سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۰:۴۷May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 12 شهریور 1396 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 1 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 1 خرداد 1396 تدبیر و امید 31 تیر 1396 تدبیر و امید 1 مرداد 1396 تدبیر و امید 1 مهر 1396 تدبیر و امید 30 آبان 1396 تدبیر و امید 1 آذر 1396 تدبیر و امید 30 دی 1396 تدبیر و امید 30 بهمن 1396 تدبیر و امید 3 اسفند 1396 تدبیر و امید 1 شهریور 1396 تدبیر و امید 2 شهریور 1396 تدبیر و امید 3 شهریور 1396 تدبیر و امید 4 شهریور 1396 تدبیر و امید 5 شهریور 1396 تدبیر و امید 6 شهریور 1396 تدبیر و امید 7 شهریور 1396 تدبیر و امید 8 شهریور 1396 تدبیر و امید 9 شهریور 1396 تدبیر و امید 10 شهریور 1396 تدبیر و امید 11 شهریور 1396 تدبیر و امید 12 شهریور 1396 تدبیر و امید 13 شهریور 1396 تدبیر و امید 14 شهریور 1396 تدبیر و امید 15 شهریور 1396 تدبیر و امید 16 شهریور 1396 تدبیر و امید 17 شهریور 1396 تدبیر و امید 18 شهریور 1396 تدبیر و امید 19 شهریور 1396 تدبیر و امید 20 شهریور 1396 تدبیر و امید 21 شهریور 1396 تدبیر و امید 22 شهریور 1396 تدبیر و امید 23 شهریور 1396 تدبیر و امید 24 شهریور 1396 تدبیر و امید 25 شهریور 1396 تدبیر و امید 26 شهریور 1396 تدبیر و امید 27 شهریور 1396 تدبیر و امید 28 شهریور 1396 تدبیر و امید 29 شهریور 1396 تدبیر و امید 30 شهریور 1396 تدبیر و امید 31 شهریور 1396 
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۴:۲۱    
در تازه ترین تحقیقات دانشمندان هلندی، بیشترین طول عمر انسان با توجه به شرایط کنونی زندگی انسان تخمین زده شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۵:۰۱    
در بازار امروز سه شنبه 21 شهریور ماه 96 بهای سکه تصویر امام از 1 میلیون و 263 هزار تومان در روز گذشته به 1 میلیون و 265 هزار تومان رسید. واحد سکه خرید Buy فروش Sell ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۲    
در این اجلاس که طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده برگزار می شود، حجت الاسلام علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران سخنرانی خواهد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۰۶:۰۰    
شاهرخ خان ستاره مشهور سینمای بالیوود، به تازگی دختران جوان را به جمع محافظان خود افزوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۱:۴۱    
وی گفته بود که متهم این پرونده از بابت تجاوز به عنف به اعدام، از بابت یک فقره قتل عمد به قصاص نفس و از بابت سرقت به حبس، شلاق و رد مال محکوم شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۰:۵۰    
محمدعلی نجفی، شهردار تهران در جلسه امروز شورای شهر حاضر و متن سوگندنامه خود را قرائت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۶:۲۰    
بخش خبری 20:30 با پخش گزارشی، انتقادهای بی سابقه ای روانه برخی خواننده های پاپ کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۵:۲۰    
نازنین به خانه برگشت و به محض ورود به خانه متوجه شدم لباسش بوی بنزین می دهد، نازنین به وسط اتاق آمد و درحالیکه یک فندک در دستش بود، روسری اش را آتش زد...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۴:۴۱    
تیمی از پژوهشگران در مطالعات اخیر خود موفق به کشف ردپای انسان نمائی 5 میلون و 700 هزار ساله در جزیره کرت یونان شده اند که از نمونه های پیشین کشف شده در قاره آفریقا قدیمی تر بوده و نظریه مبنی بر اینکه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۱۴    
رئیس جمهور آمریکا در واکنش به آزمایش اتمی اخیر کره شمالی، با استفاده ارتش کره جنوبی از کلاهک های سنگین تر در موشک های خود موافقت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۱۴    
