ایالات متحده به عنوان کشوری که "قابل اعتماد" نیست و به عهدش وفادار نمی ماند خدشه دار خواهد شد و آن وقت "چه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۲:۲۲    
اکنون آمریکایی ها بعد از هفت سال پس از اراده برای شکست سوریه، ناامید شدند. 20 گروه در سوریه می جنگیدند اما شکست خوردند، آن ها می گویند حمایت ایران از دولت سوریه مانع پیروزیشان شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۶    
بنا به آنچه سازمان خصوصی سازی اعلام کرده در هفته ای که در پیش رو داریم اولین مرحله واریز سود سهام عدالت (سود سال مالی منتهی به اسفند ماه 1396) انجام خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۳    
وزیر آموزش و پرورش که در یک ماه اخیر بررسی گزینه ها و انتصاب معاونان و تیم کاری جدیدش را کنار گذاشته و بر بازگشایی هرچه بهتر مدارس متمرکز شده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۱:۵۵    
امروز حضور نیروهای حشدالشعبی در عراق به عنوان ارتشی اعتقادی و مدافع مردم عراق در کنار سایر نیروهای ارتش عراق و نیروهای مستشاری ایران برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت ملت ایران است که در سرتاسر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۱:۵۵    
متاسفانه در دنیای امروز زمانی که ملتی آزاد می خواهد برای دفاع، با دستان توانمند و هنرمند خود سلاح موردش را بسازد، مورد اتهام و توهین مستکبرین جهانی و بوق های تبلیغاتی شان قرار می گیرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۴    
اردوغان گفت: آنکارا در راستای برقراری امنیت جهت اجرای توافقنامه کاهش تنش در استان ادلب، نیروهای جدیدی را به این استان اعزام خواهد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۳    
شهردار تهران درباره کمبود اتوبوس نیز اظهار کرد: در حوزه اتوبوسرانی نیز برنامه ای داریم و پیش بینی شده که اتوبوس ها از مجارستان وارد شوند که امیدواریم طی دو سه ماه آتی این مهم عملیاتی شده و اتوبوس های ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۷    
این عناصر در گسترده پگماتیت به مقادیر کم و زیاد وجود دارد. معادن لیتیم، بریلم، تانتالیوم و نیوبیوم در افغانستان نسبتا بیشتر از دیگر عناصر کم یاب است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۱    
این سامانه توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ساخته شده و در اختیار نیروی هوا فضای سپاه قرار گرفته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۸    
از بین فیلم هایی که در ژانر اجتماعی اکران شده اند، فیلم سینمایی "زیر سقف دودی" ساخته پوران درخشنده، "سارا و آیدا" به کارگردانی مازیار میری و "رگ خواب" ساخته حمید نعمت الله میلیاردی شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۸    
در این رزمایش دو روزه، یگان های برگزیده زرهی، هوانیروز، توپخانه، تکاور و پهپاد، آمادگی، اقتدار و صلابت رزمندگان نیروی زمینی سپاه در حراست و پاسداری از مرزهای ایران اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۲    
مادر حضرت مریم فرزندش را وقف نذر فرهنگی می کند تا در مسجد به عبادت بپردازد و خداوند به او می گوید که به اذن الهی فرزندی در دامن حضرت مریم پرورش پیدا می کند که مرده را زنده و بی جان را جان می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۲    
سردار مهری با اشاره به آماده باش پلیس در این ایام درباره تاسوعا و عاشورا حسینی نیز گفت: اوج کار در این دو روز است و ما برای این ایام نیز برنامه ریزی کرده ایم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۹    
در اجرای قانون حمایت از کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بدسرپرست مصوب 92/7/10 مجلس شورای اسلامی و آئین نامه اجرائی مصوب 94/4/14 هیات وزیران ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۷:۲۱    
مرضیه ابراهیمی که چندی پیش در اصفهان مورد اسید پاشی قرار گرفته بود ازدواج کرد .
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۶:۴۲    
زمانی که برای 30 روز تنها نوشیدنی شما آب باشد، مغز سریعتر واکنش نشان می دهد. از آنجایی که مغز به مقدار بسیار زیادی اکسیژن نیاز دارد تا عملکردی بهینه ارائه کند ...