با هیچ توصیفی نمی توان وضعیت اقلیت مسلمان روهینجا در میانمار را توصیف کرد، آنها بیشتر از هر اقلیتی در جهان در معرض آزار و اذیت هستند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۴:۴۷    
حدود 70 هزار نفر باید محل سکونت خود را ترک کنند و به گفته پلیس هر کس که از خانه خارج نشود، زندانی خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۴:۲۳    
یکی از کارهای مناسبی که امسال انجام شد این بود که خروج زائران از چادرهای منا به سمت جمرات از مسیرهای خاصی برنامه ریزی شده بود و بازگشت آنها نیز تداخلی با مسیرهای رفت نداشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۳:۰۹    
کائوری ایچو که چهارمین مدال طلای المپیک خود را سال گذشته و در بازی های المپیک 2016 ریو به گردن آویخت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۰:۵۱    
بله! البته باید دقت داشته باشید که این مسأله هرچند در رسانه ها فقط به عنوان بحث سیاسی مطرح می شود، اما بحث سیاسی نیست بلکه بحث فقهی و قدیمی است و بحثی نیست که در طول دوره انقلاب به آن رسیده باشیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۰:۲۲    
نظر به تعهد، تخصص، دانش و توانمندی های ارزنده جنابعالی و در اجرای مفاد تبصره ماده 23 قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۹:۲۳    
حجت الاسلام مزارعی تصریح کرد: کسانی که در جامعه موجب رعب و وحشت می شوند، محارب بوده و بر اساس احکام اسلامی افراد محارب به دار مجازات آویخته می شوند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۹:۱۱    
برجام در حال انجام است و اگر مشکلی در این بین ایجاد شود هیئت نظارت بر برجام بر آن رسیدگی خواهد کرد.این هیئت با دقت در حال رصد اقدامات طرف مقابل است و مطابق با آن اقدامات تصمیمات لازم را خواهد گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۸:۵۰    
به گفته او، بازار ایران متاثر از دو عامل است؛ عامل بیرونی، عامل درونی. در مورد عامل بیرونی، قیمت جهانی طلا 34دلار در هفته گذشته به ازای هر اونس افزایش پیدا کرده و طبیعی است که اثر خود را روی بازار ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۸:۴۴    
همچنین مدیر سازمان دانش آموزی استان هرمزگان نیز به دلیل حادثه رخ داده از مسئولیت خود استعفا کرد. مهدی فیض معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش نیز با استعفای وی موافقت کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۸:۴۱    
سموم گرفته شده از مارها را به اصطبل موسسه می فرستند و آن جا سم به بدن اسب تزریق می شود؛ آن هم در حدی که حیوان را نکشد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۸:۳۵    
شاید یکی از دلایل این باشد، اما مشکل اصلی آماده نبودن محیط بود. در آن زمان هروقت درباره کشاورزی حرف زده می شد، همه اخ وپیف می کردند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۸:۲۰    
نیروهای عراقی ده ها داعشی را در یکی از روستاهای شمال غرب تلعفر به محاصره خود درآوردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۸:۰۲    
دبیرکل سازمان ملل در تماس تلفنی با کیم جونگ اون توقف آزمایش های موشکی پیونگ یانگ را خواستار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۷:۴۱    
وزیر خارجه انگلیس در واکنش به ششمین آزمایش هسته ای امروز کره شمالی اعلام کرد: همه گزینه ها درباره این کشور روی میز است؛ اما گزینه های نظامی مناسب نیستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۷:۲۰    
نخست وزیر دولت مستعفی یمن اعلام کرد که به ایران این اجازه را نخواهند داد که فرهنگ و طرح تخریبی خود را در یمن و منطقه عربی اجرا کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۷:۰۲    
بیشتر مواقع، علائم سرطان پوست روی لایه ی بیرونی پوست قابل مشاهده هستند. اما در همه ی قوانین استثناهایی هم وجود دارد و این یکی نیز مستثنی نیست!
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۶:۴۱    
همزمان با نزدیک شدن زمان آزادسازی شرقاط در شمال استان صلاح الدین عراق، خانواده های عناصر داعش به صورت شبانه در حال فرار از این منطقه هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۶:۲۳    
خواهرش در میان ناله های او می گوید: 60میلیون چک دارد، اگر این کار را نمی کرد می رفت تو...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۶:۰۲    
شبکه های لرزه نگاری مرکز لرزه نگاری کشوری در مرداد 1396، تعداد نزدیک به 880 زمین لرزه رخ داده در ایران و نواحی مرزی را ثبت و تعیین محل کرده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۵:۴۱    
برخی علائم بالقوه ناتوان کننده مرتبط با یک تومور مغزی وجود دارند و پزشک برای درمان، استفاده از بهترین روش درمانی، چه عمل جراحی، پرتو درمانی یا روشی دیگر را ارزیابی خواهد کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۵:۰۲    
آیا می خواهید بدانید چگونه می توانید تا صد سالگی عمر کنید؟ پاسخ، احتمالا به دانستن نوع تغذیه مناسب در سال های آینده زندگی بشر بستگی دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۴:۴۱    
بزرگترین عامل کاهش عمرساختمان ها در ایران، رعایت نکردن ضوابط فنی هنگام اجراست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۳:۰۲    
قائم مقام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با هشدار به خانواده ها برای جدی گرفتن سلامت کودکان، سوانح و حوادث را دومین علت مرگ کودکان زیر پنج سال در استان فارس معرفی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۲:۲۰    
4 به جای این که در حرکتی افراطی اقدام به پاکسازی کامل مواد غذایی مضر و کم ارزش از کابینت های آشپزخانه و یخچال کنید ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۱:۴۱    
دیده بان حقوق بشر در گزارش سالانه خود (سال 2012) نوشت پیروان دو طایفه شیعه و اسماعیلیه در عربستان از تبعیض های شدید رنج می برند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۱:۲۹    
ترامپ و همسرش برای دومین بار به دیدن سیل زدگان ایالت تگزاس رفتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۱:۲۰    
ساکنان مناطق طوفان زده ایالت تگزاس، بعد از فروکش کردن سیل، بازسازی خانه های خود را آغاز کرده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۱:۰۲    
اعلام آثار راه بافته به بخش جنبی جشنواره ی فیلم سبز، اعلام مقصد جدید انیمیشن اکتسابات نسبی، مهران مدیری به پردیس تماشا می رود و... از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۰:۴۱    
یک روانشناس فشارهای اجتماعی و روانی را عامل اصلی گرایش افراد به انجام عمل های زیبایی عنوان کرد و افزود: در این بین مجردها بیشترین تمایل را به انجام عمل جراحی زیبایی دارند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۰:۳۲    
فرمانده معظم کل قوا در دیدار فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) نسخه علاج بخش مشکلات، بکارگیری نیروی انسانیِ توانا دانستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۰:۲۰    
داروهای مسکن، استروئیدها، مسدودکننده های اسید، و آنتی بیوتیک ها همگی در عملکرد گوارشی ما اختلال ایجاد می کنند و تخریب روده را موجب می شوند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۳:۵۹    
رییس جمهور کشورمان گفت: لازم است دستورالعمل اردوهای دانش آموزی، ظرف یک ماه توسط وزارت آموزش و پرورش و وزارت راه و شهرسازی بازبینی جدی شود و به تصویب برسد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۳:۵۳    
مسلمانان روسی در اعتراض به رفتار خشونت بار دولت میانمار با مسلمانان این کشور، در راستای همبستگی با آنان در برابر سفارت میانمار تجمع اعتراضی برقرار کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۳:۵۰    
شورای امنیت سازمان ملل فردا به درخواست فرانسه، انگلیس، ژاپن و کره جنوبی، نشستی اضطراری برای بررسی آزمایش اتمی جدید کره شمالی برگزار خواهد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۳:۴۱    
فرمانده نیروی انتظامی، تخلفات حادثه ساز که جان فرد و دیگر مسافران خودروها را به مخاطره می اندازد، را خط قرمز پلیس اعلام و بیان کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۳:۳۸    
جانشین انتظامی فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری شرور معروف در شهرستان شهریار خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۳:۳۸    
رئیس جمهور آمریکا ضمن ارائه پاسخی مبهم به سوالی در خصوص احتمال حمله به کره شمالی، جنگ را تجاری کرد و گفت که آمریکا با همه شرکای تجاری کره، قطع رابطه می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۳:۲۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید به دلیل پر شدن لیست بالای 23 سال این تیم، کاپیتان تیم ملی نمی تواند به تیمش بپیوندد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۲:۴۷    
19 دختر و پسر در حالی که مست بودند و در وضعیت نامناسبی بودند بازداشت شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۲:۴۷    
رزمایش نظامی چند ملیتی ناتو 'Agile Spirit 2017' امروز (یکشنبه ) طی مراسمی با حضور گئورگی مارگولاشویلی رییس جمهوری گرجستان در پایگاه نظامی 'اورفولو' این کشور آغاز شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۲:۴۴    
اواخر زمستان سال گذشته مرد شصت ساله ای با حضور در دادسرای ناحیه 34 تهران اعلام کرد که توسط یک مرد مأمورنما مورد سرقت قرار گرفته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۲:۴۴    
پس از صحبت های انتقادی ملی پوشان و سرمربی آن ها در خصوص وضعیت نامساعد پاداش ها و عدم توجه مسئولان به صعود مقتدرانه ایران به جام جهانی، امروز جلسه مهمی بین مهدی تاج و کارلوس کی روش برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۲:۳۲    
ستاره های تیم های مختلف در این تابستان قصد جدایی از تیمشان داشتند اما در نهایت در باشگاه خودشان ماندنی شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۲:۱۷    
منابع امنیتی یمن از کشته شدن 5 نفر از شبه نظامیان ائتلاف سعودی مستقر در منطقه عسیر واقع در جنوب عربستان به دست نیروهای تک تیرانداز یمنی خبر دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۲:۰۸    
رئیس مرکز تحقیقات ژنتیکی نور گفت: با توجه به آزمایش ژنتیکی صورت گرفته بر روی پیکر شهید حججی هویت وی 100 درصد تائید شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۱:۵۹    
ائتلاف بین المللی تحت امر آمریکا اعلام کرد که به ممانعت از حرکت تروریست های داعش به سمت مناطق تحت تصرف داعشی ها در شرق سوریه ادامه می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۱:۵۰    
وزیر بهداشت گفت: حدود 80 درصد از مرگ مردم ایران به دلیل ابتلا به بیماریهای غیرواگیر است و تمام تلاش خود را بکار می گیریم که این تعداد مرگ را کاهش دهیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۱:۳۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه با استقبال و حمایت از اقدام دولت و حزب الله لبنان در نجات مردم عادی و بیگناه که پیروزی نظامی لبنان را به پیروزی بزرگتری تبدیل کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۱:۳۵    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ایران می تواند شریک خوب و مطمئنی برای آفریقای جنوبی در منطقه باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۱:۲۰    
هشتمین نشست شورای معاونان دادستانی تهران با موضوع تحقیقات پرونده های قضایی، روز شنبه یازدهم شهریورماه سال جاری با حضور تعدادی از معاونان دادستان ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۱:۱۷    
کره شمالی امروز از آزمایش ششمین بمب هسته ای خود خبر داد که با واکنش های مختلف بین المللی روبه رو شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۱:۱۷    
رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر ژاپن درمورد لزوم اعمال فشار بیشتر بر کره شمالی توافق کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۰:۳۲    
مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر دانش آموز نخبه زهرا زرنگاری درجزیره هرمز برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۰:۳۲    
دو پرواز شرکت هواپیمایی تابان که بنا بود شب گذشته و صبح امروز انجام شود، به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر مواجه شد که یکی از آن ها با پیگیری های شرکت، انجام شده و دیگری در دست اقدام است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۰:۰۵    
بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران می گوید طرح اولیه بازطراحی رآکتور اراک به طور صد در صدی به تائید طرف چینی رسیده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۵۹    
رئیس جمهور روسیه برای شرکت در اجلاس بریکس وارد شیامن در شرق چین شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۵۷    
برت کوندرس وزیر امور خارجه هلند طی سخنرانی در مراسم آغاز سال تحصیلی 2018 - 2017 دانشگاه هلندی روزولت گفت: توافق هسته ای بهترین توافق قابل حصول در شرایط موجود است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۳۶    
آمریکایی ها همچون دهه های اخیر، در واکنش به ادامه تقویت توان هسته ای کره شمالی، به اعمال تحریم های بیشتر علیه این کشور روی آورده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۳۳    
سخنگوی گردان های حزب الله فاش کرد که رئیس منطقه فرار تروریست های داعش از شهر تلعفر با هماهنگی و همکای مسعود بارزانی و آمریکایی ها صورت گرفته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۱۵    
از زیر قرآن رد می شود، کاسه آب را پشت سرش می ریزی، زیر لب برایش آیت الکرسی می خوانی و روانه اش می کنی به سفری بی بازگشت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۱۲    
قائم مقام سازمان دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان حادثه دیده هرمزگانی دارای بیمه بوده اند و به عنوان اولین اقدام از شرکت تعاونی که اتوبوس را به ما ارائه کرده است، شکایت کرده ایم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۱۲    
روسای جمهور روسیه و چین در خصوص آزمایش هسته ای امروز صبح کره شمالی با هم مذاکره و در خصوص نحوه تعامل مناسب با این آزمایش، به توافق رسیده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۰۹    
حال و هوای اتاق مسی در محل اردوی تیم ملی آرژانتین، دست کمی از دفتر رئیس بارسلونا در روز پایانی نقل و انتقالات نداشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۰۶    
آسمان بر فراز هوستون صاف می شود اما خسارات حاصل از توفان هاروی به سوی شرق گسترش یافته و پالایشگاه های زیادی را به تعطیلی کشانده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۰۶    
رئیس جمهوری روسیه گفته است که تنش ها میان آمریکا و کره شمالی به سمت تبدیل شدن به یک درگیری تمام عیار پیش می رود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۰۶    
روسیه آزمایش بمب هیدروژنی کره شمالی را محکوم کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۸:۴۵    
نایب رئیس حزب الأمه سودان، عربستان سعودی را به فریب دادن ارتش سودان برای ورود به جنگی که هیچ فایده ای ندارد، متهم کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۸:۴۵    
فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند از دستگیری فردی که با استفاده از سلاح گرم اقدام به ایجاد رعب و وحشت و قدرت نمایی در بین شهروندان می کرد در عملیات ضربتی پلیس خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۸:۳۳    
زلزله 4.7 ریشتری "تنگ ارم" بوشهر را لرزاند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۸:۳۰    
نخست وزیر هند امروز (یکشنبه) برای نخستین بار در تاریخ کشور یک زن را به عنوان وزیر دفاع منصوب کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۸:۱۲    
همچنین تعداد 6 پرواز فوق العاده در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه در مسیر تهران- کیش و کیش-تهران برقرار شده تا با افزایش تعداد پروازها نرخ بلیت ها رقابتی شده وکاهش یابد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۸:۱۲    
کمال الخطیب معاون رئیس جنبش اسلامی در فلسطین اشغالی گفت: شرکت ها و انجمن های اماراتی املاک متعلق به ساکنان بیت المقدس به ویژه آن بخش از املاک که در نزدیکی مسجد الاقصی واقع شده را به نفع رژیم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۸:۱۲    
رئیس سازمان ثبت احوال گفت: با صدور کارت هوشمند ملی ضرورتی برای وجود شناسنامه در سال های آتی وجود ندارد لذا حذف شناسنامه جزو برنامه های آینده این سازمان هدفگذاری شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۸:۰۹    
رئیس ائتلاف ملی عراق با آیت الله هاشمی شاهرودی و محسن رضایی، رئیس و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۸:۰۹    
در ادامه این نشست با حضور جهانبخش سنجابی شیرازی، معاون ارزیابی کیفیت، استانداردهای خودرو، آزمایشگاههای تعیین ماهیت، دستورالعمل های واردات و صادرات، آیین نامه تایید صلاحیت شرکتهای بازرسی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۸:۰۶    
در پایان مراسم به رسم یادبود به بازنشستگان اخیر شرکت هدایایی اعطا شد.اسامی همکارانی که سال گذشته به افتخار بازنشستگی نایل شدند، بدید شرح است:
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۸:۰۳    
وی با بیان این که این کارت حاوی اطلاعات زیادی از شهروندان، مدارک سجلی و اثبات سکونت در منطقه آزاد است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۳:۵۴    
همچنین بر استانداران هرمزگان و فارس تکلیف است، تدبیر و راهکارهای لازم را برای کاهش آلام خانواده های دانش آموزان جانباخته و مجروح این حادثه را بکار گیرند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۳:۵۴    
این فناوری جدید DeepFaceLIFT نام دارد و به جهت دقت بالایی که در تشخیص درد دارد، نیاز دقیق بیمار برای دریافت انواع تسکین دهنده های درد را مشخص می کند و بدین ترتیب پزشکان با اطمینان خاطر بیشتری می ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۳:۳۹    
قاسمی خبر برخی رسانه ها درباره غرامت را بی اساس و اشتباه خواند و تاکید کرد: این سفر ربطی به بحث غرامت ندارد و تاکنون در این خصوص صحبتی نشده است و چنین بحثی مطرح نیست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۳:۳۳    
در جلسه شورای عالی امنیت ملی، حصر به عنوان راه حل مطرح شد نه مجازات، به نظرم محاکمه سران فتنه در شرایط فعلی اصلا به صلاح نیست، زیرا امنیت کشور به خطر می افتد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۳:۲۷    
متأسفانه نه تنها کشورهای همجوار ما که آیین نوروز را جشن می گیرند بلکه بسیاری از مردم کشورمان نیز اطلاع چندانی از فرهنگ و سنت نوروز ندارند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۳:۲۴    
همچنین در جریان این بازرسی ها، خرما با نام های تجارتی الماس سیاه، ماهیدشت و انوشه، به علت غیراستاندارد بودن توقیف شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۳:۲۱    
در ویدئوی زیر آثار زلزله ناشی از آزمایش اتمی امروز کره شمالی را مشاهده می کنید. این فیلم در میان کاربران شرق آسیایی شبکه های اجتماعی به سرعت در حال اشتراک گذاری است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۳:۰۹    
هکر مذکور اسامی 1000 کاربر معروف از سلبریتی ها، سیاست مداران و ... را فهرست کرده و از هر کاربر 10 دلار می گیرد تا آنها بفهمند اکانت شان لو رفته است یا نه؟
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۳:۰۶    
اولین کاری که همکاران ما در اورژانس اجتماعی انجام می دهند، ارزیابی خطر است، به این معنی که لزوما هر تلفنی به آنها بشود، وارد اقدام عملیاتی نمی شوند و بلافاصله در محل حضور پیدا نمی کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۳:۰۶    
کره شمالی ساعتی پیش اعلام کرد یک بمب هیدروژنی را با موفقیت ازمایش کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۳:۰۳    
دادستان اردبیل خاطر نشان کرد: طبق اطلاع رسانی رییس کل دادگستری استان تا کنون اعتراضی نسبت به حکم صورت نگرفته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۳:۰۰    
آبی پوشان تهرانی که برای دیدار با گل گهر سیرجان در جام حذفی آماده می شوند امروز شاهد علیرضا منصوریان پس از چند روز غیبت بودند که این تمرین با حواشی هم همراه شد.
  • ۱